home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145768 gange)
frandseen
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #555: 06 Mar 2012, 00:18 »

Cavani havde ellers været mit startvalg lige siden han kom på trods af Doumbias kvaliteter, men han havde en skidt sæsonstart, så Doumbia fik chancen. Resultatet blev en kamp, som er den vildeste gennem alle mine saves i mit FM-liv:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/tiv89182.jpg

Sidste sæson tabte jeg 4-0 på samme stadion i et returopgør i semifinalen. Denne sæson kommer vi foran 0-7 før Inter dog får 2 kasser. Vi har endda chancer til 4(!!) mål mere. 4 chancer, hvor enten Doumbia eller Suarez er alene med målmanden, som egentlig spillede en god kamp. Uden ham havde den endte 2-10 eller sådan noget! Wink

EmilHauge4
Gæst

« Svar #556: 07 Mar 2012, 21:40 »

Så fik jeg afsluttet min 3. sæson og denne gang var det lykkens gang. Det var tæt lige til det sidste, men da jeg fik point med fra Etihad i andensidste runde, skulle jeg kun bruge et enkelt point mod Stoke. Jeg var lige ved at sætte det hele over styr, men fremragende præstationer fra specielt Kelly og Sturridge reddede mig, og efter sidste runde så stillingen sådan ud:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/yod52053.jpg

Min trup ser lige nu sådan ud:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/WsR52635.jpg

Jeg har ikke planlagt nogen transfers, men hvis I har nogle bud på forstærkninger, vil jeg meget gerne høre det Smiley

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #557: 08 Mar 2012, 08:34 »

det er satme godt spillet af Leicester

Liverpool, Dortmund, AGF

liverpool-mads
Lilleputspiller
*

« Svar #558: 09 Mar 2012, 08:35 »

syntes liverpool hold spiller vanvittig ringe i den nye patch tabte mine første 5 kampe i ligaen og røg ud på straffe i carling cuppens anden runde til peterborugh på straffe spiller med den liverpool taktik en har en har haft en tråd om bruger primært en 4-4-2.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #559: 14 Mar 2012, 21:29 »

Nogen som spiller med Liverpool? Smiley hvilket køb har man gjort sig i første sæson? Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #560: 14 Mar 2012, 22:27 »

Nogen som spiller med Liverpool? Smiley hvilket køb har man gjort sig i første sæson? Opstemt

Jeg gør! Jeg købte Lucas Andersen, Afellay, Rondon og ter Stegen. Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #561: 14 Mar 2012, 22:43 »

Jeg gør! Jeg købte Lucas Andersen, Afellay, Rondon og ter Stegen. Smiley
hvilket erfaringer har du med diverse spillere? og hvordan stiller du op? Opstemt

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #562: 14 Mar 2012, 22:54 »

hvilket erfaringer har du med diverse spillere? og hvordan stiller du op? Opstemt

Er i 2014 nu, og jeg stiller op i en 4-2-3-1.
Kan helt klart anbefale Lucas, som nok skal blive god, hvis jeg formår at give ham nok spilletid. Ellers kan han hvert fald være reserve! Rondon kiksede fælt, og han er allerede solgt igen. Da jeg købte ham, stod valget mellem ham og Doumbia, som jeg senere købte. Doumbia skal du købe og bruge som skarpretter, han er sindssyg! Han har haft flere kampe, hvor han har scoret 4, 5 og 6 mål.
Ter Stegen er også god, og han spiller allerede lige så mange kampe som Reina, så højt er hans niveau. Ud over det SKAL du købe Di Maria og Tevez, når de bliver billige efter første sæson, hvor Di Maria oftest bliver sat til salg. Og så kan Cavani, Hamsik, Hazard og Aguero selvfølgelig også anbefales, men dem har man ikke råd til i første sæson. Wink

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #563: 14 Mar 2012, 22:58 »

Er i 2014 nu, og jeg stiller op i en 4-2-3-1.
Kan helt klart anbefale Lucas, som nok skal blive god, hvis jeg formår at give ham nok spilletid. Ellers kan han hvert fald være reserve! Rondon kiksede fælt, og han er allerede solgt igen. Da jeg købte ham, stod valget mellem ham og Doumbia, som jeg senere købte. Doumbia skal du købe og bruge som skarpretter, han er sindssyg! Han har haft flere kampe, hvor han har scoret 4, 5 og 6 mål.
Ter Stegen er også god, og han spiller allerede lige så mange kampe som Reina, så højt er hans niveau. Ud over det SKAL du købe Di Maria og Tevez, når de bliver billige efter første sæson, hvor Di Maria oftest bliver sat til salg. Og så kan Cavani, Hamsik, Hazard og Aguero selvfølgelig også anbefales, men dem har man ikke råd til i første sæson. Wink
Siger tak for din tid Smiley vil helt klart kigge på flere af de spillere, har selv overvejet Di maria og Cavani Opstemt
Har lige købt Lucas Andersen og Adam Campbell Wink
Forresten hvordan ser okønimien ud de kommende sæsoner? Smiley
« Seneste Redigering: 14 Mar 2012, 23:01 af fred91 » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #564: 14 Mar 2012, 23:16 »

Siger tak for din tid Smiley vil helt klart kigge på flere af de spillere, har selv overvejet Di maria og Cavani Opstemt
Har lige købt Lucas Andersen og Adam Campbell Wink
Forresten hvordan ser okønimien ud de kommende sæsoner? Smiley

Altså jeg har købt mange spillere over flere år, og det har kostet en del på økonomien. Faktisk rigtig meget!

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #565: 14 Mar 2012, 23:17 »

Altså jeg har købt mange spillere over flere år, og det har kostet en del på økonomien. Faktisk rigtig meget!
Ja okay :O er spændt på at se hvordan økonomien ser ud efter 1 sæson Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #566: 14 Mar 2012, 23:20 »

Ja okay :O er spændt på at se hvordan økonomien ser ud efter 1 sæson Smiley

Så skal du ikke købe spillere over flere måneder. Men jeg er typen, der går mere op i titler end økonomi. Selvfølgelig skal økonomien være i orden, og den skal da også være rigtig god i fremtiden (plejer at spille rigtig lange saves og netop derfor er titler og indkøb i starten af savet vigtigt for den fremtidige succes - og lyst til at fortsætte). Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #567: 14 Mar 2012, 23:22 »

Så skal du ikke købe spillere over flere måneder. Men jeg er typen, der går mere op i titler end økonomi. Selvfølgelig skal økonomien være i orden, og den skal da også være rigtig god i fremtiden (plejer at spille rigtig lange saves og netop derfor er titler og indkøb i starten af savet vigtigt for den fremtidige succes - og lyst til at fortsætte). Smiley
Tror så vidt muligt at jeg vil prøve at undgå køb over flere måneder Peace og satse på lidt ungdom Smiley men nu må vi se (:

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #568: 14 Mar 2012, 23:26 »

Tror så vidt muligt at jeg vil prøve at undgå køb over flere måneder Peace og satse på lidt ungdom Smiley men nu må vi se (:

Jeg har også hentet rigtig mange talenter! Så jeg satser også rigtig meget på ungdom - og har slet ikke købt nogle etablerede forsvarsspillere, da de jo har et godt forsvar på trods af knap så gode stats ved bl.a. Skrtel.
Men skriv endelig, hvordan det går med dit spil, så vi kan få gang i denne her igen!
Spørgsmål er også velkomne. Wink

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #569: 14 Mar 2012, 23:29 »

Jeg har også hentet rigtig mange talenter! Så jeg satser også rigtig meget på ungdom - og har slet ikke købt nogle etablerede forsvarsspillere, da de jo har et godt forsvar på trods af knap så gode stats ved bl.a. Skrtel.
Men skriv endelig, hvordan det går med dit spil, så vi kan få gang i denne her igen!
Spørgsmål er også velkomne. Wink
Har også valgt at bruge Skrtel, da jeg tidligere har haft gode erfaringer med ham Smiley tænkte lidt på om du nåede at få gang i Gerrard ? Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010