home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145869 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Liverpool FC
« Svar #510: 21 Feb 2012, 05:37 »

Kan Carroll fungere? Jeg ved det ikke? I må gerne uddybe jeres succes med Carroll og hvordan i har opnået den?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #511: 21 Feb 2012, 08:35 »

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få mine frustrationer ud, men jeg KAN ikke spille med liverpool uanset hvad FANDEN JEG GØR!
Og nej, Carroll er elendig ligeosm resten af holdet i det her spil. Kæft hvor er de umulige at spille med.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #512: 21 Feb 2012, 08:41 »

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få mine frustrationer ud, men jeg KAN ikke spille med liverpool uanset hvad FANDEN JEG GØR!
Og nej, Carroll er elendig ligeosm resten af holdet i det her spil. Kæft hvor er de umulige at spille med.

Prøv her Peace

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #513: 21 Feb 2012, 08:43 »

Har du fået det til at virke?  Og hvilken foretrækker du?  Thumbs Up

EDIT: Efter at nogenlunde have læst det igennem kan jeg se at det har virket. Jeg prøver en gang  Peace
« Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 08:50 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #514: 21 Feb 2012, 08:50 »

Har du fået det til at virke?  Og hvilken foretrækker du?  Thumbs Up
Du kan jo se de SS jeg har lagt op og succesen fortsætter Smiley Er pt i gang med et projekt, hvor jeg vil lave Liverpool til en talentfabrik Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #515: 21 Feb 2012, 08:56 »

Okay. Synes din 4-4-2 virker tiltrækkende, men den centrale midtbane kommer til at virke overflødig med spillere som Gerrard, Adam, Henderson og Shelvey. Hele 4 spillere på den samme position (tænker selvfølgelig på den mere offensive del).

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #516: 21 Feb 2012, 09:02 »

Okay. Synes din 4-4-2 virker tiltrækkende, men den centrale midtbane kommer til at virke overflødig med spillere som Gerrard, Adam, Henderson og Shelvey. Hele 4 spillere på den samme position (tænker selvfølgelig på den mere offensive del).
Det kan du selvfølgelig have ret i, så kan godt være du skal sælge.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #517: 21 Feb 2012, 09:05 »

Det kan du selvfølgelig have ret i, så kan godt være du skal sælge.
På den anden side, så kan Henderson jo sagtens spille kant Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #518: 21 Feb 2012, 09:08 »

På den anden side, så kan Henderson jo sagtens spille kant Smiley
Præcis, og passer også fint til en bred midtbanespiller Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #519: 23 Feb 2012, 13:37 »

Er der nogen, der kan få Marco Antonio Bueno (angriberen der kommer til anden sæson) til at blive en stjerneangriber? Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #520: 23 Feb 2012, 17:07 »

Er igang med min anden sæson for Pool, og har allerede slået rekorden for flest kampe uden nederlag! For lækkert. Opstemt

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #521: 23 Feb 2012, 19:28 »

Har nu læst hele debatten igennem, og jeg er helt oppe at køre over, at jeg endelig har fået motivation til et save!
Jeg er snart færdig med anden sæson, og synes selv det går fuldstændig fremragende. Vader næsten igennem Champions League lige pt., hvor jeg er i semifinalen efter at have slået Barcelona i gruppespillet på Camp Nou, og har nu slået Benfica og City ud. Har lige vundet 2-0 hjemme over Inter i første kamp af semifinalen. Havde slet ikke regnet med at nå så langt. Har ud over det hentet Charity Shield og Liga Cuppen hjem denne sæson. Og sidste sæson vandt jeg FA Cuppen og fik en 3. plads i ligaen.
Ligger pt. nummer 2 i ligaen med 81 point. United har 82, og Chelsea har 81. Har været bagud hele sæsonen, men et fremragende forår har betydet meget! Som skrevet ovenover er jeg ubesejret i 38 kampe indtil nu, og det er ny rekord. Så håber det kan holde resten af sæsonen, så jeg hvert fald ender med enten ligaen eller CHL!
Spørg hvis der er noget i vil vide. Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #522: 23 Feb 2012, 19:46 »

Hvor er det latterligt. Så taber man selvfølgelig efter man skriver det der...

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #523: 23 Feb 2012, 21:01 »

Og så taber man da selvfølgelig også lige 4-0 i Milano. Fandme frustrerende. Skuffet
Dernæst 2-2 hjemme mod nummer 20, Fulham, der allerede var rykket ned.
MEN så kom succesen: 3. titel vundet i år! 2-3 over Arsenal efter at have været bagud 1-0 og 2-1. 2-3 målet kom i overtiden af den nye anrgiber Seydou Doumbia, som åbenbart spiller bedst, når han kommer fra bænken!
Sluttede dog af med en sejr ude mod West Ham 1-3 og på en anden plads, da Chelsea tabte til Tottenham.

Alt i alt en rigtig fin sæson, selv om slutningen er ekstremt skuffende, og det er jo desværre altid den man husker bedst. Vi må dog ikke glemme, at vi var helt ude af mesterskabskampen, så det er godt kommet tilbage af drengene. Mine mål for sæsonen blev også nået: Være med i titelkampen og få flere point end sidste sæson (80 i 1. - 85 her i 2.), minimum kvartfinalen i CHL samt ikke ryge for tidligt ud i cuppene. Jeg vandt som sagt tre titler, og det er skam også meget godt, når man tænker på, at jeg stadig ikke har haft uendelige mængder af penge til at handle! Så det er fuldt ud acceptabelt, og holdet spiller virkelig godt, når de lever op til deres bedste.

Har en stor trup, så jeg vil gerne af med nogle af mine løntunge spillere i pausen: Carroll, Bellamy og Kuyt. De to sidste forlader efter sæsonen, og Carroll er der bare ingen, der gider have. Dernæst vil jeg forsøge at hive nogle gode regens til, som mine talentspejdere har fundet - fantastisk arbejde. Er der nok penge, vil jeg forsøge at hente Hazard eller Bale.

Er alle andre gået i stå? Smiley

Risom
Manager

« Svar #524: 23 Feb 2012, 21:18 »

Er alle andre gået i stå? Smiley

Desværre er tid ikke det, jeg har mest af, når man skal passe både skole, sport, arbejde, venner osv.

Ærgerligt med slutningen på sæsonen for dig.

Det kan dog sagtens blive et par dyre drenge, Hazard og Bale  Peace

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010