Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:03
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
I går
kl. 10:09:18
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23491
0 Brugere, 824 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
adarshlumina
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Liverpool FC
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
26
27
[
28
]
29
30
...
77
Forfatter
Emne: Liverpool FC (Læst 145984 gange)
blomvikings
Manager
Sv: Liverpool FC
«
Svar #405:
27 Dec 2011, 10:45 »
Altså jeg har min DM til Ankermand, og se den venstre CM er Deeplying Playmaker Support, og den højre er fremskudt playmaker offensiv, eller hvad det hedder
Gir det mening?
Og det er især til den højre CM jeg søger forstærkning/bredde.
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #406:
27 Dec 2011, 17:15 »
Så er jeg lige blevet færdig med 2. sæson. Datoen er 06.06.2013.
Status på turneringer:
PL: Vi har stort set ført fra start til slut i denne sæson. Ved vinterpausen var vi 7 point foran nr. 2. Vi vandt ligaen med 89 point - 3 foran Man Utd og 9 foran City. Vi scorede 120 mål og der gik 44 ind. Vi tabte kun 3 kampe i sæsonen. Godkendt sæson, da målsætningen var en top 3.
CL: Målsætningen var en kvartfinale, men det kunne vi ikke leve op til. Vi tabte i 1. knockout runde til Bayern M. med samlet 6-4.
FA: Vi tabte i semifinalen med 1-0 til West Brom. Vi nåede vores målsætning, men alligevel et ærgeligt nederlag.
LC: Vi tabte i 3. runde til Middlesborough - Vi spillede skidt og gik ud i straffe.
SH: Her vandt vi med 4-1 over Fulham.
Tranfer sommervinduet:
Ind:
ANG Christos Delolmas fra Newcastle for 18 mio (regen)
ANG Carlos Tevez fra Man City for 185 mio
DMC Radja Nainggolan fra Cagliari for 77,5 mio
ANG Marco Antonio Bueno fra Pachuca for 17 mio
MÅ Alphonse Areola fra PSG for 57,5 mio
MÅ Jefferson fra Botafogo for 85 mio
ANG Ilario Ghirardello fra Padova for 16 mio (regen)
OMC Herve Godart fra Rennais for 21 mio (regen)
UD:
MÅ Doni til Inter for 15 mio
OMH Dirk Kuyt til PSG for 60 mio
Transfervindue vinter:
IND:
MÅ Joe Hart fra Man City for 52,5 mio.
TAKTIK:
Jeg spiller stadig med en Barcelona taktik. Jeg syntes dog der går lidt for mange mål ind. Dette har sandsynligvis også været pga. manglen på en klassekeeper. Det har jeg nu fundet i Hart, og det ser også ud til mine små tweeks til midterforsvaret her i slutningen af sæsonen har hjulpet. Min bedste start 11'er er:
MÅ - Joe Hart
FC - Skertel
FC - Coates
FH - G. Johnson
FV - Enrique
DMC - Lucas
MC - Gerrard
OMC - Willian
OMH - Suarez
OMV - Downing
ANG - Tevez
STATUS:
Sæsonen har været OK. Mesterskabet er det vigtigste for mig og klubben. Og heldigvis genvandt vi dette. Af store oplevelser denne sæson, så vil jeg nævne et par stykker. Tevez spillede 48 kampe og lavede 44 mål. Downing spillede 53 kampe og scorede 14 mål og 38 assist. Suarez spillede 51 kampe og scorede 30 mål. Willian spillede 47 kampe, lavede 10 mål og 24 assist. Man Utd vandt CL med en 2-1 sejr over Bayerne. Økonomisk endte sæsonen med et underskud på 3 mio. Dette er ikke tilfredsstillende. Truppen er dog alt for stor nu, men nogle af de gamle er også ved at være færdige i klubben, hvilket betyder et stort fald i mine lønudgifter fremadrettet.
3. sæsons målsætning:
Top 3 i PL, en kvartfinale i CL og mindst semifinaler i de 2 pokalturneringer.
3. sæsons transfermål:
Jeg har allerede at par fine unge talenter på vej ind. Derudover skal jeg have fundet en god MC der skal tage over efter Gerrard der skal igang med sin sidste sæson. Jeg vil gerne have fat i samme type, så måske der skal lures lidt efter Hamsik. Nr 1 er dog Wilshere, men det er nok ikke realistisk. Ellers skulle det gerne lykkedes at komme af med noget fyld (Carrol, Cole, Vandmanden mfl.)
«
Seneste Redigering: 27 Dec 2011, 17:23 af smed1977
»
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
blomvikings
Manager
«
Svar #407:
27 Dec 2011, 18:48 »
Hvordan kan dit mål i 3 sæson være top 3 i ligaen efter at have vundet de første 2 år?
Enzo
Manager
«
Svar #408:
27 Dec 2011, 18:54 »
Citat af: blomvikings 27 Dec 2011, 18:48
Hvordan kan dit mål i 3 sæson være top 3 i ligaen efter at have vundet de første 2 år?
Måske var det blot hans personlige mål, eller også var bestyrelsen bare gavmild og tillidsfulde
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
blomvikings
Manager
«
Svar #409:
27 Dec 2011, 18:59 »
Citat af: Enzo 27 Dec 2011, 18:54
Måske var det blot hans personlige mål, eller også var bestyrelsen bare gavmild og tillidsfulde
Uanset om det var det ene eller det andet virker det meget underligt.
Specielt hvis det er hans eget mål. Hvis han efter 2 mesterskaber sætter sig tilfreds med en bronze, så synes jeg ikke man har særlig høje forventninger til sit hold.
@Smed1977 det skal så også siges, at jeg ikke mener dit hold ser specielt stærkt ud, specielt defensivt. Så imponerende at du har genvundet PL.
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #410:
27 Dec 2011, 20:18 »
Mit personlige mål er en top 3. Medieprognosen siger nr. 2. Jeg vil selvfølgelig gerne vinde hvert år, men jeg tror bare ikke det er muligt endnu med denne trup. Men du har ret I, at det er min deffensiv der trænger til den største investering. Det har bare ikke været muligt at finde en god DC til fornuftige penge. Derfor spiller jeg videre med det materiel jeg har.
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #411:
27 Dec 2011, 20:24 »
Så vandt jeg ligaen overraskende i første sæson! Jeg var ellers i lang tid langt bagud, men 13 sejre i de sidste 13 kampe gjorde udslaget.
Ind er hentet Shawcross og Ganso, som har spillet ganske udemærket. Dog var Maxi Rodriguez og Kuyt de absolut vigtigste spillere i sæsonen. I anden sæson er Bastos og Hulk hentet, samt Gago til at kunne afløse Lucas.
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
blomvikings
Manager
«
Svar #412:
27 Dec 2011, 20:58 »
Citat af: smed1977 27 Dec 2011, 20:18
Mit personlige mål er en top 3. Medieprognosen siger nr. 2. Jeg vil selvfølgelig gerne vinde hvert år, men jeg tror bare ikke det er muligt endnu med denne trup. Men du har ret I, at det er min deffensiv der trænger til den største investering. Det har bare ikke været muligt at finde en god DC til fornuftige penge. Derfor spiller jeg videre med det materiel jeg har.
Ja okay
Jeg jagter også selv en ny DC'er, så nu må vi se om jeg er bedre end dig til at finde en
Risom
Manager
«
Svar #413:
27 Dec 2011, 23:26 »
Efter en halv sæson i klubben, synes jeg, at det er tid til en opdatering på mit spil
I skrivende stund er det d. 1. januar 2012 og 19 kampe er blevet spillet i ligaen.
Transfers
Ind:
Ibrahim Afellay for 15 mio. kr.
Han var sat til salg. Han blev købt som en gardering til startelleveren, men grundet skader, karantæner osv., er han nu ved at have tilkæmpet sig en plads blandt de foretrukne 11.
Ganso for 250 mio. kr.
(200 mio. over 48 mdr.) Han er blevet købt som fremtidens stjerne, som skal afløse Gerrard og Adam. Han får dog også en masse kampe fra start.
Lucas Andersen for 9 mio. kr.
Han er jo et stortalent, som næsten alle køber, så selvfølgelig skulle jeg have ham.
Ud:
Dirk Kuyt for 75 mio.
kr over 48 mdr. Han er en løntung spiller som jeg ikke havde troen på, og da Spurs var Interesserede, solgte jeg ham med det samme.
Martin Skrtel for 80 mio. kr.
Der er mange forsvarspillere i truppen i forvejen, så jeg kunne ikke se hvorfor, at han ikke skulle sælges, og så er 80 mio. også en slags penge.
Danny Wilson og Jack Robinson for i alt 59 mio.+ klausuler.
Martin Kelly, Sebastian Coates og John Flanagan. 3 gode talenter, der dækker de 2 spilleres pladser, så da Real og City kom med så store bud, accepterede jeg.
SS
Holdet
Jeg kører med en 4-5-1 formation med offensive kanter. Formålet er at skabe overtal på midten af banen og derved spille en fri. Jeg ændrer også en masse roller/indstillinger alt afhængigt af, hvem jeg skal møde.
Forsvaret står godt, men Reina har ikke gjordt det så godt, så har lukket en anelse for mange mål ind.
På midten kører jeg med rigtigt meget rotation, så spillere som Jordan Henderson og Ganso får også mange kampe.
I angrebet bomber Luis Suarez. 14 mål i 16 kampe i ligaen taler for sig selv, og han fører også topscorerlisten. Carroll har scoret 5 mål, men primært i Liga Cuppen.
Taktik
Kampe
Ligaen
Jeg ligger nummer 3 med 38 point efter 19 kampe. Jeg har 5 og 6 point op til henholdsvis United og Chelsea. Jeg er tilfreds med gennemsnittet på 2 ponit pr. kamp, men det skal også holdes hele vejen til maj. Jeg havde desværre et større formdyk i november. Inden da lå jeg ellers på 1. pladsen, men nu begynder sejrene også at komme igen. Det har jeg også vist med sejrene ude over Tottenham og hjemme over City. Begge endte 2-0.
Målet for sæsonen var top 4, og det regner jeg stærkt med at indfri.
Tabellen
Liga Cuppen
Målet var egentligt bare, at alle reservespiller skulle have spilletid, hvilket de også har fået. Reserverne røg dog ud til Chelseas stjerner i forlænget spilletid. Det var ærgerligt at ryge ud allerede i tredje runde.
FA Cuppen
Målet er at komme i finalen. I tredje runde skal jeg møde Reading på The Madejski Stadium.
Bare spørg efter flere SS og kom med konstruktiv kritik
God vind til alle andre Liverpoolmanagers
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
blomvikings
Manager
«
Svar #414:
27 Dec 2011, 23:34 »
Jeg har liget fået budgettet for 2 sæson. 805 mio til transfers !?!?!? Det er jo helt sindssygt !!!
Risom
Manager
«
Svar #415:
27 Dec 2011, 23:36 »
Citat af: blomvikings 27 Dec 2011, 23:34
Jeg har liget fået budgettet for 2 sæson. 805 mio til transfers !?!?!? Det er jo helt sindssygt !!!
Vildt! Midt i 1. sæson har jeg også lige fået 45 mio. ekstra.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
blomvikings
Manager
«
Svar #416:
28 Dec 2011, 08:27 »
Når men med de 805 mio i transferbudget har jeg stillet mig nogle mål:
- Alle regens der bliver rated til 4 stjerner eller derover af mine spejdere, som jeg ser en fremtid i enten via videresalg eller som fremtidige førsteholdsspillere, og det er realistisk jeg kan få fat i, skal hentes.
- Den centrale midtbane skal forstærkes. Både en DM'er og en MC/OMC. Dem jeg har i tankerne er Sven Bender(DM), Hamsik(MC/OMC). Kom gerne med gode forslag
- En ny FC'er skal hentes, både fordi min bredde ikke er god nok, og fordi at Agger skal have en makker med hans egen klasse. Her har jeg også et par i kikkerten: Hummels, Sakho og Thiago Silva. Også her må gerne komme med andre forslag.
Målet for næste sæson må være at vinde PL igen, kæmpe med om begge cups, dog bliver det formentlig kun reserverne/rotationsspillerne/talenterne der kommer til at spille her. Og i CL er målet kvartfinalen.
Derudover er min ungdomsafdeling igang med en opgradering, og mit stadion bliver udvidet med små 10.000 pladser.
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2011, 09:11 af blomvikings
»
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #417:
28 Dec 2011, 08:48 »
Citat af: blomvikings 28 Dec 2011, 08:27
Når men med de 805 mio i transferbudget har jeg stillet mig nogle mål:
- Alle regens der bliver rated til 4 stjerner eller derover af mine spejdere, og som det er realistisk jeg kan få fat i, skal hentes.
Undskyld, men for mig at se, så lyder det lidt smådumt det der. Du skal da kun købe de unge talenter som passer ind i din taktik. Det hjælper f.eks. ikke at hente en targetman, hvis du spiller med en skarpretter på toppen.
Så bare blindt at hente alle talenter, er hverken optimalt for dit budget, og ej heller for de unge spillere som rent faktisk passer ind i din taktik, da de kan ende som reserver på dit ungdomshold og dermed ikke få den spilletid som er nødvendig.
EDIT: For ikke også at snakke om deres personlighed. Jeg vil kraftigt anbefale dig at undgå spillere med en afbalanceret mentalitet, da disse hurtigt og nemt bliver påvirket af dårlige resultater.
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2011, 08:51 af Guldbrand
»
blomvikings
Manager
«
Svar #418:
28 Dec 2011, 09:10 »
Citat af: Guldbrand 28 Dec 2011, 08:48
Undskyld, men for mig at se, så lyder det lidt smådumt det der. Du skal da kun købe de unge talenter som passer ind i din taktik. Det hjælper f.eks. ikke at hente en targetman, hvis du spiller med en skarpretter på toppen.
Så bare blindt at hente alle talenter, er hverken optimalt for dit budget, og ej heller for de unge spillere som rent faktisk passer ind i din taktik, da de kan ende som reserver på dit ungdomshold og dermed ikke få den spilletid som er nødvendig.
EDIT: For ikke også at snakke om deres personlighed. Jeg vil kraftigt anbefale dig at undgå spillere med en afbalanceret mentalitet, da disse hurtigt og nemt bliver påvirket af dårlige resultater.
Jeg kan jo ikke afvise at ændre spilkoncept på et tidspunkt? Og det handler jo ikke kun om hvad jeg evt. selv kan bruge i fremtiden, men også økonomi. Hvis jeg kan få en spiller der er rated 4 stjerner, for 10 mio. Og han i et år eller to spiller for mit ungdomshold, og siden hen bliver lejet et par sæsoner ud, kan jeg sagtens få en god slat for. Så det er på ingen måde "smådumt" for at bruge dit nedladende udtryk.
Det er i øvrigt noget jeg har god erfaring med fra de tidligere spil.
Og nej, jeg henter ikke en spiller hvis der fx i rapporten under svagheder står at spilleren enten er meget uprofessionel eller kunne skabe splid, eller hvad der nu måtte stå.
Og ja, det kunne da godt være jeg lige skulle definere målet til, at det også skulle være spillere jeg selv så en fremtid i, enten via videresalg, eller som fremtidige førsteholdsspillere
.
Men det er nu engang mit mål
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #419:
28 Dec 2011, 09:21 »
Fair nok, hvis det udelukkende er for at skabe profit på den længere bane, så kan det virke fornuftigt nok. Dog vil de stadig optage spilletid fra de spillere der rent faktisk har mulighed for en fremtid på dit hold, og det vil jo skade deres udvikling - Omend det måske kun er i et relativ begrænset omfang.
Desuden lyder det jo ikke umiddelbart til at du mangler penge, når du får stillet 805 millioner kr. til rådighed
men jeg tror måske også bare at vi har to forskellige måder at spille på..
Sider:
1
...
26
27
[
28
]
29
30
...
77
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »