home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146017 gange)
EmilHauge4
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #45: 21 Okt 2011, 22:20 »

Jeg gav 32 mio for ham. Jeg lavede også lige tricket hvor jeg roste ham i pressen og så blev han utilfreds med de ikke accepterede mine første bud Thumbs Up Han er helt klart de penge værd. Scorer ikke helt ligeså mange mål som Carroll og Suarez i starten, men jeg tror hvis man spillede 1 til 2 sæsoner med ham, og gav ham lidt spilletid han vil blive en stjernespiller Smiley

Har selv hentet ham, men kun i demoen da jeg sidder i Holland... I venskabskampene brugte jeg ham som venstre kant i en 4-2-3-1 deep. Han har virkelig imponeret og lavet nogle supermaal!  Opstemt Men i sidste venskabskamp vaelger han saa at blive skadet i 1-2 maaneder  ticked off  han er dog stadig et sikkert kob til naar jeg kommer hjem til den fulde version.

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #46: 21 Okt 2011, 23:56 »

Så fik jeg også købt det nye FM, og hvilket et. Syntes sgu det er blevet noget bedre end 11'eren. Men det er ikke her det skal nævnes.
Men er startet på Liverpool, spændende trup, med flere muligheder for en opstilling..

Startede med at leje nogle spillere ud; Jack Robinson, Flanigan og Spearing m.fl.
Derudover spurgte jeg om flere penge, både løn og transfer penge. Endte med at have 150 mio at gøre godt med ca. Hvilket blev brugt på Kadlec, 40 mio og Huddlestone for 120 mio Smiley

Min startopstilling er en dyb 4-4-1-1, med korte pasninger, masser af frihed, også spiller jeg snævert.
Reina - Johnson, Agger, Carragher, Enrique - Kuyt, Lucas, Huddlestone, Downing - Gerrard - Suarez.

Har spillet 4 kampe og lige nået til 1.september nu.
3 -0 mod Blackburn, 2 - 1 mod Wigan, 1 - 0 over Leyton Orient i liga cuppen og 0 - 0 mod Tottenham.

Især den sidste kamp er jeg meget tilfreds med, bortset fra det manglende mål. Havde 15 skud på mål mod deres 3, og 62 % i boldbesiddelse (70!!! % i første halveg).

Men alt i alt, et meget spændende hold med mange muligheder! Spændt på at se resten af sæsonen, målet er top 6, helst top 4!

culaz
Ynglingespiller

« Svar #47: 22 Okt 2011, 00:10 »

Coates er suplim i midterforsvaret.
Har lige vundet 4 - 0 over Tottenham på udebane, hvor Coates blev dobbeltmålscore.

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

JKJ
Gæst

« Svar #48: 22 Okt 2011, 00:20 »

Så fik jeg også købt det nye FM, og hvilket et. Syntes sgu det er blevet noget bedre end 11'eren. Men det er ikke her det skal nævnes.
Men er startet på Liverpool, spændende trup, med flere muligheder for en opstilling..

Startede med at leje nogle spillere ud; Jack Robinson, Flanigan og Spearing m.fl.
Derudover spurgte jeg om flere penge, både løn og transfer penge. Endte med at have 150 mio at gøre godt med ca. Hvilket blev brugt på Kadlec, 40 mio og Huddlestone for 120 mio Smiley

Min startopstilling er en dyb 4-4-1-1, med korte pasninger, masser af frihed, også spiller jeg snævert.
Reina - Johnson, Agger, Carragher, Enrique - Kuyt, Lucas, Huddlestone, Downing - Gerrard - Suarez.

Har spillet 4 kampe og lige nået til 1.september nu.
3 -0 mod Blackburn, 2 - 1 mod Wigan, 1 - 0 over Leyton Orient i liga cuppen og 0 - 0 mod Tottenham.

Især den sidste kamp er jeg meget tilfreds med, bortset fra det manglende mål. Havde 15 skud på mål mod deres 3, og 62 % i boldbesiddelse (70!!! % i første halveg).

Men alt i alt, et meget spændende hold med mange muligheder! Spændt på at se resten af sæsonen, målet er top 6, helst top 4!

Hvilken indstillinger har du til Suarez?

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 22 Okt 2011, 00:36 »

HOOOOOOLD NU FAST!! først en 1 - 0 sejr over City, og nu en 8 - 1 sejr over Chelsea, på bl.a et hattrick af Suarez. Nok måske det vildeste resultat nogensinde i min FM karriere. Det her spil går jo over al forventning indtil videre Smiley

Men jeg bruger Suarez som fremskudt angriber, den eneste indstilling er at han skal have boldene i dybden.
Det har resulteret i 4 mål i 5 kampe, og 3 assist, og et gennemsnit på 7.43 Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #50: 22 Okt 2011, 12:23 »

HOOOOOOLD NU FAST!! først en 1 - 0 sejr over City, og nu en 8 - 1 sejr over Chelsea, på bl.a et hattrick af Suarez. Nok måske det vildeste resultat nogensinde i min FM karriere. Det her spil går jo over al forventning indtil videre Smiley

Men jeg bruger Suarez som fremskudt angriber, den eneste indstilling er at han skal have boldene i dybden.
Det har resulteret i 4 mål i 5 kampe, og 3 assist, og et gennemsnit på 7.43 Smiley

Kan du ikke komme med ss af din opstillinger, roller til spillerne og holdindstillinger?

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Thygesen
Lilleputspiller
*

« Svar #51: 22 Okt 2011, 15:23 »

EmilHauge4
Gæst

« Svar #52: 23 Okt 2011, 11:12 »

Så har jeg også fået startet. Første indkøb blev Emre Can fra Bayern München og Adam Campbell fra Newcastle. To talenter til fremtiden. Desværre snuppede Porto Vaclav Kadlec, der ellers havde været fantastisk i demoen ticked off. Skrtel og Aurelio er solgt, men jeg stadig forsøger at komme af med Brad Jones.
Tror jeg vil spille en flad 4-4-2 eller en 4-2-3-1 deep.
Målene for denne sæson er:
- Sikre Champions League
- Købe nogle gode, helst britiske, talenter
- Få sammensat et godt personale(scouts, trænere osv.)
Og det sværeste:
- Få Andy Carroll til at lave mål Wink

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #53: 24 Okt 2011, 09:10 »

Jeg er også startet med Liverpool. Min favoritklub.

Jeg har i de seneste versioner holdt mig til en smal 3-3-1-3 formation, men når man går Liverpools hold igennem, så er der ikke grobund for den formation. Truppen er sat op til en klassisk 4-4-2 eller 4-4-1-1, og ligesom Thygesen, valgte jeg en 4-4-1-1. Den skal dog lige pudses godt af før jeg forventer det helt store af holdet. Men hold kæft hvor er Carrol dog ringe. Total en tegning på en fodboldbane.

Pt. ligger jeg nr. 2 efter 10 kampe, så det er OK. Har kun tabt til Tottenham på udebane. Jeg håber spillet bliver bedre når kampforberedelsen kommer helt i top. Da klubben ikke har en krone til indkøb måtte jeg sælge et par unge spillere, sådan Kadlec kunne støde til truppen som afløser for Suarez som er startet helt forrygende. Jeg har også lige fået Gerrard tilbage fra sin skade, og han skal spille som hængende angriber. Han slog til i sin første kamp med et langskudsmål fra 30 meter...sweet.

Ellers har jeg rykket nogle spillere op fra reservetruppen for at øge bredden i truppen. Forsvaret ser derfor ud til at være holdets stærkeste del med stor bredde. Der er også kun scoret 4 mål imod mig i de første kampe.

God vind til alle der spiller med Liverpool...YNWA
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 11:14 af smed1977 » Logged

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #54: 24 Okt 2011, 09:20 »

Jeg er også startet med Liverpool. Min favoritklub.

Jeg har i de seneste versioner holdt mig til en smal 3-3-1-3 formation, men når man går Liverpools hold igennem, så er der ikke grobund for den formation. Truppen er sat op til en klassisk 4-4-2 eller 4-4-1, og ligesom Thygesen, valgte jeg en 4-4-1. Den skal dog lige pudses godt af før jeg forventer det helt store af holdet. Men hold kæft hvor er Carrol dog ringe. Total en tegning på en fodboldbane.

Pt. ligger jeg nr. 2 efter 10 kampe, så det er OK. Har kun tabt til Tottenham på udebane. Jeg håber spillet bliver bedre når kampforberedelsen kommer helt i top. Da klubben ikke har en krone til indkøb måtte jeg sælge et par unge spillere, sådan Kadlec kunne støde til truppen som afløser for Suarez som er startet helt forrygende. Jeg har også lige fået Gerrard tilbage fra sin skade, og han skal spille som hængende angriber. Han slog til i sin første kamp med et langskudsmål fra 30 meter...sweet.

Ellers har jeg rykket nogle spillere op fra reservetruppen for at øge bredden i truppen. Forsvaret ser derfor ud til at være holdets stærkeste del med stor bredde. Der er også kun scoret 4 mål imod mig i de første kampe.

God vind til alle der spiller med Liverpool...YNWA

Jeg havde valgt 4-4-2 fremfor 4-4-1 Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #55: 24 Okt 2011, 09:43 »

Jeg havde valgt 4-4-2 fremfor 4-4-1 Wink

Måske, men så mener jeg ikke du får det optimale ud af Gerrard som spiller konge på en OMC plads.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #56: 24 Okt 2011, 10:02 »

Måske, men så mener jeg ikke du får det optimale ud af Gerrard som spiller konge på en OMC plads.
Du mener vel 4-4-1-1  og ikke 4-4-1 Wink det vil jeg vil frem til Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #57: 24 Okt 2011, 11:13 »

Du mener vel 4-4-1-1  og ikke 4-4-1 Wink det vil jeg vil frem til Wink

hehe...jo 4-4-1-1. Sorry funny

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #58: 24 Okt 2011, 19:05 »

Første sæson er nu spillet og er ganske tilfreds trods en knap så god start! Smiley

Ligaen: http://imageshack.us/f/829/ligao.png/

Sidste kamp tabte jeg hjemme mod Chelsea, så jeg fik en 3. plads.

Taktik: http://imageshack.us/f/27/taktikd.png/

Næste transfervindue står Adam Johnson og venter, hvilket imo er et røverkøb for blot 41 mio!

Er der andet, så spørg Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #59: 24 Okt 2011, 22:29 »

Så ville jeg gå igang med mit hjertehold..

Jeg ville starte med at sælge lidt ud/leje lidt ud, måske af talenterne, her regner jeg med sosu, wilson og jack robinson ryger sig en tur.. Coates beholder jeg, regner med en offensiv 4-4-2 med en hængene midtbane.

I starten ville jeg købe Niang og måske Kadlec :-) ellers ville jeg kigge lidt rundt omkring og se hvad der er, evt toby alderwerield fra ajax som erstatning af kære Carragher.

Skal nok smide screen af diverse ting hvis det har interesse :-)

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010