home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 893 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 146049 gange)
EmilHauge4
Gæst

Sv: Liverpool FC
« Svar #30: 19 Okt 2011, 09:04 »

Den opstilling har jeg også overvejet. Dog med Kuyt i højresiden og så med Downing i venstre.

Carroll vil jeg så gerne have igang, men det er ikke lykkedes i hverken FM11 eller i demoen.
Men jeg giver bestemt ikke opgivet, men på et eller andet tidspunkt må man jo nok indse at det bare ikke fungere hvis man simpelthen bare ikke kan få ham igang.

Jeg forsøgte mig i går med en 4-4-2 med fremskudte kanter. Nåede kun et par venskabskampe, hvor Carroll og Suarez egentlig gjorde det okay som dybdeliggende angriber og skarpretter. Men det var også kun mod mindre hold.  Det var nok det sidste jeg får spillet inden den fulde version kommer.   Smiley

SkerderG
Juniorspiller
**

« Svar #31: 19 Okt 2011, 15:13 »

Kan stærk anbefale et spil med dem. Jeg tror det bliver en udfordring at få dem tilbage i toppen, når man kun har 17 mio at handle for fra starten af.

Spiller med meget flydende og offensiv. Ellers er det med højt pres, korte afleveringer, meget bevægelse osv. Backsene er wingbacks, Gerrard og Adam bytter lidt mellem advanceret playmaker og dybdeliggende playmaker. Suarez er advanceret angriber.  Smiley
Men stadigvæk kan det da ikke være så svært at få dem i toppen igen. Jeg synes klart de har et meget stærkere hold nu end i de seneste år så en top 3 burde bestemt være muligt Rullende Øjne, hvilken rolle bruger du henderson i?

JKJ
Gæst

« Svar #32: 19 Okt 2011, 20:47 »

Men stadigvæk kan det da ikke være så svært at få dem i toppen igen. Jeg synes klart de har et meget stærkere hold nu end i de seneste år så en top 3 burde bestemt være muligt Rullende Øjne, hvilken rolle bruger du henderson i?

I fodbold er alt muligt, enig. Men top 3? Det tror jeg ikke vil ske i hverken FM eller irl. Så god er truppen altså heller ikke.
Pt er de i top 4-6 vil jeg sige, og målet er vel at tage det sidste skridt helt op på det øverste trin.
Men det vil imo så først ske i løbet af 2-3 sæsoner når man har fået forbedret truppen yderligt

Skipper
Gæst

« Svar #33: 19 Okt 2011, 21:08 »

Altså jeg sluttede demoen af på en delt førsteplads med city. Så jeg mener at top 4 er meget muligt i fm12.
Mit eneste køb var Kadlec, og spillede for det meste med en flad 4-4-2, men spillede også en 4-2-3-1 og en 5-3-2.

Edit:
Jeg brugte enten Henderson som højre wing (i liga cuppene) og ellers var han bare indskifter til der hvor der var brug for ham. For det meste som fremskudt playmaker, i stedet for Adam/Gerrard.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2011, 21:10 af Gud » Logged

EmilHauge4
Gæst

« Svar #34: 20 Okt 2011, 10:00 »

Hvad kobte du Kadlec for?

Jeg brugte mest Henderson som advanceret playmaker i starten hvor Gerrard var skadet. playmaker.  Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #35: 21 Okt 2011, 01:49 »

Er da også igang med et Liverpool save, og spiller med Barcelona taktikken.
4-5-1
Johnson - Agger - Carragher - Enrique
                     Lucas
              Adam      Gerrard
Kuyt                                   Downing
                        Suarez

Har lavet 2 indkøb, hvor jeg har hentet over 48 måneder, ellers var der ikke råd. Prøvede at sælge Skrtel for at få penge til at købe de to, men han afviste Wolfburgs kontrakt. De to jeg har hentet er Marquez som skal agere backup på den defensive. og samtidig er han også central forsvar og central midt. Godt nok presser alderen ham lidt, men stadig en god herre. Den anden er Felipe Anderson, som ser ud til at blive rigtig god. Desværre hentede jeg ham den sidste dag, så han først kan få arbejdstilladelse næste sæson, men nåede lige at låne ham ud til samarbejdsklubben Genk.

Har vundet de to første ligakampe, og især min defensiv fungerer perfekt.

Liverpool F.C

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 21 Okt 2011, 03:22 »

Må man have lov at spørge hvor du har hentet barcelona taktiken henne anders100? Opstemt

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #37: 21 Okt 2011, 03:24 »

Har skam ikke hentet den, det er bare Barcelona formationen :)Har selv lavet taktikken Wink

Liverpool F.C

Jonem
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 21 Okt 2011, 04:12 »

spiller du så kun i barca formationen, eller har du selv lavet taktikken så de spiller som barca også? Opstemt

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Skipper
Gæst

« Svar #39: 21 Okt 2011, 07:26 »

Hvad kobte du Kadlec for?

Jeg brugte mest Henderson som advanceret playmaker i starten hvor Gerrard var skadet. playmaker.  Smiley

Jeg gav 32 mio for ham. Jeg lavede også lige tricket hvor jeg roste ham i pressen og så blev han utilfreds med de ikke accepterede mine første bud Thumbs Up Han er helt klart de penge værd. Scorer ikke helt ligeså mange mål som Carroll og Suarez i starten, men jeg tror hvis man spillede 1 til 2 sæsoner med ham, og gav ham lidt spilletid han vil blive en stjernespiller Smiley

culaz
Ynglingespiller

« Svar #40: 21 Okt 2011, 11:46 »

Nogen der har hentet nogle gode engelske talenter ?

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #41: 21 Okt 2011, 12:09 »

Er der nogen der har fået solgt nogle spillere til gode priser i første vindue? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #42: 21 Okt 2011, 12:56 »

Så røg Skrtel for 85 mio til Porto! Det var dog over 48 måneder, men de havde ikke penge til at betale 75 mio kontant Skuffet

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

culaz
Ynglingespiller

« Svar #43: 21 Okt 2011, 20:03 »

Har hentet Adam Campbell i Newcastle, et spændende 16-årig talent, som er lyn hurtig.. 23 millioner.

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

JKJ
Gæst

« Svar #44: 21 Okt 2011, 21:07 »

Jeg har smidt Suarez helt i front i en 4-4-1-1 opstilling.

Hvordan bruger man ham bedst deroppe, altså tænker på "hans rolle".

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010