home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145179 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool FC
« Svar #1035: 11 Sep 2012, 21:48 »

Så er klar med en update på mit spil pr 1. februar 2012 Smiley

I ligaen går det udemærket, men heller ikke mere. Havde det ikke været for en lorteperiode på 7 kampe med 5 point, havde vi været langt bedre med. Lige nu er vi dog inde i en fin stime med 6 kampe i træk uden nederlag. (8 i alle turneringer) Top 4 er målet!

Har handlet lidt i januarvinduet. Med kun 2 (+2 unge) angribere i truppe skulle der hentes en frontløber ind. Det blev Leandro Damiao, som har fået en fin start med 2 kasser i 3 kampe. Jeg er godt klar over, at Coates er et stort talent, men med økonomien taget i betragtning, synes jeg det er fornuftig handel.
Jeg regner med, at mange løntunge spillere skal ud til sommer. Cole, Downing, Reina, Carra (hvis han ikke vil gå ned i løn), måske en af backerne bl.a. Det vil jeg også gøre for at spillere som Suso, Sterling, Robinson, Flanagan, Hendo skal komme længere frem i køen. Carroll og Sahin skal også ud.

Vil ikke rigtigt lægge taktikken op som SS, da jeg tit skifter rollerne efter hvem der er inde og roterer desuden rigtigt meget. Men det er stadig en 4-3-2-1 med meget offensive kanter;
                X
       X               X

X     X    X  

X    X     X     X

X
Vil rigtigt gerne have en titel i form af FA Cuppen eller EL, især efter vi røg ud af Carling Cuppen.

Suarez bomber stadig (27 mål i 29 kampe). Nogle gange bliver han skubbet ud på højrefløjen pga. Damiao.
Yesil gør det faktisk rigtigt godt, når han få chancen. 2 mål og 3 assists i 5 kampe. Suso er også god. 3 mål i 3 kampe. (bruger og omskoler ham på/til højrefløj).

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #1036: 11 Sep 2012, 22:01 »

Når vi nu er igang med updates, så jeg også lige kommet igang med mit liverpool save !

Har ikke rigtig handlet ind, udover Vaclav Kadlec og en forhåndsaftale med carlos fierro Smiley

spiller en offensiv 4-3-3 formation som ser således ud:

Suarez - Borini - Kadlec

Sahin - Allen - Gerrad

Jose enrique - Skrtel - Agger - G. Johnson

Reina

I min taktik, ligger jeg vægt på fart, for bolden skal frem af banen. Jeg roterer desuden meget i min taktik, hvilket betyder spilletid til kanterne også. Jeg ændre også roller hele tiden, for at finde den optimale sammensætning

Jeg modtager gerne kommentarer, på hvilke spillere jeg skal skille mig af med, og hvem jeg skal forsøge at hente/benytte (u18) Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1037: 11 Sep 2012, 22:06 »

Du skal helt klart bruge talenter som Coates, Robinson, Flanagan, Kelly, Sterling, Suso og Pacheco. De bliver gode med masser af spilletid. Derudover er Henderson, Danny Wilson og Shelvey også gode. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager

« Svar #1038: 11 Sep 2012, 22:09 »

Vandt lige 4-1 ude over Newcastle ( Opstemt ). Hvad værre er, at Sahin rev sin lægmuskel over, så han er nu sendt hjem til Madrid.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #1039: 11 Sep 2012, 22:13 »

Du skal helt klart bruge talenter som Coates, Robinson, Flanagan, Kelly, Sterling, Suso og Pacheco. De bliver gode med masser af spilletid. Derudover er Henderson, Danny Wilson og Shelvey også gode. Smiley

Takker ! Smiley vil helt sikkert anvende nogen af de unge talenter

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bøvle
Manager

« Svar #1040: 12 Sep 2012, 08:15 »

Nogen, der bruger Danny Wilson nævneværdigt ?

Overvejer en ekstra angriber til den kommende sæson. Har kigget på Gary Hooper fra Celtic og Lambert fra Saints, ingen af klubberne ønsker at leje spillerne, så hvem synes i vil være bedst at købe?

Lambert =  25 mio
Hooper = 35 mio

JKJ
Gæst

« Svar #1041: 12 Sep 2012, 17:32 »

Nogen, der bruger Danny Wilson nævneværdigt ?

Overvejer en ekstra angriber til den kommende sæson. Har kigget på Gary Hooper fra Celtic og Lambert fra Saints, ingen af klubberne ønsker at leje spillerne, så hvem synes i vil være bedst at købe?

Lambert =  25 mio
Hooper = 35 mio

Nu gamer jeg godt nok ikke FM12 mere.
Men da jeg gjorde lejede jeg ham ud et par sæsoner, omskolede ham til VB og havde en gasnke habil back-up spiller til det meste af forsvaret.
Fast blev han aldrig, men var på den anden side heller aldrig bange for at bruge ham. Han gjorde det ganske fint.

JKJ
Gæst

« Svar #1042: 12 Sep 2012, 17:35 »

Tildels enig.

Men har aldrig, hverken i FM12 eller tidligere udgaver, fået Pacheco til at funkle i klubben.
Tværimod har han altid skabt uro fordi jeg ikke brugte ham på 1. holdet.

bøvle
Manager

« Svar #1043: 12 Sep 2012, 18:50 »

Nu gamer jeg godt nok ikke FM12 mere.
Men da jeg gjorde lejede jeg ham ud et par sæsoner, omskolede ham til VB og havde en gasnke habil back-up spiller til det meste af forsvaret.
Fast blev han aldrig, men var på den anden side heller aldrig bange for at bruge ham. Han gjorde det ganske fint.

Takker ! Tror jeg bruger ham som back-up i midterforsvaret efter Agger, Coates og Skrtel.

Købte btw Jordan Ayew fra OM for 45 mio - ganske godt tilfreds med denne handel ! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #1044: 12 Sep 2012, 18:57 »

Den skal postes i liverpool-tråden og ikke her !  Cool

FCK88
Manager

« Svar #1045: 12 Sep 2012, 18:58 »

Den skal postes i liverpool-tråden og ikke her !  Cool

uuupps.. forkert tråd.. Døøh, hvor dum kan man være? crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1046: 12 Sep 2012, 19:05 »

Tildels enig.

Men har aldrig, hverken i FM12 eller tidligere udgaver, fået Pacheco til at funkle i klubben.
Tværimod har han altid skabt uro fordi jeg ikke brugte ham på 1. holdet.

Nej men hvis han spiller uden at købe angribere i første sæson, så er det fint nok. Jeg brugte ham også kun der. Nu er han lejet ud og bliver nok solgt når han kommer hjem igen.

Danny Wilson bruger jeg okay meget. Coates er nu starter i forsvaret. Så Wilson er back up for Agger. Så han er nr. 3 i mit forsvar. i skarp konkurrence med Kyle Bartley.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1047: 12 Sep 2012, 22:37 »

I starten af 3. sæson startede holdet dårligt hvilket resulterede i at flere spillere var utilfredse med at holdet underpræsterede. Blandt andet Carroll og Enrique. Carroll blev solgt til nyrige Reading(hvor han i øvrigt spiller med stor succes), mens Enrique stadig er i klubben.

3. Sæson endte dog med både PL og ChL hjemme. En kæmpe succes, men her i starten af 4. sæson synes Enrique åbenbart stadig klubben underpræsterer og jeg bliver spurgt til hver eneste pressekonference om jeg deler hans holdning...

Han er klart min bedste VB, men nu sælger jeg ham sgu, er træt af det pjat Peace

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Risom
Manager

« Svar #1048: 12 Sep 2012, 22:40 »

Brug Jack Robinson, når du er kommet så langt ! Smiley

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1049: 12 Sep 2012, 23:09 »

Kan da for øvrigt lige nævne at Raheem Sterling endelig ser ud til at få sit helt store gennembrud i PL, her efter 16 runder

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010