home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 807 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 145373 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #885: 03 Aug 2012, 20:36 »

Jeg er netop startet med Liverpool FC som et af mine sidste saves i 12'eren.
Jeg vil derfor gerne høre, hvilken taktik I har haft mest succes med, med Liverpool? Jeg har ikke købt andre end Mbaye Niang og Lenny Nangis fra start, da transferbudgettet "kun" var 80 millioner DKK.
Brug dem som de bruger i virkeligheden Smiley hvis ikke jeg husker heeelt forkert er der vidst en her påmsiden der har forsøgt at emulere dem. Ellers vær kreativ og lav en der passer til spillermaterialet.

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #886: 04 Aug 2012, 12:50 »

Hey alle jer der spiller med Liverpool Smiley

Efter jeg har læst HELE tråden igennem har jeg besluttet mig for, når jeg kommer tilbage fra ferien her i næste uge, at mit sidste spil skal være med netop Liverpool. Jeg har allerede sat mig nogle mål inden spillet er gået igang:

1. sæson:
- Der skal trimmes i både personale, ungdoms - og reserveholdet så klubben er fit til at gå de næste år i møde.
- Der vil blive satset benhårdt på ligaen, vi skal mindst nå 3. pladsen for at have sikret os adgang til eventuel CL kval. i tilfælde af vi ser en et af holdene fra 5-20 vinde CL (ville være trist at trække nitten som Spurs gjorde irl vil jeg mene)
- Økonomien er ikke i top af hvad jeg har læst mig frem til i tråden, så der skal sættes alt ind på at minimere underskudet, dvs genforhandling af dyre kontrakter, lave bonusser, udvidelse af stadion, hvad der ellers hører til!

Langsigtede mål:

- Jeg vil satse på at udvikle talenterne selv, primært på engelske spillere, men self. skal der være plads til vi bringer en ny Messi ind i klubben Smiley Ser jo helst ikke at rivalerne napper de bedste spillere foran næsen af os selv! Peace
- Modsat mange af jer andre, så vil og jeg gentager, VIL JEG HAVE SUCCES MED CARROLL! Det kan simpelthen ikke passe at det er umuligt at få den mand til at bombe for hårdt. Jeg ved godt man "bare" købe en Cavani, Neymar, Rondon osv der snildt kan være god for 40+ pr. sæson i ligaen. Men der er jo bare ikke 10 angribere der laver 40+ i ligaen hver sæson. Så det må være muligt med Carroll som spidsangriber at vinde ligaen. Målet med Carroll er han skal være god for mindst 25 mål i ligaen pr. sæson!
- Vi skal over de næste 5 sæsoner etablere os fast i top 2, og være udfordrer til titlen hvert år efter sæson 5.
- Desuden skal vi også gøres os gældende i CL, hvor jeg forventer efter 5 sæsoner at vi hvert går i semifinalen!

Taktikken bliver sandsynligvis som følgende:
x
x - x - x - x
x - x
x - x - x
x

Carroll på toppen, med suarez bagved Smiley

Vender tilbage til jer når det er jeg er igennem transfervinduet, og venskabskampene er vel overstået! Opstemt

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

blomvikings
Manager

« Svar #887: 06 Aug 2012, 09:15 »

Jeg har netop færdigspillet min første sæson med Liverpool. Det gik udemærket, med 2 trofæer og en 2. plads i PL, kun overgået af suveræne United, der endte på 98 point.

Op til første sæson forstærkede jeg mig på et par positioner; Dedé, Kurt Zoume og K. Asamoah, blev hentet og Skrtel blev solgt.

Op til anden sæson har jeg solgt Doni, Adam, Jones og prøver stadig at komme af med Carroll, Cole og Aquilani. Derudover overvejer jeg både Maxi, Kuyt og Henderson. Ind er kommer Hulk, Damiao, Hazard, Adler og Poli.

Det skal siges, at stort set alle mine køb er gjort over 48 mdr. for at få råd til dem alle. Så økonomien kræver simpelthen at jeg vinder nogle trofæer.

Målet med anden sæson er klart at vinde PL.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #888: 06 Aug 2012, 10:00 »

@ Blomvikings

Jeg tror godt du kan vinde ligaen med det hold der, for hold da op du har skrabet klassespillere til Anfield. Fedt at se du henter ungt og talentfuldt, det gør bare det hele lidt sjovere!

Held og lykke med at åbne dit mål.

blomvikings
Manager

« Svar #889: 06 Aug 2012, 10:13 »

@ Blomvikings

Jeg tror godt du kan vinde ligaen med det hold der, for hold da op du har skrabet klassespillere til Anfield. Fedt at se du henter ungt og talentfuldt, det gør bare det hele lidt sjovere!

Held og lykke med at åbne dit mål.

Smiley

Jeg synes også, at min start 11'er er blandt de bedste i spillet. Man kan selvfølgelig altid forbedre sig, men som det ser ud nu, så mener jeg ikke at jeg bør hente flere spillere til start 11'eren. Det eneste jeg er på udkig efter lige nu, er unge talenter fra GB Smiley

Det underlige ved dette spil er, at hverken Carra eller Steve ville gå ned i løn ifm. en ny kontrakt. Specielt Carra plejer gerne at ville gå ca. 200k ned i løn, men begge ville have mere i løn hvis de skulle forlænge :O

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #890: 06 Aug 2012, 10:20 »

Smiley

Jeg synes også, at min start 11'er er blandt de bedste i spillet. Man kan selvfølgelig altid forbedre sig, men som det ser ud nu, så mener jeg ikke at jeg bør hente flere spillere til start 11'eren. Det eneste jeg er på udkig efter lige nu, er unge talenter fra GB Smiley

Det underlige ved dette spil er, at hverken Carra eller Steve ville gå ned i løn ifm. en ny kontrakt. Specielt Carra plejer gerne at ville gå ca. 200k ned i løn, men begge ville have mere i løn hvis de skulle forlænge :O

Se om du kan hente Wilshere til klubben om noget tid. Nogengange kan du være heldig og kunne få ham for billige penge. Han bliver virkelig rigtig god, hvis han får spilletid og er om nogen et stort britisk talent. Du kan sikkert navnene på alle de britiske talenter, men han bliver virkelig klasse. Sturridge kunne også være en fremragende backup, han laver mange mål som skarpretter.

Men som du selv siger, er din startopstillingen virkelig blevet exceptionel.

Og mærkelig de ikke vil det. Hvad får de i løn? Den må vel være ret høj. Er det sådan du overvejer at sende dem afsted for at få mere luft i lønbudgettet?

blomvikings
Manager

« Svar #891: 06 Aug 2012, 10:32 »

Min fortrukne opstilling må være denne:

MM: Reina

FV: Enrique
FH: Johnson
FC: Dedé
FC: Agger

DMC: Lucas
MC: Asamoah
MC: Gerrard

OMV: Hazard
OMH: Hulk

AC: Suarez

Bænk:
Adler
Zouma
Carragher
Poli
Shelvey
Downing
Damiao

Og ja, jeg skulle mene jeg kender de fleste af talenterne Smiley Jeg har hentet Mason Bennett fra start af, han får 4.5 stjerner i potentiale, så ham har jeg forventninger til. Han er kun 15 år. Men jeg kigger hovedsagligt efter regens fra GB.

Gerrard får 1mio mener jeg det er, om ugen, og han ville have 1,2-1,3 ifm. en ny kontrakt, og Carra får vidst omkring 700k og ville have 850k Smiley Lidt overgearet synes jeg. Men nej, jeg agter ikke at sælge de to koryfæer, tror desværre det ville skabe en masse utilfredshed Smiley Så jeg prøver bare igen til vinter.

Jeg ved godt Reina er en top3 målmand i FM, men han er unægtelig voldsom dyr, og jeg overvejer kraftigt at skille mig af med ham, og så have Adler på kassen. Men jeg tror kun det sker hvis der kommer uopfordrede bud, da jeg ikke synes han fortjener at blive tilbudt ud Smiley hehe.

Men min trup er voldsom bred pt. også for bred synes jeg.

Risom
Manager

« Svar #892: 06 Aug 2012, 15:18 »

@Blomvikings

Hvad har du måtte slippe for alle de stjernespillere? Bare et ss er fint Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager

« Svar #893: 06 Aug 2012, 15:28 »

@Blomvikings

Hvad har du måtte slippe for alle de stjernespillere? Bare et ss er fint Smiley

Jeg er ikke hjemme lige nu, men jeg kan stort set huske det:

1. sæson
Zouma - 85
Dede - 160
Asamoah - 100
2. sæson
Damiao - 260
Hulk - 280
Hazard - 290
Adler - Fri
Poli - 95

Risom
Manager

« Svar #894: 06 Aug 2012, 22:46 »

Tak for det Smiley

Det er rimelige fornuftige priser, men det kan godt få konsekvenser, hvis du ikke får vundet CL/PL .

blomvikings
Manager

« Svar #895: 07 Aug 2012, 08:05 »

Tak for det Smiley

Det er rimelige fornuftige priser, men det kan godt få konsekvenser, hvis du ikke får vundet CL/PL .

Ja præcis, tror ikke økonomien kan holde til for mange sekundære placeringer Smiley Men jeg regner nu også med at vinde PL og så må vi se hvor langt jeg når i CL.

blomvikings
Manager

« Svar #896: 09 Aug 2012, 08:40 »

Så skal jeg til første sæsonkamp.

Jeg slog United 2-1 i Charity Shield, og jeg formåede også at vinde OL med GB Smiley

Så trofæskabet indeholder allerede, FA, CC, CS og OL Smiley Nu er målet PL og CL !

Risom
Manager

« Svar #897: 09 Aug 2012, 10:50 »

Har brug for lidt hjælp Smiley

Jeg har jo hentet et par gode spillere, og min startopstilling ser sådan ud:

Mit spørgsmål går på, om jeg skal prøve at vinde de store titler med alle de store stjerner eller om jeg skal køre alle talenterne i stilling, for så ikke at vinde det store? På de 3 offensive pladser har jeg Hazard, Lucas / Gerrard og Suarez og det spærrer jo for Lucas A., Suso og Sterling. Også i angrebet er Turiel langt fra spilletid.

Jeg vil gerne begge ting, men det er lidt svært med det niveau, der er i PL og i vores CL gruppe, så det er lidt frustrerende  Ubeslutsom Hvad skal jeg gøre?

blomvikings
Manager

« Svar #898: 09 Aug 2012, 11:19 »

Har brug for lidt hjælp Smiley

Jeg har jo hentet et par gode spillere, og min startopstilling ser sådan ud:

Mit spørgsmål går på, om jeg skal prøve at vinde de store titler med alle de store stjerner eller om jeg skal køre alle talenterne i stilling, for så ikke at vinde det store? På de 3 offensive pladser har jeg Hazard, Lucas / Gerrard og Suarez og det spærrer jo for Lucas A., Suso og Sterling. Også i angrebet er Turiel langt fra spilletid.

Jeg vil gerne begge ting, men det er lidt svært med det niveau, der er i PL og i vores CL gruppe, så det er lidt frustrerende  Ubeslutsom Hvad skal jeg gøre?

Fedt hold du fået dig, dog er jeg lidt skeptisk omkring dit midterforsvar? Smiley men hvis de præsterer er det jo som det skal være Smiley

Mht. dit spoørgsmål; kan du ikke bare begynde langsomt at implementere dem i din start 11'er ? Fx lade dem spille alle FA, CC kampe og så de PL kampe der ligger enten lige inden eller efter en CL kamp? Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #899: 09 Aug 2012, 11:45 »

Som lovet vender jeg nu tilbage, lidt senere end forventet Smiley

Truppen i 1. sæson samt taktik: http://i49.tinypic.com/116lzs7.png og http://i47.tinypic.com/29urnr5.png

Kampe indtil nu + målscorere: http://i49.tinypic.com/2utiul1.png

Det er desværre ikke rigtig lykkedes mig at få gang i carroll endnu, men jeg fatter da håb Peace Vi står bare stensolidt i det defensive og giver ikke meget væk Smiley

De unge talenter får alle cup kampene, pt 1, og så ser vi hvor langt det rækker Smiley

Hvis der er nogen der har forslag til forbedringer, eller ønsker om ss, gør jeg endeligt bemærket! Opstemt

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 77 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010