|
bobbefar
Gæst
|
|
Der skal være flueben ved det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MartinV
|
|
Hvordan Banker Man Moralen Op i Truppen  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Jeg har stor succes med holdmøder
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
MartinV
|
|
Okay takker  .. Nogen der spiller 4-4-2 som virker optimal med Suraez / Carrol?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Okay takker  .. Nogen der spiller 4-4-2 som virker optimal med Suraez / Carrol? Carroll - Targetman angreb Suarez - Fremskudt angriber Så skal du sætte Carroll til Targetman med bolde til hovedet under holdindstillinger, og under spillerinstruktione r skal du få dine backs og kanter til at slå indlæg efter Carroll. Virkede fint ved mig 
Var i gang med at skrive en blog om et andet hold, men mistede motivationen, så spiller igenigen med Liverpool. Her er stillingen pr. 10. februar 2013 - altså anden sæson: 
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
MartinV
|
|
Mange tak for svaret  .. Altså mener du under man skal trykke target man / bolde i hovedet .. Hvordan får man kanter til at slå efter ham !?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Mange tak for svaret  .. Altså mener du under man skal trykke target man / bolde i hovedet .. Hvordan får man kanter til at slå efter ham !? Under "spillerinstruktione r" på dine kanter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Så er jeg startet på et Liverpool spil igen Jeg satser på inden for et par år at få ryddet godt ud i truppen, jeg syns der er alt for mange spilllere med ret lav kvalitet (desværre) Transfers ind & ud : http://imageshack.us/f/85/liverpl.png/ Jeg har længe ville prøve spillere som Hazard og Dede så nu skulle det være  forventer mig meget af begge 2 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Så er jeg startet på et Liverpool spil igen Jeg satser på inden for et par år at få ryddet godt ud i truppen, jeg syns der er alt for mange spilllere med ret lav kvalitet (desværre) Transfers ind & ud : http://imageshack.us/f/85/liverpl.png/ Jeg har længe ville prøve spillere som Hazard og Dede så nu skulle det være  forventer mig meget af begge 2  Spændende... Må vi din startopstilling? Og i øvrigt vil jeg rigtigt gerne anbefale, at du bruger tinypic.com til at uploade billeder, så kan man se billederne i fuld størrelse og uden pop-up reklamer 
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Smider ss af opstillingen når sæsonen er færdig  Er billedet for småt til at du kan se diverse transfers?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Skrtel, Johnson ud? De er to af de bedste i mit spil og Henderson ville jeg anbefale at bruge meget han ligger på 20+ assist for mig.
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Skrtel, Johnson ud? De er to af de bedste i mit spil og Henderson ville jeg anbefale at bruge meget han ligger på 20+ assist for mig.
Ville hellere have Dede nede i forsvaret  Johnson solgte jeg pga. hans løn, Henderson har bare aldrig imponeret mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MartinV
|
|
Solgte os Adam .. Han er imponerer heller ikke mig  Men det gjorde Guti på en fri transfer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|