Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:45:50
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 935 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Liverpool FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
51
52
[
53
]
54
55
...
77
Forfatter
Emne: Liverpool FC (Læst 181391 gange)
Risom
Manager
Sv: Liverpool FC
«
Svar #780:
05 Jun 2012, 09:05 »
Lige en kort opdatering på mit spil
Ligatabellen
Pga. 2-2 mod Everton(de scorer på to langskud. Det ene rammer stolpen og så ind på Adler og i mål i slutminutterne
) og kampen efter taber jeg mod Southhampton.
Men det er bare op på hesten igen. Vi skal have mesterskabet i hus!
I Champions League fik vi førstepladsen foran Inter og skal møde Zenit i ottendedelsfinalen.
Har købt Javier Pastore for 65.000.000 DKK
Og så er Maxi og Christian Eriksen solgt.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #781:
05 Jun 2012, 13:51 »
Lige en hurtig update efter 38 kampe. Det blev til en 3. plads, med 15 point op til City på første pladsen, 3 point op til United. Dog henholdsvis 9 0g 10 point ned til Arsenal og Tottenham. Så målet med CL blev nået. Fantastisk. Nu regner jeg med der skal ske en masse her til sommer med hensyn til truppen. Der er i hvert fald store planer
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
MartinV
Juniorspiller
«
Svar #782:
05 Jun 2012, 14:31 »
Hvorfor falder værdierne på spiller sådan i sæson 2 :S??
Cavani for 40 mil ?
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #783:
05 Jun 2012, 19:59 »
Citat af: MartinV 05 Jun 2012, 14:31
Hvorfor falder værdierne på spiller sådan i sæson 2 :S??
Cavani for 40 mil ?
er det ikke lige meget, når du blev fyret sidste sæson da?
___
Tilbage til mit spil der er sket en del her i sommers.
Der er blevet hentet 8 ind til den nette sum af 11 millioner danske kroner
Robbie Cotton (FRI)
Mathias Ezequiel Schelotto (FRI)
Alberto Paloschi (FR)
Khouma Babacar (FRI)
Enoh Eyong (FRI)
Nicolas Lodeiro (FRI)
Rene Adler (Fri)
Carlos Fierro (11 millioner, skyndte mig at skrive kontrakt med ham lige da jeg startede spillet)
Ud er gået
Craig Bellamy (0 kr)
Charlie Adam (Udlånt 80 % løn betalt)
Jose Manuel Reina (225 millioner)
Dirk Kuyt (5k)
Doni (0 kr)
Joe Cole (Udlånt 60 % løn betalt)
10 talenter på lån til mindre klubber og 10 spillere på fri fra reserveholdet med under 3 stjerners potentiale
Løn budgettet er nu nede på 11,189 millioner i ugen, og har stadig Aquilani til 750k i ugen på reserveholdet, har forhandlet ny kontrakt med Carragher så han er nede på 540 i ugen og kun til sommeren 2013. Udover er der Jay Spearing til 127k på reserveholdet, som jeg gerne vil have lånt ud. Kan bare ikke slippe af med Aquilani det er lidt ærgeligt, Men bliver ved med at prøve til 0kroner og udleje, ingen er villige desværre.
Målet er helt sikkert top 3 igen, CL og videre kval fra gruppen i CL. Har også lige overtaget Englands U23 hold til OL.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Angel3DG
Førsteholdsspiller
«
Svar #784:
05 Jun 2012, 20:24 »
Overvejer kraftigt at starte et spil med liverpool igen, da det andet spil ikke gik så godt
Vil helst satse på at købe ungt og købe talenter
Har i nogen gode forslag til indkøb i første sæson?
Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #785:
05 Jun 2012, 20:49 »
Butland som reserve målmand, bliver god nok som fast målmand.
Yaya Sanogo scorede 16 mål for mig i 21 (9) kampe
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Risom
Manager
«
Svar #786:
05 Jun 2012, 21:19 »
Citat af: fred91 05 Jun 2012, 20:24
Overvejer kraftigt at starte et spil med liverpool igen, da det andet spil ikke gik så godt
Vil helst satse på at købe ungt og købe talenter
Har i nogen gode forslag til indkøb i første sæson?
Afellay kan altid hentes for 15 mio.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #787:
06 Jun 2012, 20:38 »
Så er sæsonen i gang, det er blevet til en 2-4 sejr over Blackpool og en 2-1 sejr over Stoke. Synes godt nok Adler snart skal have et clean sheet. I pre-sæsonen scorede alle de små også mod os. Frygter det lidt mod de større hold. Aquliani har jeg rykket op og har nu en 28 stor førsteholdstrup. Helt vanvittigt. Men regner også med der bliver mange kampe i år, så det er måske meget godt.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #788:
09 Jun 2012, 00:09 »
Er efterhånden nået til februar 2016 og har kurs mod mesterskab nummer to. Har netop haft besøg af Tottenham på Anfield.. Sikke en kamp! Ved stillingen 2 - 0 får Lucas efter blot 20min et rødt kort. Hvad ender kampen så? Tjoh, 7 - 0 til Liverpool!
Stortset ligemeget hvilken formation jeg gør brug af kommer målene nærmest af sig selv - Om det så er 4-4-2, 4-2-3-1 eller 4-1-2-2-1.
Efter 25(23-1-1-) kampe i ligaen fører jeg med 7 point ned til City som har spillet en kamp mere. Holdet har scoret 73 mål og lukket 10 ind (mod City's 64/11)
Derudover står den nærmeste fremtid på et styks Carling Cup finale mod Leicester, ottendedelsfinale i Champions League mod Barcelona (Dem får jeg konstant i Champions League..) samt en kamp mod Crawley i 5. runde af FA Cuppen.
Jeg har været heldig med Youth Recruitment (som nu er helt i top) og scouting generelt - Jeg har bl.a. fået fingre i en super franskmand der i en alder af 19 allerede er fast mand. Han kan spille i det centrale forsvar, som def. midt samt på den centrale midtbane. Som spillertype er han ikke helt ulig Lucas - om end Lucas stadig er lidt bedre i det offensive - hvorimod min unge spiller tilgengæld er stærkere rent fysisk (styrke, fart, i luften osv.) - At jeg fik ham for kun 19 millioner (DKK) gør det ikke dårligere!
Jeg har også fået fingre i en genial ung spiller til den centrale midtbane. I en alder af 21 har han allerede været fast mand i godt et års tid. Blandt hans forcer er hans fart, hans kreativitet/afleveringer, hans høje arbejdsstyrke/udholdenhed samt ikke mindst hans langskud (19!) - Han får mig helt til at glemme at Gerrard har trukket sig tilbage! Indtil videre har han i 29 kampe formået at score 14 gange samt levere 9 assissts. Derudover er han fantastisk til at binde spillet sammen
I og med at jeg stadig er med i alle turneringer er målet at dette skal være året hvor jeg vinder The Treble - efter at have hentet min første Premier League titel samt Champions League pokal nr. 2 i den foregående sæson. For at opnå dette har jeg efterhånden roteret mere end noget andet hold.
Derudover må jeg også nævne at jeg ikke forstår folk vælger at sende Kuyt videre - Han er jo fantastisk! Her i sæsonen 2015/16 er han vigtigere end nogensinde på et relativt ung Liverpool-hold hvor han nu gør sig som anfører efter at Gerrard trak sig tilbage da 2013/14 sæsonen var færdigspillet - Nu er Captain Fantastic så gået hen og blevet ungdomstræner i Arsenal.. noget jeg har det lidt blandet med må jeg nok sige.
For at vende tilbage til Kuyt: Ja, han er ikke den hurtigste til at begynde med og her i 2016 er han nede på 10/9 i henholdsvis Acceleration og Hurtighed - For langsom ville mange måske sige.. men Kuyt kan mere end kompensere med de enormt gode mentale stats han har. Han spiller ikke nødvendigvis i hver kamp - men i kampe hvor det enten er en rigtig god modstander jeg er oppe imod - eller hvor jeg vælger at stille med et ungt hold er han guld værd. I indeværende sæson har han bidraget med 7 kasser i 27 starter- måske ikke alverden, men de fleste har været ret så vigtige! Desuden - kald det bare indbildning, men.. ofte virker det som om resten af holdet simpelthen spiller bedre når Kuyt er på banen - jeg kunne ikke ønske mig en bedre anfører til dette unge hold, om end jeg frygter hvor meget længere jeg vil have gavn af ham. Hans kontrakt udløber efter denne sæson og selv hvis jeg forlænger med ham vil han have rundet de 36 når næste sæson starter. Jeg hælder dog pt. imod en ét-årig forlængelse af kontrakten. Det hører også med til min historie om Kuyt, at han i sæsonen 2013/14 - hvor holdet havde en gevaldig scoringskrise - i den grad var med til at sørge for en acceptabel tredjeplads i ligaen med 19 kasser i 32 ligekampe hvoraf de 25 var fra start.
I skrivende stund kan jeg prale af følgende titler med Liverpool:
Engelske Ligacup 2012/13
Champions League 2013/14 + 2014/15 (begge sejre havde så latterligt meget held indblandet.. men hey, jeg klager ikke..)
Europæiske Super Cup 2014 + 2015
Verdensmesterskabet for klubhold 2014 + 2015
samt Charity Shield 2015
Som det fremgår har jeg endnu ikke formået at vinde FA Cuppen.. Det tætteste jeg har været på en triumf er to kvartfinaler. Dette skulle der gerne ændres på denne sæson!
Angel3DG
Førsteholdsspiller
«
Svar #789:
09 Jun 2012, 00:21 »
Citat af: Balkor 09 Jun 2012, 00:09
Er efterhånden nået til februar 2016 og har kurs mod mesterskab nummer to. Har netop haft besøg af Tottenham på Anfield.. Sikke en kamp! Ved stillingen 2 - 0 får Lucas efter blot 20min et rødt kort. Hvad ender kampen så? Tjoh, 7 - 0 til Liverpool!
Stortset ligemeget hvilken formation jeg gør brug af kommer målene nærmest af sig selv - Om det så er 4-4-2, 4-2-3-1 eller 4-1-2-2-1.
Efter 25(23-1-1-) kampe i ligaen fører jeg med 7 point ned til City som har spillet en kamp mere. Holdet har scoret 73 mål og lukket 10 ind (mod City's 64/11)
Derudover står den nærmeste fremtid på et styks Carling Cup finale mod Leicester, ottendedelsfinale i Champions League mod Barcelona (Dem får jeg konstant i Champions League..) samt en kamp mod Crawley i 5. runde af FA Cuppen.
Jeg har været heldig med Youth Recruitment (som nu er helt i top) og scouting generelt - Jeg har bl.a. fået fingre i en super franskmand der i en alder af 19 allerede er fast mand. Han kan spille i det centrale forsvar, som def. midt samt på den centrale midtbane. Som spillertype er han ikke helt ulig Lucas - om end Lucas stadig er lidt bedre i det offensive - hvorimod min unge spiller tilgengæld er stærkere rent fysisk (styrke, fart, i luften osv.) - At jeg fik ham for kun 19 millioner (DKK) gør det ikke dårligere!
Jeg har også fået fingre i en genial ung spiller til den centrale midtbane. I en alder af 21 har han allerede været fast mand i godt et års tid. Blandt hans forcer er hans fart, hans kreativitet/afleveringer, hans høje arbejdsstyrke/udholdenhed samt ikke mindst hans langskud (19!) - Han får mig helt til at glemme at Gerrard har trukket sig tilbage! Indtil videre har han i 29 kampe formået at score 14 gange samt levere 9 assissts. Derudover er han fantastisk til at binde spillet sammen
I og med at jeg stadig er med i alle turneringer er målet at dette skal være året hvor jeg vinder The Treble - efter at have hentet min første Premier League titel samt Champions League pokal nr. 2 i den foregående sæson. For at opnå dette har jeg efterhånden roteret mere end noget andet hold.
Derudover må jeg også nævne at jeg ikke forstår folk vælger at sende Kuyt videre - Han er jo fantastisk! Her i sæsonen 2015/16 er han vigtigere end nogensinde på et relativt ung Liverpool-hold hvor han nu gør sig som anfører efter at Gerrard trak sig tilbage da 2013/14 sæsonen var færdigspillet - Nu er Captain Fantastic så gået hen og blevet ungdomstræner i Arsenal.. noget jeg har det lidt blandet med må jeg nok sige.
For at vende tilbage til Kuyt: Ja, han er ikke den hurtigste til at begynde med og her i 2016 er han nede på 10/9 i henholdsvis Acceleration og Hurtighed - For langsom ville mange måske sige.. men Kuyt kan mere end kompensere med de enormt gode mentale stats han har. Han spiller ikke nødvendigvis i hver kamp - men i kampe hvor det enten er en rigtig god modstander jeg er oppe imod - eller hvor jeg vælger at stille med et ungt hold er han guld værd. I indeværende sæson har han bidraget med 7 kasser i 27 starter- måske ikke alverden, men de fleste har været ret så vigtige! Desuden - kald det bare indbildning, men.. ofte virker det som om resten af holdet simpelthen spiller bedre når Kuyt er på banen - jeg kunne ikke ønske mig en bedre anfører til dette unge hold, om end jeg frygter hvor meget længere jeg vil have gavn af ham. Hans kontrakt udløber efter denne sæson og selv hvis jeg forlænger med ham vil han have rundet de 36 når næste sæson starter. Jeg hælder dog pt. imod en ét-årig forlængelse af kontrakten. Det hører også med til min historie om Kuyt, at han i sæsonen 2013/14 - hvor holdet havde en gevaldig scoringskrise - i den grad var med til at sørge for en acceptabel tredjeplads i ligaen med 19 kasser i 32 ligekampe hvoraf de 25 var fra start.
I skrivende stund kan jeg prale af følgende titler med Liverpool:
Engelske Ligacup 2012/13
Champions League 2013/14 + 2014/15 (begge sejre havde så latterligt meget held indblandet.. men hey, jeg klager ikke..)
Europæiske Super Cup 2014 + 2015
Verdensmesterskabet for klubhold 2014 + 2015
samt Charity Shield 2015
Som det fremgår har jeg endnu ikke formået at vinde FA Cuppen.. Det tætteste jeg har været på en triumf er to kvartfinaler. Dette skulle der gerne ændres på denne sæson!
Må vi se ss af dit hold?
Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #790:
09 Jun 2012, 10:48 »
Citat af: Balkor 09 Jun 2012, 00:09
Derudover må jeg også nævne at jeg ikke forstår folk vælger at sende Kuyt videre -
Jeg mener bare 780k i ugen er for meget kontra hvad han leverer.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #791:
09 Jun 2012, 11:55 »
Citat af: FernandoTorres9-1 09 Jun 2012, 10:48
Jeg mener bare 780k i ugen er for meget kontra hvad han leverer.
Havde det ikke været for Kuyt havde jeg næppe vundet den første af de to Champions League-titler. Jeg havde nemlig slet ikke været med. Jeg har dog også fået forhandlet Kuyt ned i løn, den ligger vel på ca. 400.000 lige pt. Løn har dog aldrig været et problem for mig - jeg har endnu ikke ramt loftet i en eneste sæson. I indeværende sæson ligger jeg på godt 12 ud af tilladte 16 millioner. Jeg har derudover lige pt. godt 500 millioner til transfers.
En stor del af de 12 millioner ryger i lommerne på Andy Carroll og Charlie Adam. Carroll skulle have været videre for længe siden.. jeg blev naivt ved med at tro på at jeg kunne sælge ham - indtil videre uden held. Der er simpelthen ingen der vil købe ham selvom jeg har tilbudt ham gratis. Charlie Adam er efterhånden også nået dertil hvor han ikke får kampe, da bredden på min midtbane er blevet for god. Begge disse to har kontraktudløb efter sæsonen, hvilket vil frigøre yderligere 1.1 million pr. uge til løn.
Derudover er Downing også på vej ud. Det vil frigøre yderligere godt en halv million hvis jeg ikke husker forkert. Jeg ville egentligt gerne beholde ham for en sæson mere, men han nægter at gå ned i løn. Han har dog været en rigtig god rotationsspiller for mig over de seneste par sæsoner.
Det skal så også nævnes at jeg har nogle unge spillere der står til en lønforhøjelse snart. Tag fx de to unge spillere jeg nævnte tidligere: De tjener henholdsvis 125.000 og 19.000 ugentligt.
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #792:
09 Jun 2012, 16:13 »
Løn er nu heller ikke et problem for mig, jeg ligger kun på 11 millioner ud af 15. Jeg er bare træt af der bliver 50 millioner i minus hver måned. Synes endda ikke det har hjulpet særlig meget at få den ned fra 14 eller 13 eller hvad den nu starter på.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Balkor
Lilleputspiller
«
Svar #793:
09 Jun 2012, 16:59 »
Næh, jeg kører stadig med underskud hver måned- Nu hvor februar er overstået (Med en Carling Cup sejr over Leicester!) blev det fx til et underskud på 69 millioner. De sidste par sæsoner har jeg dog haft et overskud ved slutningen af sæsonen takket være præmiepenge fra Premier League samt Champions League. Fordi du fik mig til at tage et lille kig på min økonomi kan jeg også konstatere, at salget af merchandise allerede har oversteget sidste sæsons salg! I skrivende stund har jeg solgt for 143 millioner mod 118 millioner i sidste sæson.
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #794:
09 Jun 2012, 22:00 »
Update! 1. JANUAR 2013
Efter en rigtig god periode blev det bragt til ende i det stramme juleprogram, hvor vi først tabte 2-1 til WBA, og derefter et knebent 0-1 nederlag til United er vi igen bagefter i topstriden, efter vi var begyndt at nærme os. Pt. ligger jeg nr. 4, med 12 point op til arsenal, dog med 2 kampe i underskud. Så det kan jo kun være 6. point. Det helt store problem i PL i år er jeg kan IKKE vinde over de andre store.
United 1-0 Liverpool
City 2-1 Liverpool
Arsenal 3-1 Liverpool
Chelsea 3-1 Liverpool
Dog har jeg vundet over Tottenham på hjemmebane. Men med 5 nederlag i PL og de 4 er til mine direkte konkurrenter ser det godt nok svært ud.
I CL er jeg videre sammen med Bayern, Zenit tog EL og Panathinaikos er færdig i Europa for i år. I knockout runden skal vi møde Inter.
Vi er med i begge cups endnu, hvor det står på semifinale mod WBA her i januar i Carling Cuppen og 3. runde mod Carlisle i FA Cuppen.
Spillehandler bliver der ingen af, da jeg føler holdet allerede er bredt, godt og sammenspillet. Mangler bare lige taktikken til at slå de andre store hold. Men det kommer vel.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Sider:
1
...
51
52
[
53
]
54
55
...
77
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »