home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 58331 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #225: 09 Jul 2012, 11:42 »

Du kunne bare ikke have skrevet navnet og dit spørgsmål ? Du skulle have hele citatet med ? Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #226: 09 Jul 2012, 12:03 »

BlaZZo - Næh det ville være så kedeligt Wink
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #227: 09 Jul 2012, 13:32 »

Min Økonomi ser rimlig ud, da jeg har solgt for mere ind jeg har købt igennem den 1,5 sæson jeg har spillet, plus at jeg indtil videre har vundet alt jeg er kommet i nærheden af.

Har en balance det lige nu siger £67 Millioner i plus.


Det var ikke £67 Millioner, mit spille havde ændret valuta Skuffet

Den hedder £27 millioner plus

« Seneste Redigering: 09 Jul 2012, 13:38 af Drillo » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #228: 16 Jul 2012, 15:54 »

Hmm, hvad synes i jeg skal gøre. Jeg er igang med et lille karriere spil. Startede i Chelsea, blev fyret efter en skuffende anden sæson. Kom til Fulham hvor jeg fik et mesterskab i hus. Turen gik til Mancheste United hvor jeg nu har vundet mesterskabet for 4 gang i træk og Chl for 3 gang i træk.
Jeg bruger ikke kassen på indkøb ved hvert vindue, har købt en stamme da jeg overtog klubben. Jeg synes det er blevet en smule kedeligt, så synes i jeg skal:

1) Har købt en del unge spillere som har været udlejet, skal jeg sælge ud af mine gode spillere, bruge de unge og supplere holdet med andre unge ?

2) Skal jeg bare fortsætte den gode stime og satse på at vinde så meget som muligt ?

3) Skal jeg beholde min stamme, og samtidig satse på nogen af de unge som kommer hjem fra udlån ? Måske sælge 1-3 faste spillere jeg har brugt de seneste år.

4) Noget helt andet, giv dit svar ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #229: 16 Jul 2012, 16:11 »

4)

Det lyder som om dit spil sidder lidt fast.. Jeg vil personligt forsøge at finde nye græsgange. Du har skrevet historie i Man Utd, og du har gjort det du skal gøre. Du kan nu sige op eller spille din kontrakt ud og komme videre i karrieren og få endnu flere titler i din signatur ;-)
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #230: 16 Jul 2012, 16:49 »

Op i røven med signaturen, det var bare fordi jeg så andre gøre det, så kunne jeg ligeså godt også. Og desuden har jeg kun 15 bogstaver tilbage, så der er ikke plads til en klub til Wink

Jeg kunne ellers godt tænke mig at se hvad mine unge folk kan, nogen jeg har hentet som 16 årige, som nu er 19. Kunne være sjovt om de kunne overtage for nogen af de lidt ældre. Omvendt kunne en periode som engelsk landstræner også være spændende, men synes det er kedelig bare at være landstræner, men urealistisk at være klub og landstræner. Jeg må i tænkeboks..
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #231: 16 Jul 2012, 20:17 »

Tror jeg har fundet ud af hvad jeg vil, er allerede begyndte at sælge nogen af mine profiler, det blev mine fans ikke glade for. Planen er at jeg over et par sæsoner vil prøve at skabe et mere britisk hold, i min nuværende sæson havde jeg 2-3 faste kun. Det skal der laves om på til næste sæson. Jeg har et par spillere som jeg hentede da de var 16-17, som jeg tolker som mine egne spillere, så dem vil jeg gerne bygge videre på.

Jeg har fået et problem med min engelske anføre, Phil Jones. Han vil væk for klubben fordi han synes han ikke kan opnå mere. Men hvis jeg ikke kan beholde en mand som ham, så har jeg jo et problem, da de ikke er specielt mange gode forsvar fra england, og dem der er, spiller i klubber som Arsenal, Liverpool, Chelsea osv og dermed ikke vil skifte til mig.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #232: 17 Jul 2012, 16:32 »

Så har jeg fået ryddet lidt op i truppen, der er solgt spillere for 1,7mia og specielt Marseille har været aktivt ude efter mine spillere. Jeg har valgt at beholde nogen enkelte spillere, for som før nævnt er det ikke lige let at få kun engelske spillere med kvalitet og slet ikke på et transfer vinduer. Jeg har givet mig selv lov til også at bruge talenter fra andre lande som er hentet tidligt i forløbet.

Meningen var at jeg vil give et overblik over truppen, men tror ikke der er den store interesse for det, da der også er mange regens som folk ikke kender.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #233: 18 Jul 2012, 16:23 »

Et lille overblik over truppen for 2022/23

* = Dem jeg bruger fast
/ = Er meget rotation

Keeper:
*David De Gea (Spanien) 31 år
Michal Vanek (Tjekkiet) 26 år
Carl Wright (Wales) 25 år

De Gea er forsat en god keeper og har været i Man Utd siden starten af spillet. Wright er en del af klubbens eget produkt.

Højre back:
/ Hills (England) 24 år
/ Smalling (England) 32 år

Hills er også eget produkt der sammen med rutineret Smalling dækker back pladsen.

Center forsvar:
*Phil Jones (England)
*Jake Corbett (England)
Vitor Riveros (Paraguey)
Mehdi Aarab (Marokko)

Jones kender alle, er anfører for klubben. Corbett blev hentet i sæson 2013/14 i West Ham. Aarab har jeg selv hentet som 16 årige og går en stor fremtid i møde. Riveros blev hentet som 19 årige og kan spille den boldspillende forsvar.

Venstre back:
*Mose Gagliardi (Italien) 24 år
Jorge Garay (Peru) 24 år

Her har jeg 2 fantastisk gode spillere, men betragter Gagliardi som mit lille barn. Blev hentet som helt ung og med sine 24 år en sindsyg vigtig spiller. Garay er på en måde ligeså god, men har ikke den samme betydning for mig. Men klasse backup og skal nok få massere af spilletid.

Defensiv midt:
Mikel Velez (Spanien) 20 år
Lewis Clarke (England) 17 år

Helt klart mit svageste punkt på holdet. Jeg solgte 2 rigtig gode spillere som kunne spille denne plads. Jeg bruges tildels også Jones som defensiv midt, så ingen af disse 2 spiller rigtig fast. Velez hentede jeg da han var 16 år i Real Sociedad.

Central midtbane:
* Marco Lombardo (Italien) 26 år
/ Harry Redknapp (England) 23 år
/ Allen McCabe (England) 23 år
/ Kris James (England) 24 år

Lombardo er en af de profiler som jeg har valgt at beholde, da jeg ikke rigtig kan finde nogen engelsk erstatning for ham. Han bruges som fremskudt playmaker. Redknapp er min foretrukne ved siden af, men både James og McCabe er stabile folk. McCabe kan på en god dag også bruges på den defensive midt som dybdeliggende playmaker. James er mere offensiv.

Venstra kant:
*Moussa Diallo (Elfenbenskysten) 27 år
Engenio Exposito (Spanien) 23 år

Diallo har jeg hentet i Sparta Prag for 7 år siden, da han var 20/21 år. Han har været en profil og endnu en af de spillere jeg gerne vil beholde. Exposito fik jeg meget overraskende gratis fra Barcelona som 19 år. Hans første sæson, har været udlejet de andre år. Kan også bruges som angriber(han er bedre der)

Højre kant:
/ Danny Welbeck (England) 31 år
/ Javier Hernandez (Mexico) 34 år

Begge havde ellers kontrakt udløb inden sæson, men begge havde fortjent en forlængelse for deres flotte stykke arbejde de har lavet for klubben.
Begge er bedre som angribere, men da jeg kun spiller med en angriber så må de en tur på kanten.

Angriber:
*Denis Cerbella (Italien) 25 år
Adel Crus (Frankrig) 20 år
Dane Hubbard (England) 20 år

Cerbella er min helt store stjerne. Hentede ham i Juve for 130mill i 2018. Adel Crus er min kommende stjerne som blev hentet som 16 årige. Han kan også bruges som kant man har sin force som target mand.
Hubbard er eget talent som også kan spille kant.


Mine foretukne line up lige nu (18 sep 2022)

----------------------De Gea-----------------------

Hills/Smalling - Corbett - Riveros - Cagliardi--

----------------------- Jones -----------------------

----------Redknapp ------- Lombardo -----------

Hernandez -------------------------------Diallo---
----------------------Cerballa-----------------------

Indkøb: 180 mill
Solgt: 1,73 mia

Har vundet CS mod Chelsea og Super Cupen mod Man City. Er kommet i gruppe med Dortmund, Milan og Molde. En svær gruppe.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2012, 19:53 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #234: 22 Jul 2012, 11:30 »

Desværre blev det ikke til en Champions League title i sæson 2022/23, røg ud til Paris SG i runden efter gruppespillet. 0-1 ude og 0-0 hjemme, meget ufortjent, men sådan er fodbold.
Premier League blev vundet igen, og jeg kan godt mærke at bredden på holdet ikke er den samme efter jeg har sat "Engelsk stil" igang.

For at finde noget formål med spillet, så er min plan nu at vinde 10 mesterskaber i træk, ved godt det ikke er den store overraskelse at det kan ske når man spiller med Man Utd, men det er nu engang planen. Jeg har fået solgt endnu mere ud af mine udlandske spillere og købt engelsk, holdet er blevet svækket endnu mere, men jeg vil hellere holde udfordringen i at have så mange engelsk som det kan lade sig gøre, der er stadigvæk visse pladser jeg holder internationalt.

I skrivende stund (22August 2023) er min trup fordelt således:

25 spillere.
16 fra England.
1 fra Brasilien (Ikke fast - hentet som 18 årige)
1 fra Frankring (Ikke fast - hentet som 15 årige) 21 år nu
3 fra Italien (Alle fast, DL - MC - Angriber)
1 fra Marokko (Ikke fast - hentet som 16 årige)
2 fra Spanien ( De Gea fast - Den anden reserve som AML/Angriber)
1 fra Elfenbenskysten (Fast på AML)

Mit foretukne line up lige nu:

---------------------------- De Gea ---------------------------------------
----Hills ---------- Corbett ---------- Taylor ---------- Gagliardi -----
------------------------------ Jones ---------------------------------------
-----------------Redknapp -------- Lombardo -------------------------
Barkley --------------------------------------------------- Diallo ..........
---------------------------- Cerbella --------------------------------------
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #235: 06 Aug 2012, 15:10 »

Så er jeg igen igang med United, og hvilken forvirret start det har været!!  Huh

Det er første sæson, men der er alligevel allerede nu nogle ting at tage fat i. I ligaen har vi skuffet FÆLT med en placering på 10. pladsen efter 8 kampe.

Bedre er det gået i Carling Cuppen hvor Newcastle blev sendt hjem fra Old Trafford med et nederlag på 4-0 (Her et suverænt hat-trick fra Danny Welbeck)

I CHL er det også gået godt, først med en 1-3 sejr ude over Zenit,  fulgt op af en genial 7-2 sejr over A.C. Milan på Old Trafford.

Ved ikke helt hvordan man skal evaluere sæsonen hidtil. Umidbart synes den er skuffende grundet ligaplaceringen.
  Ubeslutsom
Synes I ??
Logged

Thygesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #236: 20 Aug 2012, 18:32 »

Har lige et spørgsmål som jeg håber at få nogle svar på og begrundelser for Smiley
Har været i editor, og lavet de store hold om. Her har jeg så valgt at starte med United, spiller 4-4-2.
Young & Nani på kanterne, samt Rooney og Van Persie på top. Men hvordan vil i vælge at spille med de 4? Og især de to sidste Smiley

Har svært ved at finde den rette opskrift.
På forhånd tak Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #237: 20 Aug 2012, 19:17 »

Hvorfor ikke bare hente summer updaten herfra? Wink
Ville nok bruge dem som BM/Wing og tm/Kb/skarpretter
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #238: 10 Nov 2012, 20:39 »

Jeg er lige skiftet til United ved starten af fjerde sæson og har bl.a købt denne spiller

http://img51.imageshack.us/img51/1915/goksr.png

Minder han jer om nogen  Rullende Øjne
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #239: 10 Nov 2012, 20:49 »

Mere i koldblodighed, og løb uden bold og jeg ville kalde ham Ole Gunnar Rullende Øjne
Men ikke desto mindre kan han jo nå at komme efter det Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010