home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?  (Læst 4925 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #15: 05 Okt 2011, 15:54 »

Jeg har sagt til min kæreste, at jeg ikke kan komme til hendes kusines fødselsdag (dagen efter udgivelsen), så jeg kan bruge dagen på at game og se fodbold Smiley
Så sårn er det!
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Skipper
Gæst
 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #16: 05 Okt 2011, 15:56 »

De seneste 3 år har det været sådan at mig og 3 venner har pjækket dagen FM udkom og derefter siddet og gamet det hele dagen med vores yndlingshold (Liverpool, Arsenal, United og Inter Grin) Ikke som internet spil, men bare siddet i samme rum, så har der været masse af snacks og jeg har lavet spaghetti med kødboller til os Thumbs Up
Men i år ser lidt mere trist ud Skuffet, jeg skal selv arbejde hele dagen, og de efterfølgende 2 dage, så der får jeg ikke tid til at spille, og heller ikke i løbet af den efterfølgende uge.
Jeg har derfor taget konsekvensen at bestille FM over Amazon, og valgt deres gratis levering, hvilket betyder at Spiller kommer mellem 3 og 10 dage efter det udkommer, men så skal der satme også games!
Jeg starter altid i dansk fodbold, for at få en følelse af spillet, normalt er det med enten midtjylland eller AGF, men jeg tror denne gang bliver med Horsens, kun fordi de har gjort det så irl Wink
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #17: 05 Okt 2011, 16:27 »

Jeg pjækker ikke men jeg tøver ikke med at spille når jeg kommer hjem så skal der sku spilles Smiley
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #18: 05 Okt 2011, 17:21 »

For første gang nogensinde får jeg ikke spillet det nye fm før engang i det nye år eftersom jeg først får spillet til min fødselsdag den 29/12. Og til den tid må vi jo så se hvor meget tid der er til det sammen med min kollega, som nok engang skal have stryg i fm.  Djævel
Logged


Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #19: 05 Okt 2011, 17:46 »

Har ikke nogen faste rutiner mht. FM længere...
Føler jeg er blevet for gammel til at gå til ekstremerne/yderlighederne for at game det..
Tager på arbejde, kommer hjem, slapper af og tager ud - ganske normal fredag Opstemt
Det er ikke engang sikkert jeg skal have det på release .. Kan egentligt godt vente Smiley
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #20: 05 Okt 2011, 18:11 »

Rutinen starter egentlig når demoen kommer..

Starter ud med at rode med Brøndby, først skal der vurderes hvem som er værd at satse på og hvem der ikke er. Det ender nok med en liste på 5-6 spillere som skal ud. Derefter skal en liste nok skabes med en 30-50 mulige emner, med 5-6 i hver position da det gerne plejer at være mindst en per kæde der mangler når jeg har ryddet truppen op. når disse så skal testes skal der jo også rodes med noget taktik, for at finde de specifikke indstillinger som der skal bruges.

Når alt dette så er gjort og en 2-3 spillere begynder at blive "specielle", vil FM12 nok være ude, så der er de 2-3 sikre kort at købe hvorefter nogle flere ligaer tilføjet vil betyde flere spillere der kan være nyttige til nogle positioner. Det hele skulle gerne munde ud i at jeg køber de spillere der mangler med det samme, gerne så de er klar inden første sæsonkamp, i mit første "rigtige" spil.

Da jeg har ferie på dagen vil det højst sandsynligt gå stille for sig med noget manager fra morgenen, med et How I met your mother maraton på bærbaren ved siden af og hørebøffer på.

Ville dog ikke holde fri for et singleplayer spil da man jo har et helt år til at hygge sig med det, det er noget andet med et MMO som SWTOR eller GW2, hvor det jo er mere "konkurrenceminded", hvor jeg har en gammel aftale med nogle gutter om at vi sidder 2 steder, et på Fyn og et i London, og bruger TS til at hygge med disse, gammel WoW tradition som bare har holdt ved med sådan en lille 10-12 mands gruppe og et par løsgængere fra Finland/Irland.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #21: 05 Okt 2011, 21:32 »

ikke i år får jeg ikk det til dato må vente til den 1, man skal jo også have nogle penge eftersom man ikk har fået så meget de 2 første uge (1400) hvor de alle samme faktisk er væk buskort 900 kr og divs andre ting men ellers så gøre jeg det jeg ikk må ******** det og køber det når jeg har penge Smiley
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #22: 11 Okt 2011, 05:21 »

Spillet er bestilt Tjek..Nu går tiden bare med at vente    og når Posten kommer med spillet, bliver det straks installeret  også er der dømt manager weekend med 2 venner. Vi har alle fri hele weekenden. vi har det lidt med at være ekstreme når vi har gang i netværks spil det spil vi har kørernde i FM2011   mener jeg at vores spilletid er mere en 36 dage.   Så mon ikke at Vi mindst spiller 1 døgn den 1 weekend    Wink
Logged

Chelsea FC

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010