home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?  (Læst 4924 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« : 04 Okt 2011, 22:14 »

Ja ganske kort hvordan ser jeres dag ud på udgivelsesdagen for spillet, har i taget fri for at spille, har i smidt kæresten ud, må det vente til wekeenden etc.

Lad os få alle folks yderligheder Smiley

Personligt har jeg jo haft den ære at skrive preview af spillet og det er jo derfor ikke nyt for mig, så dagen går jo nok mest med at supporte vores kære brugere herinde på siden.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #1: 04 Okt 2011, 22:15 »

Normal hverdag. Hvis jeg ikke har tid til at spille har jeg ikke tid til at spille. End of story.
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #2: 04 Okt 2011, 22:22 »

Jeg får sjældent spillet på selve releasedagen.. Sidste år sad jeg i Dublin og arbejdede, mens jeg i år får besøg af Enged, Verdenskrig og Bave, hvor vi skal ud at fulde os i Aalborgs natteliv, så det bliver formentlig ikke til meget FM de første dage efter det er udkommet.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #3: 04 Okt 2011, 22:24 »

Jeg får sjældent spillet på selve releasedagen.. Sidste år sad jeg i Dublin og arbejdede, mens jeg i år får besøg af Enged, Verdenskrig og Bave, hvor vi skal ud at fulde os i Aalborgs natteliv, så det bliver formentlig ikke til meget FM de første dage efter det er udkommet.
Kommer Bave også?! Yes! Hold kæft hvor jeg glæder mig.

Jeg plejer bare at game og teste spillet lidt de første timer, inden det for alvor går løs med at spille. I år, er jeg dog i samme situation som Søgaard. Det gør dog ikke noget. Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #4: 04 Okt 2011, 22:47 »

Personligt plejer jeg heller ikke at få det på releasedatoen, da jeg sagtens kan vente lidt. Når jeg så først får det, så holder jeg mig heller ikke tilbage, så skal naturligvis have gamet en hel masse, og får det måske også på selve releasen i år. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #5: 04 Okt 2011, 22:57 »

Plejer som regel at skaffe det på release dagen, men spiller det som regel først efter den første patch er udkommet, samt noget trøje grafik og nogle nye skins Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #6: 04 Okt 2011, 23:04 »

Det er efterhånden en del år siden at jeg har fået spillet på release-dag, og det sker i hvert fald heller ikke i år. Hvis jeg overhovedet anskaffer spillet, bliver det sikkert først efter de første 3 patches, og når jeg så har failet med Arsenal, går jeg tilbage til FM07 Wink
Logged



Enged
Gæst
 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #7: 04 Okt 2011, 23:06 »

Som sagt så skal jeg til Aalborg, så jeg skal sidde 6 timer i tog med to ulidelige Brøndby-fans på releasedagen, så jeg tvivler stærkt på, at jeg får spillet. Normalt plejer jeg alligevel ikke at være hjemme om fredagen, så jeg havde nok haft andre planer anyhow.
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #8: 05 Okt 2011, 10:22 »

Noobe den lidt ud første dag, drikke mig ned anden dag og så kan jeg sidde og game hele søndagen med tømmermænd. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

fantastisknavn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #9: 05 Okt 2011, 10:25 »

jeg køber det og så spiller jeg det simpelt
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #10: 05 Okt 2011, 10:30 »

Tja, planlægger yderst sjældent så langt ud i fremtiden, men en ting er sikkert, jeg tager ikke fri for at modtage et spil.
Om jeg så gamer om aftenen eller er i byen der, det finder jeg jo nok ud af i løbet af dagene op til.

Så lidt a la X - "Normal hverdag. Hvis jeg ikke har tid til at spille har jeg ikke tid til at spille. End of story."
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #11: 05 Okt 2011, 11:11 »

Det blivernok til afspadsering engang over middag, og så hjem og tømme postkassen. Det er så lykkedes mig (læs fruen) at arrangere børnefødselsdag i weekenden, så vi må se hvor meget jeg kan forhandle mig til at få gamet Opstemt
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #12: 05 Okt 2011, 15:32 »

Med en lille knægt, kæreste, job, hus osv er der ikke tid til at tage fri.

Men spillet er bestilt så regner bestemt med at få det den 21/10.
Så der skulle meget gerne games fredag aften.

Inden demoen/spillet kommer er mine "rutiner":
Jeg plejer at tjekke holdet ud, Liverpool, og finde ud af hvem der skal ud og hvor der skal hentes nye ind.
Så sidder jeg at tegner lidt på en blok papir hvor jeg leger med div opstillinger og systemmer.
Når så demoen kommer ud, prøver jeg mig lidt frem og tester det jeg synes er relevant. Det er ikke alt det nye jeg bruger til noget.
Når så spillet kommer så plejer at gå igang lige på og hårdt.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #13: 05 Okt 2011, 15:36 »

Har for længst meddelt kæresten at den weekend står i FMs tegn krydret med Newcastle - Wigan på Viaplay Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad er jeres rutiner i forbindelse med release af spillet ?
« Svar #14: 05 Okt 2011, 15:45 »

Har for længst meddelt kæresten at den weekend står i FMs tegn krydret med Newcastle - Wigan på Viaplay Smiley

Hehe jeg har ferie når det kommer ud så kommer nok også lidt senere i seng en normalt.

Det bliver så helt sikkert straffet om lørdagen hvis knægten står op kl mellem kl 6.00 og 7.00 som han plejer og der skal tumles fra morgenstunden af.
Men den tager vi derfra   Grin
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010