home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449615 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3570: 06 Dec 2010, 15:05 »

Jeg tror slet ikke det er umuligt at finde en,
Hvem kunne du forestille dig? Det er selvfølgelig ikke umuligt, men midlerne, netværket og andre ting, spiller jo i den grad ind.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3571: 06 Dec 2010, 15:06 »

Men de penge kunne stadig være brugt anderledes, i stedet for at hente lejesvende, som gang på gang viser de ingen gavn gør.

Du havde kun mulighed for at leje folk for de penge i den periode han var udlejet jo.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3572: 06 Dec 2010, 15:08 »

Well... Danskespil har udtalt at det vil være en katastrofe for dem, hvis AaB rykker ned, da en masse har spillet på det, til et favorabelt odds - så nogen har vidst noget!

Link? Det lyder da helt vanvittigt, at det ville være en katastrofe for et betting-firma, som tjener styrtende hver dag. Synes det lyder underligt, at de vil kunne mærke en klubs nedrykning på deres økonomi.
Logged


asj89
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3573: 06 Dec 2010, 15:09 »

Ingen vidste AaB var en bundklub, da man startede sæsonen. Det er den nu. Man kan jo sagtens lede, og som VK siger er en reserve fra Esbjerg og en lottokupon fra Sverige nok ikke løsningen. Lad os lede i Tyskland. Der kan altid findes noget, især i den næstbedste række. Jeg synes det er naivt af Lynge. Han giver det ikke chancen.
Du får det til at lyde så nemt? Og hvis man kiggede på AaB ved sæsonstart, var det tydeligt at truppen var tynd. Det er ærgeligt, og desuden en overraskelse - men ikke en af de helt store.

EDIT: Du mener hvist en lottokupon fra Findland.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3574: 06 Dec 2010, 15:10 »

Det er stadig skidt af Lynge, Sunbao. Jeg giver dig ret i det med at det er svært at skille sig af med dem, men så kunne man eventuelt prøve at leje dem ud, og så sige til den klub de nu lejer dem ud til, at de kun skal betale kun halvdelen af deres løn måske. Det kunne man da også spare ved.

Når man i forvejen har en dårlig økonomi, og så endelig får lejet Anders Due ud, hvorfor lejer man så to spillere der ikke har kvaliteten til Superligaen? Så sparede man netop ingen penge alligevel. Skidt lavet af ledelsen i AaB. Seriøst.

Der er ingen tvivl om Lynge er en dygtig herre, men der er altså noget galt deroppe.

Selv udleje til halvdelen af en lønning vil jo værer for dyrt i forhold til hvordan markedet er nu især, når det er folk der i forvejen også er røget af holdet.

Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3575: 06 Dec 2010, 15:23 »

Link? Det lyder da helt vanvittigt, at det ville være en katastrofe for et betting-firma, som tjener styrtende hver dag. Synes det lyder underligt, at de vil kunne mærke en klubs nedrykning på deres økonomi.

http://www.24.dk/article.jsp?articleId=9945

De taber 5 mille, hvis AaB rykker ned
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3576: 06 Dec 2010, 15:45 »

Nu kan man beskylde Lynge for meget, noget med rette og andet ikke.

Men MP var altså manden der ville hente Esbjerg reserven fordi de havde spillet sanmmen for 10 år siden eller noget i den stil!!
Og Due blev lejet ud fordi han ikke passe ind i MP system og MP insisterede på at få ham væk, det jeg har læst ihf.

At det var Lynges værk at lottokuponen fra Finland kom er der ingen tvivl om er Lynges ide men de andre to er IKKE Lynges værk men MP.

Jeg ved godt at det er Lynge der har det sidste ord, men når en træner ikke ønsker en spiller og gerne vil have en anden billigt så er det vel ok at han skriver under på kontrakterne så det endte som det gjorde.
Men endnu en god grund til MP er væk.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3577: 07 Dec 2010, 17:27 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/augustinussen-vil-gerne-hjem-og-hjaelpe-gutterne

Så er rygterne igang ingen! Håber virkelig det bliver til noget denne gang, det ville være rigtigt godt at genforene Augustinussen og Würtz på midtbanen. Med Due tilbage til at tage sig af venstre side af midtbanen med hans sparketeknik, så mangler der bare en gennembrudsstærk spiller til den modsatte kant. Jeg mener ikke angrebet trænger til at blive forstærket hvis vi tager udgangspunkt i at Holm, Rolfe og Tracy bliver klar inden for nogle måneder, som vel er håbet.
Mange snakker om Risgård som et muligt køb også, selvfølgelig vil han være en klassespiller at få tilbage, men syntes man skal passe på med at tage for mange ind. Hvis vi får Augu som må være førsteprioritet, så er Risgård vel ikke livsnødvendig? Syntes bestemt Würtz har klassen, og at hans niveau er udmærket. Jeg mener samtidig at vi skal holde os til at spille med to angribere, og derfor kun skal spille med to centrale midtbanespillere, derfor vil der, hvis vi henter Risgård, komme en mand i overskud på midtbanen som vel ikke kan stille sig tilfreds med bænken? Dette er selvfølgelig forudsat at Chanko bliver solgt, hvilket ville være rigtig godt! Så hvis man tager Risgård væk så har vi, forudsat Chanko bliver solgt, Würtz, Augu, Wichmann og Kusk til den centrale midtbane, hvilket burde være nok. Især når PK og KEP også kan bruges der. Vi skal også tænke på økonomien trods alt.

Til forsvaret ville to backs måske være at ønske, fordi Bøge er så meget skadet som han er, samt en rigtig venstreback. Marshall er i min optik ikke en vildt god back i forhold til hvad vi har brug for, og Ahlmann, det er sku også noget af et spørgsmålstegn. Selvfølgelig kan PK klare begge pladser nogenlunde, men rigtige backs ville stadig være at foretrække!
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 17:37 af The Red » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3578: 11 Dec 2010, 18:31 »

De meldinger jeg har fået går på, at Søren Larsen fortsat er et emne (jeg har selv svært ved at tro på den må jeg sige), ligesom en svensk back der spiller i Grækenland, hvilket umiddelbart må være Marcus Jonsson fra Panionios.

http://en.wikipedia.org/wiki/Markus_Jonsson

Sidst men ikke mindst er Augu selvfølgelig en af de mest seriøse emner, det skulle dog være sværere end sidst, da Augu fornemmer spillertid i Red Bull.
Logged

[Min signatur er for stor]

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3579: 03 Jan 2011, 18:41 »

AaB skulle have forhørt sig om prisen på Gilberto og Mikkel Beckmann. Men intet udover det. Derudover skulle Augu være tæt på.
Også er det vidst også noget med en ung svensk offensiv kant.
Så det vidner vel om at AaB har indset vi ikke har "råd" til at rykke ned, og der skal bruges nogle penge (Som vi ikke har). Så må  vi så se hvordan det går.
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3580: 09 Jan 2011, 17:26 »

Jeg håber virkelig dine kilder har ret Holm. Dog er behøvet for en angriber i min optik ikke lige så stor som behøvet for en hurtig og udfordringsstærk kant. Det ville være rigtig godt med Due i den ene side med sin sparketeknik og så en udfordringsstærk type i den anden side. Dette er med tanke på at Daniel F. Holm måske er tilbage til forårssæonen ligesom Rolfe formentlig er. Begge vil i tilfælde af en ny kant kunne komme op i angrebet, hvor de vel egentlig begge er bedst.

En ny venstreback ville heller ikke være dårligt, en der kan noget defensivt, og ikke kun offensivt som Marshall. Men man kan bestemt ogsp godt argumenterer for, at det ville være mere fornuftigt at få fat i en solid backup til Bøgelund, som skal have sine pauser.
Augu er selvfølgelig også ufattelig vigtig at få tilbage, ikke mindst som kulturbærer. Jeg har i den forbindelse tidligere snakket om mit håb for konstellationen Würtz/Augu på midtbanen, som ville være rigtig spændende!

Under alle opstændigheder skal der ske noget, og håber sku at Lynge har plan B klar hvis hans favoritmål ikke er til at få fat i - Vi skal ikke have flere "hovsa-løsninger"
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3581: 10 Jan 2011, 14:16 »

Wæhler rygtes til Molde, og bliver måske præsenteret her 14.30 hvis det er rigtigt.
Ellers præsentere AaB en spiller tirsdag eller onsdag.
Venstre backen skulle også være et sted man vil ofre penge, men kan ikke få nogle navne ..

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/gilberto-macena-skifter-til-AaB

De har også fundet rygtet..

Men AaB skulle også have forhørt sig på Søren Larsen, igen. Det har også gjort det de andre vinduer.
Augu er også tæt på, men det er som sidste gang klubben der sænker skiftet.

Bøgelund skulle vidst være på vej til OB, så der jagtes også en ny Højre back, og der skulle Priske være inde i billede, men det afhænger af Bøgelund handlen.

Ellers intet nyt, vender tilbage lige så snart jeg ved noget mere :-)
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 14:19 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3582: 10 Jan 2011, 14:30 »

Et salg af Wæhler ville bestemt være kærkommen i min optik hvis vi får en ny venstreback så Lasse og Kenneth kan blive faste makkere i centerforsvaret, og så med Jens-Kristian og Michael Sten som primære backups. Det ses især med tanke på det økonomiske hvor Wæhler uden tvivl er en af dem der får mest i løn. Min holdning til endnu en angriber er kendt her i debatten, men enten en Gilberto eller en Søren Larsen ville da bestemt være spændende navne, så længe de ikke kommer til at koste alt for meget.

Bøgelund ud og ind med Priske? I hope not... Kommer Bøge op i gear igen er han en fremragende back, og med Priskes alder i mente vil det ikke være et godt bytte i min verden.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3583: 10 Jan 2011, 14:42 »

Kan næsten kun være enig! Wæhler er hentet til uefa løn, og som forstærkning dengang, så hans løn er nok en af de højeste. Derudover vil man også af med Chanko, men det er ikke helt nemt.

Bøgelund så jeg også gerne blive, det er lidt overvurderet det med hans skader osv, sidste år gik han kun glip af 5 AaB kampe. Så så galt er det altså heller ikke.
Jens-Kristrian og Michael Sten er slet ikke superliga niveau, så håber de får lov at smutte når deres kontrakter udløber. Så så jeg hellere man hentede en reserve ind som i det mindste kunne spille fodbold. Alenander Andersen i Viborg f.eks.

Logged

[Min signatur er for stor]

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3584: 10 Jan 2011, 14:52 »

Gilberto så jeg gerne i AaB. Søren Larsen, nej tak. Lasse Rise er en spændende spiller, lad ham endelig komme nordpå. Bøgelund ud og Priske ind, nej tak. De er begge gamle, med Bøge er yngre og bedre i min optik. Wæhler må gerne smutte, således vi får låst lidt op i lønbudgettet.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010