home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 904 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449610 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3555: 06 Dec 2010, 14:05 »

Mon ikke Chanko ryger. Han er kun en marginalspiller, og vildt dyr i løn. Jeg vil sælge ham. Det er ikke lønnen der spiller ind for Augo. Slet ikke. Han vil gøre alt for at hjælpe AaB! Om han så næsten skal spille uden løn. Håber da klart Lynge køber forstærkninger. Det skal der til!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3556: 06 Dec 2010, 14:13 »

Fuldkommen enig.. Jeg synes det er horribelt at Lynge, efter så mange år i gamet, er naiv nok til at tro at reserve fra Esbjerg og en lottokupon fra Finland har det som skal til for at bringe jer ud af jeres nuværende situation.. I har Curth, og Helenius som bestemt ikke er nogen dårlig duo ( selvom Curth har set bedre dage ) plus Daniel Fredheim som er skadet...

Det skaber blot uro i truppen når Lynge konstant henter disse spillere ind som ingen forskel gør..

Tror du Lynge lejede to tosser af lyst ? aab har ikke midlerne til andet så simpelt er det.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3557: 06 Dec 2010, 14:13 »

Tror du Lynge lejede to tosser af lyst ? aab har ikke midlerne til andet så simpelt er det.

Når man leger to spiller der har så åbenlyse mangler, kan man da lige så godt lade være!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3558: 06 Dec 2010, 14:15 »

Man har midlerne til at hente en spiller på fri transfer, så man er fri for alt det lejeri.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3559: 06 Dec 2010, 14:32 »

Man har midlerne til at hente en spiller på fri transfer, så man er fri for alt det lejeri.
Hvem siger at AaB kan finde en rigtig på fri transfer?
Jeg elsker AaB, og der er kun et hold jeg elsker mere i DK. Jeg håber virkelig at vi bliver oppe i Superligaen. AaB hører bare ikke til i 1. Division!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3560: 06 Dec 2010, 14:37 »

Man har midlerne til at hente en spiller på fri transfer, så man er fri for alt det lejeri.

Hvem skulle det være som rent faktisk også vil til en konkurs truet bundklub ? mulighederne er jo ikke mange, derudover er lønnen jo probset de 2 lejede angribere kom kun fordi man fik anders due udlejet. pengene er ikke til stede. Enten skal man satse alt på at overleve mislykkes det er konsekvensen en truende konkurs, eller også skal man bare lade stå til og rykke ned, og minimere udgifterne.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3561: 06 Dec 2010, 14:45 »

Hvem skulle det være som rent faktisk også vil til en konkurs truet bundklub ? mulighederne er jo ikke mange, derudover er lønnen jo probset de 2 lejede angribere kom kun fordi man fik anders due udlejet. pengene er ikke til stede. Enten skal man satse alt på at overleve mislykkes det er konsekvensen en truende konkurs, eller også skal man bare lade stå til og rykke ned, og minimere udgifterne.
Ingen vidste AaB var en bundklub, da man startede sæsonen. Det er den nu. Man kan jo sagtens lede, og som VK siger er en reserve fra Esbjerg og en lottokupon fra Sverige nok ikke løsningen. Lad os lede i Tyskland. Der kan altid findes noget, især i den næstbedste række. Jeg synes det er naivt af Lynge. Han giver det ikke chancen.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3562: 06 Dec 2010, 14:48 »

Man vidste de ville få en meget svær sæson. Du tror ikke Lynge har kigget over alt ? når man ingen lønkroner har at bruge af kan man ganske simpelt ikke signe nogle folk så nemt er det. Enten skal bestyrelsen finde pengene eller også skal der sælges folk før man kan signe, det er ganske simpelt.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3563: 06 Dec 2010, 14:50 »

Du siger det selv Sunbao, der skal sælges folk før man kan signe.. Når man på forhånd ved at truppen ikke er god nok til suppen, hvorfor så ikke få nogle af de løntunge spillere væk, og så prøve at finde nogle nye for mindre penge? Dette er bestemt ikke umuligt..
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3564: 06 Dec 2010, 14:51 »

Men at leje koster vel det samme som en mand på fri transfer? Jeg tror slet ikke det er umuligt at finde en, og jeg tror heller ikke Lynge har gjort så meget, da han tydeligvis ikke regnede med at ligge i bunden. Det er helt sikkert.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3565: 06 Dec 2010, 14:53 »

Du siger det selv Sunbao, der skal sælges folk før man kan signe.. Når man på forhånd ved at truppen ikke er god nok til suppen, hvorfor så ikke få nogle af de løntunge spillere væk, og så prøve at finde nogle nye for mindre penge? Dette er bestemt ikke umuligt..

Problemet er det samme som i alle andre klubber, de løn tunge folk vil ikke skifte før udløb af kontrakten da de aldrig får så god en kontrakt igen. er jo ikke for sjov Gislason Madsen etc stadig er strandet i Brøndby.

Lad os tage Esben Hansen førhen fik han 150-200k om måneden i OB nu får manden omkring 40k i Lyngby.
Du kan signe 2-3 nye folk får en løntung spiller på en gammel kontrakt. Men hvorfor skulle den ældre spiller på en gammel kontrakt dog skifte væk og gå 60-80% ned i løn. Det sker bare ikke og derfor er det stortset umuligt at komme af med sine løntunge folk.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3566: 06 Dec 2010, 14:54 »

Men at leje koster vel det samme som en mand på fri transfer? Jeg tror slet ikke det er umuligt at finde en, og jeg tror heller ikke Lynge har gjort så meget, da han tydeligvis ikke regnede med at ligge i bunden. Det er helt sikkert.

De to der blev lejet kunne kun lejes fordi man fik Anders Due udlejet. der kom pengene fra. Han er tilbage i AaB 1 januar og pengene er derfor brugt igen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3567: 06 Dec 2010, 14:56 »

De to der blev lejet kunne kun lejes fordi man fik Anders Due udlejet. der kom pengene fra. Han er tilbage i AaB 1 januar og pengene er derfor brugt igen.
Men de penge kunne stadig være brugt anderledes, i stedet for at hente lejesvende, som gang på gang viser de ingen gavn gør.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3568: 06 Dec 2010, 14:57 »

Det er stadig skidt af Lynge, Sunbao. Jeg giver dig ret i det med at det er svært at skille sig af med dem, men så kunne man eventuelt prøve at leje dem ud, og så sige til den klub de nu lejer dem ud til, at de kun skal betale kun halvdelen af deres løn måske. Det kunne man da også spare ved.

Når man i forvejen har en dårlig økonomi, og så endelig får lejet Anders Due ud, hvorfor lejer man så to spillere der ikke har kvaliteten til Superligaen? Så sparede man netop ingen penge alligevel. Skidt lavet af ledelsen i AaB. Seriøst.

Der er ingen tvivl om Lynge er en dygtig herre, men der er altså noget galt deroppe.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3569: 06 Dec 2010, 15:02 »

Ingen vidste AaB var en bundklub, da man startede sæsonen. Det er den nu. Man kan jo sagtens lede, og som VK siger er en reserve fra Esbjerg og en lottokupon fra Sverige nok ikke løsningen. Lad os lede i Tyskland. Der kan altid findes noget, især i den næstbedste række. Jeg synes det er naivt af Lynge. Han giver det ikke chancen.

Well... Danskespil har udtalt at det vil være en katastrofe for dem, hvis AaB rykker ned, da en masse har spillet på det, til et favorabelt odds - så nogen har vidst noget!

Og hvor mange fra 1.division skulle han lige kunne hente? Det skulle stadig kun være for et halvt år jo...

Grunden til de to hentede spillere på leje, var fordi man egentlig havde en aftale med Augo, men pga Red Bulls trænerskift til sidst, fik han ikke lov at smutte. Så de to andre var nødløsninger. I 11. time kan man jo ikke bare hente hvem som helst
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010