home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 394596 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
AaB-tråden
« : 17 Sep 2006, 22:09 »

Kan det virkelig passe at ligaens nummer 1 ikke har en tråd? Det har den nu! En rigtig god kamp af dem idag, bare en skam de ikke har det sidste der skal til for at få den bold i kassen, for det var ærlig talt fuldt fortjent.. Men med en dommer fra Fyn, Jimmy som ikke er hvad han har været, og forsvarets sædvanlige vaklen nede i feltets område medførte et skuffende 1-0 nederlag, i en kamp som AaB virkelig sad tungt på.. Tilbage står jeg bare med en tom følelse i kroppen, for 2 kamp i træk må jeg forlade stadion med tankerne på de 3 point, som vi ufortjent ikke fik.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2007, 04:12 af wirenfeldt » Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #1: 17 Sep 2006, 22:36 »

lukker tråden så ned næste runde når de ikke ligger nummer 1 mere
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #2: 17 Sep 2006, 22:43 »

Åhh nej, jeg kan føle (endnu) en fan kamp komme Opstemt
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3: 17 Sep 2006, 22:46 »

Åhh nej, jeg kan føle (endnu) en fan kamp komme Opstemt

Og det gider vi ikke her.

AaB skal da have sin tråd og hvis den er spændende nok, så overlever den nok også.

Håber holdet kan rejse sig og møve sig foran FCK, så byens jyder ender som 3'er...
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #4: 17 Sep 2006, 23:02 »

Syntes nu ikk der er nogen grund til og klage over dommeren, men ærligt at Aab tabte, jeg havde gerne set dem som mestre i stedet for de to københavner klubber.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #5: 17 Sep 2006, 23:04 »

Ligesom de gjorde i 2004/2005! Eller nååh nej, der fik de vidst udlignet 10 min. før tid, så de endte på en 2. plads. Det havde da også været helt uhørt, hvis FCK havde endtpå tredjepladsen det år. Et hold som FCK skal ende som nr. 1 hvert år, og hvis det ikke kan lade sig gøre, så minimum nr. 2. Tredjepladser, dem kan OB, FCM, Viborg, FCN og AaB slås om :-).
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #6: 17 Sep 2006, 23:47 »

Syntes nu ikk der er nogen grund til og klage over dommeren, men ærligt at Aab tabte, jeg havde gerne set dem som mestre i stedet for de to københavner klubber.
Han var direkte elendig, samme niveau som dommeren fra Bif-kampen, hvor ham her så dømte imod AaB. Ham mod BiF dømte bare generelt skidt!
@  Borelli
Du mener FCM som taber mod selveste Horsens? Peace , de får tæv i næste weekend!
EDIT: Altså Horsens får tæsk Smiley
« Seneste Redigering: 18 Sep 2006, 09:16 af wirenfeldt » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #7: 18 Sep 2006, 18:00 »

Tja nu så jeg første halvleg og halvdelen af 2. halvleg, syntes nu ikk han dømte super meget til OB's fordel.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #8: 27 Okt 2006, 18:07 »

Nå for den, så må jeg hellere få gang i denne tråd igen Smiley
Først og fremmest; TILLYKKE MED DEN VELFORTJENTE 2-1 OVER bøsserne fra pestegnen!
Jeg fandt så dette på tv2nord.dk:

"AaB i kamp mod forsikringsselskab
af Tor Løkken, fredag 27/10 2006
AaB langer ud efter forsikringsselskabe t Gerling. Ifølge sportschef Lynge Jacobsen skylder Gerling fodboldklubben et tocifret millionbeløb. Gerling trækker sagen unødigt ud, siger sportschefen.



Sagen starter tilbage i år 2000 med, at daværende AaB-spiller Frank Strandli bliver skadet og erklæret fodboldinvalid. AaB havde tegnet en forsikring hos Gerling Danmark A/S for netop at sikre sig mod tab i tilfælde af, at en af deres spillere ikke kunne spille igen.
- Så er sagen så kørt siden uden, at den ene part synes, de skal leve op til den samarbejdsaftale, der er lavet, siger Lynge Jacobsen.
Siden år 2000 er papirerne fløjet frem og tilbage mellem parternes advokater.
Her fem år efter er der stadig ikke sket noget.
- Jeg bliver bekræftet i, at forsikringsselskabe r helst vil have penge, siger Lynge Jacobsen.
AaB har ikke tænkt sig at opgive uden kamp og regner da også med at vinde sagen, når den kommer for landsretten. Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Gerling Danmark A/S direktør Stig Jensen i dag".

Det er fandme typisk, det er ikke første gang der er vrøvl med AaB's forsikringsselskab!
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #9: 27 Okt 2006, 18:17 »

Det er en gammel sag, men som de fleste kan forstå, så er et tocifferet millionbeløb(12 mio., så vidt jeg husker) mange penge for AaB. Penge, som hvis de var blevet udbetalt i 2000, kunne havet forhindret underskud hos AaB, samt medfølgende formindsket sportslig råderum.

AaB for altid!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #10: 27 Okt 2006, 18:19 »

Det er en gammel sag, men som de fleste kan forstå, så er et tocifferet millionbeløb(12 mio., så vidt jeg husker) mange penge for AaB. Penge, som hvis de var blevet udbetalt i 2000, kunne havet forhindret underskud hos AaB, samt medfølgende formindsket sportslig råderum.

AaB for altid!
Nemlig, jeg troede faktisk at den sag blev afsluttet i 2004 :-/

9000 Aalborg, vi elsker dig!
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #11: 27 Okt 2006, 18:20 »

nej bestemt ikk

men det er ærgeligt for AaB

det eneste vi faktisk mangler er en klassisk 20lodder per sæson spiller
da jeg ikk tror at Prica kan kommme der op desværre
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #12: 27 Okt 2006, 18:22 »

nej bestemt ikk

men det er ærgeligt for AaB

det eneste vi faktisk mangler er en klassisk 20lodder per sæson spiller
da jeg ikk tror at Prica kan kommme der op desværre
Det gør han heller ikke nej! Det er en skam med Caca og Prica. For de er den type angribere der scorer indimellem, og i hver kamp ligger op til farlige chancer osv.. Sådan en type skal man kun bruge en af. Hvem husker ikke Strandli og Frede? De arbejdede satme godt sammen tøvs a!
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #13: 27 Okt 2006, 18:36 »

jeg gør ikk men var heller ikk så gammel dengang

men de skal havde den typiske Bokspiller
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #14: 30 Okt 2006, 19:47 »

Jeg hørte iøvrigt lige i radioen at det ikke kun er Strandli de mangler penge fra, men de har også en sag helt tilbage fra vores gode gamle Lars Thomsen!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010