home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 527372 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #3150: 01 Jul 2009, 17:22 »

to ordentlige kanter? Due og Ene har IMO været AaB´s bedste offensive(mener ikke at Johansson har spillet særlig godt) i foråret så der skal der sgu ikke ændres noget...

Enevoldsen er ikke en kantspiller.. Jeg ved ikke hvor den ide er kommet fra!  Han har hverken hurtigheden eller flair til at ligge derude, i hvertfald ikke som bredde spillere der altid er på kanten og søger baglinjen..

Og spiller man 4-5-1 er det utroligt vigtigt at holde bredde med ens to kanter.

Duen er en udemærket spiller, men jeg må give rioch ret da han sagde at Due ikke er stabil nok til at være fast mand på et ambitiøst hold som AaB.. PT er han dog det bedste i har ude på kanten, og sparketeknisk er han jo nærmest lige så god som ronaldo Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #3151: 01 Jul 2009, 17:26 »

Citat
Enevoldsen er ikke en kantspiller.. Jeg ved ikke hvor den ide er kommet fra!  Han har hverken hurtigheden eller flair til at ligge derude, i hvertfald ikke som bredde spillere der altid er på kanten og søger baglinjen..

Duen er en udemærket spiller, men jeg må give rioch ret da han sagde at Due ikke er stabil nok til at være fast mand på et ambitiøst hold som AaB.. PT er han dog det bedste i har ude på kanten, og sparketeknisk er han jo nærmest lige så god som ronaldo Smiley
Enevoldsen er en glimrende kantspiller. Han har en fantastisk gennembrudsstyrke, og han har været en vigtig brik for os. Der er vel en grund til, at Benfica har været ude efter ham.

You got it!  crazy

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3152: 01 Jul 2009, 17:28 »

Hvor mange AaB kampe har du set i den forgangne sæson? Ene er sgu hurtig, og han har sgu også flair, jeg tror at du bedømmer ham ud fra FM...

verdenskrig
Manager

« Svar #3153: 01 Jul 2009, 17:30 »

Kunne jeg aldrig finde på Smiley.. JEg har vel set AaB i hvertfald hver anden weekend..

Prøv at stille ham op overfor grønkjær, Tobias Mikkelsen, peter nymann, Absalonsen, Jonas borring osv.. Syntes du så stadig han er en klassisk kantspiller med flair og hurtighed.. Enevoldsens hurtighed er ikke i nærheden af nogle af disse spillere, ej heller hans evne til at sætte folk af!...

Enevoldsen er mere en energisk spiller der ved hjælp af sin indstilling og udemærket teknik kan kombinere sig frem til tingene.. Han er ikke typen der leger kispus ude på kanten og slår indlæg som man har brug for i en 4-5-1!

Edit: Faktisk syntes jeg at enevoldsen på mange punkter minder om Holmen Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3154: 01 Jul 2009, 17:32 »

Du siger vel ikke at Tobias Mikkelsen er bedre kantspiller end Ene?

alek9000
Manager

« Svar #3155: 01 Jul 2009, 17:36 »

Nej, han siger bare, at der er lidt mere kantspiller over Tobi og Nymann for den sags skyld.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #3156: 01 Jul 2009, 17:37 »

ok, fordi det ville sgu være noget lort at lukke ud...

verdenskrig
Manager

« Svar #3157: 01 Jul 2009, 17:37 »

Jo som decideret kantspiller er han meget bedre, og vel et af danmarks største fløjtalenter, der bare mangler at springe rigtigt ud..

Tobys problem er ikke hans evne til at sætte folk af eller slå indlæg.. Nej det er hans mentalitet, og hans evne til at arbejde.. det besidder enevoldsen til fulde, og enevoldsen er en langt mere komplet spiller, der inderholder langt flere brugbare elementer..

Men som det at være en ægte kant mener jeg klart at toby er en bedre spiller, men vi spiller uden deciderede kanter hos os, og derfor er han kommet i overskud Smiley.. Man kunne fristes til at tro at i gør det samme Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3158: 01 Jul 2009, 17:38 »

Netop derfor er sammenligningen med holmen og enevoldsen god.. Syntes de inderohldermange af de samme egenskaber Smiley... Mest af alt lever de på deres energi og vilje!

Cool

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3159: 01 Jul 2009, 23:33 »

I think I love you Verdenskrig Shockeret!

Kan ikke være mere enig med dig i, at Ene slet ikke hører til ude på kanten, syntes virkelig det er spild af hans evner. Og modsat andre syntes jeg at han i sidste sæson spillede rædselsfuldt, skabte slet ikke nok og smed alt for mange afleveringer væk. For mig ville ham og Greven være et lækkert makkerpar på den offensive midtbane. Jeg ser AaB som et hold der skal dominere, og derfor ser jeg ingen ulempe ved at spille med to offensive midtbanespillere og så blot en enkelt defensiv. Due er en rigtig god spiller, og en mand der på trods af hans manglende hurtighed i min verden stadig skal være fast mand. Han indlæg er simpelthen geniale mange gange. Så jeg syntes det er helt iorden han ikke er så gennembrudsstærk når han sagtens kan stå dybt i banen og slå indlæg. Derimod skal vi i højresiden så have en gennembrudsstærk spiller.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

verdenskrig
Manager

« Svar #3160: 01 Jul 2009, 23:44 »

I think I love you Verdenskrig Shockeret!

Kan ikke være mere enig med dig i, at Ene slet ikke hører til ude på kanten, syntes virkelig det er spild af hans evner. Og modsat andre syntes jeg at han i sidste sæson spillede rædselsfuldt, skabte slet ikke nok og smed alt for mange afleveringer væk. For mig ville ham og Greven være et lækkert makkerpar på den offensive midtbane. Jeg ser AaB som et hold der skal dominere, og derfor ser jeg ingen ulempe ved at spille med to offensive midtbanespillere og så blot en enkelt defensiv. Due er en rigtig god spiller, og en mand der på trods af hans manglende hurtighed i min verden stadig skal være fast mand. Han indlæg er simpelthen geniale mange gange. Så jeg syntes det er helt iorden han ikke er så gennembrudsstærk når han sagtens kan stå dybt i banen og slå indlæg. Derimod skal vi i højresiden så have en gennembrudsstærk spiller.
Kys

Men er 100 % enig med dig.. Omend at i ovre i venstre side godt kunne bruge en mere stabil spiller end due.. Men en mand med dødbolde som ronaldo tager man så omvendt heller ikke bare af holdet Peace

Cool

Yoggidk
Gæst

« Svar #3161: 02 Jul 2009, 10:54 »

JKJ
Gæst

« Svar #3162: 02 Jul 2009, 12:27 »

Det er ærgerligt, at du ikke er sportsdirektør, for så havde vi vundet mesterskabet, kan jeg høre.

Grunden til at Shelton blev hentet var, at han tidligere havde bombet i den svenske liga, hvorfor han så blev hentet til klubben efter nedtur i både England og Norge. Man håbede så på, at han kunne finde sit gamle niveau igen, men det kunne han så ikke.

Efter man har fået blod på tanden under et langt togt ud i Europa, er det da klart, at det er lidt deprimerende at skulle ned på SAS Liga niveau igen. Tror, det har sat en lille stopper for det gode spil.

Og jo, det var vel en hån. Netop på grund af smileyen, det kan du ikke komme uden om.

Ja, men en nedtur varer jo ikke for evigt, og det er I jo et fint bevis på. Jeg tvivler stærkt på, at vi vil være i en så stærk resultat-, og for den sags skyld spillemæssig, krise, som her i foråret. Der kan ske meget over sådan en sommer. Smiley

Det skal lige siges, at jeg ikke er den store tilhænger af den måde at spille fodbold på, men jeg tror på, at Lynge ved, hvad han laver, og det sætter jeg min lid til.

Nej han var ikke engang tæt på,og hvordan man kan tro at en angriber i en norsk bundklub som kun er 4-5 valg kan blive et hit er mig stadig en gåde...
MP tog i den grad fejl, og er bange gfor det ikke er første gang...

Og kan ikke se hvordan VK's kommentarer er hån, det er da facts det han skriver... Borsteset fra at det er 14 kampe i træk unden sejr, ikke "kun" 13. Men hvordan det kan blive hån at fortælle os noget vi allerede ved er mig en gåde...

Ene er IKKE kant imo heller, Jeg havde faktsik set ham som en rigtig god afløser for Risgaard som den lidt mere offensive type på den centrale midtbane. Han har slet ikke hurtigheden til lige at smutte forbi 2 mand på kanten.m Hans teknik er imo i den bedre halvdel i Superligaen og defor kan han også smide de svære aflevringer på den centrale midtbane...

Så skal vi vel have et nyt system, da vi vel ikke sætter vores nye anfører af holdet?? ( Curth kan dog også spille kant, men vil ny heller have ham helt i front)

Yoggidk
Gæst

« Svar #3163: 02 Jul 2009, 12:34 »

Nyt system? Nej egentlig ikke Wink

Hvis Bernburg kommer: (håber jeg)

Zaza
   Bøge - KEP - Wæhler - MJ
Caca - Chanko - Greven - Duen
                  Curth
               Bernburg

Bænken: Nielsen, Patrick K, Ene, En ny midtbane, Tracy, Schwartz osv Wink

« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 12:38 af Yoggidk » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #3164: 02 Jul 2009, 12:35 »

Nyt system? Nej egentlig ikke Wink

Hvis Bernburg kommer: (håber jeg)

Zaza
   Bøge - KEP - Wæhler - MJ
Caca - Chanko - Greven - Duen
                  Curth

Bænken: Nielsen, Patrick K, Ene, En ny midtbane, Tracy, Schwartz osv Wink
               Bernburg

Vi køber vel ikke en landsholdsspiller og så sætter ham på bænken??

Desuden ser jeg langt heller LN fremfor en af de 2 du nævner i forsvaret...

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010