home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525945 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2925: 03 Maj 2009, 19:36 »

AaB er uden tvivl en klasse under FCK - Det er der ingen tvivl om. Dagens nederlag var fortjent, og udstillede vores svage punkter ganske tydeligt. Vores forsvar er virkelig ringe for tiden, og derfor bliver det dejligt når Lasse Nielsen og Michael Beauchamp igen bliver de foretrukne i midterforsvaret. De er nemlig i mine øjne den bedste sammensætning for os for tiden. Offensivt mangler vi selvfølgelig en rigtig angriber lige for tiden, men mon ikke snart vi har en klar, det må vi ihvertfald håbe.

Angående pokalfinalen så har klubben selvfølgelig stor erfaring i den slags kampe, men er langt fra sikker på at det er nok. Vi får det meget svært i Parken, men selvfølgelig skal man håbe og tro på det.
Personligt glæder jeg mig meget til turen, jeg skal formentlig med en af supporterbusserne derover sammen med min storebror og nogle kammerater, det skal nok blive fedt!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AMRDK
Gæst

« Svar #2926: 05 Maj 2009, 17:54 »

Syntes det er meget godt gået at en Københavner dreng som mig
er gået fra at være FCK fan i 8 år til at have hjerte i AaB.
Go Aalborg ! Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2927: 05 Maj 2009, 17:57 »

AaB er uden tvivl en klasse under FCK - Det er der ingen tvivl om. Dagens nederlag var fortjent, og udstillede vores svage punkter ganske tydeligt. Vores forsvar er virkelig ringe for tiden, og derfor bliver det dejligt når Lasse Nielsen og Michael Beauchamp igen bliver de foretrukne i midterforsvaret. De er nemlig i mine øjne den bedste sammensætning for os for tiden. Offensivt mangler vi selvfølgelig en rigtig angriber lige for tiden, men mon ikke snart vi har en klar, det må vi ihvertfald håbe.

Angående pokalfinalen så har klubben selvfølgelig stor erfaring i den slags kampe, men er langt fra sikker på at det er nok. Vi får det meget svært i Parken, men selvfølgelig skal man håbe og tro på det.
Personligt glæder jeg mig meget til turen, jeg skal formentlig med en af supporterbusserne derover sammen med min storebror og nogle kammerater, det skal nok blive fedt!

Gør jeg bestemt også. Jeg har også lige bestilt billet med asc support bus 1.

korzika
Gæst

« Svar #2928: 05 Maj 2009, 17:59 »

Lidt skuffende at høre AMRDK Wink

AMRDK
Gæst

« Svar #2929: 05 Maj 2009, 18:00 »

Lidt skuffende at høre AMRDK Wink
Why ?
Kan da'se du holder med ÉT ordenligt hold  Grin

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2930: 17 Maj 2009, 17:50 »

Nu er det sku nok! Pehrsson på Porten!

Jeg har fået nok nu, der sker ingen forandring, og da slet ingen forbedring. Vi spiller ideforladt og ringe fodbold, der er ingen vilje eller noget før det hele ser sort ud. Det er fandeme trist at være AaB-fan for tiden. For mig er det ligegyldigt om vi vinder på torsdag, efter sæsonen skal Pehrsson skibbes hjem til Sverige, og Allan Kuhn skal have chancen for alvor...

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Drokz
Gæst

« Svar #2931: 17 Maj 2009, 17:57 »

Enig. Jeg synes slet ikke Pehrsson har vist NOGET SOM HELST. I sine første par kampe fik han da nogle point men han har da fuldstændigt ødelagt moralen på holdet. Vi kan ikke bruge det der til noget og vi er simpelthen røget for langt ned på listen.
AaB er en storklub. Ikke en midterklub. Vi sgu ha kæmpet med om medajlerne i år men istedet har vi fanme næsten sgu kæmpe om nedrykning. For dårligt. Lynge der skal ske noget på transfervinduet den her gang. Noget ORDENTLIGT.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2932: 17 Maj 2009, 18:02 »

Hold nu kæft!

Magnus Pehrsson er kommet ind på et svært tidspunkt, og det er da ligeså meget spillernes ansvar. Man burde give ham næste sæson også, så han også lige kan være en del af de indkøb klubben laver, så jeg ser optimistisk på hans fremtid i klubben...

Lynge skal bare op med den kasse med penge som er under hans pude! Smiley

Drokz
Gæst

« Svar #2933: 17 Maj 2009, 18:08 »

Hold selv kæft.

Det er da slet ikke nogen hemmelighed at Kuhn og PEA fik nogle kanon gode point på kontoen som Pehrsson slet ikke har været i nærheden af.
Pehrsson kom da ind som AaB var allermest flyvende. Så hvor ser du det var svært? Jovist skal han ind på holdet lære spillerne ordentlig at kende og ligeover.
Jeg ser også et af de største problemer i Lynge's nærige lommer. Vi kan ikke bruge de midlertidige løsninger som han har fundet på til noget som helst. Vi skal ha rustet ordentlig op til den her sæson så vi igen kan kæmpe med om medaljerne. Midtbane og Angreb skal der rustes kraftigt op i den nye sæson.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2934: 17 Maj 2009, 18:13 »

Nu skal FCK bare holde den føring, så kommer vi også i Europa næste sæson, forhåbentlig uden Pehrsson.... han skal bare fise hjem til Sverige....

tturbo1
Manager

« Svar #2935: 17 Maj 2009, 18:16 »

Nu skal FCK bare holde den føring, så kommer vi også i Europa næste sæson, forhåbentlig uden Pehrsson.... han skal bare fise hjem til Sverige....
Ja og det er sku en skandale at i kan komme med i Europa på den billige baggrund.
I har spillet pinlig ringe dette forår i SAS ligaen og fortjener ikke en plads i Europacuppen.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2936: 17 Maj 2009, 18:16 »

Skal vi holde kæft Yoggi? Vores mening er lige så meget værd som din.

Lynge er ikke så næring som alle går og siger, økonomien i AaB A/S er ikke til de helt store indkøb. Men Mads Junker er sat til salg i Vitesse, mon ikke vi kan overtale Lynge til at hente ham? Vi får en rutineret spiller der har vist han kan score mål. Midtbanen skal bestemt oprustes.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

alek9000
Manager

« Svar #2937: 17 Maj 2009, 18:17 »

Det er jo netop svært at komme ind, når holdet har allermest succes. Forventninger stiger, men så vil jeg også påpege, at Pehrsson slet ikke har været i nærheden af Kuhns resultater.

Dog er jeg villig til at give ham et halvt år mere, medmindre han selvfølgelig laver en Rioch. Tror, det er svært at sætte sine spillere op til kampe i Superligaen, når man lige er kommet fra et europæisk eventyr. De har jo ingenting at spille for i ligaen, så jeg forstår godt motivationsprobleme t. Mon ikke de giver den en skalle i PARKEN - det håber jeg i hvert fald.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2938: 17 Maj 2009, 18:17 »

Hold selv kæft.

Det er da slet ikke nogen hemmelighed at Kuhn og PEA fik nogle kanon gode point på kontoen som Pehrsson slet ikke har været i nærheden af.
Pehrsson kom da ind som AaB var allermest flyvende. Så hvor ser du det var svært? Jovist skal han ind på holdet lære spillerne ordentlig at kende og ligeover.
Jeg ser også et af de største problemer i Lynge's nærige lommer. Vi kan ikke bruge de midlertidige løsninger som han har fundet på til noget som helst. Vi skal ha rustet ordentlig op til den her sæson så vi igen kan kæmpe med om medaljerne. Midtbane og Angreb skal der rustes kraftigt op i den nye sæson.

Pehrsson er kommet ind på et tidspunkt hvor forventningerne har været alt for høje, hvilket har været svært at opnå! Lynge skal bare ud og hente nogle "stjerner" så er den hjemme Smiley

Drokz
Gæst

« Svar #2939: 17 Maj 2009, 18:18 »

Ja og det er sku en skandale at i kan komme med i Europa på den billige baggrund.
I har spillet pinlig ringe dette forår i SAS ligaen og fortjener ikke en plads i Europacuppen.
Men vi har spillet kanont godt i Europa og fortjener endnu en chance derude næste sæson.

Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010