home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525939 gange)
Drokz
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2955: 17 Maj 2009, 18:35 »

Jeg tror faktisk han har taget det.
Edit: Og dog egentlig ikke alligevel.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 18:37 af Drokz » Logged

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2956: 17 Maj 2009, 18:38 »

Til dem der snakker om Allan Kuhns manglende licens, så mener jeg at han er igang med trænerkurset, og det skulle vist være nok Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2957: 17 Maj 2009, 19:51 »

Kuhn kom med på det kursus, og er udstyret med en P-licens til næste sæson, så det kan ikke bruges som undskyldning for, at det ikke skulle blive ham.

Og med hensyn til Kuhns evne til at håndtere en krise, så er det noget decideret vrøvl, at han aldrig har prøvet det, han overtog holdet i dyb, dyb krise, efter Rioch, og formåede fra dag ét at rejse dem, motivere dem, og komme ubesejret igennem sin vikarperiode, på trods af, at de i den periode mødte United på Old Trafford... Så modgang kan han altså godt håndtere.

Med hensyn til Pehrssons start i klubben, så kom han jo ind på et tidspunkt, hvor det kørte for klubben, man var med i UEFA Cuppen, og havde også stadig (takket være Kuhn) muligheden for at spille sig i Europa gennem ligaen. Han gjorde det fint i de første kampe mod Deportivo, men den første kamp mod City blev spillet taktisk dumt, og så hjalp det altså ikke så meget, at man spillede en god kamp hjemme i returopgøret (og da slet ikke, da man så så sig tilfreds med uafgjort, og trak sig tilbage på banen, og gik efter straffesparkskonkur rencen). I ligaen har det vel lige fra start været en katastrofe, man har allerede glemt de dyder Kuhn fik tilbage på holdet, og har nærmest gang på gang stillet taktisk tåbeligt, i forhold til modstanderen, det har intet med manglende motivation at gøre, i starten af foråret havde man, som sagt, også masser at spille for i ligaen...

Det er også forkert at sige, at Pehrsson ikke har fået sat sit præg på holdet endnu, både Shelton og Wæhler er spillere som Pehrsson har ønsket sig, og personligt synes jeg da bestemt ikke, at nogen af dem har været noget at råbe hurra for. Ok Wæhler har måske til tider gjort det ok, men har altså også haft sine megablundere, og Shelton har simpelthen bare været en katastrofe.

Jeg har meget svært ved at se forskellen på de resultater Pehrsson har leveret, og dem Rioch leverede - Rioch lavede altså også et par resultater i Europa, men var også en katastrofe i superligaen.

Giv dog Kuhn den chance, og lad ham arbejde videre med Hamréns koncepter, inden der er solgt for meget ud, og det er for sent, og man er tvunget til at starte forfra. Det er jo direkte tåbeligt at skrotte et koncept der fungerer og skaber resultater.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2958: 17 Maj 2009, 20:28 »

FCK med reserverne torsdag?

- Finalen er selvfølgelig vigtig, men det handler om at have udhvilede spillere med mod Esbjerg (i næstsidste runde af Superligaen, red.). Vi skruer ikke ned for forventningerne, men vi skruer nok et andet hold sammen til finalen på torsdag, indrømmede Ståle Solbakken.

JKJ
Gæst

« Svar #2959: 18 Maj 2009, 17:34 »

Kuhn kom med på det kursus, og er udstyret med en P-licens til næste sæson, så det kan ikke bruges som undskyldning for, at det ikke skulle blive ham.

Og med hensyn til Kuhns evne til at håndtere en krise, så er det noget decideret vrøvl, at han aldrig har prøvet det, han overtog holdet i dyb, dyb krise, efter Rioch, og formåede fra dag ét at rejse dem, motivere dem, og komme ubesejret igennem sin vikarperiode, på trods af, at de i den periode mødte United på Old Trafford... Så modgang kan han altså godt håndtere.

Med hensyn til Pehrssons start i klubben, så kom han jo ind på et tidspunkt, hvor det kørte for klubben, man var med i UEFA Cuppen, og havde også stadig (takket være Kuhn) muligheden for at spille sig i Europa gennem ligaen. Han gjorde det fint i de første kampe mod Deportivo, men den første kamp mod City blev spillet taktisk dumt, og så hjalp det altså ikke så meget, at man spillede en god kamp hjemme i returopgøret (og da slet ikke, da man så så sig tilfreds med uafgjort, og trak sig tilbage på banen, og gik efter straffesparkskonkur rencen). I ligaen har det vel lige fra start været en katastrofe, man har allerede glemt de dyder Kuhn fik tilbage på holdet, og har nærmest gang på gang stillet taktisk tåbeligt, i forhold til modstanderen, det har intet med manglende motivation at gøre, i starten af foråret havde man, som sagt, også masser at spille for i ligaen...

Det er også forkert at sige, at Pehrsson ikke har fået sat sit præg på holdet endnu, både Shelton og Wæhler er spillere som Pehrsson har ønsket sig, og personligt synes jeg da bestemt ikke, at nogen af dem har været noget at råbe hurra for. Ok Wæhler har måske til tider gjort det ok, men har altså også haft sine megablundere, og Shelton har simpelthen bare været en katastrofe.

Jeg har meget svært ved at se forskellen på de resultater Pehrsson har leveret, og dem Rioch leverede - Rioch lavede altså også et par resultater i Europa, men var også en katastrofe i superligaen.

Giv dog Kuhn den chance, og lad ham arbejde videre med Hamréns koncepter, inden der er solgt for meget ud, og det er for sent, og man er tvunget til at starte forfra. Det er jo direkte tåbeligt at skrotte et koncept der fungerer og skaber resultater.

Jeg kan sådan set ikke sige ret meget andet end jeg er 100% enig, så jeg lader det blive ved det Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #2960: 19 Maj 2009, 17:07 »

Glæder mig til at komme til KBH og råbe Bolsjestribede helte, det bliver godt...

Men ved dog ikke helt hvad jeg forventer af kampen Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2961: 19 Maj 2009, 19:50 »

Jeg glæder mig sku også til turen! Især turen med bus derover og så selvfølgelig hjem igen hvis de vinder - Dog mistænker jeg min storebror for at blive stang stiv inden vi når Parken Rullende Øjne

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #2962: 19 Maj 2009, 19:57 »

Haha, min far og jeg kører selv deropver Smiley

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2963: 19 Maj 2009, 19:58 »

Ja det er dejligt at være AaB fan i København Smiley

Vi slår selvfølgelig FCK torsdag...

Yoggidk
Gæst

« Svar #2964: 19 Maj 2009, 20:07 »

Hvordan tror i holdet bliver? Jeg tror/håber på en:

Zaza
Bøge - Beauchamp - Wæhler - Kristensen
Nomvethe - Risgård - Augu - Due/Ene
Greven
Caca

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2965: 19 Maj 2009, 20:09 »

Hvordan tror i holdet bliver? Jeg tror/håber på en:

Zaza
Bøge - Beauchamp - Wæhler - Kristensen
Nomvethe - Risgård - Augu - Due/Ene
Greven
Caca

Tror sku desværre Bøge misser den....

Yoggidk
Gæst

« Svar #2966: 19 Maj 2009, 20:14 »

Tror sku desværre Bøge misser den....

Jeg er ret sikker på at han kommer med, hvilket de vil gøre alt for...

Hvad tror du ellers de stiller med? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #2967: 20 Maj 2009, 12:33 »

FCK med reserverne torsdag?
- Finalen er selvfølgelig vigtig, men det handler om at have udhvilede spillere med mod Esbjerg (i næstsidste runde af Superligaen, red.). Vi skruer ikke ned for forventningerne, men vi skruer nok et andet hold sammen til finalen på torsdag, indrømmede Ståle Solbakken.

Tror det kan gøre lige meget hvem de stiller med... Især når man tænker på at reserverne er spillere som Nordstrand, TK, Sionko, Vingaard, Zanka, Wiland osv...
De 6 spillere ovenfor ville jo kunne gå direkte ind på vores bedste hold  Ubeslutsom

Nej er tilfreds hvis vi får et nederlag på mindre end 3 mål, FCK tager mesterksabet  så vi kommer i UEFA spillet og vi så får bygget et helt nyt hold op. Bla med en angriber som man kan satse på de næste mange år, fremfor de 4-5 mdr vi nu har prøvet siden salget af Prica. Ingen af de 3 lejesvende har jo på nogen måde bare slået lidt til, tværtimod har det været 3 kæmpe flop!!

Don AA
Manager

« Svar #2968: 20 Maj 2009, 13:00 »

Tror det kan gøre lige meget hvem de stiller med... Især når man tænker på at reserverne er spillere som Nordstrand, TK, Sionko, Vingaard, Zanka, Wiland osv...
De 6 spillere ovenfor ville jo kunne gå direkte ind på vores bedste hold  Ubeslutsom

Nej er tilfreds hvis vi får et nederlag på mindre end 3 mål, FCK tager mesterksabet  så vi kommer i UEFA spillet og vi så får bygget et helt nyt hold op. Bla med en angriber som man kan satse på de næste mange år, fremfor de 4-5 mdr vi nu har prøvet siden salget af Prica. Ingen af de 3 lejesvende har jo på nogen måde bare slået lidt til, tværtimod har det været 3 kæmpe flop!!
Sikke optimistisk du er, nu hvor dit hold er i finalen, tror nu det bliver en tæt finale hvor FCK selvfølgelig vinder (surprice) Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2969: 20 Maj 2009, 13:04 »

Sikke optimistisk du er, nu hvor dit hold er i finalen, tror nu det bliver en tæt finale hvor FCK selvfølgelig vinder (surprice) Smiley

Nej, surprise.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010