home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 525099 gange)
Cencur
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #2850: 13 Apr 2009, 22:35 »

Lell og Lahm spiller hver sin back. Måske ville de bruge ham i stedet for van Buyten, der jo er ved at være lidt op i årene. Selvfølgelig vil han nok ikke gå ind direkte i stedet for ham, men på længere sigt.

Aner intet om Bayern's hold, men du har nok ret i at de spiller hver sin back. Men ifald de skulle sælge Lahm, ville de så ikke sige højere end en middelmådig dansk venstreback på 23 år, med blot 2 landskampe på CV'et og stadig en del mangler i forhold til hvad man må have som back på et af Europa's største hold?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #2851: 13 Apr 2009, 22:36 »

Lell og Lahm spiller hver sin back. Måske ville de bruge ham i stedet for van Buyten, der jo er ved at være lidt op i årene. Selvfølgelig vil han nok ikke gå ind direkte i stedet for ham, men på længere sigt.
Jeg tror at de i så fald vil rykke Lahm over på højre og Lell helt ud eller bruge MJ som gardering både på backen og centralt. Efter hvad jeg har hørt, har Bayerns højre forsvarsside med Oddo og Lell haft en dårlig sæson, men det er der nok nogle, der ved mere om end jeg.

alek9000
Manager

« Svar #2852: 13 Apr 2009, 22:48 »

Aner intet om Bayern's hold, men du har nok ret i at de spiller hver sin back. Men ifald de skulle sælge Lahm, ville de så ikke sige højere end en middelmådig dansk venstreback på 23 år, med blot 2 landskampe på CV'et og stadig en del mangler i forhold til hvad man må have som back på et af Europa's største hold?
Lahm kan spille både i højre og venstre side. Kunne forestille mig, at de som Legendary siger smider Lell helt ud, Lahm på højre back, og så Jakobsen på venstre. Og det er kun et plus, at han kan gardere centralt.

Ydermere synes jeg, det er svært at bedømme hans niveau. Han var med til at banke et spansk middelhold sammenlagt 6-1, og var umådeligt tæt på at slå en af verdens rigeste klubber. Så måske er han slet ikke så langt fra, som du påstår?

Cencur
Manager

« Svar #2853: 13 Apr 2009, 22:51 »

... Og begrundet den ene halvleg hvor Aab virkelig spillede godt, og Johansson var den lysende stjerne, burde Michael Jakobsen være en profil der er stor nok til Bayern München? Kan ikke se det..

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

alek9000
Manager

« Svar #2854: 13 Apr 2009, 22:53 »

Edit:
I øvrigt så er Bayern pt et hold i krise, og jeg har lidt på fornemmelsen, at det ikke er alt de foretager sig for tiden, der er lige velovervejet, de handler i panik, og personligt tror jeg det ville være et dårligt karrieretræk af Jakobsen, at lade sig rive med af et tilbud fra så stor en klub, jeg er lidt bange for, at han kunne ende med at rådne op på deres reservehold, hvis han skiftede til Bayern.
Uenig her. Selvom klubben måske er i krise, så laver de ikke sådanne panik køb. Jeg er sikker på, at det er velovervejet, og ikke bare en hurtig kanin de trækker op ad hatten.

Desuden har de haft scouts på ham, hvilket bare bevidner om, at de ser muligheder her - og ikke blot noget panikhalløj.

alek9000
Manager

« Svar #2855: 13 Apr 2009, 22:57 »

... Og begrundet den ene halvleg hvor Aab virkelig spillede godt, og Johansson var den lysende stjerne, burde Michael Jakobsen være en profil der er stor nok til Bayern München? Kan ikke se det..
En spiller udgør ikke et helt hold, og det ved du forhåbentlig godt. Michael Jakobsen er ubetinget den bedste forsvarsspiller i AaB, og han spillede fremragenden specielt mod Deportivo. Og det kræver altså også sin mand at holde folk som Robinho, Elano og Shaun-Wright Philips væk fra scoringer.

At lukke 3 mål ind mod Deportivo og City over 4 kampe er fremragende for en klub af AaB's standard, hvor MJ er en af de bedste spillere.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2856: 13 Apr 2009, 23:15 »

Uenig her. Selvom klubben måske er i krise, så laver de ikke sådanne panik køb. Jeg er sikker på, at det er velovervejet, og ikke bare en hurtig kanin de trækker op ad hatten.

Desuden har de haft scouts på ham, hvilket bare bevidner om, at de ser muligheder her - og ikke blot noget panikhalløj.

Bayern er et galehus, der er en masse der har en mening, og også har noget at skulle have sagt i den klub. Og selv hvis Klinsmann skulle have en eller anden plan med Jakobsen, så er det vel mere end meget sandsynligt, at træneren i Bayern, når Jakobsen så kommer til (hvis han skulle ryge derned), ikke længere hedder Klinsmann, og hvordan står han så stillet?

Jeg mener helt klart, at det ville være et dårligt karrieretræk at skifte til Bayern. Det er en klub, der har midlerne og omdømmet, til at lokke langt bedre spillere til, skulle han få en rolle på holdet, så tror jeg kun det bliver for en kort bemærkning, indtil de får hentet en bedre spiller til pladsen. Skal han til Tyskland (hvilket jeg egentlig heller ikke er begejstret for, da det er meget få Danskere, der har fået noget godt ud af at rykke til Tyskland for at spille fodbold), så synes jeg at en mindre klub ville være et langt bedre sted at starte dernede, da han har en bedre chance for at tilspille sig en fast plads i en sådan, og samtidig trods alt vil få fodbold på et højere niveau, end han kan få herhjemme.

alek9000
Manager

« Svar #2857: 13 Apr 2009, 23:21 »

Jeg har bare svært ved at tro på, at en topprofessionel klub som Bayern München køber bare for at købe. Men okay, jeg er ikke så meget inde i, hvad der foregår i nede i det sydtyske. Men det er en europæisk storklub, og jeg er sikker på, at folkene i ledelsen kender til det (at være i krise) og har prøvet det før, så de ved, hvad de skal gøre.

Om det så ville være et klogt karrieretræk, er noget andet. Det er ikke sikkert, han ville få enorme mængder af spilletid nej. Men han har om nogen noget, der minder internationalt topniveau i forhold til mange andre.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2858: 14 Apr 2009, 16:08 »

Shelton håber på permanent kontrakt...

her

alek9000
Manager

« Svar #2859: 14 Apr 2009, 16:20 »

Så skal han da til at score nogle mål, hvis han vil have den kontrakt. Det er ikke nok for en angriber bare at arbejde hårdt og løbe godt. Specielt ikke når man ligger alene på toppen. Vi ser det samme problem som ved Nilsson og Saganowski.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2860: 14 Apr 2009, 16:33 »

Andre der tager turen til betonen imorgen?

[Min signatur er for stor]

Yoggidk
Gæst

« Svar #2861: 14 Apr 2009, 16:44 »

Alek: Jeg havde faktisk gerne set at AaB havde sagt ja tak til Saga, da jeg mener at man bør have lidt tid, og at han til sidst viste lovende takter... Det samme sker måske med Jamaica.

alek9000
Manager

« Svar #2862: 14 Apr 2009, 17:06 »

Saga begyndte at spille godt til sidst, ja. Men hvis vi bedømmer ud fra hele hans ophold, så var han en mild skuffelse. Jeg havde dog gerne set ham blive et halvt år mere for at se, om han bare skulle tilpasse sig, eller hvad han skulle.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2863: 14 Apr 2009, 17:30 »

Umiddelbart synes jeg, at det ville være dumt at beholde Shelton. Synes ikke rigtig han har bevist noget, andet end måske, at han ikke rigtig har den boldkontrol man kunne forvente af en angribertype som ham.

Tror i øvrigt også, at i har den angriber i Tracy, der skal til, for at gøre Curth god. Tror i ville få mere ud af at satse på de to, så snart Curth er tilbage, og så skubbe Shelton ud på bænken, indtil lejeaftalen udløber, og så bruge nogle af jeres unge angribere som gardering for Curth og Tracy.

Nu vi snakker om unge angribere, så kunne man måske forestille sig, at en del af grunden til at vi herhjemme er så dårlige til at avle gode angribere til landsholdet, er at talenterne ikke får chancen i deres klubber tidligt nok. Man kunne jo godt forestille sig, at deres udvikling ville gå lidt hurtigere, hvis de allerede i en tidlig alder, kom til at stå over for forsvar på SAS liganiveau eller højere... Men det er måske lidt et sidespring, bare en tanke der lige kom til mig  Smiley

alek9000
Manager

« Svar #2864: 14 Apr 2009, 17:39 »

Problemet er bare, at vi kun har et angrebstalent, der virkelig kan blive til noget. De fleste er simpelthen desværre for langt under niveau. Men jeg synes da også helt klart, at Ronnie Schwartz burde få chancen oftere.

Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010