home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 524655 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2820: 05 Apr 2009, 13:37 »

Det bliver sådan:

Karim Zaza

Lasse Nielsen
Michael Jakobsen
Kjetil Wæhler
Kasper Bøgelund

Caca
Thomas Enevoldsen
Thomas Agustinussen
Patrick Kristensen

Andreas Johansson

Luton Shelton

Nå, ikke alligevel Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2821: 08 Apr 2009, 22:09 »

Jeg havde netop meldt mig til Brøndby away med asc. Men pinligt at vi endnu engang ikke får en bus afsted pga for få tilmeldte.

Hvad sker der, hvorfor vil folk ikke rejse. Vi har ikke tabt i mange sas liga kampe i træk. Vi har fri om fredagen. Hvad vil folk mere have? PINLIGT!

Men når det er sagt, tror jeg vi bestemt har chancer, og disse store kampe paser os glimrende. I disse kampe kan vi virkelig drage fordel af vores fremragende europæiske eventyr.

Vi kan lige så godt varme op til kampen nu.

Tror vi stiller op med en 4-5-1 opstilling. Håber virkelig Wæhler, MJ og Tracy er klar, så vi kan stille i absolut stærkest opstilling.

Zaza
Bøgelund - Beauchamp - Wæhler/ Lasse - MJ
Augu
Ene - Johansson - Risgård - Nomvethe (dog indbyder banen til fight, hvilket taler for Caca)
Tracy/Luton

absalonsen
Gæst

« Svar #2822: 08 Apr 2009, 22:14 »

Jeg havde netop meldt mig til Brøndby away med asc. Men pinligt at vi endnu engang ikke får en bus afsted pga for få tilmeldte.

Hvad sker der, hvorfor vil folk ikke rejse. Vi har ikke tabt i mange sas liga kampe i træk. Vi har fri om fredagen. Hvad vil folk mere have? PINLIGT!

Men når det er sagt, tror jeg vi bestemt har chancer, og disse store kampe paser os glimrende. I disse kampe kan vi virkelig drage fordel af vores fremragende europæiske eventyr.

Vi kan lige så godt varme op til kampen nu.

Tror vi stiller op med en 4-5-1 opstilling. Håber virkelig Wæhler, MJ og Tracy er klar, så vi kan stille i absolut stærkest opstilling.

Zaza
Bøgelund - Beauchamp - Wæhler/ Lasse - MJ
Augu
Ene - Johansson - Risgård - Nomvethe (dog indbyder banen til fight, hvilket taler for Caca)
Tracy/Luton

http://www.bold.dk/nyt/?vis=98648

Hverken Wæhler eller MJ er med i jeres trup til i morgen.. Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #2823: 08 Apr 2009, 22:16 »

MJ er da, det hørte jeg.. Han skal testes imorgen Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #2824: 08 Apr 2009, 22:20 »

N17
Manager

« Svar #2825: 08 Apr 2009, 22:20 »

Ifølge AaBs egen side, så er MJ ikke med Yoggi...

"1 Karim Zaza, 4 Michael Beauchamp, 7 Anders Due, 8 Andreas Johansson, 9 Thomas Augustinussen, 11 Luton Shelton, 15 Siyabonga Nomvethe, 16 Kasper Bøgelund, 18 Caca, 19 Marcus Tracy, 21 Kasper Risgård, 23 Thomas Enevoldsen, 24 Jens-Kristian Sørensen, 27 Patrick Kristensen, 30 Kenneth Stenild og 31 Lasse Nielsen

På skadeslisten har AaB Kjetil Wæhler, Jeppe Curth, Michael Jakobsen og Daniel Christensen."

Taget fra AaBsport.dk

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2826: 08 Apr 2009, 22:21 »

Nemlig. Han skulle også testes i dag og er åbenbart ikke testet klar. Det er sørgeligt.
Så bliver det vel denne forsvarskæde.

Bøgelund - Beauchamp - LN - Patrick

alek9000
Manager

« Svar #2827: 08 Apr 2009, 22:48 »

Olfers er vel også ude. Mon ikke det ser sådan her ud i morgen:
Zaza

Bøgelund - Champ - Nielsen - Kristensen

Augustinussen

Shelton - Greven - Enevoldsen - Due

Tracy

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2828: 08 Apr 2009, 23:02 »

Olfers er vel også ude. Mon ikke det ser sådan her ud i morgen:
Zaza

Bøgelund - Champ - Nielsen - Kristensen

Augustinussen

Shelton - Greven - Enevoldsen - Due

Tracy

Synes det vil være mærkeligt, at lade Shelton spille på en uvant plads fremfor at tage ene derud og så spille med Risgård på den centrale

alek9000
Manager

« Svar #2829: 08 Apr 2009, 23:04 »

Synes det vil være mærkeligt, at lade Shelton spille på en uvant plads fremfor at tage ene derud og så spille med Risgård på den centrale
Han er ikke uvant på pladsen. Ham og Curth har byttet flere gange, og jeg er næsten sikker på, at Tracy starter inde. Og hvis vi skal holde os ved Pehrsson system, så ser jeg denne formation som mest mulig.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2830: 08 Apr 2009, 23:22 »

Han er ikke uvant på pladsen. Ham og Curth har byttet flere gange, og jeg er næsten sikker på, at Tracy starter inde. Og hvis vi skal holde os ved Pehrsson system, så ser jeg denne formation som mest mulig.

Ja men det er som du også siger ikke hans foretrukne plads, hvorimod Ene har spillet mange kampe på den plads!

Yoggidk
Gæst

« Svar #2831: 08 Apr 2009, 23:30 »

Shelton kommer ikke til at være på kanten, det er jeg næsten helt sikker på :b

Yoggidk
Gæst

« Svar #2832: 09 Apr 2009, 10:24 »

Det bliver no sådan her:

Karim Zaza - Kasper Bøgelund, Michael Beauchamp, Lasse Nielsen, Patrick Kristensen - Thomas Augustinussen - Thomas Enevoldsen, Kasper Risgård, Andreas Johansson, Anders Due - Caca.

4-1-4-1

søgaard
Gæst

« Svar #2833: 09 Apr 2009, 10:45 »

Det bliver no sådan her:

Karim Zaza - Kasper Bøgelund, Michael Beauchamp, Lasse Nielsen, Patrick Kristensen - Thomas Augustinussen - Thomas Enevoldsen, Kasper Risgård, Andreas Johansson, Anders Due - Caca.

4-1-4-1
Tvivler også på den her formation, da vi så vil spille uden en decideret angriber!
Caca kan jo slet ikke holde sig oppe i det angreb og dvs. at vi kan komme frem til indlæg, hvor vi ikke har en eneste spiller i feltet, fordi Caca er angriberen, men ikke er der, fordi han er gået ned i banen..
Hvorfor skulle vi også starte med Caca i angrebet, når både Shelton og Tracy er i truppen til i dag..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2834: 11 Apr 2009, 23:06 »

Pga to personlige fejl kom vi ikke fra Brøndby stadion med point i denne omgang.

Nu gælder det OB på hjemmebane og 3 point er et krav, hvis vi skal bibeholde chancerne om den eftertragtede 4. plads. MJ stadig ikke med, men Wæhler heldigvis med i truppen. PK gjorde det faktisk også glimrende i hans fravær.

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010