home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 524638 gange)
Niicklas12
Ynglingespiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2805: 25 Mar 2009, 10:42 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=97894&rss=true

Man bliver helt stolt af at være AaB'er!

Selv hvis AaB ikke havde klaret sig så godt i Europa i denne sæson, så ville jeg være stolt af at være AaB'er..

Forresten, så sad jeg over på Nordjyske lige over Spar Nord mod FCM... Det fede ved det, var så at de rent faktisk sang med på sangene og var helt oppe og køre.. Sådan noget gør mig stolt af at være AaB fan..
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 10:45 af Niicklas12 » Logged

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2806: 25 Mar 2009, 11:27 »

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2807: 25 Mar 2009, 13:03 »

Ja fantastisk nyhed. Bøgelund har i den tid han har spillet i AaB vel ikke haft en dårlig kamp. Han er altid stabil og er fuld fortjent på A-landsholdet, dog ærgeligt for ham at han måtte melde afbud.

Nu mangler vi bare at forlænge med Nomvethe, Risgård, Olfers!

Yoggidk
Gæst

« Svar #2808: 25 Mar 2009, 13:14 »

det var godt nok fantastisk, han er en kanon spiller! Smiley

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2809: 26 Mar 2009, 09:49 »

Ja fantastisk nyhed. Bøgelund har i den tid han har spillet i AaB vel ikke haft en dårlig kamp. Han er altid stabil og er fuld fortjent på A-landsholdet, dog ærgeligt for ham at han måtte melde afbud.

Nu mangler vi bare at forlænge med Nomvethe, Risgård, Olfers!

Jeg vil sige at Nomvethe er vigtigst at holde på.. Han har vist fantastisk spil de sidste par kampe, og er sikker på at der kommer mere fra den front i de kommende kampe.. Risgård har jeg ikke meget tilovers for, synes ikke han har håndteret kontrakt forlængelserne på en ordenlig måde.. Og Steve-O er vel kommet tilovers, nu når vi har et så stærkt forsvar.. Men hvis der var penge til alle tre, så ville det da være fedt..

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2810: 26 Mar 2009, 10:10 »

Jeg vil sige at Nomvethe er vigtigst at holde på.. Han har vist fantastisk spil de sidste par kampe, og er sikker på at der kommer mere fra den front i de kommende kampe.. Risgård har jeg ikke meget tilovers for, synes ikke han har håndteret kontrakt forlængelserne på en ordenlig måde.. Og Steve-O er vel kommet tilovers, nu når vi har et så stærkt forsvar.. Men hvis der var penge til alle tre, så ville det da være fedt..

Hvis ikke man forlænger med Olfers, skal der findes en ny forsvarsspiller, som sandsynligvis koster penge....

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2811: 26 Mar 2009, 13:46 »

Ved ikke om jeg vil give dig ret i at Steve-O er kommet tilovers. Han var vel nok en af de største profiler sidste sæson og en bundsolid midstopper.

Styrken i vores midterforsvar er netop, at det er så bredt.

Men ingen kan vel være uenig med mig i, at det kunne være fedt at blive repræsenteret i startopstillingen mod Malta.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1145648.ece

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2812: 27 Mar 2009, 12:23 »

Ved ikke om jeg vil give dig ret i at Steve-O er kommet tilovers. Han var vel nok en af de største profiler sidste sæson og en bundsolid midstopper.

Styrken i vores midterforsvar er netop, at det er så bredt.

Men ingen kan vel være uenig med mig i, at det kunne være fedt at blive repræsenteret i startopstillingen mod Malta.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1145648.ece

Det jeg mener med det er bare at hvis der skal være plads til udvikling af Lasse Nielsen og for den sags skyld JK Sørensen, så synes jeg måske vi skal overveje om der er plads til Steve-O..

Men ja, kan sagtens se at han har været vigtig for holdet sidste sæson, men hvis der skal være plads til alle, så ender det nok med at der er en der ryger.. Og det kunne sagtens blive Steve-O da hans kontrakt udløber til sommer.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2813: 02 Apr 2009, 12:04 »

Nu er det kommet frem hvorfor Haglund ikke valgte AaB: http://onside.dk/node/30026

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2814: 02 Apr 2009, 17:02 »

Dette må være endnu en appel til Lynge
http://www.bold.dk/nyt/?vis=98361&rss=true

Yoggidk
Gæst

« Svar #2815: 02 Apr 2009, 17:10 »

Jeg håber sgu at vi forlænger et enkelt år med Bonga :b

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2816: 02 Apr 2009, 17:28 »

Jeg håber sgu at vi forlænger et enkelt år med Bonga :b

Indtil han ikke kan løbe mere. Han er vel nok vores bedste offensive kort sammen med Johansson. Pt er Tracy, Curth og Luton til tider også et godt våben. Men Nomvethe kan om nogen sætte en mand af!

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #2817: 03 Apr 2009, 16:54 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=97894&rss=true

Man bliver helt stolt af at være AaB'er!

Ja det er skønt - men har nu altid været stolt af det Wink

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2818: 05 Apr 2009, 12:54 »

Ja det er skønt - men har nu altid været stolt af det Wink

Har jeg selvfølgelig også, men bliver virkelig glad for at se de utopiske resultater de har leveret i denne udgave af CL og Uefa cup. At de er blandt de største i verden er jo fantastisk og hvem havde forestillet sig det. Vi har i gennem de sidste 2-3 år været inde i en rivende udvikling.

Nu gælder det AGF i Århus, som desværre ikke for mit vedkommende skal følges i Århus, da jeg skal spille fodbold på det tidspunkt. Så dårlig planlægning Wink

Men jeg tror at dette hold skal give os sejren i aften.

PK (Bøgelud desværre stadig ude med skade) Beauchamp - Lasse Nielsen - MJ
Ene - Augu - Johansson - Nomvethe
Luton - Tracy

Må sige jeg er lidt usikker på om den ene angriber bliver fravalgt i stedet for Risgård.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2819: 05 Apr 2009, 13:24 »

Det bliver sådan:

Karim Zaza

Lasse Nielsen
Michael Jakobsen
Kjetil Wæhler
Kasper Bøgelund

Caca
Thomas Enevoldsen
Thomas Agustinussen
Patrick Kristensen

Andreas Johansson

Luton Shelton

Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010