home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 524105 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #2730: 15 Mar 2009, 13:17 »

Jeg er ikke enig med at Caca var ringe mod Shitty, da han arbejdede røven ud af bukserne, i modsætning til f.eks. Shelton, som var den klart ringeste for AaB. Jeg gad dog alligevel gerne at se Nomvethe i aktion fra start. Tror ikke at både Wæhler og MJ bliver klar...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2731: 15 Mar 2009, 15:52 »

Du mangler Johansson, og så Augu på den defensive.

Ja det var selvfølgelig en kæmpe brøler.

Johansson er selvfølgelig selvskrevet!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2732: 15 Mar 2009, 18:04 »

Synes man står med en blandet følelse efter denne kamp.

Selvfølgelig alt alt for dårligt vi ikke hiver sejren hjem, vi er det klart bedste hold i kampen (dog spiller vi Sønderjyske mere ind i anden halvleg bla. pga. nonchalant i de bagerste kæder). Vi spiller faktisk godt i perioder og har en masse store chancer, blandt andet 2 stolpeskud.

Nomvethe spiller en rigtig god kamp og det samme synes jeg faktisk Luton gør i perioder. Forsvaret burde have lukket af.

Med det mister vi chancen for at spille os op på en 4 plads på mandag Skuffet

alek9000
Manager

« Svar #2733: 15 Mar 2009, 18:08 »

Synes man står med en blandet følelse efter denne kamp.

Selvfølgelig alt alt for dårligt vi ikke hiver sejren hjem, vi er det klart bedste hold i kampen (dog spiller vi Sønderjyske mere ind i anden halvleg bla. pga. nonchalant i de bagerste kæder). Vi spiller faktisk godt i perioder og har en masse store chancer, blandt andet 2 stolpeskud.

Nomvethe spiller en rigtig god kamp og det samme synes jeg faktisk Luton gør i perioder. Forsvaret burde have lukket af.

Med det mister vi chancen for at spille os op på en 4 plads på mandag Skuffet
Hvordan kan man stå med en blandet følelse? Det er et bundhold, og dem skal vi slå hver gang. Vi spiller pishamrende ringe i dag, endnu en gang, og de scorer fortjent nok til 1-1 efter et godt pres. Shelton skulle bare sparke den ind, og så var den kamp lukket.

For fanden Augo er da den værste boldmongol på en fodboldbane. Hver gang der kommer en tilfældig bold, smider vi den væk eller taber en fysisk duel.

Der skal fandme ske noget, Pehrsson!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #2734: 15 Mar 2009, 18:09 »

Jeg må indrømme jeg har en rigtig dårlig mavefornemmelse efter denne kamp! Indstillingen i andet halvleg er under al kritik!

Selve spillet, især i første havleg er acceptabelt, men det er fuldstændig fløjtende ligemeget hvordan man spiller, når man ikke kan lukke en kamp som den idag. Vi udnytter ikke dominansen ordentligt og i anden halvleg, virker holdet alt for arrogante og nonchalant. De virker faktisk en smule ligeglade for at skære det helt ud i pap i mine øjne.

Vores kære svensker ude på bænken har fandeme et kæmpe arbejde at gøre med truppen! Er fløjtende ligeglad med kampen på torsdag, vi skal bare have en sejr på søndag!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

alek9000
Manager

« Svar #2735: 15 Mar 2009, 18:12 »

Det bliver fandme godt at få Jakobsen og Waehler tilbage. Men det ser ud til, at vi fik et par skader i dag også. Eller i hvert fald Jeppe Curth gjorde, hvor der bliver lavet en kæmpe svinestreg på ham.

Men vil også mene, dommeren er under al kritik. Der skulle måske have været 2 røde kort til sønderjyske. Johansson får også et gult kort, hvor Ilsø bare mister balancen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2736: 15 Mar 2009, 18:14 »

Jeg pointerer også at vi self skal have 3 point mod et bundhold, men synes der er gode momenter!

Tror også vi taber til FCM, hvis ikke indstillingen bliver bedre og udnytter de hundrede procentchancer vi har og får arrograncen pakket væk. Vi kan tabe til alle hold i sas ligaen, hvis vi kan tabe til Sønderjyske!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2737: 17 Mar 2009, 12:30 »

Det vil da være tåbeligt at konkurrenterne skulle få dem..

Dog godt at Bøgelund regner med at forlænge:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1140646.ece

JKJ
Gæst

« Svar #2738: 17 Mar 2009, 13:13 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/aab/article1140646.ece

Jeg kan bare ikke forstå det ikke er blevet afklaret for lang tid siden... Lynge må fandeme se at få fingeren ud af det røvhul og få forlænget med dem der nu engang skal forlænges med...

OB kan jo sagtens komme med et tilbud der er bedre end AaB's og så er det løb jo kørt...

Lynge har gjort meget godt for klubben, men i sådanne sager som denne har jeg efterhånden ikke meget tillid til ham mere, det kan i hvert fald ligge på et meget lille sted!!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2739: 17 Mar 2009, 13:17 »

Hvis de skulle smutte, så ligger man trods alt bare, som man har redt, Lynge kunne bare have sørget for, at de kontrakter var i orden for længe siden. OK, ret skal være ret, det var vist Bøgelund selv, der ville vente (men så er han jo også fair, når han siger at han helst vil fortsætte i AaB), men i Risgårds tilfælde kunne det have været klaret for længe siden, så var man måske også fri for, at det var gået i hårdknude, og røg ud i mudderkastning i medierne.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2740: 17 Mar 2009, 13:35 »

Er problemet med Risgård ikke, at han er for grådig? Hvis Lynge ikke vil betale det Risgård koster, så må det jo være udtryk for, at han mener at han kan finde erstatning, der bedre, når man ser på pris sammenholdt med evner? Og det er vel fint nok.

JKJ
Gæst

« Svar #2741: 17 Mar 2009, 14:02 »

Er problemet med Risgård ikke, at han er for grådig? Hvis Lynge ikke vil betale det Risgård koster, så må det jo være udtryk for, at han mener at han kan finde erstatning, der bedre, når man ser på pris sammenholdt med evner? Og det er vel fint nok.

Aner det helt ærlig ikke. Begge parter siger jo at de forhandler og at der går fremad og det er i en positiv stemning der forhandles... Men efter deres åbne skænderi har der ikke været meget man har kunnet få frem fra de to...

Yoggidk
Gæst

« Svar #2742: 17 Mar 2009, 14:24 »

Hvis Bøgelund ikke forlænger skyder jeg mig selv...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2743: 17 Mar 2009, 17:02 »

Måske, der blev i hvert fald kastet en del mudder i begge retninger i vinter, men var det nogensinde kommet derud, hvis man havde indledt forhandlingerne for et år siden, eller bare sidste sommer? Så var der ingen hastværk med at nå til enighed, og Risgård ville ikke komme til at stå i en situation, hvor han kunne lugte muligheden for at kunne score kassen på at skifte på en fri transfer...

JKJ
Gæst

« Svar #2744: 17 Mar 2009, 17:16 »

Hvis vi ser bort fra Bøgelund som jo ikke ønskede at forlænge før efter nytår. Så tror jeg at de mange manglende forlængelser har haft noget at gøre med trænersituationen. Der var jo ingen grund til at lave lange kontrakter med flere af spillerne hvis den nye træner ikke ønskede dem i truppen, så man har muligvis set situationen an og først lige se hvem man fik fat i som træner...

At man så ikke efter at have fundet en ny træner har speedet gevaldigt op i de forlængelser er så noget helt andet som jeg også selv er grundig træt af...

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010