home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458871 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2400: 06 Jan 2009, 13:39 »

Hvorfor er det tankevækkende?? Man kan vel ikke give AaB skulden for at den anden part straks går i medierne... Og det er vel Risgård der har ansat den agent, så burde han også have noget bedre styr på ham...

Så jo det er Risgård der burde have haft styr på tingene fremfor at plapre ud til pressen, for det gjorde både han selv og især hans agent...

Men hvordan kan man klandre en spiller for at handle illoyalt, og så samtidig nærmest hylde klubben for at gøre det samme i en anden sag...

Det var ikke heldigt at det blev kørt sådan op i pressen, som det gjorde, men også der var der altså to parter der kastede med mudder, det har de så begge efterfølgende beklaget, og nu har de så igen sat sig til forhandlingsbordet. Det viser da trods alt en vis loyalitet både hos Risgård og hos Lynge (i hvert fald overfor Risgård, for Martin P har vel stadig ikke fået noget at vide...).

verdenskrig
Manager

« Svar #2401: 06 Jan 2009, 14:05 »

http://www.bold.dk/nyt/AaB-profil-aaben-for-tilbud

Det er som om man har hørt det før crazy... Syntes faktisk Lynge ser RIGTIG skidt ud i denne situation, og det er bestemt ikke noget der gør klubbens renomme godt Rullende Øjne...

Syntes faktisk han bør vågne op til dåd, Olfers har været en af de bedste i efteråret... Er det mon økonomi igen?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #2402: 06 Jan 2009, 14:11 »

Ej endnu en. Ham havde jeg helt glemt.

Lynge må altså til at komme igang. Vi kan ikke miste så mange spillere.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2403: 06 Jan 2009, 14:12 »

Ikke økonomien, og var det dét, så kan man vel be om hjælp hos UNICEF eller skaffe en ny Kasi Jesper ;-)
Ej, spøg til side.  Indrømmer gerne at Lynge har været alt alt for sløv. Han skulle have forlænget med Olfers, Zaza og Risgaard for længst.

[Min signatur er for stor]

alek9000
Manager

« Svar #2404: 06 Jan 2009, 14:13 »

Holmo@
Og Bøgelund!

JKJ
Gæst

« Svar #2405: 06 Jan 2009, 14:19 »

http://www.bold.dk/nyt/AaB-profil-aaben-for-tilbud

Det er som om man har hørt det før crazy... Syntes faktisk Lynge ser RIGTIG skidt ud i denne situation, og det er bestemt ikke noget der gør klubbens renomme godt Rullende Øjne...

Syntes faktisk han bør vågne op til dåd, Olfers har været en af de bedste i efteråret... Er det mon økonomi igen?

Hvorfor gøre problemmet større end det er... I OB har AMC kontrakt udløb til sommer og det er ikke skreget stort op da de heller ikke kan finde ud af at forhandle som det lige ser ud pt...

AaB har bare en del på engang som skal have en ny kontrakt eller forlader klubben... Hvis der kun havde været 2-3 stykker havde der ikke været dette problem, og jeg kan godt garentere 100% at AaB også godt kan stille hold til forårets kampe og til næste sæsons første kampe...

Desuden har vi lige fået en ny træner som også lige skal have lidt at vide om truppen osv, plus han har sine egne ideer ang feks spillere...

verdenskrig
Manager

« Svar #2406: 06 Jan 2009, 14:25 »

Det er en spiller vi snakker om, med jer er det vel snart 5-6 spiller Grin

Hehe ja, men det er da komisk at man ikke har ordnet sådan noget i sommers i stedet for (IGEN) at skulle ordne alting i sidste øjeblik!...

Jeg ved godt man arbejder bedst under pres, men tvivler på det gælder for en prof virksomhed XD?

Det sidste kan jeg dog ikke være helt uenig i!.. Men træneren må vel have set Aab det meste af den periode hvor han har vist om sin fremtid, og dermed gjort sig et billede der?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #2407: 06 Jan 2009, 14:26 »

Hvorfor gøre problemmet større end det er... I OB har AMC kontrakt udløb til sommer og det er ikke skreget stort op da de heller ikke kan finde ud af at forhandle som det lige ser ud pt...

AaB har bare en del på engang som skal have en ny kontrakt eller forlader klubben... Hvis der kun havde været 2-3 stykker havde der ikke været dette problem, og jeg kan godt garentere 100% at AaB også godt kan stille hold til forårets kampe og til næste sæsons første kampe...

Desuden har vi lige fået en ny træner som også lige skal have lidt at vide om truppen osv, plus han har sine egne ideer ang feks spillere...
Jeg synes det er ærgeligt, at der ikke er mere klarhed over spillernes rolle i fremtiden. En spiller som MP, der har været stabil og trofast AaB-dreng gennem mange år, står i uvidenhed, ligesom Olfers ikke har hørt noget endnu. Jeg håber man forlænger med begge; specielt Olfers finder jeg vigtig!

Der er dog altid et men - prisen skal ikke være uretfærdig. Eftersom der ikke har været forhandlinger kan denne vel næppe være aktuel?

JKJ
Gæst

« Svar #2408: 06 Jan 2009, 14:29 »

Olferts var igennem det samme sidste år, og siger jo selv det ikke kommer bag på ham...

Vi kan godt blive enige om at Lynge i det mindste godt kunne give besked om man vil forlænge eller ej, så ved feks en Olferts hvad han har at forholde sig til...

Men igen, AaB og Lynge er bestemt ikke de første der gør det på denne måde, men fordi de har så mange på engang så er det straks et kæmpeproblem for alt og alle...

verdenskrig
Manager

« Svar #2409: 06 Jan 2009, 14:32 »

Olferts var igennem det samme sidste år, og siger jo selv det ikke kommer bag på ham...

Vi kan godt blive enige om at Lynge i det mindste godt kunne give besked om man vil forlænge eller ej, så ved feks en Olferts hvad han har at forholde sig til...

Men igen, AaB og Lynge er bestemt ikke de første der gør det på denne måde, men fordi de har så mange på engang så er det straks et kæmpeproblem for alt og alle...

Lige præcis de rette ord.. Det er kommunikationen som simpelthen er for dårlig.. Det er ikke en superliga klub værdig Peace

Det er intet problem for mig, jeg ville da med glæde se hvis Aab mister alle deres profiler fordi Lynge ikke kan lette røven ( undskyld udtrykket, og ikke ment som provokation Peace )... Jeg undrer mig bare over at man ikke køre en mere sikker strategi.. Man har været i Cl, og er blevet mestre med nogenlunde det hold man har nu.. Så kan envhver regne ud, at der vil være ekstra interesse for spillerne, hvorpå man bør forlænger i god tid...

Syntes det er simpel logik Peace

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2410: 06 Jan 2009, 14:34 »

Lige præcis de rette ord.. Det er kommunikationen som simpelthen er for dårlig.. Det er ikke en superliga klub værdig Peace

Det er intet problem for mig, jeg ville da med glæde se hvis Aab mister alle deres profiler fordi Lynge ikke kan lette røven ( undskyld udtrykket, og ikke ment som provokation Peace )... Jeg undrer mig bare over at man ikke køre en mere sikker strategi.. Man har været i Cl, og er blevet mestre med nogenlunde det hold man har nu.. Så kan envhver regne ud, at der vil være ekstra interesse for spillerne, hvorpå man bør forlænger i god tid...

Syntes det er simpel logik Peace

Jamen igen, det sker altså også i andre klubber, der er vel ikke en enste klub der ikke har mistet en eller flere spiller på den måde  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #2411: 06 Jan 2009, 14:38 »

Nej, men det gør da ikke situationen mindre uheldig for Aab, at andre klubber har lavet samme fejl Wink?

Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2412: 06 Jan 2009, 14:42 »

Jeg forstår heller ikke, hvorfor at Olfers, Zaza, Risgård, Bøgelund ikke har fået deres kontrakt forlænget for lang tid siden. Vil sige det er stammen på holdet og med den stamme har det gået glimrende. Hvorfor så ikke bygge videre på den stamme. Hvad kan det ikke blive til?

alek9000
Manager

« Svar #2413: 06 Jan 2009, 14:44 »

Kan klubber egentlig ikke tilbyde dem en kontrakt nu, og så få dem til sommer?

verdenskrig
Manager

« Svar #2414: 06 Jan 2009, 14:47 »

Alek9000@

Det er lige præcis det som er problemet.. Kommer det rigtige tilbud som en af de spillere med kontrakt udløb til sommer acceptere, kan de skifte kvit og frit, uden at Aab kan gøre det fjerneste eller få en krone for dem..

TORSKE dumt crazy!

Cool

Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010