home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459715 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #2175: 25 Nov 2008, 19:26 »

Det er nok i virkeligheden forskellen på de to United hold, der er mest markant.

Med hensyn til om det er fortjent eller ej, hvis AaB går videre, så er den vel egentlig ikke længere, end at det er fuldt fortjent, at det hold, med flest point går videre, det kan ikke diskuteres, sådan er reglerne bare. Om man spiller flot fodbold eller ej er sådan set underordnet, det er resultaterne der tæller, og Danske klubber skal ikke tro, at de kan tage ud i Europa, og spille med 10 mand i modstanderes straffesparksfelt, så bliver de i hvert fald (ganske fortjent) kylet lige så hurtigt ud af turneringen, som de kom med i den.

Valget af ny træner (hvis der virkelig er tale om den forholdsvis uprøvede Svensker), lyder lidt underligt, ja nærmest desperat. Der har været andre og mere erfarne trænere ledige på markedet, mens AaB har søgt ny træner, og så vælger man alligevel en ung og uerfaren træner. Hvorfor kunne man så ikke bare have betalt for at give Kuhn den P-Licens? Han har da trods alt kendskabet til truppen, og ved hvordan man får noget ud af den. Men Kuhns problem er vel, at han ikke er Svensker...  Huh

Lynge har med sine seneste indsatser sat pistolen for egen tinding, hvis Svenskeren flopper, må tilliden til Lynge være ved at være så tyndslidt, at det kan (og bør) koste ham posten. Ind til videre har eneste fornuftige handling fra Lynges side, det sidste års tid, været at hente Bøgelund til klubben, eller har han spildt halvandet års tid, på at lede efter ny træner, han har hentet to dyre herrer på lejeaftaler, som begge har, om ikke floppet, så i hvert fald ikke levet op til forventningerne, han har hentet en forsvarsspiller, som dårligt nok har fået to sammenhængende kampe endnu, fordi han konstant har været skadet eller i karantæne, og ja, det værste er vel næsten alt det han ikke har fået gjort i perioden (sikret bredden i truppen og som sagt, fundet en ny træner).

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #2176: 25 Nov 2008, 19:38 »

Hvorfor får Lynge fat i en Ukendt svensker?? -hvorfor ikke bare tage Troels Bech som vi kender!? -Tror vi kunne få det godt med Troels, for hans fodbold er god. Han har bare været lidt uheldig i EFB, And What So?
Hvis Svenskeren flopper skal Lynge ud!!

Ligesom i Ishockey, hvis ikke de havde skabt de resultater her i de sidste par kampe, jaeh. Så SKULLE Ole Nielsen godt nok også væk!
-Men heldigt for ham! Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #2177: 25 Nov 2008, 22:41 »

Normalt holder jeg ikke med andre danske hold i udlandet end Brøndby. Men jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, over jeres sejr. Lidt heldigt.... men fuck nu det. Wink

Stort tillykke herfra. :-D

Dasmessi
Gæst

« Svar #2178: 25 Nov 2008, 22:42 »

Nice nok, AAB!
Kæft det er klasse!
Tillykke herfra.

Mesipo
Lilleputspiller
*

« Svar #2179: 25 Nov 2008, 22:42 »

Hvor er det vildt at Aab vinder over Celtic! Stort for dansk fodbold, uanset hvor prangende Aab nu har spillet.

Angående træner situationen forstår jeg virkeligt ikke hvorfor Allan Kuhn ikke fik chancen for at bevise sit værd inden Lynge skulle ud og udelukke muligheden med det samme.

-LFC-
Manager

« Svar #2180: 25 Nov 2008, 22:44 »

Hvis AaB ikke ansætter Kuhn fremfor en ligegyldig svensker, så burde Lynge fyre sig selv.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #2181: 25 Nov 2008, 22:45 »

Ja, Kuhn er da klart en gevinst for Aab.. Det kan alle jo se, det burde Lynge da også kunne se.. Truppen kan lide ham, byen/fansene elsker ham. Han skal helt klart have chancen, alt andet ville være synd. Vi kan jo bare se hvordan han har grebet den indtil videre..

verdenskrig
Manager

« Svar #2182: 25 Nov 2008, 22:47 »

Amen det er da vidunderligt Opstemt

Stort tillykke til aab fansene Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #2183: 25 Nov 2008, 22:47 »

Tillykke med det AAB en 3.plads i jeres CL gruppe og dermed uefa cup bold i foråret hatten af for det  Thumbs Up håber vi kan støde til jer Wink

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Vinokourov
Manager

« Svar #2184: 25 Nov 2008, 22:51 »

Tillykke til jer og til dansk fodbold.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2185: 25 Nov 2008, 22:52 »

Tror aldrig nogensinde jeg har været så tæt på at tude efter en fodboldkamp. Det er så fucking stort at vi er det første danske hold som ender nummer 3. AaB i medgang og modgang!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #2186: 25 Nov 2008, 22:52 »

Jeg kan slet ikke lade være med at grine af de selvhøjtidelige celtic fans inden første kamp der ikke anså aab for noget specielt.. LÆR DET Opstemt!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #2187: 25 Nov 2008, 22:53 »

Tror ikke så meget, det er Kuhns umiddelbare evner som træner, vi ser pt.
Han har bare fået dem tilbage til de dyder, som vi vandt mesterskabet med - og det er især psykologisk - deraf Kuhn-effekten... Spillerne har jo hele tiden haft evnerne.

Jeg vil ikke mene, man vil kunne bedømme Kuhns cheftrænerevner med mindre han fik mindst en hel sæson på posten..

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #2188: 25 Nov 2008, 22:58 »

Hvis AaB ikke ansætter Kuhn fremfor en ligegyldig svensker, så burde Lynge fyre sig selv.

HØRT!!!!

Men udfra den måde Zaza omtalte rygtet på lyder det til at baggrrund bag det...  Skuffet
(OT: i øvrigt latterlig måde at lave interview på 3+, hvad er der galt med et almindeligt kamera og journalist, istedet for de der blue screens.... det ser da så åndsvagt ud!!!) Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #2189: 25 Nov 2008, 23:01 »

Tror ikke så meget, det er Kuhns umiddelbare evner som træner, vi ser pt.
Han har bare fået dem tilbage til de dyder, som vi vandt mesterskabet med - og det er især psykologisk - deraf Kuhn-effekten... Spillerne har jo hele tiden haft evnerne.

Jeg vil ikke mene, man vil kunne bedømme Kuhns cheftrænerevner med mindre han fik mindst en hel sæson på posten..

Det er jo også lige så vigtigt. Det at spillerne godt kan lide Kuhn, at de føler sig trygge under Kuhn, har en kæmpe effekt. Ja, spillerne har hele tiden haft evnerne, men de viste dem ikke under Rioch. Så vil da mene at du godt kan sige det har noget med Kuhns evner som træner, da det at være tæt på et hold også er en del af det.. Smiley

Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010