home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1124 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458943 gange)
smoothly
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #1545: 12 Aug 2008, 21:50 »

Vi (de trofaste) svigter skam ikke AaB, om så prisen for en billet var på 600 kr. I hvert fald ikke undertegnede. Problem opstår, når en familie med en far, en mor og 2 børn vil ind og se en CL-kamp. Så kommer de nemt til at bruge over 1700 på sådan en aften, og det er de færeste der vil/har råd til at spændere så store summer på 90 minutters underholdning.

Problemet er at prisen er for høj for "marginalstilskuerne", som afgør om de vil på stadion den selv samme aften som kampen spilles, fordi de vil se, hvordan vejret nu engang arter sig. Og med en sådan pris in mente, tænker de sig sgu nok om en enkelt gang mere end normalt - desværre!

Kom nu Aalborg, vi skal i gruppespillet Smiley!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1546: 13 Aug 2008, 19:38 »

Gider ikke bruge 350 kr på at komme ind. For hvis jeg så skulle ind og se esbjerg, kaunas og OB (mener jeg det er), så bliver det lige ca 600 kr. Har jeg ikke Skuffet men kan da love jer for, at kommer de med i CHL og trækker et tophold, så er det sgu udebane jeg tager på Smiley og selvfølgelig alle hjemmebanekampe

Don AA
Manager

« Svar #1547: 13 Aug 2008, 19:40 »

Så er det ved at være tid til AAB forsøg på at komme i CL kun Kaunas står i vejen større chance for at komme i CL får et dansk hold ikke og så er jeg ligeglad med at de har slået Glasgow Rangers ud AAB er store favoritter.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

SirToby
Manager

« Svar #1548: 13 Aug 2008, 19:43 »

Glæder mig til at se Saganowski i aktion samt se AaB tilintetgøre Kaunas. Go, AaB!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1549: 13 Aug 2008, 19:44 »

Ja, og nu bliver jeg sådan lidt... nu når Martin P er med, men sådan må det jo være, der er ikke andre alternativer. Glæder mig utrolig meget til at se hvilken type Saganowski er.

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #1550: 13 Aug 2008, 19:48 »

Martin P er garanteret over tændt, og så er det jo ikke noget nyt at han nok kommer til at lave en tackling eller to der sender ham i bad før de andre.

Så må vi jo håbe for fodbolddanmarks skyld at Aab kan klare den 10 mod 11 Opstemt

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1551: 13 Aug 2008, 19:55 »

Martin P er garanteret over tændt, og så er det jo ikke noget nyt at han nok kommer til at lave en tackling eller to der sender ham i bad før de andre.

Så må vi jo håbe for fodbolddanmarks skyld at Aab kan klare den 10 mod 11 Opstemt
Haha fuldstændig korrekt. Det må vel snart være på tide, Martin P viser, hvad han kan... Hvis han kan Opstemt

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #1552: 13 Aug 2008, 19:58 »

Altså nu er jeg ikke Aab-fan, men jeg mener Aab skal søge tilskud til en ny venstre back hos DBU, det ville være en god investering for Danmark Wink

Men ja han har ihvertfald ikke været en stjerne her i opstarten..

Er beuchamp ikke klar eller hvad? Mener da han spillede for jeres 2. hold i weekenden..

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1553: 13 Aug 2008, 20:01 »

Spændende kamp! Smiley Ved dog ikke om jeg skal holde med jer, da jeg er Brøndby fan. Peace Det gode hvis i kommer videre, er at det er godt for dansk fodbold. Det dårlige (set med Brøndby briller), er at I får flere penge, og derved bliver bedre, og udgør større konkurrence i SAS ligaen.

Så har ladet pengene bestemme. Har oddset på at I vinder med 1 mål. Wink

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #1554: 13 Aug 2008, 20:04 »

Spændende kamp! Smiley Ved dog ikke om jeg skal holde med jer, da jeg er Brøndby fan. Peace Det gode hvis i kommer videre, er at det er godt for dansk fodbold. Det dårlige (set med Brøndby briller), er at I får flere penge, og derved bliver bedre, og udgør større konkurrence i SAS ligaen.

Så har ladet pengene bestemme. Har oddset på at I vinder med 1 mål. Wink

Er selv Brøndby-fan , men jeg mener helt klart at det burde vedtages ved lov at man støtter op om de klubber der spiller i Europa, ( også selvom det er FCK, ked af at sige det) Vi er jo slet ikke så langt fra at kunne få 2 hold med i Chl.

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1555: 13 Aug 2008, 20:04 »

Altså nu er jeg ikke Aab-fan, men jeg mener Aab skal søge tilskud til en ny venstre back hos DBU, det ville være en god investering for Danmark Wink

Er beuchamp ikke klar eller hvad? Mener da han spillede for jeres 2. hold i weekenden..
Haha, kunne være grineren^^.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2008, 20:07 af Krellz » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1556: 13 Aug 2008, 20:07 »

come on AAB!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1557: 13 Aug 2008, 20:08 »

Den starter ved normal tid, 20:45 ik?

Helt enig med BL83; Vi skal da holde med AaB for dansk klubfodbolds skyld, og vores egen. På den langsigtede plan vil jeg også mene det er bedre for os Brøndby-fans Wink
Jeg gætter på at I hiver en sikker 2-0 sejr hjem.
Kom så AaB kom i ChL. Er jeg faktisk ret sikker på at I gør!

Zone 43
Manager

« Svar #1558: 13 Aug 2008, 20:13 »

Den starter ved normal tid, 20:45 ik?

Den er i gang nu. Go' start af AaB..

Når ham der Beauvis ketchup er klar, så ryger Jakobsen nok ud på venstreback, så kan de godt smide Martin P. langt helvede i vold. Større svin på en bane skal man lede længe efter Sur

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #1559: 13 Aug 2008, 20:19 »

Saganowski virker en smule overtændt.. Men ellers god start af AAB Smiley

Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010