home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 458929 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #1515: 11 Aug 2008, 16:29 »

Jeg tror også de fleste AaB fans "bilder sig selv ind, at han er god", hvis i forstår. Fordi han har så stort et AaB-hjerte, og det er da også sødt, men det er bare ikke nok, desværre.

Kunne ikke have sagt det bedre selv Thumbs Up... Klubhjerte rækker sku ik til succes... Desværre Græder

På nogle punkter har de ikke ramt hans stats særligt godt, og det er i mine øjne uden farvede briller. Men jeg ser ham spille ihvertfald 15 gange om året, så syntes jeg har rimeligt godt grundlag at vuredere fra.
Men det er fint du syntes Schytte har ret, men det behøver vi jo ikke syntes Smiley

Syntes at de to ting som jeg har fremhævet beslutninger, og koncentration er ramt lige i øjet for ham, da han næsten altid handler før han tænker... Man kan ikke kalde det en god beslutning af klippe en modstander i feltet, eller at lave en svinsk tackling... Det viser heller ikke særlig god koncentration, og syntes også ofte at han bliver overspillet, da hans positionsspil på banen lader en del tilbage at ønske Peace

Ja det er fint du ser ham på stadion, men da jeg ser ham i tv, syntes jeg ikke dit grundlag er så meget bedre end mit Smiley

Hvor har jeg skrevet det Rullende Øjne.. Siger bare det undrer mig, men sådan er der jo så meget Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1516: 11 Aug 2008, 16:31 »

Jeg er også AaB-fan, og efter at have læst det her, må jeg gå med Schytte.

Ja, Martin P skal have credit for at have været en AaB'er hele livet, men det at han spiller på holdet, synes jeg ikke gør ham god. Han laver simpelthen for mange dumme frispark (og straffe) til gule og røde kort.
Og, ja, jeg må så give en BIF'er ret - han har vist noget offensivt. MEN, det ændrer ikke på det faktum, at han laver for mange dumme ting nede bagved. Jeg synes næsten de skulle omskole ham til venstre kant, så han også kunne spille der hvis Due fik en skade/blev træt. Offensivt spiller han fint, men defensivt... Bare ikke god nok til champions league!

Og angående at sammenligne en spiller i virkeligheden med en spiller i spillet... Hvordan kan man ikke tage det bare en smule seriøst? Der har jo siddet nogle og scoutet hele året og sendt stats ind til SIgames. Der er jo en grund til at de rammer plet med lav koncentration og dårlige beslutninger. Og ja, FM er verdens mest realistiske fodboldspil!

Real Madrid <3

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1517: 11 Aug 2008, 16:32 »

Nu klippede han jo ikke Zimling ned, han stod jo sådan at han ikke kunne se ham komme. Men jeg syntes vi er kommet det her emne hele vejen rundt, så der er vist ikke mere at sige Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1518: 11 Aug 2008, 16:34 »

Det var virkelig fik mig til, for alvor at "hade" MP, var kampen da han begik straffe. Sad lige udenfor det, og da jeg så han gik en mod bolden, virkede det bare på ham som om "Nå, nu igen, det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt i kampen". Som om det var fuldstændig ligeglad. Og det gjorde alle dem jeg stod ved siden af også. Alle tænkte bare "Ikke Martin P igen, han koster os altid et mål".

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1519: 11 Aug 2008, 16:35 »

Nu klippede han jo ikke Zimling ned, han stod jo sådan at han ikke kunne se ham komme. Men jeg syntes vi er kommet det her emne hele vejen rundt, så der er vist ikke mere at sige Smiley

Ja lad os stoppe her, vi ved jo jeg har ret.... ej Opstemt hver mand, hver sin mening ;P

verdenskrig
Manager

« Svar #1520: 11 Aug 2008, 16:38 »

Ja, Martin P skal have credit for at have været en AaB'er hele livet, men det at han spiller på holdet, synes jeg ikke gør ham god. Han laver simpelthen for mange dumme frispark (og straffe) til gule og røde kort.
Og, ja, jeg må så give en BIF'er ret - han har vist noget offensivt. MEN, det ændrer ikke på det faktum, at han laver for mange dumme ting nede bagved. Jeg synes næsten de skulle omskole ham til venstre kant, så han også kunne spille der hvis Due fik en skade/blev træt. Offensivt spiller han fint, men defensivt... Bare ikke god nok til champions league!

Og angående at sammenligne en spiller i virkeligheden med en spiller i spillet... Hvordan kan man ikke tage det bare en smule seriøst? Der har jo siddet nogle og scoutet hele året og sendt stats ind til SIgames. Der er jo en grund til at de rammer plet med lav koncentration og dårlige beslutninger. Og ja, FM er verdens mest realistiske fodboldspil!

Utroligt så enig jeg er med aab fans i dag Rullende Øjne Grin Wink

Men enig her... Syntes ideen med at omskole ham til kant, er genial, da hans ringe defensive spil, på den måde slet ikke vil koste på samme måde, som den ville som back... Og jeg kunne lige se martin p stå over for en spiller som bastian schweinsteiger i cl... Han ville jo bilve kørt rundt i manegen, da martin p's taktiske forståelse er meget dårlig, og satsede tacklinger i mod modsatndere af sådan karat, vil blive straffet...

Og enig i det med manager, hvilket også var det jeg prøvede at sige før... Tror mere at gerrarden var uenig fordi jeg ramte hovedet på sømmet... det er ikke uden grund at fm er verdens mest realistiske spil, og det er som snons siger, at der sidder scouts og finder spillernes nøjagtige styrke og svagehder Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #1521: 11 Aug 2008, 16:39 »

syntes nu det er tydeligt, at han prøver at nå bolden først, men ser zimling ud af øjenkrogen, og derfor prøver at fjerne ham... Hvilket resulterer i et straffe Peace

Men ja vi kan da godt stoppe hvis i ikke gide mere Rullende Øjne

Cool

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1522: 11 Aug 2008, 22:24 »

Sku da kun fordi du kender ham? Opstemt

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1523: 11 Aug 2008, 22:26 »

Men efter min mening burde jeg blive rykket på i superligaen som back i stedet for Martin P, da jeg er ti gange bedre end ham, ikke Schytte og Snons? Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1524: 11 Aug 2008, 22:28 »

Men efter min mening burde jeg blive rykket på i superligaen som back i stedet for Martin P, da jeg er ti gange bedre end ham, ikke Schytte og Snons? Opstemt

Undskyld tonen, men jeg syntes virkelig ikke du bidrager til nogen debat. I stedet for at komme med latterlige og useriøse indlæg, som jeg vil betegne som spamindlæg, så forsøg at komme med indlæg der kan bruges til noget.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #1525: 11 Aug 2008, 22:35 »

Sku da kun fordi du kender ham? Opstemt

Ja, jeg kender Schytte, og det gør du også, så du ved man godt kan være meget uenig med ham!

Nej, men held og lykke med database editor når 09 kommer, Mothi!  Peace
Gerrarden, du har lidt ret i at det var et useriøst indlæg, men det var en intern joke, for jeg kender ham (desværre?).
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 22:36 af Snons » Logged

Real Madrid <3

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1526: 11 Aug 2008, 22:37 »

Nej, men held og lykke med database editor når 09 kommer, Mothi!  Peace
Gerrarden, du har lidt ret i at det var et useriøst indlæg, men det var en intern joke, for jeg kender ham (desværre?).

Ikke blot det indlæg. Syntes at han i dagens debat ikke har sagt noget konstruktivt, men kun kommet med oneliners og meningsløse indlæg. Nævner det blot for at gøre ham opmærksom på det, så han kan tænke over det.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1527: 11 Aug 2008, 22:37 »

Undskyld tonen, men jeg syntes virkelig ikke du bidrager til nogen debat. I stedet for at komme med latterlige og useriøse indlæg, som jeg vil betegne som spamindlæg, så forsøg at komme med indlæg der kan bruges til noget.

Undskyld så, vil ikke ske igen...

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1528: 11 Aug 2008, 22:38 »

Ikke blot det indlæg. Syntes at han i dagens debat ikke har sagt noget konstruktivt, men kun kommet med oneliners og meningsløse indlæg. Nævner det blot for at gøre ham opmærksom på det, så han kan tænke over det.

Passer desuden ikke at jeg kun er kommet med oneliners og meningsløse indlæg?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1529: 11 Aug 2008, 22:40 »

Passer desuden ikke at jeg kun er kommet med oneliners og meningsløse indlæg?

Du har lavet 4 mere eller mindre useriøse indlæg, og ét rigtig godt, som jeg ser det! Smiley

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010