home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459182 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #1470: 11 Aug 2008, 14:32 »

jamen hvor mange chancer skal han have? Han må da lære, at vi er utilfredse med ham. Det hjælper da ikke at rose ham, vel? NEJ HVOR ER DU GOD MARTIN P!!! RØDT KORT OG 1 STRAFFE, DU ER GUD. Kæft det er til grin. Jeg hader ham. Og snakker med rigtig mange på stadion, der har det på samme måde. Flere og flere er ved at miste tiltroen til Martin P. Og hvis han virkelig har noget at vise, så må det sgu gerne snart komme. Men mon ikke han bliver smidt på bænken, når beuchamp kommer tilbage....
Du er ikke imponeret over Martin P, det kan jeg tydeligt se. Han får et rødt kort mod FCM, som helt rigtigt ikke er det smarteste han har gjort. Hans straffespark mod Esbjerg er heller ikke ligefrem genialt, men han laver jo ikke flere fejl i kampen!

Martin P slår nogle gode indlæg, og han er imo en fantastisk reserve (Det er jo det han er). Han har et enormt hjerte, og han spiller 112% i hver kamp og hver duel. Hans temperament er både hans styrke og svaghed. Han får ikke ret mange røde kort, men lider desværre under hans ry som en svinsk spiller.

Noget der bringer mit pis i kog er virkelig folk der buher af spillerne. Det var ganske vist ikke så mange og slet ikke nogle af de "rigtige" supportere. Men vil du ikke give mig en grund til at bue af ham? Jeg var selv med til at komme med opmundrende råb og klappede - til stor foragelse for nogle - endda af ham efterfølgende. Fodboldspillere er mennesker, og de laver fejl. Begynder de at mærke mangel på tiltro vil der bare komme endnu flere.

søgaard
Gæst

« Svar #1471: 11 Aug 2008, 14:38 »

på grund af to kampe? Nu stopper du. Han spillede af helvedes til størstedelen af sidste sæson.  Men du skal ikke sige, at der ikke er meget fan over mig! Fordi jeg hader en spiller, der er ringere end maskotten på stadion, er jeg sgu ikke en ringe fan. Jeg gav ham mange chancer sidste år, men han viste altså INTET. Det eneste han kan, er at lave et par indlæg i kampen. Men det hjælper ikke noget, når han så koster dyrt i defensiven. Og op i min *** med, at efter hver kamp, siger i/han/andre, at han nu har noget at bevise for os andre. FOR HAN GØR JO INTET. Efter kampen med det røde kort, sagde han, at han virkelig havde noget at bevise... og det var så med et straffespark, 2-3 gange hvor deres spillere kom forbi ham som om han var en kegle...? Han er bare ikke god nok. Og det siger så en del om vores bredde i truppen, med Lasse Nielsen og Patrick Kristensen som ikke engang kan gøre det bedre. Dog vil jeg sige, at Patrick Kristensen gør det godt, når han så kommer ind. Men han er da heller ikke back, normalt? Nå, men når man ikke kan købe andre spillere, så må vi da hellere omskole dem vi allerede har...
At han fik mange chancer sidste er er vist en lille løgner.. Han var fast i efteråret, men i foråret blev han sendt på bænken, da Hamren fortrak Olfers i midterforsvaret og sendte MJ på backen.

Hvis du stod og buhede af en klubmand og en der har sit hjerte i AaB, og altid er kommet ude på Hornevej, og slet ikke kan finde sympati med manden, så er der ikke meget AaB i dit hjerte, hvert fald ikke ifølge mig.
Uden og vide niveauet på maskotten, så tør jeg godt og vædde på at Martin P. er bedre end ham. At spillerne kommer forbi hver gang, og at Martin står som en kegle passer heller ikke, jeg så ham hvert fald blokere flere angreb/indlæg mod Esbjerg.. Plus det var ham der sørgede for, at Thorvaldsson ikke fik bolden med ved straffesparket.

Siger det noget om bredden i truppen ? vi har 3-4 spillere der kan spille venstre back, det vil jeg da kalde en god bredde på den position ? Jeg kan ikke se, hvorfor man skal købe en ny, at omskole er jo heller ikke noget er blevet nødt til. Patrick Kristensen har delvist sagt ja til og spille den back, fordi det ville formentlig være det sted, hvor han vil kunne få flest minutter, da der står mange foran ham i køen om pladserne på midtbanen

ManUtd83
Manager

« Svar #1472: 11 Aug 2008, 14:40 »

Buh-råb af egna spillere er i mine øjne utilgiveligt. Det kaldes jo netop supportere fordi man skal støtte holdet, så det holder bare ikke. Hvis man ikke bryder sig om en spiller i klubben, skal man holde det for sig selv synes jeg - i det mindste på stadion.

Til gengæld er jeg enig at Martin Pedersen er dårlig. Han er alt for aggresiv og det er tydeligvis en ulempe i hans spil (rødt kort og straffe).

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1473: 11 Aug 2008, 14:40 »

Du er ikke imponeret over Martin P, det kan jeg tydeligt se. Han får et rødt kort mod FCM, som helt rigtigt ikke er det smarteste han har gjort. Hans straffespark mod Esbjerg er heller ikke ligefrem genialt, men han laver jo ikke flere fejl i kampen!

Martin P slår nogle gode indlæg, og han er imo en fantastisk reserve (Det er jo det han er). Han har et enormt hjerte, og han spiller 112% i hver kamp og hver duel. Hans temperament er både hans styrke og svaghed. Han får ikke ret mange røde kort, men lider desværre under hans ry som en svinsk spiller.

Noget der bringer mit pis i kog er virkelig folk der buher af spillerne. Det var ganske vist ikke så mange og slet ikke nogle af de "rigtige" supportere. Men vil du ikke give mig en grund til at bue af ham? Jeg var selv med til at komme med opmundrende råb og klappede - til stor foragelse for nogle - endda af ham efterfølgende. Fodboldspillere er mennesker, og de laver fejl. Begynder de at mærke mangel på tiltro vil der bare komme endnu flere.

Ikke flere fejl? det er da også svært når man har fået rødt. Og ikke flere fejl, når man har begået straffe?? det er vist også en rimelig stor fejl i sig selv. Og jo, han laver mange fejl. Han lader alt for mange komme alt for let forbi ham, og han står ikke rigtigt på banen. Men ja, han er en reserve, og derfor skal han ikke være indei en hel kamp

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1474: 11 Aug 2008, 14:51 »

Ikke flere fejl? det er da også svært når man har fået rødt. Og ikke flere fejl, når man har begået straffe?? det er vist også en rimelig stor fejl i sig selv. Og jo, han laver mange fejl. Han lader alt for mange komme alt for let forbi ham, og han står ikke rigtigt på banen. Men ja, han er en reserve, og derfor skal han ikke være indei en hel kamp
Han laver ikke mange fejl i Esbjerg-kampen! Ja, som jeg skriver, laver han en stor bommert med straffesparket. Det andet holder sgu ikke!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1475: 11 Aug 2008, 14:54 »

Holder ikke? kan huske flere gange mig og min bror blev pisse sur på ham, fordi han simpelthen var for nem at komme forbi

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1476: 11 Aug 2008, 14:56 »

Holder ikke? kan huske flere gange mig og min bror blev pisse sur på ham, fordi han simpelthen var for nem at komme forbi
Så ser vi 2 forskellige kampe. Jeg har endda set kampen i tv efterfølgende.

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1477: 11 Aug 2008, 14:59 »

Buh-råb af egna spillere er i mine øjne utilgiveligt. Det kaldes jo netop supportere fordi man skal støtte holdet, så det holder bare ikke. Hvis man ikke bryder sig om en spiller i klubben, skal man holde det for sig selv synes jeg - i det mindste på stadion.

Til gengæld er jeg enig at Martin Pedersen er dårlig. Han er alt for aggresiv og det er tydeligvis en ulempe i hans spil (rødt kort og straffe).

Jeg vil give dig ret i at Martin P. er meget aggressiv, men det er lige præcis det, som jeg godt kan lide ved ham. Det er så noget andet, at han ikke altid er så heldige med sine aktioner, men han er en spiller, hvor man kan se at han virkelig vil gøre sit bedste hver gang, han går på banen på grund af sine aggressive indstilling.

Konklusion: Generelt synes jeg heller ikke Martin P. er særlig god, men personligt elsker jeg hans aggressive indstilling:)

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1478: 11 Aug 2008, 15:01 »

Jeg vil give dig ret i at Martin P. er meget aggressiv, men det er lige præcis det, som jeg godt kan lide ved ham. Det er så noget andet, at han ikke altid er så heldige med sine aktioner, men han er en spiller, hvor man kan se at han virkelig vil gøre sit bedste hver gang, han går på banen på grund af sine aggressive indstilling.

Konklusion: Generelt synes jeg heller ikke Martin P. er særlig god, men personligt elsker jeg hans aggressive indstilling:)
Tager man det aggressive fra ham er han ikke nogen særlig fodboldspiller. Det der gør ham god er jo hans fighterindstilling og aggressivitet.

Underligt at man kan sidde og juble, feste og tilgude spillerne, og 2 måneder senere sidde og svine en spiller til!

ManUtd83
Manager

« Svar #1479: 11 Aug 2008, 15:07 »

Så kan jeg sige det på en lidt anden måde: En spiller der har hans temperament og timing i tacklingerne har ikke råd til at være så aggresiv. Det har kostet for AaB flere gange allerede.

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #1480: 11 Aug 2008, 15:10 »

Så kan jeg sige det på en lidt anden måde: En spiller der har hans temperament og timing i tacklingerne har ikke råd til at være så aggresiv. Det har kostet for AaB flere gange allerede.

Ja.. Sandt nok:)

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1481: 11 Aug 2008, 15:19 »

Tager man det aggressive fra ham er han ikke nogen særlig fodboldspiller. Det der gør ham god er jo hans fighterindstilling og aggressivitet.

Underligt at man kan sidde og juble, feste og tilgude spillerne, og 2 måneder senere sidde og svine en spiller til!

Har ALDRIG heppet, tilgued, jublet af Martin P. Har ALTID synes han er en skide dårlig fodboldspillere, som skulle spille i serie 6 eller sådan noget. Han har intet at give holdet. Op i r*ven med hans fightermentalitet, når det bare gør alt værre. Jeg tilguder dem, der buher af ham, dem der ved noget om fodbold.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1482: 11 Aug 2008, 15:22 »

Har ALDRIG heppet, tilgued, jublet af Martin P. Har ALTID synes han er en skide dårlig fodboldspillere, som skulle spille i serie 6 eller sådan noget. Han har intet at give holdet. Op i r*ven med hans fightermentalitet, når det bare gør alt værre. Jeg tilguder dem, der buher af ham, dem der ved noget om fodbold.

Martin er ikke så dårlig at han skulle spille i Serie 6! I mine øjne er han en god fodboldspiller der fortjener sit plads på holdet. Han har meget at give både på og uden for banen. Dem der buher af ham er i mine øjne ikke ægte supportere, ham buher ikke at spillerne på Stadion, man skal støtte dem! Og jeg tror mere det er den gruppe der ikke har forstand på fodbold!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1483: 11 Aug 2008, 15:24 »

Jeg synes desværre du giver mig et billede: Du ved ikke meget om fodbold. Jeg håber da at jeg tager fejl, men at udtale, at MP bør spille serie 6 er jo hamrende useriøst. Du ligger alt for stor vægt på hans ene fejl i kampen, for han laver ikke andre fejl i kampen. Han er ganske vist ikke på samme niveau som Bøgelund, men han er uden tvivl en habil superliga-spiller.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1484: 11 Aug 2008, 15:25 »

Jubii, side nr. 100 Opstemt

Lad os fejre det med: "BUUUUUUUH BUUUUUUH UD MED, UD MED, UD MED MARTIN P"

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010