home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 459114 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #1455: 11 Aug 2008, 13:52 »

Så fortæl mig dem. For jeg er ikke den eneste der kan se noget godt i ham.

I vores kontrasspil er han rigtig god, fordi han liggerrigtig gode tværafleveringer/indlæg. Og hans fightervilje er tit rigtig god, da det gør at han får generet modstanderne så meget at de misser en aflevering eller skud. Men når du kun ser tingene fra din vinkel, kan jeg ikke se vi kan få en debat her.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst

« Svar #1456: 11 Aug 2008, 13:54 »

Jeg syntes at han var en elendig spiller mod Esbjerg, han var med oppe et par gange, men langt fra hver gang, og defensivt var han også ringe...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1457: 11 Aug 2008, 13:55 »

I vores kontrasspil er han rigtig god, fordi han liggerrigtig gode tværafleveringer/indlæg. Og hans fightervilje er tit rigtig god, da det gør at han får generet modstanderne så meget at de misser en aflevering eller skud. Men når du kun ser tingene fra din vinkel, kan jeg ikke se vi kan få en debat her.

Jamen er det vigtigt for en forsvarsspiller at være god offensiv eller defensiv?? Han er en fighter, ja, men hvad kan vi bruge det til når han går hen og slagter en på midten af banen, og får rødt kort, eller begår straffe eller hvad fanden han finder op af hatten. Ja, han kan ligge nogle gode afleveringer, og kan ligge et godt indlæg... Men det er da ligemeget, hvis de andre får en kontra lige efter, og martin på stadig står på midten af banen istedet for at LØBE NED HVOR HAN SKAL VÆRE. Han skal bare ud af truppen med det samme!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1458: 11 Aug 2008, 13:58 »

Ja, han har sige dårlige kampe, og ja, han lader sit temperament løbe af med sig i mange situationer. Men at kræve ham ud af truppen og bue ad ham, er i mine øjne åndsvagt og udtryk for at man skal have en spiller at skyde hele skylden på. Det er min mening og den kander ikke rokkes ved med Jeres begrundelser. Slut.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1459: 11 Aug 2008, 14:01 »

Ja, han har sige dårlige kampe, og ja, han lader sit temperament løbe af med sig i mange situationer. Men at kræve ham ud af truppen og bue ad ham, er i mine øjne åndsvagt og udtryk for at man skal have en spiller at skyde hele skylden på. Det er min mening og den kander ikke rokkes ved med Jeres begrundelser. Slut.

Det er jo også hans skyld :S Han fik rødt kort mod FCM, hvor AaB spillede bedst i første halvleg. Så lavede han det fuldstændig retarderede straffespark her mod Esbjeg. Desuden er det ALT ALT ALT for nemt for mostanderne at komme forbi ham. Men så er det jo godt, han kan aflevere en bold. Amen amen amen

søgaard
Gæst

« Svar #1460: 11 Aug 2008, 14:04 »

Jamen er det vigtigt for en forsvarsspiller at være god offensiv eller defensiv?? Han er en fighter, ja, men hvad kan vi bruge det til når han går hen og slagter en på midten af banen, og får rødt kort, eller begår straffe eller hvad fanden han finder op af hatten. Ja, han kan ligge nogle gode afleveringer, og kan ligge et godt indlæg... Men det er da ligemeget, hvis de andre får en kontra lige efter, og martin på stadig står på midten af banen istedet for at LØBE NED HVOR HAN SKAL VÆRE. Han skal bare ud af truppen med det samme!
Synes det er sjovt du nævner dette, som en kæmpe svaghed, men har Sergio Ramos i dit avatar og signatur, som faktisk tit gør det samme, men nok om det Wink
Martin P. har ikke haft den heldigeste start på sæsonen, men straffesparket synes jeg ikke man skal klandre ham for, da Zimling er udenfor hans synsvinkel, og han får intet at vide, og sparker derfor ud efter bolden, uden at vide, at der kommer en spiller. Han er måske ikke den bedste venstreback i Sas-ligaen, men Schytte, du lyder som om han burde spille serie 6, men han må vel have et vis niveau, siden han er på kontrakt, og at de bruger ham fremfor Lasse Nielsen og Patrick Kristensen, som begge kan spille backen i nødstilfælde..

At Martin ikke kom så meget med i offensiven mod Esbjerg vil jeg give holdet en del af skylden for, da de 80% af gangene spillede op i højreside ved Caca/Enevoldsen og Bøgelund.

Der er dog ikke meget fan over dig, når du pga. af to kampe vil smide en spiller ud af truppen ! Sidste sommer ville du så have smidt hele truppen ud ? Man holder med klubben i tykt og tyndt, og ikke bare når de vinder. Jeg har tiltro til Martin P. fordi jeg ved, at han kan spille bedre end det han gør, og det er jo ikke bevidste handlinger fra hans side.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 14:14 af søgaard » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1461: 11 Aug 2008, 14:06 »

Det er ligemeget hvor utilfreds man er med en spiller i AaB! Man buer IKKE af spillerne! Kæft jeg var noget så rasende på de tåber, der synker så lavt. Hvad skulle man i øvrigt få ud af det? Det er sguda med at støtte spillerne, og give dem opmundring når det er behøvet. Martin P spillede jo en fin kamp mod Esbjerg.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1462: 11 Aug 2008, 14:12 »

Martin P har det problem, at han spiller med skyklapper (sådan ser det i hvert fald nogle gange ud), han er alt for fokuseret på bolden, og orienterer sig for lidt om, hvor han har sine modspillere, og det resulterer så af og til i, at han kommer til at sparke dem ned.

Men enig, han bliver i hvert fald ikke bedre af at hans egen klubs supportere begynder at buhe ad ham.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 14:14 af DNE » Logged

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1463: 11 Aug 2008, 14:13 »

Synes det er sjovt du nævner dette, som en kæmpe svaghed, men har Sergio Ramos i dit avatar og signatur, som faktisk tit gør det samme, men nok om det Wink
Martin P. har ikke haft den heldigeste start på sæsonen, men straffesparket synes jeg ikke man skal klandre ham for, da Zimling er udenfor hans synsvinkel, og han får intet og vide, og sparker derfor ud efter bolden uden og vide, at der kommer en spiller. Han er måske ikke den bedste venstreback i Sas-ligaen, men Schytte, du lyder som om han burde spille serie 6, men han må vel have et vis niveau siden han er på kontrakt, og at de bruger ham fremfor Lasse Nielsen og Patrick Kristensen, som begge kan spille backen i nødstilfælde..

At Martin ikke kom så meget med i offensiven mod Esbjerg vil jeg give holdet en del af skylden for, da de 80% af gangene spillede op i højreside ved Caca/Enevoldsen og Bøgelund.

Der er dog ikke meget fan over dig, når du pga. af to kampe vil smide en spiller ud af truppen ! Sidste sommeren ville du så have smidt hele truppen ud ? Man holder med klubben i tykt og tyndt, og ikke bare når de vinder. Jeg har tiltro til Martin P. fordi jeg ved, at han kan spille bedre end det han gør, og det er jo ikke bevidste handlinger fra hans side.

på grund af to kampe? Nu stopper du. Han spillede af helvedes til størstedelen af sidste sæson. ang. det med ramos, så ja, han står tit og gemmer sig på midtbanen, men hvis du ser deres kampe, så løber diarra, gago eller what ever nu ned og dækker der. Men du skal ikke sige, at der ikke er meget fan over mig! Fordi jeg hader en spiller, der er ringere end maskotten på stadion, er jeg sgu ikke en ringe fan. Jeg gav ham mange chancer sidste år, men han viste altså INTET. Det eneste han kan, er at lave et par indlæg i kampen. Men det hjælper ikke noget, når han så koster dyrt i defensiven. Og op i min *** med, at efter hver kamp, siger i/han/andre, at han nu har noget at bevise for os andre. FOR HAN GØR JO INTET. Efter kampen med det røde kort, sagde han, at han virkelig havde noget at bevise... og det var så med et straffespark, 2-3 gange hvor deres spillere kom forbi ham som om han var en kegle...? Han er bare ikke god nok. Og det siger så en del om vores bredde i truppen, med Lasse Nielsen og Patrick Kristensen som ikke engang kan gøre det bedre. Dog vil jeg sige, at Patrick Kristensen gør det godt, når han så kommer ind. Men han er da heller ikke back, normalt? Nå, men når man ikke kan købe andre spillere, så må vi da hellere omskole dem vi allerede har...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1464: 11 Aug 2008, 14:15 »

Martin P har det problem, at han spiller med skyklapper (sådan ser det i hvert fald nogle gange ud), han er alt for fokuseret på bolden, og orienterer sig for lidt om, hvor han har sine modspillere, og det resulterer så af og til i, at han nogle gange kommer til at sparke dem ned.

Men enig, han bliver i hvert fald ikke bedre af at hans egen klubs supportere begynder at buhe ad ham.

jamen hvor mange chancer skal han have? Han må da lære, at vi er utilfredse med ham. Det hjælper da ikke at rose ham, vel? NEJ HVOR ER DU GOD MARTIN P!!! RØDT KORT OG 1 STRAFFE, DU ER GUD. Kæft det er til grin. Jeg hader ham. Og snakker med rigtig mange på stadion, der har det på samme måde. Flere og flere er ved at miste tiltroen til Martin P. Og hvis han virkelig har noget at vise, så må det sgu gerne snart komme. Men mon ikke han bliver smidt på bænken, når beuchamp kommer tilbage....

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1465: 11 Aug 2008, 14:20 »

jamen hvor mange chancer skal han have? Han må da lære, at vi er utilfredse med ham. Det hjælper da ikke at rose ham, vel? NEJ HVOR ER DU GOD MARTIN P!!! RØDT KORT OG 1 STRAFFE, DU ER GUD. Kæft det er til grin. Jeg hader ham. Og snakker med rigtig mange på stadion, der har det på samme måde. Flere og flere er ved at miste tiltroen til Martin P. Og hvis han virkelig har noget at vise, så må det sgu gerne snart komme. Men mon ikke han bliver smidt på bænken, når beuchamp kommer tilbage....

Nu er det jo ikke Martin P der skal overbevises, men Rioch, og så længe han tror på Martin P, så hjælper det altså ikke at buhe ad ham, det er der ingen der kommer til at spille bedre af. Jeg siger ikke han er god (tvært imod), jeg er ærligt talt ligeglad, for jeg er ikke AaB fan, jeg synes bare det er underligt, at begynde at buhe ad sine egne spillere, så kommer de da først for alvor til at spille dårligt.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1466: 11 Aug 2008, 14:22 »

Martin P har det problem, at han spiller med skyklapper (sådan ser det i hvert fald nogle gange ud), han er alt for fokuseret på bolden, og orienterer sig for lidt om, hvor han har sine modspillere, og det resulterer så af og til i, at han kommer til at sparke dem ned.

supporterne buhede nu ikke Smiley kun nogle idioter pålangsiden

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1467: 11 Aug 2008, 14:24 »

Nu er det jo ikke Martin P der skal overbevises, men Rioch, og så længe han tror på Martin P, så hjælper det altså ikke at buhe ad ham, det er der ingen der kommer til at spille bedre af. Jeg siger ikke han er god (tvært imod), jeg er ærligt talt ligeglad, for jeg er ikke AaB fan, jeg synes bare det er underligt, at begynde at buhe ad sine egne spillere, så kommer de da først for alvor til at spille dårligt.

Ja man må da håbe han begynder at spille så dårligt, Rioch snart finder ud af han har begået en stor fejl. Jeg håber det bliver ved, og håber flere og flere får øjnene op for, at han er et virkelig svagt led på holdet. Desuden kan han vel ikke spille dårligere, end han gør nu.

Men lige til et helt andet emne. Hvorfor fa*den kaster folk deres øl udover det hele :S det er da pisse irriterende at få 10 liter øl lige i skærmen, og blive helt våd. Især, når der er begyndt at blive småkoldt der ved aftentiden. Så også Lars Winde eller Johansson blive hamt lige i hovedet af en øl. Fatter det ikke :S

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1468: 11 Aug 2008, 14:25 »

supporterne buhede nu ikke Smiley kun nogle idioter pålangsiden

Nej det var ikke nogle på langsiden. Stod lige foran dem der buhede, dog ved jeg ikke om alle var supportere.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1469: 11 Aug 2008, 14:25 »

My 2 cents: Jeg kunne aldrig finde på at buhe af nogen af Arsenals spillere, ligemeget hvor meget jeg ikke kan lide manden, eller hvor ringe jeg synes han er (læs: Eboue), håber jeg stadig på gode præstationer i kampene, og buh-råb er nok ikke den bedste motivationsfaktor.. .

Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010