home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1214 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460143 gange)
søgaard
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #1230: 27 Jul 2008, 12:29 »

Jeg ved det ikke, men jeg ved at Lynge snart skal til at komme igang, for vi vinder intet uden en mere angriber, da vi kan sige bræmer ikke rigtig kan lave noget på en bane, og så er der curth. Og det er ret svært at være 1 angriber. Men det kan godt være de fik nogle penge fra vilakazi-salget, men de bliver sikkert også væk som vores, så stooooooooooooooore,  transferbudget
Nu er der jo en måned til transfervinduet lukker, så at sige det er forsvundet er måske lidt forhastet. Jeg er rimelig sikker på Lynge finder en angriber, men han skal heller ikke tage den første han får tilbudt, men derimod den bedste, og hvis det først er d. 31 august, så kan jeg godt vente, hvis han bomber.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1231: 27 Jul 2008, 12:38 »

Nu er der jo en måned til transfervinduet lukker, så at sige det er forsvundet er måske lidt forhastet. Jeg er rimelig sikker på Lynge finder en angriber, men han skal heller ikke tage den første han får tilbudt, men derimod den bedste, og hvis det først er d. 31 august, så kan jeg godt vente, hvis han bomber.

Det er da ligemeget om det lukker om en måned, kan ikke huske hvem det var, men der har været en ude at sige der ikke er flere penge til transfer. Måske er der kommet en lille smule penge fra vilakazi, men stadig.... der blev sagt det største transferbudget..... .....

søgaard
Gæst

« Svar #1232: 27 Jul 2008, 12:41 »

Det er da ligemeget om det lukker om en måned, kan ikke huske hvem det var, men der har været en ude at sige der ikke er flere penge til transfer. Måske er der kommet en lille smule penge fra vilakazi, men stadig.... der blev sagt det største transferbudget..... .....
Som holmo også siger, så er det formentlig et røgslør, så klubberne ikke sætter prisen ekstra op, fordi de ved AaB er desperate efter en angriber.

verdenskrig
Manager

« Svar #1233: 27 Jul 2008, 12:50 »

Tror du er kommet i den forkerte tråd Verdenskrig.
Havde AaB ingen chancer i 2.halvleg ? Så desværre ikke hele kampen, men så da et farligt indlæg fra Due, som både Johansson og Curth var tæt på at i kassen.
AaB stillede op med en noget alternativ opstilling, og Brøndby vel tæt på sin stærkeste ?
Begge jeres mål kan vel proppes i kategorien heldige mål, det første havde Zaza taget, hvis han var blevet på stregen, og nummer to siger vel sig selv, den rammer overliggeren og kommer ud til Max V.S.
Dette held var det vi måske havde sidste sæson, men ikke har haft her i opstarten. Lad os håbe det er kommet på onsdag Wink

På ingen måde Wink... i skal ikke sige at vi var deciderede heldige med sejren når i faktisk ikke skaber andet end jeres scoring... Der må jeg slå i bordet Wink..

Men enig i at begge vores mål var marginaler, men dertil at sige at sejren var heldig... Den syntes jeg ik er sand Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #1234: 27 Jul 2008, 12:53 »

Og enig i søgaards udtalelser.. I var altså ikke prængende.. Jeres mål er møg heldige .. Og vi mangler trodsalt Risgård, Ene, Bonga og en ukendt angriber.. Vil sige vi havde fortjent 1 point.. Men som Søren siger, så skal man ikke tude over sådan noget. Er stadig optimistisk glemmer ikke sidste sæsonstart ..

Nej vi var ikke prængende men det kendetegner klassehold, at få 3 point på en dag hvor tingene ikke kører... Og at i mangler spillere kan jo aldrig været vores problem...

Syntes på ingen måde i fortjente 1 point... I spillede nøjagtigt lige så dårligt som os, men vi scorede på vores chancer... derfor vandt vi Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

05magl
Lilleputspiller
*

« Svar #1235: 27 Jul 2008, 17:40 »

aab er startet rigtig skit i år men de skal nok komme

Yoggidk
Gæst

« Svar #1236: 27 Jul 2008, 17:41 »

er de startet skidt? tror jeg ingen vidste  Tunge

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1237: 27 Jul 2008, 17:45 »

Jamen, i scorede jo på held. Så du kan ikke sige i udnyttede jeres chancer. Vi kunne jo også have fået to heldige mål også vil du jo også kalde vores sejr heldig. Men glem det nu bare. Det er første gang i ....  ja , lang tid at i har slået os. Velkommen tilbage i den sjove ende. Vi skal nok komme derop os..

[Min signatur er for stor]

Yoggidk
Gæst

« Svar #1238: 27 Jul 2008, 17:47 »

Aalborg BK, du kan få, nordjylland helt op at stå, striberne er rød og hvis, de skal bestå til evig tid! Lå lå lå, lå lå lå.

JKJ
Gæst

« Svar #1239: 28 Jul 2008, 16:49 »

Tjaaa det gjorde de jo også sidste år, 1 point efter 6 kampe, men det gik jo meget godt alligevel må man sige...  Peace

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1240: 29 Jul 2008, 12:40 »

Netop..

Lynge har meldt ud han gerne vil have Prica igen .. Men der skal dog betales 8mio for et halvt år !
Men lad os nu se om der ikke dukker en angriber op..
Også gælder det modrica i morgen .. Skal folk på stadion ?

Yoggidk
Gæst

« Svar #1241: 29 Jul 2008, 12:48 »

Netop..

Lynge har meldt ud han gerne vil have Prica igen .. Men der skal dog betales 8mio for et halvt år !
Men lad os nu se om der ikke dukker en angriber op..
Også gælder det modrica i morgen .. Skal folk på stadion ?

jeg har ikke fået en billet, er meget ked af jeg ikke fik en, tror faktisk AaB giver dem bank  Hævet Øjenbryn

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1242: 29 Jul 2008, 12:58 »

Du kan sgu da købe ved stadion. har heller ikke billet Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #1243: 29 Jul 2008, 12:59 »

Du kan sgu da købe ved stadion. har heller ikke billet Smiley

Jeg bor i frederikshavn, så derfor tør jeg ikke tage chancen, hvis nu der ikke skulle være nogen Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1244: 29 Jul 2008, 13:01 »

Stol trygt på mig. Det bliver langt fra udsolgt i morgen ..
du skal are være der ved 18-19 tiden.. Alle tribuner er jo åbne..

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010