home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1262 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460012 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #1200: 27 Jul 2008, 01:41 »

Tror jeg nok han mente... Og han har ret. skidt skidt opdækning !!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #1201: 27 Jul 2008, 01:41 »

jaja

Thaurat al Shabab

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #1202: 27 Jul 2008, 01:52 »

jaja

Synes bare ikke Aab udnyttede de offensive backs Brøndby har ...

Men ærlig talt så tror jeg virkelig de får det svært i CL kval .. moralen må være nede - Måske jubler de stadig over mesterskabet.

De skal passe på de ikke laver en Herfølge . Vinder mesterskabet og året efter rykker de ned  Opstemt

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #1203: 27 Jul 2008, 01:59 »

Synes bare ikke Aab udnyttede de offensive backs Brøndby har ...

Men ærlig talt så tror jeg virkelig de får det svært i CL kval .. moralen må være nede - Måske jubler de stadig over mesterskabet.

De skal passe på de ikke laver en Herfølge . Vinder mesterskabet og året efter rykker de ned  Opstemt

Arhhh spis nu lige brød til  Peace

Sæsonen er to runder henne... den sæson vi vandt guld kunne vi nemt have tabt de to første kampe.. Vi tabte til ob i den første og havde det ikke været for en mirakel dobbelredning af ankergren havde vi nok også tabt til viborg  Opstemt..

Husk at aab ogaå fik en dårlig start sidste år... er 200 % sikker på at aab nok skal komme med... Både fck, fcm, ob og os skal nok få vores dårlige perioder... tro mig Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

smoothly
Gæst

« Svar #1204: 27 Jul 2008, 02:05 »

Nu var jeg selv til stede i Brøndby idag (i away afsnittet - HEJ TIL GOD STEMNING!!?), og som jeg så kampen, så var det altså en ret så jævnbyrdig affære.

Btw. thumbs up til BIF's tifo, den var cool as hell - bare synd, at konceptet er blevet brugt i DK engang før, ja faktisk for en uges tid siden i Aalborg Smiley

Yessir
Manager

« Svar #1205: 27 Jul 2008, 02:13 »

Nu var jeg selv til stede i Brøndby idag (i away afsnittet - HEJ TIL GOD STEMNING!!?), og som jeg så kampen, så var det altså en ret så jævnbyrdig affære.

Btw. thumbs up til BIF's tifo, den var cool as hell - bare synd, at konceptet er blevet brugt i DK engang før, ja faktisk for en uges tid siden i Aalborg Smiley

huh? "Guld og stolt historie stråler over det ægte jylland" er da slet ikke samme koncept, eller misforstår jeg noget her?
Derudover var det en dårlig udført tifo i sidste uge af AAB, den burde være delt op i to.

verdenskrig
Manager

« Svar #1206: 27 Jul 2008, 02:13 »

Hehe vi brugte det faktisk også mod jer i 05 sæsonen hvor vi blev mestre, så den har vi ikke hugget fra jer Wink

Men enig.. Jævnbyrdig kamp hvor vi (heldigvis) havde marginalerne Smiley.. Jeres spil skuffede mig dog i anden halvleg ( var æske stiv så kan have taget fejl Opstemt Grin)... Men syntes ik i kom il en pind udover et enevoldsen hovedstøs i overtiden Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #1207: 27 Jul 2008, 02:15 »

huh? "Guld og stolt historie stråler over det ægte jylland" er da slet ikke samme koncept, eller misforstår jeg noget her?
Derudover var det en dårlig udført tifo i sidste uge af AAB, den burde være delt op i to.

Uenig i det sidste... Syntes deres tifo så fin ud, og det var bare pga billedet var taget på et forkert tidspunkt Peace

Cool

Yessir
Manager

« Svar #1208: 27 Jul 2008, 02:17 »

Uenig i det sidste... Syntes deres tifo så fin ud, og det var bare pga billedet var taget på et forkert tidspunkt Peace

Hvad for et billede?

verdenskrig
Manager

« Svar #1209: 27 Jul 2008, 02:19 »

Hvad for et billede?

Det jeg har set af den Smiley.. Gik ud fra at du havde set det samme siden du siger sådan Peace

Cool

Yessir
Manager

« Svar #1210: 27 Jul 2008, 02:21 »

Det jeg har set af den Smiley.. Gik ud fra at du havde set det samme siden du siger sådan Peace

Jeg har set flere billeder, video og hørt på kommentarer fra AAB'ere der underbygger min statement.  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #1211: 27 Jul 2008, 02:22 »

Jeg har set flere billeder, video og hørt på kommentarer fra AAB'ere der underbygger min statement.  Smiley

HAr jeg nemlig også  Smiley

Spørgsmålet er så hvem der har bedst kilder Opstemt Grin Wink

Cool

Yessir
Manager

« Svar #1212: 27 Jul 2008, 02:29 »

HAr jeg nemlig også  Smiley

Spørgsmålet er så hvem der har bedst kilder Opstemt Grin Wink

Siden vi næppe snakker med folk i de samme kredse, bliver det jo nok svært at afgøre på den måde.
Men så må du jo få dem til at vise dig noget mere materiale, der viser at det ikke kun var et billede taget på det forkerte tidspunkt  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #1213: 27 Jul 2008, 02:31 »

Siden vi næppe snakker med folk i de samme kredse, bliver det jo nok svært at afgøre på den måde.
Men så må du jo få dem til at vise dig noget mere materiale, der viser at det ikke kun var et billede taget på det forkerte tidspunkt  Wink

Hehe vil jeg gøre, men da min kilde er gået i seng, må det vente Peace

Cool

søgaard
Gæst

« Svar #1214: 27 Jul 2008, 10:21 »

Uanset hvordan man vender og drejer det vandt vi 2-1, og sejerherrene har altid ret Thumbs Up

Og jeres offensiv havde da intet og byde på i anden halvleg Opstemt... Stod selv på faxe og den eneste gang ejg blev nervæs var et hovedstød i overtiden crazy.. Ikke imponerende... Måske var vi dårlige, men hvem siger det så mest om når vi vinder 2-1  Smiley
Tror du er kommet i den forkerte tråd Verdenskrig.
Havde AaB ingen chancer i 2.halvleg ? Så desværre ikke hele kampen, men så da et farligt indlæg fra Due, som både Johansson og Curth var tæt på at i kassen.
AaB stillede op med en noget alternativ opstilling, og Brøndby vel tæt på sin stærkeste ?
Begge jeres mål kan vel proppes i kategorien heldige mål, det første havde Zaza taget, hvis han var blevet på stregen, og nummer to siger vel sig selv, den rammer overliggeren og kommer ud til Max V.S.
Dette held var det vi måske havde sidste sæson, men ikke har haft her i opstarten. Lad os håbe det er kommet på onsdag Wink

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010