home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460343 gange)
Jonni
Reserveholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #930: 13 Maj 2008, 15:42 »

FCK Har tabt 3 kampe, lidt inden før slutningen af SuperLigaen, det er halvdelen af hvad de har tabt ialt.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #931: 13 Maj 2008, 15:42 »

Ja mod Hold som ACH og Randers. mmh..

Men hvis man skal være mester er det ikke acceptabelt at få 1-1 mod AGF ' heller.

dasmessi
Gæst

« Svar #932: 13 Maj 2008, 15:45 »

Ja mod Hold som ACH og Randers. mmh..

Men hvis man skal være mester er det ikke acceptabelt at få 1-1 mod AGF ' heller.
man bliver heller ikke mestre af at tabe til et tophold. der burde man afgøre det. og med hensyn til brøndby. man kommer heller ikk i top 5 som er deres mål, hvis man spiller 2-2 mod lyngby, 1-1 mod agf og 1-1 mod viborg. Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #933: 13 Maj 2008, 15:46 »

Agf,lyngby og viborg er jo langt dårligere end Randers og Horsens iår.

søgaard
Gæst

« Svar #934: 13 Maj 2008, 15:52 »

Jeg håber ikke i vinder guld på torsdag. Der må jeg desværre nedtone jer lidt. Jeg syntes i spillede pivringe igår. Godt nok er i ved at vinde mesterskabet, men så skal man fandme også yde noget på banen. Jeg brækker mig over jeres angribere. Lasse Nilsson lavede jo ikke en skid. Det samme gjorde Curth heller ikke, men Simon Bræmer gjorde. Han løb mere. Så derfor syntes jeg som FCK fan, det er ufortjent i vinder mesterskabet hvis i spiller sådan de sidste 3 kampe.  Cool
Hvordan kan det være ufortjent, hvis AaB vinder, selvom de spiller ringe i 3 kampe.. så burde FCK jo næsten være under stregen, så ringe de har været i nogle kampe.. det argument kan du sku ikke bruge.,. Ja, vi har ikke spillet så godt de sidste kampe, og igår blev bunden formentlig nået.. Dog er jeg sikker på, at det er nerverne der spiller ind, samt at Hamren har brugt de samme 13-14 mand til samtlige kampe, og vi er altså ved at være oppe på de 50 stykker nu, hvis man tæller Uefa cup og pokalen med, så det er ikke overraskende, hvis spillerne er ved at være trætte..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #935: 13 Maj 2008, 21:09 »

Hvordan kan det være ufortjent, hvis AaB vinder, selvom de spiller ringe i 3 kampe.. så burde FCK jo næsten være under stregen, så ringe de har været i nogle kampe.. det argument kan du sku ikke bruge.,. Ja, vi har ikke spillet så godt de sidste kampe, og igår blev bunden formentlig nået.. Dog er jeg sikker på, at det er nerverne der spiller ind, samt at Hamren har brugt de samme 13-14 mand til samtlige kampe, og vi er altså ved at være oppe på de 50 stykker nu, hvis man tæller Uefa cup og pokalen med, så det er ikke overraskende, hvis spillerne er ved at være trætte..

Det er desværre ikke nogle undskyldning. De skal jo have 2 point for at vinde guldet og hvis det glipper nu vil det være frygteligt. (hvilket jeg ikke tror). De bliver nødt til at hive sig op mob Bif, men med 11 spillere ude, burde AaB tage guldet torsdag

Don AA
Manager

« Svar #936: 13 Maj 2008, 21:23 »

Selvfølgelig er det fortjent hvis AAB står med guldet til sidst hvilket de med 99,9% sikkert også gør. Dummer de sig og smider det hele væk og FCK tager guldet ja så er det fortjent at FCK vinder guld men tror nu ikke de gør, men man har vel lov at håbe  Smiley
Kan ikke huske hvornår jeg sidst holdt med Brøndby men det gør jeg overraskende nok på torsdag men tror nu at AAB vinde og så skal jeg nok ønske jer tillykke med guldet

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #937: 14 Maj 2008, 14:55 »

Alt den snak om at holdets grundstamme tager afsted næste sæson er vel ovre.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83686

Han må da være en klar forstærkning iforhold til Allan Olesen, eller er det kun mig som har det synspunkt?

dasmessi
Gæst

« Svar #938: 14 Maj 2008, 14:59 »

Det er desværre ikke nogle undskyldning. De skal jo have 2 point for at vinde guldet og hvis det glipper nu vil det være frygteligt. (hvilket jeg ikke tror). De bliver nødt til at hive sig op mob Bif, men med 11 spillere ude, burde AaB tage guldet torsdag
Det er for dårligt af AAB hvis de ikke vinder guldet imorgen med et MEGET svækket BIF hold

Cencur
Manager

« Svar #939: 14 Maj 2008, 15:01 »

Det er for dårligt af AAB hvis de ikke vinder guldet imorgen med et MEGET svækket BIF hold

Tja, tror helt sikkert de gerne vil vinde guld imod Brøndby i morgen, men de har trods alt tre matchbolde og det ville ikke være "for dårligt" hvis de ikke vinder i morgen.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst

« Svar #940: 14 Maj 2008, 18:25 »

Alt den snak om at holdets grundstamme tager afsted næste sæson er vel ovre.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83686

Han må da være en klar forstærkning iforhold til Allan Olesen, eller er det kun mig som har det synspunkt?

Tjaaa med de glasben han løber rundt med vil jeg til enhver tid fortrække Allan Olesen eller Priske fremfor Bøgelund...

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #941: 14 Maj 2008, 18:29 »

Jeg ville foretrække hvem som helst frem for Allan Olesen.... Næsten

JKJ
Gæst

« Svar #942: 14 Maj 2008, 18:31 »

Det var ikke dommerens skyld vi tabte til FCK, men han gjorde det bestemt ikke lettere med det straffe der blev dømt imod os...
Men nu har han da erkendt han lavede en brøler og det tager jeg nu hatten af for, for der er ikke mange dommere der erkender en fejl...
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=38826

JKJ
Gæst

« Svar #943: 14 Maj 2008, 18:33 »

Jeg ville foretrække hvem som helst frem for Allan Olesen.... Næsten

Hvorfor?? A.O. har alderen imod sig men eller har han et meget højt bundniveau og det er meget sjældent du ser ham falde igennem mens han tværtimod yder en 100% indsats hver gang...

dasmessi
Gæst

« Svar #944: 14 Maj 2008, 18:54 »

Tjaaa med de glasben han løber rundt med vil jeg til enhver tid fortrække Allan Olesen eller Priske fremfor Bøgelund...
AAB har 3 matchbolde. Dem burde de udnytte

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010