home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460230 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: AaB-tråden
« Svar #945: 14 Maj 2008, 20:37 »

Hvordan kan du sige vi ikke har fortjent det ? Vi har flere point end jer. Længere er den ikke.
Det gælder om at skrabe point sammen, og det har vi formået. Og endda flere end jer. Så vi har vel fortjent det, vel og mærke hvis vi får det.

[Min signatur er for stor]

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #946: 14 Maj 2008, 20:39 »

Hvordan kan du sige vi ikke har fortjent det ? Vi har flere point end jer. Længere er den ikke.
Det gælder om at skrabe point sammen, og det har vi formået. Og endda flere end jer. Så vi har vel fortjent det, vel og mærke hvis vi får det.

Et mesterskab vinder man ikke ufortjent, husk på det, når FCK vinder næste sæson. Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #947: 14 Maj 2008, 20:42 »

Jaja, vi får se. Tror på i får det svært med os. Og især fcm. som de forstærker sig lige pt. Og med den slat penge.
Men lad os nu se. Alt kan ske. Vi var MEGET ringe mod jer i parken. Men derfor kan vi godt være mestre. Horsens slog os jer, og de er ikke mestre. Så det kan godt lade sig gøre.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #948: 14 Maj 2008, 20:45 »

Jaja, vi får se. Tror på i får det svært med os. Og især fcm. som de forstærker sig lige pt. Og med den slat penge.
Men lad os nu se. Alt kan ske. Vi var MEGET ringe mod jer i parken. Men derfor kan vi godt være mestre. Horsens slog os jer, og de er ikke mestre. Så det kan godt lade sig gøre.

Man vinder ikke mesterskabet på én kamp, man vinder det på 33 kampe - og der har AaB været bedst!

En anden ting er at jeg simpelthen ikke tror at AaB bliver en seriøs udfordre næste sæson, tror det bliver den gamle vanenlige kamp mellem FCK og Brøndby - håber det også lidt, for lidt længe siden der har været et "rigtigt" derby, med den sædvanenlige topkamp intensitet - savner det sgu! Smiley OG KAN IKKE VENTE TIL DEN NYE SÆSON BEGYNDER - EUROPA CUP AFTENER, SIMPELTHEN DE BEDSTE!!! Opstemt

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #949: 14 Maj 2008, 20:59 »

OG KAN IKKE VENTE TIL DEN NYE SÆSON BEGYNDER - EUROPA CUP AFTENER, SIMPELTHEN DE BEDSTE!!! Opstemt
Dem får vi heldigvis nogle af Wink

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #950: 14 Maj 2008, 21:04 »

Dem får vi heldigvis nogle af Wink

Må - desværre - bakke op om diverse journalister, AaB har ikke CL klasse. Men videre fra 2. kval runde SKAL i, så kan i komme i UEFA-Cuppen. Men hvis i møder et hold som Beitar Jerusalem i 2. kval runde, så tror jeg det er farvel:
AaB defensive er efter min mening ikke solid nok, og en anden meget vigtig ting er at i ingen erfaring på dette plan har. Eller jo fra UEFA Cup gruppespillet. Men der er KÆMPE forskel på UEFA Cup og CL - selv som tilskuere.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #951: 14 Maj 2008, 21:09 »

Meget muligt. Mange sagde også vi ikke havde en chance mod sampdoria, eller en chance for at vinde mesterskabet da alle vores profiler røg, og Prica i vinters. Dette er igen et godt eksempel på at alt kan ske i fodbold. Så får vi rigtige indkøb, så kan vi da måske godt komme videre. Men der går jo over et år før i kommer til at spille cl, måske mere. Hvem ved.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #952: 14 Maj 2008, 21:11 »

Meget muligt. Mange sagde også vi ikke havde en chance mod sampdoria, eller en chance for at vinde mesterskabet da alle vores profiler røg, og Prica i vinters. Dette er igen et godt eksempel på at alt kan ske i fodbold. Så får vi rigtige indkøb, så kan vi da måske godt komme videre. Men der går jo over et år før i kommer til at spille cl, måske mere. Hvem ved.

Husk lige på at næsten alle de hold i kan møde i 3. kval runde, er mindst én klasse bedre end Samdoria!

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #953: 14 Maj 2008, 21:13 »

Ja. tottenham klasse Wink
Så lader vi bare være med at fucke det op. Tro det eller ej, mener bestemt heller ikke fc har klassen. Vil mene jeres cl år var meget held.
Men lad os nu se. Alt kan ske. Måske er det fcm som løber med mesterskabet.

Slå mig bare ihjel  Peace
« Seneste Redigering: 14 Maj 2008, 21:16 af holmo » Logged

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #954: 14 Maj 2008, 21:17 »

Ja. tottenham klasse Wink
Så lader vi bare være med at fucke det op. Tro det eller ej, mener bestemt heller ikke fc har klassen. Vil mene jeres cl år var meget held.
Men lad os nu se. Alt kan ske. Måske er det fcm som løber med mesterskabet.

Husk lige på hvilken sæson Tottenham har haft, specielt starten, langt fra deres normale niveau, hvis i havde mødt Tottenham i en sæson hvor de havde spillet op til vanenlig standard, så havde i ikke haft de store chancer, hvilket i havde i år. FCK's CL sæson var held? ej, stop!
Selvfølgelig skal der held til for et dansk hold kvalificere sig, men husk på de fik 7 point i gruppespillet (7 point!!) godt nok flot! Der er ikke mange 4'ere i de forskellige grupper som har fået 7 point, FCK var kun et brændt straffespark af Luis Saha fra at bliver nr 3 i puljen, hjemmekampene mod United og Celtic, virkelig høj klasse de viste der FCK. En anden ting; hold kæft jeg savner dig Linderoth!!!

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #955: 14 Maj 2008, 21:19 »

Ah, i slår jo ALDIRG nogensinde nogle af de hold igen. Ihvertfald bliver det ikke imens jeg lever. Nægter at tro det.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #956: 14 Maj 2008, 21:20 »

Men syntes ikke en debat om CL i fremtiden høre til i et AaB-forum Smiley

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #957: 14 Maj 2008, 21:22 »

Ah, i slår jo ALDIRG nogensinde nogle af de hold igen. Ihvertfald bliver det ikke imens jeg lever. Nægter at tro det.

Det skal du ikke sige, det var da tæt på at FCK kom i gruppespillet i år, måske ikke på papiret, men havde hvert fald fortjent det. Sindssyg kamp de leverede i Parken, nok den bedste europæiske kamp et dansk hold nogensinde har spillet (spillemæssigt).

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #958: 14 Maj 2008, 21:26 »

Men syntes ikke en debat om CL i fremtiden høre til i et AaB-forum Smiley

Præcis. Tilbage til AaB Smiley

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #959: 15 Maj 2008, 16:31 »

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010