home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 460324 gange)
MadsWiinther
Gæst

Sv: AaB-tråden
« Svar #915: 09 Maj 2008, 20:20 »

Ja helt bestemt, men ser nu helst at Augu forlænger. Nogle der egentlig ved hvordan den situation er? Altså nogle der kender til det nye angående kontraktforlængelse n?
Dem sammen ville jo være det allerbedste.
- Ved ikke noget med forlængelserne men håber de får styr på det snart Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #916: 09 Maj 2008, 20:32 »

Dem sammen ville jo være det allerbedste.
- Ved ikke noget med forlængelserne men håber de får styr på det snart Smiley

Det ville da give et problem? Vi har jo altså også Johansson, og hvis vi havde alle tre, ville det betyde en af dem skulle på bænken, og det vil ingen af dem stille sig tilfredse med Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hamza_BIF
Manager

« Svar #917: 09 Maj 2008, 20:43 »

Tillykke med mesterskabet. Glæder mig til at se jer i CHL Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

søgaard
Gæst

« Svar #918: 10 Maj 2008, 12:16 »

Lyder dejligt: http://www.bold.dk/nyt/?vis=83496 .. Håber da på at han vender næsen hjemad Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #919: 10 Maj 2008, 15:26 »

Mht Würtz håber jeg på han kommer, hvis Risgård (tror jeg nu ikke) eller Augo ryger, for ellers har vi et luksusproblem, der kan give unødige problemer. Risgård er en langt bedre boldspiller end Pølsen, og derfor ser jeg helst ham. Han vil dog ikke koste i nærheden af de 7-8 mio vi gav for ham, hvis man følger min logik. FCK hentede en landsholdsspiller, og AaB vil i så fald hente en 2. siv spiller Wink

Men lad os nu tage over i parken og få point, og så snuppe guldet hjemme mod BØF Thumbs Up Thumbs Up

Mothi
Ynglingespiller

« Svar #920: 12 Maj 2008, 20:23 »

Nu kan jeg satme ikke holde det ud mere!
Kan ikke klare at se Lars Nilsson løbe rundt, som en der ikke ved, hvad han skal lave, og når han endelig får bolden, bliver han enten puffet væk på grund af sin svage fysik eller mister bolden på grund af en dårlig førsteberøring.
De to første kampe viste han dog målfarlighed med en kasse i hver kamp, faktisk syntes jeg heller ikke, han spillede særlig godt i de kampe, men han fik dog scoret på nogle rigtige angriber mål, hvor han står det rigtige sted blandt andet, men derefter har han mistet selvtilliden og angriberinstinktet. Det ser lidt ud, som om han ikke rigtig gider, lidt for meget hæl og tå, i stedet for at være mere direkte og selvisk. Er meget skuffet med hans præstastioner, foretrækker klart Bræmer frem for Nilsson, fordi han arbejder meget mere, og ikke er bange for at slå sig.

Må gerne kommenteres:D

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #921: 12 Maj 2008, 20:46 »

Ja, Nilsson spiller virkelig svagt. Jeg sidder også og bliver sur på ham når jeg enten ser ham i TV eller på stadion.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #922: 13 Maj 2008, 15:16 »

Kæft en lang tur hjem. Og dog, som vi sang: FC, hvad kan i bruge det til  !!
Selvfølgelig viser de lidt ved at slå de kommende mestre, men helt ærligt.
Men vi må bare op på hesten igen Wink
Guldet mod bif !!!

Antijinx !

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #923: 13 Maj 2008, 15:30 »

Nu kan jeg satme ikke holde det ud mere!
Kan ikke klare at se Lars Nilsson løbe rundt, som en der ikke ved, hvad han skal lave, og når han endelig får bolden, bliver han enten puffet væk på grund af sin svage fysik eller mister bolden på grund af en dårlig førsteberøring.
De to første kampe viste han dog målfarlighed med en kasse i hver kamp, faktisk syntes jeg heller ikke, han spillede særlig godt i de kampe, men han fik dog scoret på nogle rigtige angriber mål, hvor han står det rigtige sted blandt andet, men derefter har han mistet selvtilliden og angriberinstinktet. Det ser lidt ud, som om han ikke rigtig gider, lidt for meget hæl og tå, i stedet for at være mere direkte og selvisk. Er meget skuffet med hans præstastioner, foretrækker klart Bræmer frem for Nilsson, fordi han arbejder meget mere, og ikke er bange for at slå sig.

Må gerne kommenteres:D
Nu er vi så faldet lidt ned efter skuffelsen, og jeg må sige jeg ikke forstår de mange Nilsson-haters! Hans kvaliteter er netop at han er hurtig, driblestærk, og kan gøre det uventede. Hvad ville du have han skulle stille op i luftrummet mod Gravg. og UL? Vi må sgu heller ikke forvente os han er en El Nino Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #924: 13 Maj 2008, 15:31 »

Kæft en lang tur hjem. Og dog, som vi sang: FC, hvad kan i bruge det til  !!
Selvfølgelig viser de lidt ved at slå de kommende mestre, men helt ærligt.
Men vi må bare op på hesten igen Wink
Guldet mod bif !!!

Antijinx !
Så kan vi også læse os til det faktum, at de har 3 karantæner + Wass er til eksamen + de vil spare slidte spillere til FCK Smiley Vi plejer at have godt fat i BØF

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #925: 13 Maj 2008, 15:33 »

Så kan vi også læse os til det faktum, at de har 3 karantæner + Wass er til eksamen + de vil spare slidte spillere til FCK Smiley Vi plejer at have godt fat i BØF
Ja det fint med jer' AB.

dasmessi
Gæst

« Svar #926: 13 Maj 2008, 15:34 »

Jeg håber ikke i vinder guld på torsdag. Der må jeg desværre nedtone jer lidt. Jeg syntes i spillede pivringe igår. Godt nok er i ved at vinde mesterskabet, men så skal man fandme også yde noget på banen. Jeg brækker mig over jeres angribere. Lasse Nilsson lavede jo ikke en skid. Det samme gjorde Curth heller ikke, men Simon Bræmer gjorde. Han løb mere. Så derfor syntes jeg som FCK fan, det er ufortjent i vinder mesterskabet hvis i spiller sådan de sidste 3 kampe.  Cool

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #927: 13 Maj 2008, 15:37 »

Jeg håber ikke i vinder guld på torsdag. Der må jeg desværre nedtone jer lidt. Jeg syntes i spillede pivringe igår. Godt nok er i ved at vinde mesterskabet, men så skal man fandme også yde noget på banen. Jeg brækker mig over jeres angribere. Lasse Nilsson lavede jo ikke en skid. Det samme gjorde Curth heller ikke, men Simon Bræmer gjorde. Han løb mere. Så derfor syntes jeg som FCK fan, det er ufortjent i vinder mesterskabet hvis i spiller sådan de sidste 3 kampe.  Cool
Øhm? Hvad med jeres seneste par kampe:

AC Horsens-FC København 3-2
FC København-AGF 1-1
Randers FC-FC København 2-1
OB-FC København 0-0
FC København-FC Midtjylland 0-2

Det er godt nok heller ikke acceptabelt hvis man skal vinde mesterskabet!

EDIT: Vildt Midtjylland har slået FCK og Aab med 2-0 - Hatten af  Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #928: 13 Maj 2008, 15:37 »

Men til gengæld vil det være fortjent at FC vinder efter deres sløje sæson? AAB har været mest stabile og det er et fuldt fortjent mesterskab, men det ser desværre ud til at truppen blir splittet efter denne sæson...

dasmessi
Gæst

« Svar #929: 13 Maj 2008, 15:41 »

Øhm? Hvad med jeres seneste par kampe:

AC Horsens-FC København 3-2 
Randers FC-FC København 2-1
FC København-FC Midtjylland 0-2

Det er godt nok heller ikke acceptabelt hvis man skal vinde mesterskabet!

EDIT: Vildt Midtjylland har slået FCK og Aab med 2-0 - Hatten af  Cool

Øhm, det kun 3 nederlag pga. krise?. Det får alle klubber. Smiley

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010