home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 526992 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: AaB-tråden
« Svar #495: 24 Jan 2008, 22:14 »

Bræmer i topform er en uhyrlig farlig herre. Han kan godt gå ind og tage målmagerrollen på holdet. Vi må huske, at han endnu ikke har fået chancen, og tror han vil være uhyre tændt på at bevise sit værd.

Mota har været i klubben i snart ½ år, og tror han er ved at føle sig til rette i Aalborg (De fleste indkøb kræver tilvending:)) Så vidt jeg husker var Mota skadet da han kom til klubben, og vi ved alle hvordan skader kan forhindre topformen. En Mota i topform vil være en kæmpe profil for AaB Smiley Håber på Mota i topform Thumbs Up

Når Lynge går ud og siger, at han ikke nødvendigvis vil hente en erstatning, tror jeg også der ligger en lille smugle taktik bag denne situration. Fforestil dig, at sælgende klub ved at Lynge, med 20 mio. på bogen, er desperat for at handle. Det vil helt sikkert presse prisen. Derfor tror jeg vores kære Lynge siger således Smiley Hermed ikke sagt han VIL handle

Jeg mener personligt at AAB skal hente en ny targetmand... Mota er ikke mere en en slaten pølse på en fodboldbane... Hvis forsvaret sidder tæt på ham ser man ikke det store fra ham... Han er medgangs spiller nr 2... I skarp konkurrence med demba Cool Køre tingene hersker der dog ingen tvivl om at han er super god, både teknisk, og afslutter mæssigt Smiley

Bræmer mener jeg kunne blive en succes i aab igen, men ikke som targetmand da han har alt for dårlig fysik til det... Dog har han før spillet alene fremme.. Bla i 04/05 sæsonen... Der bombede han da foråret sønder og sammen. Så tror helt sikkert han kunne være en farlig joker, hvis aab mangler et mål med 20-25 min igen... Lidt ala peter møller  Grin

Men hvis jeg var aab fan ville jeg håbe på et køb af George mourad... Hvis han altså stadig spiller i ifk... For han er sku dygtig... Fysisk stærk, teknisk god, god med låget, og med  et meget præcist spark... Så ham jo hellere i Brøndby Peace

Og ja jeg har set ham masser af gange i virkeligheden.  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #496: 25 Jan 2008, 16:07 »

Jeg mener personligt at AAB skal hente en ny targetmand... Mota er ikke mere en en slaten pølse på en fodboldbane... Hvis forsvaret sidder tæt på ham ser man ikke det store fra ham... Han er medgangs spiller nr 2... I skarp konkurrence med demba Cool Køre tingene hersker der dog ingen tvivl om at han er super god, både teknisk, og afslutter mæssigt Smiley

Bræmer mener jeg kunne blive en succes i aab igen, men ikke som targetmand da han har alt for dårlig fysik til det... Dog har han før spillet alene fremme.. Bla i 04/05 sæsonen... Der bombede han da foråret sønder og sammen. Så tror helt sikkert han kunne være en farlig joker, hvis aab mangler et mål med 20-25 min igen... Lidt ala peter møller  Grin

Her må jeg erklære mig enig. Mota har overhovedet ikke vist noget som helst, ved godt at han ikke har haft chancen, da vi har haft det bedste angrebspar i suppen, men han kunne da i det mindste vise at man gider og gribe chancen, når man endelig kommer ind. Det har han været utrolig dårlig til og så virker han som om han ikke gider noget som helst.

Er også enig i at Bræmer ikke kan blive en succes som targetmand, men det er der heller ingen grund til, hvis bare de "spiller" fodbold i stedet for at losse, som de har haft en mani med at gøre, da de havde prica, der kunne vinde alle luftdueller. Men når vi så begynder at "spille" fodbold er der ingen grund til at have en targetmand. Mod alle andre end FCK vil jeg mene at vi kunne sidde på spillet, og så behøves der ikke en kropstærk angriber, da det er mere når man skal have en at slå den op på, når man er presset.

blemme
Gæst

« Svar #497: 25 Jan 2008, 16:15 »

de skal have en af klasse som demba eller dengang hvor vi havde en peter møller i dansk fodbold det er en sådan mand aab skal have fat i en curth kan gemme sig bagved og så score all the GOALS

-Benja-
Gæst

« Svar #498: 25 Jan 2008, 16:18 »

Igår stod der i BT mulige emner til Aab.
Der var Tommy Bechmann, Mads Junker og Morten Skoubo.
Dem kunne godt bruge.

Thore
Manager

« Svar #499: 25 Jan 2008, 16:58 »

Dem kunne godt bruge.

Det ville være fedt og få de spiller tilbage til superligaen  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

søgaard
Gæst

« Svar #500: 25 Jan 2008, 17:01 »

Dem kunne godt bruge.

Hvis Anders Due og Junker vil kunne finde klassespillet fra FCN frem igen i AaB, så ville det være kanont Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #501: 25 Jan 2008, 17:02 »

Hvis Anders Due og Junker vil kunne finde klassespillet fra FCN frem igen i AaB, så ville det være kanont Opstemt

Ja. Det ville være kanont. Så bliver Junker topscorer igen Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #502: 25 Jan 2008, 17:11 »

Mads Junker ville være en potientiel topscorer Smiley Junker vil score på de chancer i feltet, der dukker op, ligesom Rade. Men Junker er vel ikke en rigtig target-mand? Jeg mener personligt ikke vi behøver en ny target-mand, da vi har spillerne til at spille langs jorden Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #503: 25 Jan 2008, 17:12 »

Men det kunne også være fedt at få Morten Skoubo selvom han er gammel Brøndbysvin. Han har nemlig de samme kvaliteter som Prica. Bare Prica er bedre til disse ting.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #504: 25 Jan 2008, 17:17 »

Skoubo = Glasben

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #505: 25 Jan 2008, 17:21 »

Skoubo = Glasben
Ja, det er jeg også bekymret for  Ubeslutsom Tror tværtimod en spiller som Tommy Bechmann ville være giftig. Ikke nødvendigvis den type vi leder efter, men bestemt en spændende spiller for os ?

MLL
Manager

« Svar #506: 25 Jan 2008, 17:22 »

Hvis Skoubo er glasben så er Bechmann også

Tilbage på FmF Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #507: 25 Jan 2008, 17:26 »

Hvis Skoubo er glasben så er Bechmann også
Bechmann har godt nok også døjet en del med skader, og derfor skal vi nok ikke satse på ham. han vil sikkert ikke til Danmark lige nu  Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #508: 25 Jan 2008, 17:33 »

Med hensyn til en Skoubo i Norjylland, så må jeg indrømme, at jeg ikke kan se ham der, men selvfølgelig. Der var sikkert også mange Midtjyder som sad og hev sig i håret, da vi hentede ham hjem til Vestegnen. Da han spillede i Danmark var han ikke så meget skadet, måske tempoet i de udenlandske ligaer er for højt for hans ben? - Kan det evt. tænkes?
Med hensyn til de andre nævnte spillere, så tror jeg I får meget svært ved at logge en Junker hjem, selvom man selvfølgelig kunne håbe - for jeres vedkommende - at han er blevet så afhængig af Duen så han evt. vælger at følge med hjem til Danmark?
En Bechmann tror jeg derimod mere på. Han er den typiske Danske spiller som har fejlet i udlandet, så hvis I hiver ham hjem, er jeg ikke i tvivl om han vil få ekstremt meget blod på tanden og blive endnu farligere end han var i Esbjerg. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #509: 25 Jan 2008, 17:43 »

bechman til AGF! Opstemt

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 264 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010