home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 259 260 [261] 262 263 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 432561 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3900: 28 Sep 2012, 14:25 »

Problemet er bare, at spillerne ikke kan sige nej tak til de penge. Det er en sag mellem overenskomstens parter, altså spillerforeningen og klubberne. Så det er lidt en gratis omgang, for spillerforeningen, med konfirmand Mads i spidsen, skal nok gøre krav på de penge på spillernes vegne. Om spillerene vil det eller ej. Der falder jo, vist nok, procenter af til spillerforeningen.. .

Flere spillere er blevet spurgt af spilleforeningen om de vil føre sag, de har sagt nej. Men får så at vide det bare er ærgeligt for sådan er det bare!!

Så kan man jo undre sig over hvorfor helvede pokker spørger de så overhovedet?

Men spillerne kan vel ret beset nægte at modtage pengene, kan de ikke??
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3901: 28 Sep 2012, 15:13 »

Men spillerne kan vel ret beset nægte at modtage pengene, kan de ikke??

AaB skal udbetale pengene til spillernes feriekonto, som så bare kan lade være med at hæve dem, såfremt de ikke ønsker disse.
« Seneste Redigering: 28 Sep 2012, 15:14 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3902: 28 Sep 2012, 15:17 »

Jeg mener ikke de kan nægte at modtage dem. De kan vel modtage dem, og så donere dem tilbage, men så har skattefar jo nok lige været inde over i mellemtiden, så det kommer til at koste klubberne penge uanset hvad.
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3903: 03 Dec 2012, 19:41 »

Er der nogen der kender et sted hvor man kan se AaB-AGF Live gratis? Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3904: 03 Dec 2012, 19:46 »

Er der nogen der kender et sted hvor man kan se AaB-AGF Live gratis? Smiley

På Energi Nord Arena med en fribillet.
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3905: 03 Dec 2012, 19:49 »

På Energi Nord Arena med en fribillet.
Jamen det svar kan jeg jo også bruge til mega meget.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3906: 03 Dec 2012, 19:51 »

 Grin Grin
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3907: 03 Dec 2012, 19:53 »

Tag på bar!

Hvis du er god til at kravle, så skal du bare op på toppen af stadionet. Der kan du også se kampen - gratis!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3908: 03 Dec 2012, 19:58 »

Jamen det svar kan jeg jo også bruge til mega meget.
Eftersom det er forbudt at snakke om ulovlige streams her på siden, så skal du jo næppe forvente meget bedre svar end dem du har fået.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3909: 03 Dec 2012, 20:16 »

Ser frem til endnu 3 point til kontoen Opstemt
Efter vi tager en 2 måls sejr over AGF Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3910: 10 Jan 2013, 11:44 »

Kent forlænger, det er vel ikke den store overraskelse.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-forlaenger-med-cheftraeneren

Men at Lynge stopper til sommer må da så absolut være dagens bombe! Den havde jeg ikke set komme.
http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Jakobsen-stopper-i-AaB-til-sommer

Nu håber jeg de finder en kapacitet der kan sit job og ikke laver en "Brøndby" hvor man henter div tidligere spillere ind til jobbet.

Men man kan jo kun klappe i sine små hænder af respekt for det Lynge har givet os i de 17 år han har været i klubben.

Tak for alt Lynge og held og lykke fremover.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3911: 10 Jan 2013, 12:18 »

Kent forlænger, det er vel ikke den store overraskelse.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-forlaenger-med-cheftraeneren

Men at Lynge stopper til sommer må da så absolut være dagens bombe! Den havde jeg ikke set komme.
http://www.bold.dk/nyt/Lynge-Jakobsen-stopper-i-AaB-til-sommer

Nu håber jeg de finder en kapacitet der kan sit job og ikke laver en "Brøndby" hvor man henter div tidligere spillere ind til jobbet.

Men man kan jo kun klappe i sine små hænder af respekt for det Lynge har givet os i de 17 år han har været i klubben.

Tak for alt Lynge og held og lykke fremover.

Der går da en tidligere AaB spiller rundt oppe i Hjørring, som har gjort det ganske godt som sportschef der. Ham må i dog gerne holde fingrene fra, selvom han vel må betegnes som et godt bud som afløser for Lynge.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3912: 10 Jan 2013, 13:32 »

Der går da en tidligere AaB spiller rundt oppe i Hjørring, som har gjort det ganske godt som sportschef der. Ham må i dog gerne holde fingrene fra, selvom han vel må betegnes som et godt bud som afløser for Lynge.

Ser gerne en med et lidt større netværk end det Kruger løber rundt med. Ingen tvivl om at han har gjort det godt i Hjørring, med de midler han har haft til rådighed.

Men der er nu engnag forskel på FC Hjørring og AaB Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3913: 11 Jan 2013, 08:42 »

Ser gerne en med et lidt større netværk end det Kruger løber rundt med. Ingen tvivl om at han har gjort det godt i Hjørring, med de midler han har haft til rådighed.

Men der er nu engnag forskel på FC Hjørring og AaB Wink

Der er forskel ja, men hvad er så alternativet? en nuværende agent? hehe så er der jo Mikkel Beck, han har jo også været i AaB.

Krüger må trods alt være et bedre bud, end Thorst, som medierne spekulerer i. Og skal jeg være ærlig, så tror jeg også det bliver ham, selvom jeg helst ser at han bliver i Hjørring. For uden ham er det nok tilbage til bunden af 2. division for dem.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3914: 31 Jan 2013, 10:05 »

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013/01/aab-henter-soeren-frederiksen-i-fck.aspx

Så hentede vi Søren Frederiksen samtidigt med vi fik forlænget kontrakten med Rolf Toft. Dette giver os nu Helenius, Curth, Frederiksen og Toft til den forresten plads i tilfælde af Kayke smutter, som jeg stærkt regner med. Eventuelt kan der spilles en 4-4-2 hvor Kusk eller Wichman skubbes på kanten. Desuden kan han vidst også spille venstrekant, hvilket giver nogle muligheder der.

Må indrømme at da jeg hørte rygtet om Frederiksen så tænkte jeg åh nej. Men efter at have vendt og drejet den lidt, synes jeg faktisk dette ligner et købt vi kan drage fordel af. Vi har før hentet spillere som forlod deres klub unge efter at have præsteret, men som faldt igennem i udlandet eller FCK. Würtz er et glimrende eksempelv, og jeg tror sagtens at vi kan få gang i Frederiksen hvis han kan holde sig skadesfri.

Desuden løber ens mund jo i vand, når man tænker på at vi har en spiller der hedder Søren Frederiksen i klubben.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 259 260 [261] 262 263 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010