home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 395379 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3915: 31 Jan 2013, 11:41 »

Det er allerede meldt ud at Kayke ikke får forlænget sin kontrakt, hvilket også gælder for Nicholas Gotfredsen.
I forhold til Søren Frederiksen virker der bestemt som et spændende indkøb der giver os nogle flere strenge at spille på rent offensivt. Det vigtigste er at han kan holde dig skadesfri så han forhåbentligt kan genfinde et niveau der passer til Superligaen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3916: 18 Jun 2013, 15:50 »

Logged

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3917: 18 Jun 2013, 16:16 »


Jeg har aldrig kunne lide Helenius. Jeg synes, han er for meget ego.
Bare det at, vi har fået penge for ham er en sejr. Tror at Curth og Frederiksen kan tage over uden problemer. Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3918: 18 Jun 2013, 16:20 »

Jeg har aldrig kunne lide Helenius. Jeg synes, han er for meget ego.
Bare det at, vi har fået penge for ham er en sejr. Tror at Curth og Frederiksen kan tage over uden problemer. Smiley
Ja mand, han er mega ego. De 7 assists han lavede i den forgange sæson var alle skud på mål der ramte en medspiller!
Logged

welbz is dat guy

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3919: 18 Jun 2013, 16:27 »

Ja mand, han er mega ego. De 7 assists han lavede i den forgange sæson var alle skud på mål der ramte en medspiller!

Det kan godt være, at han havde 7 assists sidste sæson. Men han var stadig meget ego.
Jeg blev træt af, at se på ham forsøg ting, som ikke lykkedes 9 ud af 10 gange. Han forsøger ikke at vinde bolden tilbage, når han mister den. En ny pose bolde for ham, havde været en god handel. Jeppe Curth er en meget bedre holdspiller end han er.
Jeg vil kalde det en fantastisk handel!   
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3920: 19 Jun 2013, 14:52 »

Spekulationerne omkring hvem der skal erstatte Helenius i den kommende sæson, er i fuld gang. Der gå forlydenheder på at Thomas Dalgaard fra nyoprykkede Viborg er på vej. Han har kontraktudløb til sommer, og kommer derfor højst sandsynligt til at være billig. Jeg er lidt ambivalent omkring dette eventuelle skifte, da Dalgaard har et rygte for at være utrolig doven på banen, heraf kaldenavnet "Lazy". Hvis Kent og Kuhn vælger at hente ham, skal de helt sikkert have pisket ham til at blive en arbejdshingst, og de er dem der kan klare den opgave.

Uagtet om erstatningen bliver Dalgaard, hentes der er direkte erstatning. Det var Allan Gaarde lovet, og dermed bliver mit bud på næste sæsons førsteholdstrup således;

Målmænd; Nicolai Larsen, Carsten Christensen
Der er ingen tvivl om at Nicolai er førstevalg. Han er en talentfuld keeper, og hvis han kan løfte sit bundniveau en anelse, bliver han indenfor et par sæsoner en af de bedste keepere i ligaen. Carsten Christensen har jeg ikke nogen indvindinger til, og klubben har ham formentlig kun på kontrakt fordi der ikke haves en fuldgod erstatning på et af U-holdene.

Forsvaret; Henrik Dalsgaard, Lasse Nielsen, Kenneth Emil Petersen, Rasmus Thelander, Kasper Pedersen, Jakob Blåbjerg, Jakob Ahlmann
Førstevalgene i forsvaret burde være Dalsgaard, Lasse, KEP og Ahlmann. Med det sagt, så presser Thelander på til en startplads, og hvis KEP fortsætter med nogle af de hjerneblødninger han fandt frem i forårssæsonen, så er pladsen ved siden af Lasse helt åben. Vores backs Dalsgaard og Ahlmann ser jeg, som par, som et af ligaens bedste. Ikke pga. deres sammenspil, men de to spilleres evner sammenlagt findes ikke bedre på mange mandskaber. Her kan FCK, FCN og Esbjerg vel kun stille med en bedre konstellation, imens OB mønstrer to backs der er på niveau med vores. På reservefronten er som nævnt KEP eller Thelander, men også de unge Kasper Pedersen og Jakob Blåbjerg. De to sidstenævnte blev kastet for ulvene i udekampen mod Silkeborg, hvor de gjorde det ganse fint, taget i betragtning at de sammenlagt have 0 kampe i ligaen med i bagagen som erfaring. Kasper Pedersen er den boldsikre midterforsvar, imens Blåbjerg kan vikariere på venstrebacken, hvilket kommer til at have stor betydning da Ahlmann, desværre, er disponibelt overfor skader. Vi mangler en fuldgod erstatning for Dalsgaard, altså på højrebacken, men denne vælger jeg at tilskrive Patrick Kristensen, som begår sig bedst på midtbanen. Han har tidligere spillet begge backpladser, og til trods for han er forfærdelig i venstresiden, så tror jeg at han i højresiden kan være en habil backup, taget i betragtning at han så kommer til at spille i den rigtige siden, hvis man tager hans favoritben in mente.

Midtbanen; Kasper Kusk, Patrick Kristensen, Rasmus Würtz, Thomas Augustinussen, Mathias Wichmann, Hallur Hansson, Andreas Bruhn, Christian Rye, Nicolaj Thomsen, Anders Due
Umiddelbart en utroligt bred midtbane, men det skal huske at Hallur, Bruhn og Rye alle er utroligt unge, og de to sidstnævnte er først blevet rykket i førsteholdstruppen til den kommende sæson. Jeg forestiller mig Kusk, Würtz, Augu, Thomsen og Wichmann er starterne på en midtbane hvor Wichmann eller Kusk spiller på den fremskudte position foran Würtz og Augu. Hvis Kent og Kuhn skulle beslutte sig for en 4-4-2 som vi tidligere har set, tager Kusk højrekanten imens Wichmann bænkes. Centralt er bredden rigtigt god, da PK, Hallur, Bruhn og Rye alle begår sig bedst herinde. Hallur kan såvidt jeg kan forstå sagtens begå sig på den fremskudte position, hvorfor bredden her ikke er noget problem. På fløjen kan Due begå sig i begge sider, men det efterlader stadig højrekanten som forholdsvist tyndt besat. Jovist, PK kan spille her, men hans altmuligmandsrolle er jeg ikke nogen fan af, og jeg ser i stedet at der findes en spændende reservespiller her.

Angrebet; X, Curth, SF, Toft, Spalvis
Som nævnt jagter Gaarde i øjeblikket en erstatning, og efter hvad jeg har forstået, så er det en direkte erstatning for Helenius, altså en spiller der kan gå direkte ind i startopstillingen. På den vis er erstatningen førstevalg, imens Curth og SF må kæmpe om den anden startplads. Dette forudsætter selvfølgelig at vi ikke spiller den tidligere foreslåede 4-5-1. Rolf Toft og Spalvis er udviklingsspillere, og selvom jeg ikke kender meget til sidstnævnte, er der forlydenheder om at han er foran Rolf Toft i køen om spilletid. Dermed er vi med en erstatning for Helenius godt besat i angrebet.

Som tidligere nævnt skulle Dalgaard være tæt på, og selvom jeg helst ser at vi holder os væk fra ham, så har jeg ikke et bedre bud på hvem vi kunne hente. Jeg ser dog gerne at vi kigger på Dalgaard's holdkammerat i Viborg, Lucas Jensen. Han er en utroligt spændende kantspiller der begår sig bedst i højresiden. Men taget Due's forlængelse in mente, jagter vi nok ikke en midtbanespiller i dette vindue. Personligt så jeg dog gerne ham på vores højrekant, og så med Nicolaj Thomsen og Kasper Kusk fordelt på hhv. venstrekanten og den fremskudt position foran den centrale midtbane.

Det er umiddelbart mit bud på vores hold når vi starter den nye sæson.
Logged

welbz is dat guy

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3921: 19 Jun 2013, 14:56 »

Flere skriver at Spalvis kan blive en direkte erstatning, så han kan vel noget. Thomas Dalgaard er måske doven, men han er en skarp angriber, der scorer på mange af sine chancer, og så er han god i luftrummet.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3922: 19 Jun 2013, 15:19 »

At Dalgaard skulle være så ultradoven som det bliver lagt op til, er lidt en skrøne fra hans tid i Randers, hvor han bare satte tåen på og så elles kiggede fodbold. I Viborg er han måske ikke verdens mest arbejdsomme spiller, men doven vil jeg nu ikke kalde ham. Han kan fint deltage i det opbyggende spil og er faktisk også ganske god til at udfordre selv..

Det er selvfølgelig alt sammen betragtninger foretaget på 1. divisions niveau.
Logged

Build Me Up Buttercup!

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3923: 19 Jun 2013, 15:25 »

Flere skriver at Spalvis kan blive en direkte erstatning, så han kan vel noget. Thomas Dalgaard er måske doven, men han er en skarp angriber, der scorer på mange af sine chancer, og så er han god i luftrummet.
Har du set ham spil??? Har du set hvor mange mål han har lavet? Han var viborgs bedste spiller sidste sæson.
Nej han kommer ikke til Aab, han bliver i Viborg. Men jeg tror mest på ham fra Silkeborg Marvin Pourie, hvis vi kan købe ham få billige penge, så ville det være klasse Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3924: 19 Jun 2013, 15:36 »

Har du set ham spil??? Har du set hvor mange mål han har lavet? Han var viborgs bedste spiller sidste sæson.
Nej han kommer ikke til Aab, han bliver i Viborg. Men jeg tror mest på ham fra Silkeborg Marvin Pourie, hvis vi kan købe ham få billige penge, så ville det være klasse Smiley

Marvin Pourie til AAB? Det tror jeg simpelthen ikke på. Han er alt for egocentreret og tror han er så god(Han er god, men ikke så god som han går rundt og tror). Desuden vil han gerne uden for Danmarks grænser, og jeg tror næppe Allan Gaarde henter ham. Marvin Pourie passer ikke ind i den nordjyske mentalitet, der stadig er en smule præget af janteloven.

Hvor kan Thomas Dalgaard ikke komme til AAB? Hans kontrakt udløber til vinter, og AAB er væsentligt mere attraktivt end Viborg.

Og ja, jeg har set ham spille, og set hvor mange mål han har scoret.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3925: 19 Jun 2013, 15:40 »

Nu siger jeg jo også hvis vi kan købe han billigt og sælge dyrt Smiley

Jeg tror han bliver i Viborg, fordi han har sagt mange gange at han er glad i viborg Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3926: 19 Jun 2013, 15:51 »

Nu siger jeg jo også hvis vi kan købe han billigt og sælge dyrt Smiley

Jeg tror han bliver i Viborg, fordi han har sagt mange gange at han er glad i viborg Smiley

Tror bare ikke han passer ind i AAB, og det er vel heller ikke særlig realistisk.  Wink

Bare fordi han er glad i Viborg, kan han da godt skifte.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Svartovich
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3927: 19 Jun 2013, 16:46 »

Pourie er meget urealistisk. Jeg har f.eks. set et interview hvor der bliver spurgt om man så ham i superligaen næste år, hvor han svarerede klart nej.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3928: 22 Jul 2013, 01:59 »

Det var lækkert med en sejr i sæson åbneren. Også over intet ringere end sidste års mestre FCK. Der godt kunne ende på en 3. plads i år Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3929: 09 Aug 2013, 11:51 »

Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010