home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Din Assisterende Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Din Assisterende Manager  (Læst 1139 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Din Assisterende Manager
« : 24 Sep 2011, 19:35 »

I denne tråd vil jeg gerne have at folk viser deres assisterende manager og forklarer hvad de lægger vægt på ved dem.

Jeg synes vi skal have en tråd hvor vi kan få hjælp til at finde ordentlig assisterende manager og læse hvad andre lægger vægt på ved deres valg af dem.

Her ser i min assisterende manager, som jeg købte ved FC Bayern München for 1.400.000€.
Har aldrig betalt så meget for en personale medarbejder før.

Grunden til at jeg ville have ham, var at jeg ville prøve en anden form for assisterende manager end jeg har haft før.
I kan se at han overhovedet ikke kan træne spillerene, og det er valgt bevist fordi han skal motivere spillerene og give informationer om hvor gode de er.


Et tip til jer der uploader et billede af jeres assisterende manager, fx på imageschak.us kan man vælge om billedet skal "resize", vælg at det ikke skal!

Håber i vil hjælpe andre med en forklaring på jeres valg.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din Assisterende Manager
« Svar #1: 30 Sep 2011, 01:13 »

Fokuserer primært på en ass. med høj taktisk viden og motivation (overlader typisk indstillingerne på modstanderen til ham).
Sekundært kigger jeg på mandskabsbehandling og talentspejder-egenskaber.
Tertiært evnen til de unge spillere.
Ergo fokuserer jeg ikke på træningen (gjorde jeg tidligere tilbage i vel 2009'eren), da jeg hyrer andre folk til det Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Assisterende Manager
« Svar #2: 30 Sep 2011, 01:23 »

Jeg bruger min assistent som en 'ekstra' træner. Han skal nemlig være den der træner mine spillere i de 'taktiske' skills. Dermed går jeg efter en assistent der har et højt niveau i de skills der er relevante for en træner i den kategori. Derudover er motivation et nøglepunkt for mig, idet jeg altid - ALTID - rådfører mig med ham når jeg skal give team talks. 9/10 gange er jeg egentlig ligeglad med hans forslag, men den ene gang imellem hvor jeg følger hans forslag, der vil jeg gerne være sikker på at det duer. Og jeg har desværre bare lagt mærke til, at en assistent med lav motivation-skill sjældent kan motivere spillerne i svære kampe.

Det kan være et tilfælde, at jeg bare har haft dårlige erfaringer med det, men jeg har alligevel valgt at fokusere på den skill. Derudover må han da gerne have hæderlige skills indenfor spillerbedømmelse, da jeg faktisk bruger hans rapporter til at se styrken på min trup. Dog er det mest i starten af spillet at det er relevant, for efter et par sæsoner har jeg selv 100 % styr på truppen, og ved hvilke spillere der leverer på topniveau - uanset hvordan min assistent vurderer dem!

Så primære opgave for min assistent - taktisk træner
sekundære opgave - motivationsfaktor
tertiær - spillerbedømmelse

Jeg bruger ham aldrig til at vælge hold for mig, eller til at sætte taktik for mig, så jeg er ligeglad med hans taktiske kunnen. Bare han kan træne mine spillere i det crazy (hvilket ikke giver mening, men det gør det jo så alligevel i spillet!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010