home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '7' Sønderjysk Elitesport
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: '7' Sønderjysk Elitesport  (Læst 9664 gange)
Dida
Gæst
 
'7' Sønderjysk Elitesport
« : 15 Sep 2011, 14:24 »



Sønderjysk Elitesport
05 l 07 l 2010
Michael Hemmingsen forlader SønderjyskE

Sønderjyske har imødekommet cheftræner Michael Hemmingsens ønske om at fratræde to år før kontraktudløb.

Efter blot en enkelt succesrigt sæson hos SønderjyskE er Michael Hemmingsen blevet løst af sin kontrakt med
Superligaklubben. Sportschef Ole Nielsen beklager cheftrænerens afgang, og forsætter med.
- Michael Hemmingsen ønskede at fratræde to år før kontraktudløb. Det ønske har vi valgt at imødekomme, da vi i SønderjyskE har den holdning at vi ikke vil stå i vejen for medarbejdere, som ikke ønsker at være en del af det sønderjyske landsdelsprojekt. Vi har igennem hele forløbet haft en god og konstruktiv dialog, og har i fællesskab også fundet, en for begge parter, god løsning omkring betingelserne for fratrædelsen.

Efter sigende skulle bestyrelsen ikke have haft kendskab til Michael Hemmingsens konkrete fremtidsplaner. Klubben har altid haft stor tillid til Hemmingsens professionelle indstilling og engagement i SønderjyskE. Hemmingsen har i den ene sæson han nåede hos SønderjyskE udført et stort arbejde med superliga truppen, som i samme periode har vist meget positiv sportslig udvikling.

Vi kan kun give Michael Hemmingsen de bedste ønsker om hed og lykke med på vejen, og vi trækker nu i arbejdstøjet for at finde en kvalificeret afløser til posten som cheftræner i  SønderjyskE, fastslår Ole Nielsen.

Min tid i SønderjyskE er slut. Jeg vil kunne se tilbage på en tid, hvor vi som klub skabte gode sportslige resultater. Det har været en lærerig tid, hvor jeg har mødt mennesker, som jeg har sat pris på, og som jeg vil huske. Jeg vil især takke spillerne for deres ukuelige vilje til altid at gøre deres bedste for SønderjyskE, det har været af uvurderlig betydning. Jeg vil også takke trænerteamet, som alle har lavet et fantastisk stykke arbejde. Men også tak til bestyrelse, den daglige ledelse og øvrige mennesker omkring holdet,  Fortæller Michael Hemmingsen.

« Seneste Redigering: 22 Sep 2011, 19:40 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #1: 15 Sep 2011, 14:25 »

« Seneste Redigering: 22 Sep 2011, 19:41 af Dida » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #2: 15 Sep 2011, 15:03 »

Spændende. Kommer selv fra Sønderjylland, så der skal klart følges med.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #3: 15 Sep 2011, 15:28 »

Spændende. Kommer selv fra Sønderjylland, så der skal klart følges med.
Det glæder mig at høre MBJ (:
Logged

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #4: 15 Sep 2011, 15:36 »

YES! Endelig en blog om det bedste hold! Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #5: 15 Sep 2011, 15:40 »

Jeg følger med
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #6: 15 Sep 2011, 16:14 »

YES! Endelig en blog om det bedste hold! Smiley
Haha håber du følger med (:
Jeg følger med
Lyder godt (:
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #7: 15 Sep 2011, 16:19 »

Følger helt klart med igen! ;-)
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #8: 15 Sep 2011, 17:14 »

Følger helt klart med igen! ;-)
Lyder godt (:
Update inde længe (:
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '1' Sønderjysk Elitesport
« Svar #9: 15 Sep 2011, 17:29 »



Sønderjysk Elitesport
10 l 07 l 2010
Igor Anyukov, et ubeskrevet blad

Blot fem dage efter afgangen af Hemmingsen, kan SønderjyskE nu præsentere deres nye manager, Igor Anyukov.

Igor Anyukov, ikke just noget der får en klokke til at ringe, hos selv de mest engagerede fodboldfans. Ikke desto mindre, er han nu manden der skal stå i spidsen for Sønderjyskes Superliga mandskab de næste to sæsoner, hvor
Navn: Igor Anyukov   
Født: 3.05.1975
Land: Rusland
Trænet klubber: Znamya

han skal forsøge at leve op til sin forgænger, Hemmingsen, som har efterladt sig et stort indtryk i  Haderslev.

Igor Anyukov er blot 35 år gammel, og er derfor en af de yngste cheftrænere i Danmark. Igor er født og opvokset,  som navnet antyder, i Rusland, hvor han stort set ikke har været udenfor landets grænser før. Allerede som 31 årig begyndte Anyukov sin trænerkarriere, i den russiske 4. division, hvor han stod i spidsen for holdet Znamya. På mirakuløs vis, løkkes det for Anyukov at rykke Znamya to rækker op til 2. Division West i Rusland, på blot 4 sæsoner. Hvor især hans defensive disciplin har vist sig at være yderst effektiv. 

Den flotte præstation har vækket interesse hos SønderjyskE, som i dag kunne skrive en to årig kontrakt med det unge russiske managertalent.

Igor Anyukov er en utrolig talentfuld manager, som har vist mange flotte sportslige resultater hos Znamya. Han er ganske vidst ikke vant til at træne en professionel klub, men det vil han forhåbentligt hurtigt vænne sig til, og begynde at skabe flotte resultater for vores klub. Vi vil give Anyukov fri tøjler, med hensyn til indkøb, så længe han kan holde sig inde for transferbudgettet, og vi vil se frem til at få indført en smule russisk disciplin i truppen, forklare bestyrelsesformand Ole Nielsen.

Jeg er naturligvis fornøjet og beæret og at få chancen for en så stor klub som SønderjyskE. Jeg havde aldrig regnet med at jeg skulle komme til at træne en professionelklub, men nu står jeg her. Jeg vil allerede fra dag et af, lave en masse ting om på holdet. Vi skal have indført defensiv disciplin, samt en hårdt arbejdende offensiv, som jeg tror er koden, til at skabe succes mine første år, fortæller Igor Anyukov.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2011, 21:38 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '2' Sønderjysk Elitesport
« Svar #10: 18 Sep 2011, 13:35 »



Sønderjysk Elitesport
01 l 07 l 2010
Ung franskmand til SønderjyskE

Den unge franskmand Ahmed Soukouna, skrev i dag under på en fireårig lang kontrakt med SønderjyskE.

Transfervinduet er ikke mere end en enkelt dag gammel, og SønderjyskE og deres nye manager, har allerede været
i gang med at investere i holdet. De har sikret sig en underskrift fra den lynhurtige franskmand Ahmed Soukouna, som tidligere har haft sin gang i franske Toulouse, hvor han dog aldrig formåede at slå igennem.

Toulouse og Soukouna kunne dog ikke blive enige om en ny kontrakt, op til den nye sæson, og derfor kunne Soukouna hentes ganske gratis. Et tilbud som SønderjyskE naturligvis ikke kunne lade gå forbi deres næser, og de tilbød derfor den 20 årige angriber en kontrakt til værdi af 33.000 kroner om ugen, hvilket gør ham til den højest lønnede spiller i Sønderjylland. 

Soukouna spiller som sagt angriber, og har sin spidskompetence i hans hurtighed. Soukouna er halvt franskmand og halvt malisk. Han er dog født og opvokset i hovedstaden Paris. Det var dog ikke i Paris Soukouna startede sin professionelle karriere, men derimod hos Toulouse FC. I Toulouse nåede Soukouna hele fire sæson, men fik blot fem kampe, uden af score. Nu er Soukouna så blevet 20 år gammel, og har skiftet det franske ud med Danmark, Toulouse ud med Sønderjyske og går fra ingen spilletid, til at starte inde hver gang.

SønderjyskE har dog fået lidt af et luksusproblem, i og med at de nu har hele fem kompetente angribere, hvilket måske er lidt i overkanten. Soukouna, Frederiksen, Fabricius, Kucukovic og Antipas kan alle spille på toppen, og det bliver svært for manageren af vælge. Derfor vil SønderjyskE formentligt skille sig af med en angriber eller to, inden transfervinduet lukker i.


S O U K O U N A

« Seneste Redigering: 19 Sep 2011, 21:39 af Dida » Logged

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '3' Sønderjysk Elitesport
« Svar #11: 18 Sep 2011, 14:32 »

Soukouna er så vild! efter 24 kampe i ligaen havde han scoret 30 mål! Opstemt God blog følger.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: '3' Sønderjysk Elitesport
« Svar #12: 18 Sep 2011, 18:07 »

Soukouna er så vild! efter 24 kampe i ligaen havde han scoret 30 mål! Opstemt God blog følger.
Mange tak (: Ja han plejer at være rimlig god (:
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Sønderjysk Elitesport
« Svar #13: 19 Sep 2011, 20:32 »

Vildt med Soukouna! KIU.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: '3' Sønderjysk Elitesport
« Svar #14: 19 Sep 2011, 21:39 »

Vildt med Soukouna! KIU.
Jo tak Smiley
har netop skiftet topbanneret, til et lidt pænere efter min mening.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010