home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  VM i cykling KBH
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: VM i cykling KBH  (Læst 18421 gange)
blomvikings
Manager

VM i cykling KBH
« : 15 Sep 2011, 10:31 »

Så starter VM meget snart, og selvom KBH er et helvede at komme rundt i når man skal til og fra arbejde, så glæder jeg mig til det starter.

Hvem tror i vinder?

Og hvem er det danske håb, når nu både Matti Breschel og Alex Rasmussen ikke deltager?

Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: VM i cykling KBH
« Svar #1: 15 Sep 2011, 10:41 »

Bak vil mose den afsted.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #2: 15 Sep 2011, 10:42 »

Bak vil mose den afsted.

Haha Smiley Jeg tvivler...

Den ligger meget til sprinterne i år..

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Sep 2011, 10:51 »

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article1620846.ece

"De seks er derfor Chris Anker Sørensen, Nicki Sørensen, Michael Mørkøv (alle Saxo Bank-SunGard), Jakob Fuglsang og Anders Lund (Leopard-Trek) og Lars Bak (HTC-Highroad)"

Altså - Anders Lund kunne jo komme over de mindre knolde og sætte en ganske acceptabel spurt ind da han var yngre. Det kan jeg i hvert fald huske.
Nu har vi bare problemet:
Rudersdal er ikke kuperet nok. Lund er langt fra selv de sekundære sprintere.

Vi må håbe på at der kommer et voldsomt dårligt vejr og danskerne vil være klar til at gøre løbet hårdt.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 15 Sep 2011, 17:29 »

Vi har jo ingen, der rigtigt kan gøre sig på denne rute. Jonas Aaen kunne måske have sat en top15 spurt ind, hvis han kunne overleve rutens længde, men nu er chancerne at Mørkøv, Chris Anker, Fuglsang, Lund eller Bak kan skabe et interessant løb.

Til gengæld har vi Rasmus Quaade til på mandag. Der bliver jeg sgu hjemme fra skole for at se ham køre top3.

Er der nogle, der skal afsted? Jeg overvejer at tage toget fra Aarhus til København d. 25., men omvendt er det sgu ikke lige det jeg har allermest råd til. Jeg satser i stedet på at være der alle dagene i Danmark til Giro d'Italia!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 15 Sep 2011, 17:55 »

Tror mest på Michael Mørkøv kan vinde af dem vi har med. Synes det er ærgerligt at Breschel og Rasmussen er ude, da jeg godt kunne se en af de to kører en top placering.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Sep 2011, 18:29 »

Regner med at cykle op til Rudersdal såfremt vejret er til det.
Har ikke tid til at tage fri på job for at se cykelløb, så enkeltstarten må blive uden mig. Medmindre jeg kan overtale chefen - som desuden går meget op i cykling - at tage en afdelingstur derind Grin

Smukke ord

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Sep 2011, 19:00 »

Tror Cavendish bliver verdensmester i linieløb. I enkeltstart bliver det med sikkerhed Martin eller Cancellara, tror mest på Spartacus..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #8: 15 Sep 2011, 19:21 »

Jeg synes det ligner en sikker sejr til Tony Martin på enkeltstarten. Jeg synes han efterhånden er matcher Cancellara, og i denne sæson har han faktisk været bedre.

Linjeløbet er som jeg ser det vidt åben, for det kommer helt an på hvor hårdt der bliver kørt, og vejret vil uden tvivl have en indvirkning på dette. Personligt gad jeg dog godt se Boasson Hagen (hvis det ikke bliver en dansker - høhø, som om).

DeBuur
Manager

« Svar #9: 15 Sep 2011, 19:44 »

Jeg synes det ligner en sikker sejr til Tony Martin på enkeltstarten. Jeg synes han efterhånden er matcher Cancellara, og i denne sæson har han faktisk været bedre.

Linjeløbet er som jeg ser det vidt åben, for det kommer helt an på hvor hårdt der bliver kørt, og vejret vil uden tvivl have en indvirkning på dette. Personligt gad jeg dog godt se Boasson Hagen (hvis det ikke bliver en dansker - høhø, som om).

Cancellara har ikke haft verdens bedste sæson, han virker bestemt ikke mental klar - Tony Martin er hamrende ustabil, men netop i år har han været stabil netop på enkeltstarterne.

Boasson Hagen ville være smuk at se i mester trøjen...og når vi nu ikke kan stille med en kandidat så har han også min sympati.
Cavendish er dog nok et bedre bud... men er han i form og er han mental klar ?

YNWA

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 15 Sep 2011, 20:07 »

Alle sammen kom ind på Frederiksberg på søndag kl 13:30 og se mig kører U15 VM!!!!!!!!!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 15 Sep 2011, 20:10 »

Af favoritter kunne jeg også godt se en af de to nordmænd (Hushovd, Boasson Hagen), dog synes jeg stadig at Gilbert er et godt bud selvom om den sidste bakke måske ikke er så stejl som han godt kan lide dem. Men det er et åben løb som mange kan løbe med sejren.. Rojas, Cavendish osv. er alle også gode bud på en sejr/topplacering.
Men mit bud på en sejrsherre er Peter Sagan da jeg synes han har været rigtig stærk i denne sæson, men lad os nu se.. Smiley

På enkelstarten tror jeg på en sejr til Tony Martin da han har vist sig stærkere end Cancellara i år, men hvis spartacus rammer sit top niveau er han stadig verdens bedste på den disciplin.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12: 15 Sep 2011, 20:38 »

Jeg tror, Alex napper den.. Nej, vent?...

Vil selvfølgelig stå og heppe på vores danske helte den 25. - ligesom alle andre med respekt for dem selv. Togtur fra Jylland er ingen undskyldning.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13: 15 Sep 2011, 20:47 »

Jeg tror, Alex napper den.. Nej, vent?...

Vil selvfølgelig stå og heppe på vores danske helte den 25. - ligesom alle andre med respekt for dem selv. Togtur fra Jylland er ingen undskyldning.

Men det er økonomien, når man står med en lejlighed og ingen penge til at betale husleje :-P

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14: 15 Sep 2011, 20:53 »

Martin er i hvert fald kommet tættere på Cancellara, men der er immervæk en forskel på et etapeløb, hvor den ene har brugt bjergene som "fridage" mens den anden har slæbt for en kaptajn, og så et endagsløb, hvor Cancellara indtil videre har vist sig at være den stærkeste de sidste mange år.

Men jeg tror på, at Martin kan slå Cancellara i år. Allerede for et år siden tabte han "kun" et minut - på trods af en hjuldefekt. Og i år har han set stærkere ud. Jeg tror, han tager sejren. Men det afhænger af dagsformen.

Cavendish er dog nok et bedre bud... men er han i form og er han mental klar ?

Det er et godt spørgsmål. Han blev sat på samtlige små stigninger i Vuelta a España, der end ikke var kategoriseret, inden han udgik da det første rigtige bjerg kom. Det tyder ikke godt, men så fik han lov at køre Tour of Britain, hvor han indtil videre har nuppet én etapesejr. Og det lyder jo meget godt - men...

På første etape slog han Renshaw, men Theo Bos udtalte efterfølgende, at han mente Renshaw så stærkere ud. Og i dag endte det så med at Renshaw slog Cavendish i spurten. Det virker jo umiddelbart ikke til at være en mand i superform.

EDIT: Cavendish har jo nok sandsynligvis givet sejren til Renshaw, men..
« Seneste Redigering: 15 Sep 2011, 22:52 af JG7 » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010