home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1013 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ny tv aftale for suppen.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ny tv aftale for suppen.  (Læst 4329 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Ny tv aftale for suppen.
« : 12 Sep 2011, 20:49 »

Så er det afgjort hvem der sender superliga bold fra 2012 af.

Viasat har sikret sig 1 2 samt 5 og 6 valget, mens tv2sport har fået 3 og 4 valget.

Derudover har viasat også fået pokal turneringen.

Personligt synes jeg det er sørgeligt vi skal høre endnu mere på viasat tågehovederne i fremtiden.

Risom
Manager

Sv: Ny tv aftale for suppen.
« Svar #1: 12 Sep 2011, 20:52 »

Vil det sige, at Viasat viser 4 kampe hver runde?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2: 12 Sep 2011, 20:53 »

Som udgangspunkt ser det ud til det ja.

Søgaard
Gæst

« Svar #3: 12 Sep 2011, 20:58 »

Jeg må indrømme, at det glæder mig, da jeg så forhåbentlig kan se flere kampe end jeg kan på nuværende tidspunkt, hvor jeg ikke har Canal 9. Derudover kan man håbe at Viasat opgraderer på kommentator og ekspert område, så man får hevet et par kompetente fyre ind, som både har en stor viden, men som også fungerer som kommentator. Disse typer er der desværre ikke mange af i Danmark.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4: 12 Sep 2011, 21:03 »

Lidt synd for Canal 9, i starten var den kanal en katastrofe, men de har fået stablet et godt team og et godt koncept på benene her på det sidste. Dog synes jeg at Viasat er ganske fornuftige til det de gør, typer som Peter Kjær og Per Frimann er fantastiske, dog burde de fyre kommentator Niels Harrild, samt lave Onside helt om. Det er simpelthen en omgang pop.

Det er lidt beklageligt at 6'eren ikke har Superligaen, da deres dækning af bold er den i særklasse bedste i Danmark. PL på 6'eren med deres super gode eksperter som samtidig også er gode til at kommentere, er en fornøjelse. Derudover er deres optakter, nedtakter og "Verdens bedste fodbold" perfekte eksempler på hvordan man skal lave fodboldprogrammer. Der er fodbolden i højsædet.

Måske lidt OT, men jeg havde lige brug for at komme ud med det. Opstemt

Enzo
Manager

« Svar #5: 12 Sep 2011, 21:06 »

Er det bare mig, eller findes der ikke en decideret Ciasat sportskanal?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ariana Grande
Manager

« Svar #6: 12 Sep 2011, 21:56 »

Ærgeligt at Canal9 mister deres.

verdenskrig
Manager

« Svar #7: 13 Sep 2011, 17:39 »

Det er lidt beklageligt at 6'eren ikke har Superligaen, da deres dækning af bold er den i særklasse bedste i Danmark. PL på 6'eren med deres super gode eksperter som samtidig også er gode til at kommentere, er en fornøjelse. Derudover er deres optakter, nedtakter og "Verdens bedste fodbold" perfekte eksempler på hvordan man skal lave fodboldprogrammer. Der er fodbolden i højsædet.

Så enig som man kan være.. En utrolig god kvalitets dækning af fodbold, og som du siger med kanon gode kommentatore, som har deres viden i orden, og som samtidigt besidder en god form for humor Smiley

I øvrigt elsker jeg når Peter Piil udbryder " X kommer ind i straffesparksfeltet!!!" hver gang en spiller kommer ind i feltet Grin.. Han siger det på den fedeste måde Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #8: 13 Sep 2011, 20:36 »

Thumbs Up hurra så kan jeg roligt afmelde Canal 9...koster sgu 80 kr pr måned oveni den formue jeg betaler for at alle ungerne har net+viasat boks.... betaler sgu 11.000 kr i alt om året  ticked off ren tyveri så dejligt med en mindre betalings kanal.

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9: 13 Sep 2011, 20:43 »

Hehe Michael det er jo dyrt sådan er det bare Wink men nu får du jo så bare tv2 oven i for 25 kroner og 3+ stiger vel en 10-15 også heh

HansenLFC
Gæst

« Svar #10: 13 Sep 2011, 21:03 »

Fedt fedt fedt. Så kan man endelig få lov at se alt bold igen, pokalen er tilbage vigtigt vigtigt!

Dejlig aftale !

DeBuur
Manager

« Svar #11: 13 Sep 2011, 22:32 »

Hehe Michael det er jo dyrt sådan er det bare Wink men nu får du jo så bare tv2 oven i for 25 kroner og 3+ stiger vel en 10-15 også heh

så så...Sunbao har lige fået fjernet dr hd.. og skal fremover give 45 kr. for at kunne se den også.. også skal jeg nok lige have 4 nye bokse til 1000 kr pr stk..... overvejer seriøst at melde mig ud af samfundet og flytte ud på enebærodde og leve som vildman i skoven....

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 13 Sep 2011, 22:33 »

så så...Sunbao har lige fået fjernet dr hd.. og skal fremover give 45 kr. for at kunne se den også.. også skal jeg nok lige have 4 nye bokse til 1000 kr pr stk..... overvejer seriøst at melde mig ud af samfundet og flytte ud på enebærodde og leve som vildman i skoven....

Hehe hvad er det for noget skod tv du har ? heh ja det gør jeg så fra i morgen til fredag over frokost Wink

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #13: 13 Sep 2011, 22:46 »

Synes virkelig, det er ærgerligt, at Canal 9 ikke skal vise nogen kampe. De har de klart bedste kommentatorer og den bedste optakt (3+ fokuserer kun på alle andre kampe, end den de rent faktisk viser). Derudover synes jeg virkelig, at Onside er blevet noget decideret lort, de seneste år. Der er sgu for meget Ekstra Bladet over det, og så må de sgu snart lære, at Onside er et FODBOLDprogram! Ikke et fodbold-, NFL-, Motorsport- og bokseprogram.

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #14: 13 Sep 2011, 23:01 »

onside er et reklame program for alle de andre ting de sender, sådan er det bare

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010