home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Birmingham Fc - En ny begyndelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Birmingham Fc - En ny begyndelse  (Læst 827 gange)
magnus_mak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Birmingham Fc - En ny begyndelse
« : 08 Sep 2011, 00:27 »

MANAGER 2011 BLOG

et hold med gæld på mindre end 500 mio. gælden skal være væk indenfor de næstre to år er målet for mig som træner i klubben.

tidligere erfaring = ingen altså sat på automatisk

Valgmulighederne var

Aston Villa
Birmingham
Blackburn Rovers
Blackpool
Chelsea
Liverpool
Man City
Stoke
Tottenham
West Brom
Wigan
Wolves

Valget faldt på: Birmingham City!

Grundlaget for mit valg af klub var følgende:

En Sikker økonomi
En gammel og traditionsrig klub, der dog aldrig har vundet premier league men er blevet nummer to i Euro Cup to gange i henholdsvis 1960 og 1961
St. Andrews et traditionsrigt stadion opført i 1906 derfor kan det udbygges og stadionet er ejet af klubben
Der er nogenlunde sponsorfaciliteter, perfekte træningsfaciliteter og en okay ungdoms afdeling. Dog er rekruteringsnetværk et standard så det er
også et mål for klubben at få forbedret den nuværende situation.

Transfer Budget, er på 62,5 mio og lønbudgettet lyder på 4,5 hvor klubben bruger 4,4 i forvejen.
Mit mål indenfor transfer markedet er at hente delvist unge spillere der kan slå igennem indenfor et par år men samtidigt også hente rutinerede
spillere der kan komme ind og støtte holdet.

Spillere: Jeg har valgt at afbryde leje kontrakten med henholdvis Aliaksandr Hleb og David Bentley da jeg ikke mener at deres løn svarer til
deres evner og der er ikke en købsoption med i lejekontrakten. I stedet for vil jeg kigge på andre profilerede navne som Paulo Machado fra
Toulouse og George Boyd fra peterborough da jeg mener det er en billigere og mere langtidsholdbar løsning.

Birmingham besidder dog i forvejen stærke kantspillere som James McFadden, Sebastion Larsson, og Lee Bowyer, så hvis der skal hentes
forstærkninger skal det enten være oppe foran eller en ekstra midtbane som gardering for Barry Ferguson pga hans alder.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Birmingham Fc - En ny begyndelse
« Svar #1: 08 Sep 2011, 00:31 »

Vil da kigge med på projektet Thumbs Up
Logged


magnus_mak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Birmingham Fc - En ny begyndelse
« Svar #2: 08 Sep 2011, 00:37 »

MANAGER 2011 BLOG

et hold med gæld på mindre end 500 mio. gælden skal være væk indenfor de næstre to år er målet for mig som træner i klubben.

tidligere erfaring = ingen altså sat på automatisk

Valgmulighederne var

Aston Villa
Birmingham
Blackburn Rovers
Blackpool
Chelsea
Liverpool
Man City
Stoke
Tottenham
West Brom
Wigan
Wolves

Valget faldt på: Birmingham City!

Grundlaget for mit valg af klub var følgende:

En Sikker økonomi
En gammel og traditionsrig klub, der dog aldrig har vundet premier league men er blevet nummer to i Euro Cup to gange i henholdsvis 1960 og 1961
St. Andrews et traditionsrigt stadion opført i 1906 derfor kan det udbygges og stadionet er ejet af klubben
Der er nogenlunde sponsorfaciliteter, perfekte træningsfaciliteter og en okay ungdoms afdeling. Dog er rekruteringsnetværk et standard så det er
også et mål for klubben at få forbedret den nuværende situation.

Transfer Budget, er på 62,5 mio og lønbudgettet lyder på 4,5 hvor klubben bruger 4,4 i forvejen.
Mit mål indenfor transfer markedet er at hente delvist unge spillere der kan slå igennem indenfor et par år men samtidigt også hente rutinerede
spillere der kan komme ind og støtte holdet.

Spillere: Jeg har valgt at afbryde leje kontrakten med henholdvis Aliaksandr Hleb og David Bentley da jeg ikke mener at deres løn svarer til
deres evner og der er ikke en købsoption med i lejekontrakten. I stedet for vil jeg kigge på andre profilerede navne som Paulo Machado fra
Toulouse og George Boyd fra peterborough da jeg mener det er en billigere og mere langtidsholdbar løsning.

Birmingham besidder dog i forvejen stærke kantspillere som James McFadden, Sebastion Larsson, og Lee Bowyer, så hvis der skal hentes
forstærkninger skal det enten være oppe foran eller en ekstra midtbane som gardering for Barry Ferguson pga hans alder.


Efter flere kig på forskellige spillere har jeg valgt at sende min talentspejder Paul Montgomery ud for at kigge på følgende 6 spillere,
Paulo Machado (Toulouse) Kevin Strootman (FC Utrecht) Peter Whittingham (Cardiff) George Boyd (Peterborough) Bojan Zajic (Vålerenga)
Og sidst men ikke mindt Fernando Arce (Santos Laguna)

Formation:

Min udgangsformation er en 4-4-2 for at bedst kunne udnytte holdet spidskompetencer ligger den med en flad central midtbane to kantspillere der
kun er på support og en targetman sammen med en hurtig spiller, altså det typiske engelske koncept med en høj og en lav spiller.

Jeg vil i træningskampene gennemgå diverse formationer for at finde den der passer holdet bedst ud fra diverse taktiske analyser på kampene.
De formationer jeg primært vil følge er 4-4-2 4-5-1 og 4-3-3 for at have den bedste variation til henholdsvis defensivt og offensivt.

Historie omkring Birmingham City:

Birmingham har aldrig vundet PrL og heller aldrig FA Cup altså de har aldrig vundet den mest prestige fyldte liga eller den ældste cup, målet
Indenfor de næste tre sæsoner er derfor at kunne tilføje en FA Cup titel til klubben for at vi kan sætte skub i vejen frem for Birmingham.

Birmingham City Fakta: Holdet har en gennemsnits alder på 24 og en gennemsnitsvægt på 77, dvs. alderen er et år ældre en gennemsnittet i PrL
og vægten er et kg mere end gennemsnittet i PrL.

Personale, jeg har valgt at fyrer mit nuværende personale pånær min scout Poul Montgomery, målmandstræner David Watson og mine fysios.

Mit nye personale kommer til at bestå af:

Ray Clemence som målmandstræner (Ray Clemence har tidligeret spillet 61 landskampe for det Engelskelandshold og han kommer med en masse erfaring inden for faget)

Andrew Cole som angrebstræner: Andrew "Andy" Cole er tidligeret topspiller i forskellige Prl klubber som Arsenal hvor han fik sin fodbold opdragelse, Man Utd og Newcastle
Andy Cole har spillet 509 kampe gennem sin karriere og har scoret 231 mål for de forskellige klubber, derudover har han spillet 15 landskampe for det engelske landshold med en enkelt kasse
Andy Cole vil helt sikkert kunne arbejde med angriberne og få målnæserne igang!

Massimo Bonini som forsvarstræner: Massimo Bonini kommer fra det lille land San Marino og har repræsenteret landet i 19 landskampe, han har spillet over 400 kampe i Italien for hold som
Juventus, Bologna og Cesena, han kommer med uvurderlig erfaring fra støvlelandet og deres defensive taktik!

Det fysiske træner team kommer til at bestå af Paul Winsper og Adie Stowell. Paul Winsper kommer til klubben på fri transfer mens Adie Stowell er hentet i Bolton for 950K

Det tekniske træner team kommer til at bestå af Bobby Downes, John Murtough, og Claus Jensen - de tre vil helst sikkert kunne flytte nogle grænser!

Taktiske træner ender med at blive Mark Chamberlain der har repræsenteret england 8 gange og scoret en enkelt kasse.

Sidst men ikke mindst min nye højrehånd der skal rådgive mig på bedste vis.

Assisterende manager: Terry McDermott - Terry McDermott kommer med en fantastisk erfaring inden for træner faget derudover har han spillet 25 landskampe for det engelske landshold
og med 3 mål til følge, Terry McDermott kommer fra Huddersfield for et beløb 850K
« Seneste Redigering: 08 Sep 2011, 11:10 af magnus_mak » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010