home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Central midtbanespiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Central midtbanespiller  (Læst 2772 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Central midtbanespiller
« : 07 Sep 2011, 09:18 »

Hvilken type central midtbanespillere foretrækker I at bruge i hvilken taktikog hvilken type makker passer bedst sammen med ham?  Selv kan jeg ikke undvære den dybdeliggende playmaker (sup) og har endnu ikke lavet en rigtig succesfuld taktik uden ham.

Typer som central midt (alle 3) og box to box midtbane har jeg haft begrænset succes med - oplever nogle stor succes med disse typer og hvordan?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #1: 07 Sep 2011, 09:48 »

Jeg bruger en dybdeliggende playmaker (def) ved siden af en avanceret playmaker (off) i en 4-4-2
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #2: 24 Sep 2011, 13:43 »

Har altid en avanceret playmaker Smiley Darkalf hvem af de to står så som spilfordeler? Smiley Og har du desuden succes med det?
Logged

FC Barcelona

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #3: 24 Sep 2011, 13:45 »

Det kommer selvfølgelig meget an på hvordan resten af taktikken er opbygget. Men jeg har altid haft stor succes med en avanceret playmaker, og en boldvindende liggende ved siden af på den centrale midtbane.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #4: 24 Sep 2011, 14:31 »

Den konstellation jeg har haft bedst succes med er faktisk to helt almindelige centrale midtbane spillere på support. Det fungerer rigtig fint, i og med at begge spillere hjælper til defensivt såvel som offensivt. Den eneste ulempe er at man skal have to spillere der virkelig matcher hinanden godt, men når man har det så fungerer det altså også perfekt.

Kan lige vise min midtbane i mit Leeds spil:

Ritchie Walker - Jack Rodwell

Disse to udgør i mine øjne, det bedste midtbane par jeg nogensinde har haft. De er begge rimelig hurtige - begge 15 i hurtighed og 17 i udholdenhed. Ikke nok med at de kan løbe de fleste spillere op, kan de tilmed gøre det i 90 minutter.
Derudover er de begge rimelig i hovedspillet. Rodwell har 15 i hovedstød og 14 i springkraft mens Walker har 14 i hoved og 15 i spring, dvs. at de vinder størstedelen af modstandernes målmands udspark, og på den måde sætter gang i angreb igen. Derudover har de begge høje stats i arbejdsstyrke og beslutninger, og med Rodwells 14 i teamwork 17 i samme, arbejder de godt sammen.

Udover at de matcher hinanden godt i de mentale og fysiske stats, så ligger Rodwells tekniske stats i den mere defensive ende, med 15 tackling, 15 markering og 15, heading mens han godt kan deltage i det opbygende spil med 15 i afleveringer, førsteberøring og teknik.

Ritchie Walker tekniske stats ligger derimod i den mere offensive ende. Hans teknik er i særklasse og er en glimrende afslutter med 15 i afslutning. Hans defensive stats er ikke de bedste men heller ikke de dårligste.

Ved at spille dem begge som centralmidtbane support, føler jeg at jeg får det bedste ud af dem. De matcher hinanden godt defensivt og offensivt i og med at de er gode all-round spillere, og på den måde lader jeg ikke deres kvaliteter gå til spilde ved udelukkende at sætte f.eks. Rodwell til defensivt. På den måde ville jeg miste hans kvaliteter i det opbyggende spil, hvilket er vigtigt da midt spil er opbygget i gennem midten. Så på den måde får jeg udnyttet alle deres kvaliteter.

Så hvis spillerne er til det vil jeg klart anbefale to centralemidtbane spillere på support, da du får to spillere der byder til defensivt samt offensivt, du er godt dækket ind Smiley
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #5: 24 Sep 2011, 14:40 »

Hvordan spiller de normalt? For hvis man kigger på deres gennemsnitsbedømmel ser for denne sæson, så er det langt fra imponerende...
Logged

guldborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #6: 24 Sep 2011, 14:48 »

jeg spiller nærmest altid med en enten avanceret playmaker/ dybdeliggende og så ved siden af en boldvindende.. Det fungere altid kanon godt i mine saves!
Logged

oi oi pippo segna per noi

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Central midtbanespiller
« Svar #7: 24 Sep 2011, 14:48 »

De spiller helt fint, lader sjældent noget komme forbi, og deltager ofte i det offensive spil ved at dirigere afleveringer ud. Men nej deres rating er heller ikke så høj som jeg havde håbet eller troet den ville være, for synes egentlig de spiller rigtig rigtigt godt. Men så længe de præstere det de skal på banen, så gør det mig ikke så meget Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010