home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?  (Læst 37505 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #90: 29 Sep 2011, 19:12 »

Det dårligste hold - uanset, hvilket land og liga holdet kommer fra i Europa.

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #91: 29 Sep 2011, 19:18 »

Det dårligste hold - uanset, hvilket land og liga holdet kommer fra i Europa.

det skal jeg helt sikkert følge med i hvis du laver en blog igen

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller

« Svar #92: 29 Sep 2011, 19:28 »

det skal jeg helt sikkert følge med i hvis du laver en blog igen

Det har jeg ikke helt besluttet endnu. Det har taget ret meget af min tid at spille The Point, og så efterfølgende skrive blog.

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 01 Okt 2011, 09:17 »

Starter som altid med Spurs og kommer sikkert forbi Napoli og Dortmund. "Desværre" er mine 3 klubber de senere år gået frem på scenen og fået udmærkede hold, så udfordringen er næppe som tidligere Opstemt Ellers tager jeg nok turen forbi den engelske 3. bedste række og finder et tidligere tophold, som jeg forsøger at få tilbage igen.. Så er tiden også gået til 2013'eren kommer på banen Thumbs Up

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #94: 01 Okt 2011, 09:28 »

Manchester United, bare lige den første måned, for at komme i gang og så selvfølgelig fordi det er klubbén!

Så tænker jeg Anzhi, se om man kan få dem i den europæiske top, med alle milliarderne bag sig. Ellers kunne PSG eller Roma også være interessante! Smiley

fantastisknavn
Lilleputspiller
*

« Svar #95: 05 Okt 2011, 09:54 »

Gateshead et conference national hold dueer de seneste 3-4 versioner altid er endt i premier league efter 15-20 sæsoner nu er det på tide at finde ud af hvorfor

Berdel
Lilleputspiller
*

« Svar #96: 05 Okt 2011, 11:13 »

Esbjerg skal helt sikkert spilles op i superligaen igen og derefter tager jeg nok et spil med Napoli! Smiley

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 10 Okt 2011, 17:37 »

Jeg starter altid med Brøndby, og det har jeg også gjort i demoen. Ligger pt. nummer to i ligaen med 3 point til fck, ligger på første pladsen (Mener jeg) i min Euro gruppe.
Glæder mig utrolig meget til den fulde version kommer. Det bliver så fedt!

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #98: 10 Okt 2011, 17:47 »

Starter med Arsenal. De har også vildt mange penge, selvom jeg nok havde valgt dem alligevel.

Har lige startet med dem i demoen, hvor jeg har hentet Ganso, Felipe Anderson, Leandro og Sakho. Det bliver lidt af et dreamteam om nogle år, hvor Lucas skal hentes på den anden fløj også. Ren samba.

- og så blev Djourou, Arshavin, Almunia, Mannone og Chamakh smidt væk for omkring 200 millioner. Glædeligt..

Ariana Grande
Manager

« Svar #99: 10 Okt 2011, 17:56 »

Jeg er faktisk usikker på om der er et bestemt hold jeg plejer at starte med. Tror faktisk altid det har været lidt forskelligt.
Dog regner jeg med i årets udgave at starte med Silkeborg IF.
Derefter vil jeg nok prøver mig selv af i Real Betis og til sidst men ikke mindst også i min kære nabo by, Kjellerup som jo er rykket op i 2 Division Smiley

Jeg har faktisk lavet lidt om på dette efter at have prøvet demoen.
Ikke fordi jeg har spillet demoen særlig meget men har lige tjekket holdene osv.
Dog vil jeg faktisk starte med Ajax i år tror jeg.
Grunden er at jeg har tænkt mig at blogge om Silkeborg og det vil jeg ikke starte med at gøre lige når spillet er udkommet derfor udskyder jeg mit Silkeborg save lidt.
Så Ajax først og senere en blog med Silkeborg.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 10 Okt 2011, 20:06 »

Undskylder jeg lige gentager mig selv fra et andet topic, men det er måske mere passende her.

Noget jeg ser som altid , og har altid været sådan er folk aldrig tænker ud over Europas Grænser, men i alle mine år jeg har spillet FM er det faktisk interresant at spille i Argentina og Brasilien specielt pga deres liga system ..

Men for lige at tilføje noget her, kunne det være en genial udfordring at tage "River Plate" som rykkede ned i 2. Divsision for første gange nogen sinde i sommers.

Klubben som har fordret os med en del talenter igennem tiden...

Pablo Aimar, Javier Saviola, Cambiasso, Juan Pablo Sorin, Diego Placente, Javier Mascherano, Juan Pablo Angel, Alexis Sanchez , for at nævne spillerne der er kommet ud de sidste 10 år .. Talent potentiallet er så stort der at et par år der , og så en opbygning af en masse talenter og få dem op i Premiar Division igen , og så vinde copa libertardos og Cupa Sudamericana og så få et job i Europa efter 4-5 sæsoner så har du den største talent masse du kan få med dig over til Europa til knap så dyre penge.

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #101: 10 Okt 2011, 20:11 »

Jamen jeg skal da helt sikkert starte med FCK ! Opstemt som hvert år..

Derefter skal jeg nok have rettet op på Arsenal, inter og muligvis vinde lidt med Tottenham og Roma..

OG så en langtids karrier i Dortmund på et tidpunkt Opstemt

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 10 Okt 2011, 22:02 »

hej alle Smiley
Jeg kan ikke huske om man kan være hold under 2. Division, kan man det? Har ikke spillet 11'eren i lang tid.... Ville nemlig gerne være Skovshoved IF!! Smiley

Neal Caffrey!

JKJ
Gæst

« Svar #103: 11 Okt 2011, 12:54 »

Undskylder jeg lige gentager mig selv fra et andet topic, men det er måske mere passende her.

Noget jeg ser som altid , og har altid været sådan er folk aldrig tænker ud over Europas Grænser, men i alle mine år jeg har spillet FM er det faktisk interresant at spille i Argentina og Brasilien specielt pga deres liga system ..

Men for lige at tilføje noget her, kunne det være en genial udfordring at tage "River Plate" som rykkede ned i 2. Divsision for første gange nogen sinde i sommers.

Klubben som har fordret os med en del talenter igennem tiden...

Pablo Aimar, Javier Saviola, Cambiasso, Juan Pablo Sorin, Diego Placente, Javier Mascherano, Juan Pablo Angel, Alexis Sanchez , for at nævne spillerne der er kommet ud de sidste 10 år .. Talent potentiallet er så stort der at et par år der , og så en opbygning af en masse talenter og få dem op i Premiar Division igen , og så vinde copa libertardos og Cupa Sudamericana og så få et job i Europa efter 4-5 sæsoner så har du den største talent masse du kan få med dig over til Europa til knap så dyre penge.

Vi er slet ikke uenig om at der findes masser af talent i sydamerika.

Men jeg tror simpelthen de fleste der spiller FM tager nogle lande/ligaer de kender til.

De brasilianske klubber feks er jo med i et hav af turneringer og cups såvidt jeg lige husker. Jeg prøvede selv at starte et spil op der for en del år siden, det kan selvfølgelig have ændret sig, men det virkede uoverskueligt at holde styr på i hvilken turnering man nu skulle spille.

Feks i Europa spiller man alle mod alle i en turnering og det bedste holde vinder, mens det dårligste hold rykker ned. Det er til at forholde sig til Wink

polga
Lilleputspiller
*

« Svar #104: 16 Okt 2011, 21:51 »

Jeg starter med Lazio på fredag. De skal til tops i Serie A og i CL. Det skal ske med offensivt og lækkert  spil a la Barcelona.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010