home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?  (Læst 32300 gange)
Søgaard
Gæst
 
Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« : 02 Sep 2011, 14:56 »

Nu er transfervinduet lukket og trupperne til den kommende sæson er på plads. Dermed kan vi også begynde at danne et billede af hvilke hold, som bliver interessante i det kommende Football Manager. Skal du prøve at sikre Arsenal et trofæ efter salgene af Fabregas og Nasri? Eller skal du prøve at vippe FCK af pinden herhjemme med OB, Brøndby eller FC Midtjylland?

Fortæl om hvilket hold som bliver det første du går i krig med, når Football Manager 2012 rammer gaden og hvorfor valget er endt på netop dem!




Selv begynder jeg med Atalanta, som jeg har gjort de seneste år. Udfordringen i år bliver dog ekstra hård! Oprykker i Serie A og starter sæsonen med minus 6 point og med 3 år karantæne til anføreren. Altså venter der en ordentlig udfordring i at få Atalanta til at være over stregen, når vi kommer til slutningen af Maj. Derudover har de gjort nogle rigtig gode indkøb i vinters i form af blandt andet Guido Marilungo og her til sommer er Stefano Lucchini og Andrea Masiello.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #1: 02 Sep 2011, 15:13 »

Jeg starter som altid med mine helte fra Chelsea. Sådan har jeg bare en regel, og det er fedt hver gang. Jeg glæder mig til at prøve at få Torres i gang, og det sker forhåbentligt med hjælp fra Mata. Ellers glæder jeg mig til at Lukaku skal overtage rollen fra Drogba, og se hvordan det forløber sig. Det bliver spændende at se, om jeg kan vippe United af pinden, som også har lavet gode indkøb her til sommer. Nok er det Chelsea, men det er bestemt en udfordring. :-)
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #2: 02 Sep 2011, 15:17 »

As usual: Vestegnen.

Igennem de sidste 11 (10?) års udgaver jeg har været indehaver af så har de altid været de første jeg har valgt.

Derudover kunne jeg godt være fristet af at prøve at tage en tørn i Arsenal for at se jeg kan vinde pokaler med dem, når nu Arsene ikke kan.

Ellers vil jeg nok også tage fat i Liverpool, som er "min" klub i England, hvis jeg skal vælge nogen Smiley

Det er i hvert fald de sikre.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #3: 02 Sep 2011, 15:18 »

Jeg starter altid ud med Manchester United - da det er favorit klubben.

Men ellers skal Barcelona bestemt også prøves. Skal se om man kan lave en fantastisk Tiqui-taca taktik!
Logged

Manchester United

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #4: 02 Sep 2011, 15:26 »

Liverpool.......såd an er det altid, og jeg glæder mig:_)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #5: 02 Sep 2011, 16:00 »

Jeg regner med at starte med Juventus for at se det hele lidt an. Derefter kaster jeg mig over Sampdoria og måske Dortmund.

Måske skal jeg også gøre et forsøg med Novara.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #6: 02 Sep 2011, 18:29 »

Plejer som altid at lægge ud med FCK. I år bliver det dog bare lidt sværere at føre holdet til guld tror jeg, med de nye transfers der er sket, hvor nye spillere er kommet til og gamle ansigter som har vist sig at være kulturbærer i FCK har forladt klubben.

Derudover kunne jeg godt finde på, som Arsenal fan, at prøve at få Arsenal tilbage til toppen hvor de hører til. Det sidste guld blev vundet for 6-7 år siden, og derfor kunne det være meget skægt at prøve at få dem op og vinde guldet, på trods af klubbens nok største stjerner, Nasi og Fabregas har forladt klubben for store pengesumme.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #7: 02 Sep 2011, 18:46 »

Liverpool selvfølgelig Grin
Tror også jeg vil prøve at spille med både Evian og PSG.
Evian fordi det er en dansker klub, der lige er rykket op og skal etablere sig i den bedste række, og PSG fordi de er i gang med et vanvittigt projekt Opstemt
Ellers så Benfica og Leverkusen der har en stor plads i mit hjerte, og hvor jeg altid plejer at få et godt spil op og kører   Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #8: 02 Sep 2011, 18:48 »

Chelsea er selvskrevet . Men måske Roma for at prøve noget nyt da de har hentet en masse.
Logged

Vi skal alle være her.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #9: 02 Sep 2011, 18:50 »

Atletico først, som er en endnu større udfordring nu, og så selvfølgelig også Arsenal. Derudover ender det nok også ud i, at jeg skal forsøge at føre Juventus tilbage til deres storhedstid.

Glæder mig vildt efterhånden Smiley
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #10: 02 Sep 2011, 18:51 »

Selvfølgelig skal Barcelona starte FM12. Det er ligeså meget, for at finde ud af de nye ting i spillet. Derefter vil jeg nok som Arsenal fan, prøve at tage den udfording op, ellers Roma, som også ser gode ud i år Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #11: 02 Sep 2011, 19:22 »

Brøndbyernes Idrætsforening
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #12: 02 Sep 2011, 19:31 »

Ingen tvivl om at Roma skal testes i mit første spil i FM12. Med en midtbane der kan bestå af Lamela, Gago, Pjanic og De Rossi så skal der være fri muligheder for at spille underholdende.

Ellers er hold som OB, Brøndby, Anzhi, Wolves også nogen jeg vil overveje.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #13: 02 Sep 2011, 19:34 »

Som altid startes et nyt manager med Brøndby IF Smiley Og så regner jeg med et hold fra Championsship.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal du prøve kræfter med i FM12?
« Svar #14: 02 Sep 2011, 20:26 »

F.C. København, altid en god start. På den måde lærer man nemmere spillet at kende, også fordi det ikke er en kæmpe udfordring, dog er det blevet en større udfordring i år, så det bliver spændende. Jeg tror også at der skal prøves kræfter med Dortmund og Roma, meget spændende hold!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010