Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 947 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Champions League 2011/2012
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Champions League 2011/2012 (Læst 9645 gange)
U-4-E
Manager
Sv: Champions League 2011/2012
«
Svar #15:
16 Dec 2011, 15:56 »
Lyon - APOEL
Napoli - Chelsea
AC Milan - Arsenal
Basel - Bayern München
Leverkusen - Barcelona
CSKA Moskva - Real Madrid
Zenit - Benfica
Marseille - Inter
De første kampe bliver spillet fra d. 14. februar 2012 til og med d. 22 februar, med returkampe mellem d. 6 og 14. marts. Holdene nævnt først starter på hjemmebane.
Batigol
Manager
«
Svar #16:
16 Dec 2011, 18:12 »
Citat af: U-4-E 16 Dec 2011, 15:56
De første kampe bliver spillet fra d. 14. februar 2012 til og med d. 22 februar
, med returkampe mellem d. 6 og 14. marts. Holdene nævnt først starter på hjemmebane.
Det var godt nok nogle lange kampe!
Nej, men der er nogle spændende opgør imellem. Napoli-Chelsea og Milan-Arsenal skal nok blive nogle fremragende opgør. Begge er meget åbne. Ellers må man jo umiddelbart sige at Lyon, Bayern, Real Madrid og Pep's drenge har fået en nogenlunde overkommelige lodtrækning. APOEL har givetvis været dygtige her i gruppespillet, men jeg tror dog at det bliver endestationen for dem. Zenit-Benfica er en mere åben en af slagsen, men jeg føler mig ret overbevist om at Benfica trækker det længste strå. De har virket stærke i både ligaen og i europæisk sammenhæng, mens Zenit ikke ligefrem imponerede mig i gruppespillet. Det sidste opgør, mellem Marseille og Inter, er jeg virkelig i tvivl om. Inter er ekstremt svingende i år, men omvendt har Marseille heller ikke været voldsomt konsistente i hverken Ligue 1 eller Champions League. Det virker som et opgør der kan ende med både det ene og det andet.
De resterende tre opgør virker sådan nogenlunde ligetil. Jeg kan ikke forestille mig Basel gå videre herfra, nu hvor de allerede har overrasket. Det betyder at Bayern på ingen måde vil undervurdere dem og i stedet forsøge at sikre sig adgangsbilletten allerede i det første opgør, så det bliver en meget svær hjemmebanekamp for Basel. Ligeledes må man gå ud fra at Messi og Co. kan håndtere Leverkusen, selvom det er et hold jeg har megen respekt for. En ting er i hvert fald sikkert: Hvis Pep har intentioner om at generobre trofæet, bør det være en overkommelig kamp. Sidst kan jeg slet ikke forestille mig hvordan CSKA skal kunne true Madrid på nogen måde, selvom de skal ud på en lang rejse og spille på en svær bane i Moskva. De er for gode nu til at falde tilbage i det hul de var i for nogle år siden, hvor ottendedelsfinalen gang på gang var endestationen, og med sådan en lodtrækning er jeg helt sikker. Så umiddelbart ville jeg sige at jeg er rimelig sikker på udfaldet af Lyon-APOEL, Basel-Bayern, Leverkusen-Barcelona og CSKA-Real. Jeg føler mig også ganske overbevist om at Benfica slår Zenit, men de sidste 3 er meget åbne opgør, og dem jeg glæder mig mest til at se udfaldet af.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Newton Heath
Manager
«
Svar #17:
16 Dec 2011, 19:05 »
Glæder mig til de de to kampe indvoldverende engelske hold, der klart virker som de mest interessante. Napoli mod Chelsea er personligt den kamp jeg glæder mig mest til, og det bliver spændende at se om Chelseas defensiv kan hamle op med den offensive stjernetrio i Hamsik, Cavani og Lavezzi, eller om profiler flopper under pres. Derudover bliver det spændende at se om de unge kanoner kan slå den gamle garde over to kampe.
Ellers er der vel ikke det store at sætte en finger på, a walk in the park for Bayern, Real og Barca, der må være mine tre favoritter, mens Benfica, Lyon og Inter ligner mine umiddelbare favoritter i de sidste kampe. Marseille-Inter er mest på vippen, men jeg ser med hjemmebanefordelen og den evige rutine (ikke at Marseille ikke er rutinerede) en lille fordel til Inter, og derfor tipper jeg den 60-40 i Inters favør på forhånd.
verdenskrig
Manager
«
Svar #18:
17 Dec 2011, 12:41 »
Jeg er rigtig godt tilfreds med at Napoli trak Chelsea
.. Napoli har et forrygende godt hold, har masser af strenge at spille på, og spiller med en stor kreativitet..
De har udraderet City som jeg vil betegne som et bedre hold end Chelsea.. Selv på Citys bane var Napoli fremragende og skabte talrige chancer..
Glæder mig til at se Lavezzi og Hamsik overfor et tungt Chelsea forsvar, og så håber jeg at Cavani er kold foran kassen når chancen byder sig
.. Mit odds kunne sagtens leve en runde mere..
KOM SÅ NAPOLI
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #19:
17 Dec 2011, 14:24 »
United er alligevel måske med i spillet om Champions League trofæet.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14712
Szczesny
Manager
«
Svar #20:
17 Dec 2011, 14:54 »
Citat af: fresse94 17 Dec 2011, 14:24
United er alligevel måske med i spillet om Champions League trofæet.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14712
Hahaha... Virker meget usandsynligt. Derudover er det vel UEFA og ikke FIFA, som der har noget med sagen at gøre.
Jeg kan heller ikke lige forstå hvorfor Basel skal trækkes ind i det, under alle omstændigheder.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #21:
18 Dec 2011, 21:29 »
Der er lang tid til februar, men jeg vil prøve at komme med mine forudsigelser på hvem der går videre i Champions League..
Lyon - APOEL
Jeg er ikke et sekund i tvivl om Lyon nok skal klare ærterne her, de vinder nok samlet med over tre mål. De vinder den første kamp stort kunne jeg forestille mig, også spiller de en sikker kamp på APOEL's stadion.
Napoli - Chelsea
Der er ingen tvivl om dette er en meget svær bedømmelse, men jeg tror Chelsea er bedre over to kampe. De har været her MANGE MANGE gange før, og de ved hvad de skal gøre for at komme videre. Desuden har de også hjemmebanen til sidst, og det tror jeg bliver afgørende for deres videre deltagelse. Jeg tror måske Chelsea kan tabe i Napoli, men på Broen vinder de en sikker sejr.
AC Milan - Arsenal
Nu er jeg Arsenalfan, men AC Milan er virkelig et godt fodboldhold - og jeg tror dette bliver de tætteste kampe. Jeg tror og håber Arsenal går videre, pga. hjemmebanen til sidst - men det kræver et godt resultat på San Siro. Taber de med 2 mål der, så er de færdige. Det er der ingen tvivl om. Den kan gå begge veje, men tror på en smal Arsenal deltagelse.
Basel - Bayern München
Bayern viser hvordan den ged skal barberes. De vinder sikkert både ude og hjemme tror jeg. 2-0 ude og 2-0 hjemme - det kunne jeg godt forestille mig sker.
Leverkusen - Barcelona
Barcelona går videre. De er bare bedre. Jeg tror dog godt at de kan få problemer på Bayer Leverkusen's stadion.
CSKA Moskva - Real Madrid
Real Madrid går også videre her. De er bedre end CSKA, men ligesom Barcelona får de også problemer på udebane. Moskva er kold i februar, og CSKA har fantastiske fodboldspillere. Men Real sætter dem på plads på Bernabeu og kommer MEGET sikkert videre, ligesom Barcelona.
Zenit - Benfica
Den er svær at bedømme, men jeg tror Benfica vinder kampen i Portugal og spiller uafgjort i Rusland. Den er svær, for holdene er meget tætte synes jeg. Benfica har dog både hjemmebane til sidst og de har et lidt bedre hold.
Marseille - Inter
Inter skal nok klare den her, selvom Marseille har et rigtig rigtig stærkt hold. Inter skal dog nok være oppe i gear igen til februar, det er jeg ikke i tvivl om.
Hvad siger I andre??
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #22:
15 Mar 2012, 09:34 »
http://iprix.dk/index.php?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=survey&SMSurveyId=34d01dae86faab493b741bb1c321b17a
Hvem tror du der vinder CL i år ?
I må meget gerne skrive her nedenfor, hvorfor at i mener den i stemte på vinder i år.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #23:
15 Mar 2012, 10:58 »
Citat af: Messi1987 15 Mar 2012, 09:34
http://iprix.dk/index.php?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=survey&SMSurveyId=34d01dae86faab493b741bb1c321b17a
Hvem tror du der vinder CL i år ?
I må meget gerne skrive her nedenfor, hvorfor at i mener den i stemte på vinder i år.
Jeg tror at Real Madrid vinder Champions League i år.
Real Madrid er i min optik verdens bedste hold, som levere bundsolide præstationer hver eneste uge, og udsvingene er så utrolig små, at det er helt ufatteligt.
Det er et hold bestående af fodboldspillere fra absolut øverste hylde. Ronaldo er potentielt verdens bedste fodboldspiller, måske nogensinde, i min verden. Han er helt outstanding, og så komplet en fodboldspiller, at det er helt uvirkeligt. Hans eminente teknik er hans kernekompetence, og dette mestrer han til fulde. Tilmed har han flair, fysik og en unik sparketeknik. Hans hoppeevne og fysik gør, at han bestemt kan gøre sig til i luftrummet. Hans hurtighed og eksplosive antrit er helt, helt enestående. Faktisk mener jeg også, at han har udviklet sig som holdspiller, til trods for at man omtaler ham som værende egoistisk. Han ser faktisk mange afleveringer nu. Derfor tror jeg, at han kan blive afgørende for Real Madrids succes på den europæiske scene i år, grundet hans evne til at afgøre tingene på egen hånd.
Resten af truppen består jo som bekendt også af fantastiske spillere, og deres udvikling i denne sæson gør, at jeg tror på Real Madrid i år.
Barcelona er naturligvis også et unikt hold, og måske verdens bedste. Dog har de vist svaghedstegn i ligaen i år, og deres manglende stabilitet koster dem højst sandsynlig mesterskabet i år. Dog har de i seneste år (også i år) været betydeligt bedre end Real Madrid i de indbyrdes opgør, og deres rolighed og professionalisme i disse nerveprægede opgør, kan jo gøre at catalanerne render med trofæet i år, selvom jeg jo personligt tror på Real Madrid.
Jeg kan ikke umiddelbart se andre end de spanske gigantklubber løbe med titlen i år, og jeg håber naturligvis på en "El Clásico-CL-finale."
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #24:
15 Mar 2012, 16:24 »
Jeg har stemt på Barcelona.
Vores topniveau er højere end noget andet hold i verden. Det niveau vi viser frem, når det er de største kampe. Så kan ikke se hvorfor Barcelona ikke skulle forsvare sin titel. Endvidere, er ligaen med alt sandsynlighed tabt. Derfor satses alt på at genvinde CL som de første nogensinde, og motivationen herfor er stor.
«
Seneste Redigering: 15 Mar 2012, 17:18 af Messi1987
»
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
«
Svar #25:
15 Mar 2012, 16:41 »
Citat af: Daniel Nordentoft 15 Mar 2012, 10:58
Jeg tror at Real Madrid vinder Champions League i år.
Real Madrid er i min optik verdens bedste hold, som levere bundsolide præstationer hver eneste uge, og udsvingene er så utrolig små, at det er helt ufatteligt.
Det er et hold bestående af fodboldspillere fra absolut øverste hylde. Ronaldo er potentielt verdens bedste fodboldspiller, måske nogensinde, i min verden. Han er helt outstanding, og så komplet en fodboldspiller, at det er helt uvirkeligt. Hans eminente teknik er hans kernekompetence, og dette mestrer han til fulde. Tilmed har han flair, fysik og en unik sparketeknik. Hans hoppeevne og fysik gør, at han bestemt kan gøre sig til i luftrummet. Hans hurtighed og eksplosive antrit er helt, helt enestående. Faktisk mener jeg også, at han har udviklet sig som holdspiller, til trods for at man omtaler ham som værende egoistisk. Han ser faktisk mange afleveringer nu. Derfor tror jeg, at han kan blive afgørende for Real Madrids succes på den europæiske scene i år, grundet hans evne til at afgøre tingene på egen hånd.
Resten af truppen består jo som bekendt også af fantastiske spillere, og deres udvikling i denne sæson gør, at jeg tror på Real Madrid i år.
Barcelona er naturligvis også et unikt hold, og måske verdens bedste. Dog har de vist svaghedstegn i ligaen i år, og deres manglende stabilitet koster dem højst sandsynlig mesterskabet i år. Dog har de i seneste år (også i år) været betydeligt bedre end Real Madrid i de indbyrdes opgør, og deres rolighed og professionalisme i disse nerveprægede opgør, kan jo gøre at catalanerne render med trofæet i år, selvom jeg jo personligt tror på Real Madrid.
Jeg kan ikke umiddelbart se andre end de spanske gigantklubber løbe med titlen i år, og jeg håber naturligvis på en "El Clásico-CL-finale."
+500
Hala Madrid!
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #26:
15 Mar 2012, 16:42 »
Citat af: Messi1987 15 Mar 2012, 16:24
Sådan som jeg ser det, bliver det mellem Real Madrid og Barcelona nu.. Og mon ikke vi alle ved hvem der vinder der -_-
Så jeg har stemt på Barcelona.
Du er simpelthen den bedste til at begrunde dine meninger!
Jeg deler samme mening som Daniel Nordentoft. Real Madrid ligner bare verdens bedste hold i øjeblikket. Jeg kan sagtens se, at Barca måske kan spille smukkere fodbold, men Real Madrid er bare så stabile, at det gør helt ondt. Man besidder verdens farligste angribere i Ronaldo, Higuain og Benzema. Selvfølgelig har man haft mange dårlige kampe mod Barca de seneste år, men jeg ser klart fremgang. Især den sidste kamp på Camp Nou har virkelig styrket troen, samt de to kampe i Super Cuppen i starten af sæsonen. Når Real spiller sådan, så kan de sagtens spille op med Barca. Det bliver selvfølgelig rigtig tæt, men jeg tror dette er Real Madrids sæson og ikke Barcelonas. Sådan har det jo også vist sig at være i ligaen.
Det er enten mellem Real og Barca. Og så skal man alligevel heller ikke afskrive Bayern fuldstændig. Lad os nu sige de kommer til finalen, uden at skulle møde Barca eller Real. Så står de altså i finalen på hjemmebane, og her kan de sagtens vinde mod både Real og Barca.
Hala Madrid!
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #27:
15 Mar 2012, 23:43 »
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg vil forholde mig realistisk og objektivt, selvom mit billede sikkert signalerer noget andet. Jeg er ikke ligeså farvet som mange andre.
Med hensyn til en mulig vinder mener jeg kun, der er 4 hold i spil tilbage. Det er Milan, Bayern, Real Madrid og Barcelona.
Milan:
Milan har virke stærke og stabile i år både i CHL og ligaen, som de fører. Udover 0-3 nederlaget i London mod Arsenal, har Milan imponeret mig i denne sæson. De fik gode resultater mod Barcelona, selvom kampen i Barcelona var mere heldigt eller skarpheden, som gjorde, at de fik det gode resultat. Ellers er Milan en klub, som ved hvordan man vinder og kommer langt i CHL, og den rutine kan blive afgørende, når vi træder ind i slutfasen. Vil mene, at Milan er en lille outsider, men som skal overraske meget, hvis de skal vinde
Bayern:
Bayern har ikke imponeret i Bundesligaen, men imponerede derimod i den svære gruppe a. De vandt gruppen foran de andre store klubber Villareal, Napoli og City. De havde en forholdsvis overkommelig modstander i Basel, som dog vandt den første kamp. I anden kamp satte Bayern dog trumf på og viste klassen. De har slået United ud, da de så stærke ud for et par år siden, så hvorfor kan de ikke også smide andre favoritter ud? Ser dog stadig det som en overraskelse, hvis Bayern kommer til finalen (kommer selvfølgelig an på lodtrækningen)
Real Madrid:
Som mange andre skriver, har Real været det mest stabile hold i sæsonen og nok også det bedste. Det eneste hold, som kan ramme et højere niveau end dem er Barca. Så når de er så stabile vil jeg mene, at det kun er Barca, som kan tage pokalen fra Madrid. De har været kontante i gruppespillet og mod CSKA. Jeg vil mene, at chancen for Real Madrid og Barcelona er helt lige.
Barcelona:
Barcelona har ikke været så stabile i år som tidligere. Men formår dog at præstere i de store kampe og kommer med en 7-1 sejr i bagagen. Dog kan skader til de vigtigste spillere få konsekvenser. Det har været en meget skadesplaget sæson, og der kan stadig komme flere.
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #28:
18 Mar 2012, 21:03 »
Afstemningen er færdig nu. Den har kørt i 3 dage på 8 forskellige hjemmesider.
Stemme resultatet blev:
APOEL = 5 (1.02 %)
FC Barcelona = 386 (78.94 %)
Bayern München = 32 (6.54 %)
Benfica = 1 (0.2 %)
Chelsea = 3 (0.61 %)
Marseille = 1 (0.2 %)
Milan = 4 (0.82 %)
Real Madrid = 57 (11.66 %)
http://iprix.dk/index.php?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=result
HansenLFC
Gæst
«
Svar #29:
18 Mar 2012, 21:04 »
Citat af: Messi1987 18 Mar 2012, 21:03
Afstemningen er færdig nu. Den har kørt i 3 dage på 8 forskellige hjemmesider.
Stemme resultatet blev:
APOEL = 5 (1.02 %)
FC Barcelona = 386 (78.94 %)
Bayern München = 32 (6.54 %)
Benfica = 1 (0.2 %)
Chelsea = 3 (0.61 %)
Marseille = 1 (0.2 %)
Milan = 4 (0.82 %)
Real Madrid = 57 (11.66 %)
http://iprix.dk/index.php?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=result
Okay.
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »