home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  5. The Black Antilopes
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 5. The Black Antilopes  (Læst 1067 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
5. The Black Antilopes
« : 21 Aug 2011, 21:56 »

Varmen ramte mig, som et lyn fra den skyfrie himmel. Endelig var jeg her, jeg tog solbrillerne af og kiggede ud på de øde arealer. En taxi kom kørende, og nu var eventyret endelig startede. Nu var der kun en vej.. og det var fremad.







Skrevet af Mikkel

« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 21:54 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Black Antilopes
« Svar #1: 22 Aug 2011, 22:06 »

Velkommen til Luanda




En gul taxi kom kørende, og den tog mig ind. Taxaen var en, som fodboldforbundet havde sendt ud til lufthavnen i Luanda. Jeg satte mig til rette, og hilste på chaufføren. Han begyndte, at snakke til mig på portugisisk. Jeg rystede på hovedet, og måtte flere gange sige ”What”. Endelig var jeg fremme jeg gav manden en skilling, og han lyste op i sit ansigt.

Det var tydeligt at se, at det var fattige kår de kom fra de her mennesker. Jeg fandt hurtigt ud af, hvor forbundets kvarter lå. Jeg gik med min håndbagage over mod bygningen. Mit møde med forbundet ville blive vigtigt. Der var dejligt koldt da jeg trådte ind, og en mand stod klar til at modtage mig. Han smilede stort, og trykkede min hånd kraftigt.

Jeg smilte og hilste på mit bedste spansk/portugisiske. Han smilte igen, og tog mig med ned af en gang. Han pegede på døren, og jeg bankede på den, og en stemme sagde kom ind. Jeg trådte ind, og så her præsidenten for fodbold forbundet her i Angola. Vi snakkede længe, og i virkeligheden ventede jeg bare på papiret. Så skete det han tog et stykke papir op fra skuffen. Han skrev et par ting på det, og så gav han det til mig jeg skrev den sædvanlige krusedulle. Han smilede, og jeg smilede igen, også fik jeg ellers et håndtryk til den store guldmedalje.

Jeg fik af vide, at de allerede havde arrangeret en taxa til min landsholdbolig her i landet. Fornemt tænkte jeg, hvad mon de havde fundet på. Til min store glæde lå huset tæt på træningsbanerne, og der var gode muligheder for rigtig at flyde ud. Husets kvalitet var vel ligesom et godt parcelhus i Hillerød. Selvom det sikkert hernede var, hvad der svarede til Hellerup i Danmark.

Jeg smed min sko, og lagde mig på sengen. Nu skulle jeg have en godnats søvn inden første samling i morgen ved banerne.





Skrevet af Mikkel

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2. The Black Antilopes
« Svar #2: 25 Aug 2011, 16:24 »

Det første træningspas




Så var jeg fremme ved banen, og her stod så den store trup. Jeg gik rundt og gav dem hånden, og lærte dem at kende. Det var vigtigt, at vi fik et godt indtryk for om en måned skulle vi spille første kamp. Jeg havde sagt til spillerne, at de bare skulle give den fuld skrue til træningen.

Formen skulle i hvertfald være i top. For den første kamp bød på prominent modstand fra Uruguay. Det var selvfølelig noget af en mundfuld, at skulle møde semifinalisterne fra VM i Sydafrika. Jeg vidste dog at, hvis vi fik en god optakt til kampen havde vi en chance. Ellers handler det jo bare om form.

Første mål er dog kvalifikation til CAF. Gruppen vi har fået skulle være nogenlunde overkommelig. Gruppen er som følgende Uganda, Kenya og Guinea-Bissau. En gruppe, som jeg forventer vi går videre fra som nr. 1. Det eneste svære hold kan være Uganda, men da vi tidligere har været med ved VM er presset på os. Så nu venter vi bare på, at komme igang med den her kvalifikationen.





Skrevet af Mikkel
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3. The Black Antilopes
« Svar #3: 25 Aug 2011, 20:34 »

Profilerne fra Angola




Selvfølelig er alle på holdet vigtige, men alligevel er der nogle spillere, som skal markerer sig mere end andre. De spillere sætter vi fokus på i den her update, så i almene mennesker får et indblik i spillerne fra Angola. For det er jo de færreste der lige, kender hele holdet fra Angola eller deres profiler.

Carlos

Holdets sidste skanse målmanden Carlos, bliver uden tvivl en rigtig vigtig brik. Selvom han kun har spillet få landskampe har han heldigvis en god alder. Hvis man kigger på hans stærke sider kan reflekser nævnes. Så hvis vi skal spille Africa Nations Cup skal han spille godt.

Francisco Zuela

Den bomstærke midterforsvar Zuela bliver vores forsvarsstyrmand. Med hans kun 27 år er der jo en fremtid hos ham. Han er igen ligesom Carlos ikke så rutinerede på landsholdet, men jeg regner med at han kan udfylde rollen alligevel. Han fysiske styrke bliver helt klart vigtigt for at, kunne forsvarer godt.

Djalma

Det her er vores upcoming star på holdet. Med hans blot 23 år skal Djalma være en af de nye stjerner. Det viser sig også ved, at han den 1. januar skifter til Porto. Det vil både styrke ham og vores hold. Selvom knægten kun har spillet 10 landskampe kan jeg mærke, at ham her bliver fremtiden for holdet. Alle hans egenskaber er rigtig gode, men hans teknik er der, hvor vi skal finde hans potentiale.

Flávio

Her til sidst skal vi se på den måske mest kendte nemlig Flávio. Udover hans alder er 30 år, så har en stor erfaring og rutine. For med sine 52 landskampe bliver han utrolig vigtig for holdet. Hans fysiske og tekniske egenskaber skal vi få frem, så vi kan få ham til at lave en masse kasser.




Skrevet af Mikkel
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4. The Black Antilopes
« Svar #4: 25 Aug 2011, 21:54 »

The Black Antilopes taber i tæt opgør




Så er første test overstået for mine drenge. Desværre endte det ikke med en sejr, hvilket vi dog heller ikke havde forventet mod Uruguay. Kampen startede ellers forrygende da vi efter blot 11 minutter bringer os foran med 1-0. Holdet gik i ektase da Djalma ligger bolden frem til Flávio, som sparker den tørt ind bag Muslera.

Den føring varede kort for 1 minut efter får Uruguay en kontra, som Suarez sparker sikkert ind bag Carlos. Den scoring startede de stærke sydamerinakere og 6 minutter senere er det igen Suarez der er på spil til 1-2. Så lignede det at kampen skulle styres af de andre, men nej for vi pressede dem, og havde et godt forsøg som blev taget.

Desværre sker der så det, at lige efter vores gode spil får Uruguay bolden. Den bliver spillet til Forlán som sikkert banker den ind i hjørnet. Rigtig ærgeligt for holdet, og nu lignede altså virkelig en kamp som kunne blive en afklapsning. Tværtimod så viste vi igen det spil, som fungerede fantastisk. For i det 44 minut dukker Mantorras op i feltet, og han sender bolden ind til 2-3.

Den stilling hold også til efter pausen og et stykke hen i anden halvleg. Så skete det dog, som det også gjorde i første halvleg Suarez dukkede nemlig op og lukkede kampen med et mål til 2-4. Efterfølgende pressede vi dog på, og Flávio måtte se sit forsøg ramme overliggeren.

Dog synes jeg holdet spillede rigtig flot fodbold, hvis man ser bort fra de 4 indkasserede scoringer. Hvis vi kan få det spil med mod Uganda er der muligheder for 3 point i det opgør.








Skrevet af mikkel

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010