home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  En ny Æra!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En ny Æra!  (Læst 4231 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
En ny Æra!
« : 21 Aug 2011, 18:19 »



Forord



Jeg vil prøve at lave en blog igen! Jeg håber folk vil bære over med mig, selvom jeg har lavet et bar blogs før, som dog ikke har kørt længe, men det vil jeg ændre nu.
Jeg vil starte min blog om Brøndby og fører dem til tops.
Det bliver en tidligere kendt spiller/træner som kommer til at træne mit Brøndby hold.
Det kan være i vil sidde og gætte lidt, det altid sjovt.
Han er dansk! 

Samtidig vil jeg prøve noget nyt, fra min side af hvert fald, lave noget som jeg kalder ”det skriver pressen” hvor en journalist med speciale i fodbold og Brøndby følger holdet, og giver sin mening omkring de valg som klubben gør.


Ps. Manger hjælp til indsæt af billeder!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #1: 21 Aug 2011, 21:15 »

Vil gerne høre om der var nogle som kunne komme med nogle tips, links eller kode som man bruger når man sætter billeder ind, eller skal have dem redigeret, med frame rundt om.
F.eks. så aner jeg ikke hvordan folks sætter et billede ud i siden, så det passer flot med teksten, og oppe i mit første indlæg der kunne jeg på ingen måder ændre på størrelsen på billedet, så når jeg ændrede så blev det mindre i stedet for større?

Håber der er nogen som kan komme med hjælp Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En ny Æra!
« Svar #2: 21 Aug 2011, 21:50 »

Vil gerne høre om der var nogle som kunne komme med nogle tips, links eller kode som man bruger når man sætter billeder ind, eller skal have dem redigeret, med frame rundt om.
F.eks. så aner jeg ikke hvordan folks sætter et billede ud i siden, så det passer flot med teksten, og oppe i mit første indlæg der kunne jeg på ingen måder ændre på størrelsen på billedet, så når jeg ændrede så blev det mindre i stedet for større?

Håber der er nogen som kan komme med hjælp Smiley

http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=15 

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35  Wink
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #3: 21 Aug 2011, 21:56 »

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #4: 21 Aug 2011, 22:25 »

Pressemødet

Brøndby valgte i dag at fyre deres manager Henrik Jensen, og ansætte den tidligere OB manager Lars Olsen på en toårig kontrakt.

- Brøndby har i dag, d. 24. juni, indkaldt pressen og andre som skulle have lyst til at komme, til et pressemøde vedrørende vores træner Henrik Jensen som vi desværre ikke har fundet stabil nok, de sportslige resultater har slet ikke været gode nok, og derfor har vi valgt at fyre Henrik.



Vi har været på jagt efter en ny træner i et stykke tid, både indenlands og udenlands, og vi har fundet vores nye træner her i Danmark, endda en tidligere Brøndby spiller.
Vi er sikre på at vores nye træner kan bidrage med hans egne ideer, og vi har fuld tillid til manden og vi giver ham de midler og den arbejdsro han skal have for at komme godt i gang med arbejdet her hos Brøndby IF.

Jeg vil gerne sige velkommen til vores nye træner – Lars Olsen!

Samtidig med at de ord blev sagt træder en stolt Lars Olsen ind i lokalet og sætter sig tilrette ved bordet og begynder på sin tale.

- Jeg er glad for at være ansat i så stor en klub. De sidste par år har Brøndby været i sportslig krise og det vil jeg for alt i verden prøve at ændre, det ville betyde meget hvis jeg kan hjælpe klubben op i tabellen hvor den hører til.

Og for at gøre sådan noget skal der jo selvfølgelig ændringer til, og det er også derfor jeg er kommet til. I vil i fremtiden se spiller salg af større kaliber, fordi at vi netop har dyre drenge rendende rundt, og det skal der ændres på. Vores økonomi er ikke den bedste og derfor skal der ske ændringer.

Tak fordi i mødte op i dag.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En ny Æra!
« Svar #5: 21 Aug 2011, 22:33 »

følger klart med i en Brøndby blog Wink

når det så er sagt, så er der altså mange sjuskefejl som kunne have været rettet, hvis du lige kigger dine updates igennem en ekstra gang.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En ny Æra!
« Svar #6: 21 Aug 2011, 22:36 »

Følger selvfølgelig med i en blog om Vestegnens drenge. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #7: 22 Aug 2011, 08:10 »

følger klart med i en Brøndby blog Wink

når det så er sagt, så er der altså mange sjuskefejl som kunne have været rettet, hvis du lige kigger dine updates igennem en ekstra gang.

Jo tak.
Skal nok lige gøre det bedre.

PS. Har stadig problemer med billederne, for kan ikke ændre på størrelsen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #8: 23 Aug 2011, 19:40 »



Optakt til Superligaen
Sæsonstarten står for døren, og Brøndby har særdeles været aktiv på transfer markedet.

Lars Olsen lovede ændringer ved pressemødet, og man må sige at løftet er blevet holdt. Klubben har købt 8 spiller som de mener er forbedringer, samtidig er 6 spiller blevet solgt til udlandet.

Den første nye spiller som kom til klubben er en ung fransk 20årig angriber. Ahmed Soukouna blev hentet til klubben på en fri transfer, og valgte Brøndby foran andre klubber. Generelt set har Brøndby gjort meget brug af de fri kontrakter, som hele fire spiller er blevet hentet til klubben på. Fra Norske Start kom Espen Børufsen. Espen spiller ude på venstre kanten og er helt klart en forstærkning, og det var også grunden til at Jan K blev solgt.

Endnu en nordmand kom til klubben, denne gang den nittenårige forsvarsspiller Vegar Eggen Hedenstad. Brøndby var ikke den eneste klub i kampen om den unge forsvarsspiller, både Dinamo, Man. City og andre klubber var ude efter nordmanden, men han valgte, til trænerens store forbløffelse at tage til Danmark.

To danskere blev også hentet til klubben, hvilket viser at det der stadig er interesse for de danske spillere. Den første blev købt hjem, fra Roda JC, der er hverken tale om Mads Junker eller Skoubo, men en spiller som hører til nede i den defensive del af holdet, nemlig Sebastian Svärd. Den anden dansker som blev hentet til klubben var en smule dyre end Sebastian. Der er tale om den forsvarsstærke Martin Albrechtsen som blev købt fra FC Midtjylland, og selvom at han har rundet de 30 år, så er han helt klart en god forstærkning.

De sidste tre spiller som kom til klubben, kom på en fri transfer. Den første var endnu en angriber, denne gang den hvidrussiske Vladimir Yurchenko som helt klart vil blive en forstærkning. Nahsat Akram blev også hentet til klubben fra Irak. Nahsat er central midtbanespiller, kan dog også spille på den offensive plads. Midtbanen har været et sted som skulle bruge en stærk forstærkning, og det har Brøndby fået i Nahsat.

Den sidste spiller som blev hentet til klubben var den 31årige brasilianske Adriano Vieira Louzada. Den tidligere Porto spiller var uden klub og da Adriano stadig er en stærk spiller, var det klart for Brøndby at tilbyde ham en god kontrakt.
« Seneste Redigering: 23 Aug 2011, 20:24 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #9: 23 Aug 2011, 19:41 »

Så der ny update.
Hvis der stadig er små problemer med teksten eller det grammatiske, så må folk lige sige til.
Jeg har aldrig været den stærke i den, så jeg læser tit det igennem tre gange for at finde fejlene Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En ny Æra!
« Svar #10: 23 Aug 2011, 19:50 »

Det ser da spændende ud og alt begyndelse er en læringsproces så det skal nok gå det. Der mangler nogle mellemrum mellem nogle af spillernavnene og blev der ved screenshotsene
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #11: 23 Aug 2011, 20:08 »

Åh ja, det kan jeg da godt se nu!
Tak for det!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En ny Æra!
« Svar #12: 23 Aug 2011, 20:14 »

Det var da så lidt.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #13: 24 Aug 2011, 10:36 »

Trup gennemgang og lidt taktik.


Træningskampene er overstået, Europa League er godt i gang og Brøndbys trup er mere en klar til en den nye sæson. Brøndbys aktivitet i transfer vinduet er stoppet, der er købt det ind der skal, og de spiller som skulle sælges er blevet solgt, og der er blevet ryddet godt op i truppen som Brøndby havde inden ferien.



Man må sige at Stephan Andersen er, uden nogen form for tvivl, første valget i Brøndby, og det vil han nok blive ved med. Med den erfaring han har fået fra Premier League og den klasse han besidder så skal der noget til før at Tørnæs kan slå ham af pinden, med mindre han bliver solgt. Men så bliver der nok handlet ind en ny målmand ind, da hverken Tørnæs eller Falkesgaard bliver set som fremtidens mand i Brøndby, de har bare ikke kvaliteterne til at stå for et top hold i Superligaen.



Brøndbys forsvar er blevet godt besat på de fleste positioner, og det er kun godt med flere reserver. Martin Albrechtsen, Brøndbys nye forsvarsklippe, er gået i krig mod både viceanfører Max von Schlebrügge og Clarence Goodson omkring startpladsen i det centrale. Og eftersom Martin kom til klubben må man sige at det centrale er helt på plads i Brøndby, de tre spiller må vise hvad de kan på dagen og ud fra det de viser bliver det besluttet hvem der skal starter.

På højrebacken må Anders Randrup se sig selv slået af både den nye unge Vegar Eggen Hedenstad og Daniel Wass, og en udlejning af backen kan være en realitet i fremtiden. Selvom at Vegar Hedenstad ser ud til at blive en meget bedre back end Daniel Wass, så er han stadig meget ung og har mere at lære. Derfor er Wass første valget til højrebacken, så Brøndby får den rutine der skal til, men samtidig skal Lars sørge for at Vegar får en masse spilletid, så han kan udvikle sig til en klassespiller.

Hvis vi kigger på venstrebacken så er det nok den tyndeste plads i Brøndbys trup, fordi der kun er to til at kæmpe om den plads. Jan Frederiksen er Brøndbys første valg, men han er desværre ikke nogen klassespiller, og derfor er det vigtigt at der snarest bliver hentet en ny erstatning. Thomas Rasmussen er ikke hvad han har været, kvaliteterne er røget mens alderen er steget, og det er der ikke noget at sige til.



Midtbanen er en af de rigtige gode sider i Brøndby, der er både stærke rutinerede spillere, og så er der de unge talenter som skal hjælpe med at gøre Brøndby et godt hold i fremtiden.
Der blev både solgt ud og købt nye spillere til midtbanen og selvom de nye ikke har været med i mange kampe så har de vist gode takter, og deres kvaliteter bliver dyrebare for Brøndby.

På den defensive plads er Sebastian Svärd første valg, og det var også derfor han blev hentet til klubben.
Eftersom Paul Jatte blev solgt til Racing, så er det Jens Stryger som kan gå ned og spille på den defensive plads, hvis Svärd skulle gå hen og blive skadet. Men da det ikke er hans favorit plads ville en reserve til pladsen være et klogt træk. Og en mulig reserve kunne være Kara fra Tromsø være et godt valg for Brøndby.
 
Kanterne i Brøndby er også besat af god rutine og klasse spillere. Og selvom Jan K blev solgt, så fik Brøndby som sagt Espen Børufsen ind og han kan blive en stor spiller for holdet, med det potentiale som han render rundt med. Og derfor er han også første valget til højrekanten.
På den venstre kant har vi anfører Krohn-Dehli, som må siges at være en klassespiller hos Brøndby, og det også derfor at det netop er ham der er rendt med anførerbindet.

Der er ikke så meget viden, endnu, omkring Brøndbys nye midtbanegeneral Nashat Akram. Som sagt så kommer han fra Irak på en fri transfer, han har tidligere spiller i Quatar, Saudi Arabien og senest i Holland hos FC Twente. Hjørnespark er der hvor hans største kvaliteter, og derfor bliver det nok ham der kommer til at tage dem i fremtiden.

Som sagt kan Jens Stryger Larsen spille på den defensive, og så kan han bruges ude på kanten hvis Krohnen bliver skadet, men den centrale plads må siges at være der hvor han hører bedst hjemme. Der går ikke mange år før at Stryger kan blive en stamspiller på Brøndby, fordi hans kvaliteter er så høje og han er et stort multitalent.

Mike Jensen og Osama Akharraz er to spillere som bliver regnet for rigtig gode reserver, og de kan nemt hoppe ind og erstatte flere spillere på Brøndby holdet.
Osama mangler dog en smule kvalitet før han bliver en klasse spiller, men det skal nok komme.



Angrebet er også godt besat, efter tre nye angriber i klubben er antallet som kan spille på toppen oppe på fem stykker, hvor de fire af dem kan starte inde, og den sidste er Nicolaj Agger, som lige mangler det sidste for at kunne starte inde og spille det meste af en kamp.

Vladimir Yurchenko er den af angriberne som vil have en fast startplads, fordi han nok er den stærkeste angriber i Brøndby pt. fordi han besidder så mange kvaliteter og kan gøre modstanderes dag et rent helvede. Derefter vil Ahmed Soukouna og Adriano kæmpe om den anden plads i angrebet, og så handler det om hvem der er bedst på dagen og hvem modstanderen er. De er begge meget gode og stærke spiller, hvor Adriano har meget mere rutine og erfaring, da han har rundet de 30 år og spillet flere store steder i verdenen.

Og så er der til sidst Bernburg. Lige pt. må man indrømme at han nok er den 4 bedste angriber i Brøndby og derfor er han ikke så tæt på en startplads som flere af de andre er. Han skal lige spille et par kampe og komme op i gear!



« Seneste Redigering: 24 Aug 2011, 10:50 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En ny Æra!
« Svar #14: 25 Aug 2011, 08:15 »



Brøndby 8 – 0 Cliftonville

Brøndby har fået en rigtig flot start i Europa League. Lars Olsen overbeviste alle om at hans hold nok skal komme langt i Europa da mand i første kamp mødte Cliftonville fra Nordirland.

Første kamp blev spillet hjemme på Brøndby Stadion. Alle var klar til kamp, nervøsiteten var ikke til stede hos nogen den aften hvor de irske spillere kom på besøg. Lars Olsen virkede sikker under alle interviews og hans hold var sat op til kamp.
Holdet virkede sikre da fløjten gav sin lyd og bolden blev givet op. Der skulle ikke gå mere en to minutter før bolden var i nettet hos gæsterne, anfører Michael Krohn-Dehli var manden bag Brøndbys første mål, og det var den perfekte start for hjemmebane holdet. Brøndby styrede kampen med hård hånd og havde chance på chance for at score en masse mål. I det 14 minut var der igen scoret, ny indkøbte Espen Børufsen viste lidt af hans kvaliteter da Ahmed Soukouna lagde bolden flot ind i straffesparksfeltet og lagde den perfekt til Espens fødder, 2-0 til Brøndby. Ahmed Soukouna blev, med sine tre mål, kampens spiller, en vild og flot præsentation fra Ahmed. Hans første mål faldt kun fem minutter efter Krohnen’s mål. Det var tydeligt at se hvor dårligt spillende Cliftonville var den aften, og det brugte Brøndby til deres fordel. Det var igen Ahmed, som scorede det 3 mål i kampen. Jens Larsen havde fået den ære at spille hele kampen som mand på midten, og det resulterede i et mål i det 45 minut.
5-0 var stillingen ved pausen, og nu var der slet ingen grund til panik eller nervøsitet omkring om Brøndby skulle gå videre til næste runde, det var næsten 100 % sikkert. Fansene var i top, hele stadionet bragede af glæde, sang og pyroteknik.

Anden halvleg skulle vise sig at være en ligeså tempofyldt og underholdene som den første. Efter 19 minutter af anden halvleg var det igen Soukouna der var manden bag Brøndbys 6 mål, da et udspark fra gæsternes målmand blev fanget af en Brøndby spiller og sendt op til Soukouna som med et par træk kunne sende den ind i målet. 4 minutter efter at Soukouna havde færdiggjort sig hattrick var det igen Jens som scorede et flot mål, efter at have fået afleveret bolden af Espen Børufsen. Det sidste mål i denne kamp blev scoret af den nye forsvarsklippe Martin Albrechtsen.

Alt I alt så ser det godt ud for Brøndby og deres chancer for at gå videre til næste runde i Europa. Lars og ikke mindst holdet har bevidst at de er klar til at gå videre, og at de er klar til en ny sæson i Superligaen

Ugen efter var det returkampen som gjaldt. Kampen skulle spilles på Solitude i Belfast, der var ikke mere en 2400 tilskuer tilstede den aften.
Kampen skulle gå hen og vise sig at være en lige så intens og underholdende kamp som den første.





Cliftonville 0 – 7 Brøndby


Igen skulle der ikke gå længe før at Brøndby kom på tavlen, allerede efter et minut havde Vladimir Yurchenko bragt danskerne foran, det kunne ikke være en bedre start. Martin Albrechtsen skulle gå blive en kampens spiller, da han leverede en pragtfuld præsentation og lavede sig første hattrick for Brøndby. Hans første mål kom i det 13 minut, da et frispark blev sent ind i feltet og Martin hoppede højest og headede bolden ind i målet. Igen var Brøndby deres modstander helt overlegne og de havde ikke meget at komme efter. I stedet for Jens, var det Nashat Akram som startede inde på den centrale midt, og det resulterede i hans første mål i den gule trøje efter 26 minutter. 13 minutter senere ville Ahmed Soukouna også på måltavlen, og det kom han da en bold blev sparket op til ham, og han kunne løbe en ordentlig friløber, og sætte bolden nemt i mål. Sidste mål i første halvleg kom et minut inde i dommerens overtid, og igen var det Martin Albrechtsen som fik hovedet først på bolden, og lavede hans andet mål i kampen. 5 – 0 til Brøndby i halvlegen.

Anden halvleg startede med lidt mindre fart og tempo fra Brøndbys side, de var sikre på at gå videre så de havde sænket niveauet, men styrede stadigvæk hele showet. I det 58 minut kom Vladimir Yurchenko igen på tavlen, da Krohnen smækkede en bold fladt ind i feltet og Yurchenko var den første som nåede bolden og satte den ind. Det sidste mål i kampen om at gå videre, var det tredje mål fra Martin Albrechtsen.

Brøndby er videre til næste runde, hvor de skal møde Apollon Limassol fra Cypern.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 08:18 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010