home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1138 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Efterårsbold '11
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Efterårsbold '11  (Læst 36252 gange)
CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #135: 12 Okt 2011, 20:56 »

Kampen i sig selv skulle gerne tage halvanden time, og så går der lidt tid inden man kommer i gang. Bagefter håber jeg da at folk bliver lidt, men det kommer formentligt også an på vejret mm. Smiley
Okay skal bare lige tjekke med tiderne når man tænker på at tage med men det skal jo gøres ned til sidste detalje når man kommer  ''helt'' fra odense Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #136: 12 Okt 2011, 21:03 »

Vi skal nok finde ud af noget. Det ville være super hvis du ville være med Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #137: 13 Okt 2011, 19:11 »

En mail er tikket ind i dag. Banerne i Sundby (Sundby Idrætspark ifl Kbh kommunes hjemmeside) er ejet af Kbh kommune, og skal lejes hos dem. Så vidt jeg kan finde ud af deres online booking, er der angiveligt optaget der. Jeg tager dog kontakt til dem, og at hører ad, med mindre der er nogle hajer der kan finde ud af deres system. Tunge

Edit: Tårnby Stadion og banerne omkring er alle optaget den dag. Jeg har intet svar fået endnu omkring Leki A. Stadion, håber det kommer snart :-)
« Seneste Redigering: 14 Okt 2011, 22:31 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #138: 18 Okt 2011, 10:54 »

Kom så folkens. Vi skal til at have truffet en afgørelse om, hvad vi gør. Bliver det til noget eller?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #139: 18 Okt 2011, 12:57 »

Der er sku langt fra Horsens Skuffet
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #140: 18 Okt 2011, 20:33 »

Jeg synes da helt bestemt at man gå langt for at få arrangementet i hus. Og hvis folk udenfor Kbh området ved, at de kan sikre en bane mere centralt i langt, eller forhører sig, så giv endelig lyd. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #141: 19 Okt 2011, 14:46 »

Jeg har heller intet imod at tage andetsteds. Dog må man formode, at mange af dem der har meldt både til og fra, har gjort det ud fra den forudsætning at banen er nær KBH.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #142: 19 Okt 2011, 14:55 »

Men hvis vi kan være 14 spillere, er det fint med mig. 7-mands bold <3
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #143: 19 Okt 2011, 14:57 »

11 mands er optimalt efter min mening, men for min skyld bør vi bare samles dem vi kan skrabe sammen. Bliver vi kun 14, jamen så er 7-mands bold jo super Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #144: 24 Okt 2011, 12:29 »

Så folkens! Nu skal vi altså finde en afgørelse. Jeg har idag snakket med de ansvarlige for banerne på DTU - dem kan vi heller ikke benytte.

Jeg mangler lidt respons fra dem der står for arrangementet. Hvis det ender med en aflysning, som man allerede nu er klar over, så lad os få det gjort, så folk langvejsfra uden Orangebilleter kan nå at aflyse deres billetter og få pengene retur.

Jeg håber meget at det bliver til noget, og jeg er også frisk på det meste. Men vi skal til at have en afgørelse, og også gerne en afklaring fra alle de tilmeldte, om de stadig har tænkt sig at møde op? Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #145: 24 Okt 2011, 12:42 »

Jeg er i al fald klar på at begrave den og i stedet se frem mod en gang tidlig sommerbold (første arrangement var vist i april måned, og det kunne vi måske se på igen)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #146: 26 Okt 2011, 17:19 »

Mener også vi skrev tidligere at vi ikke rigtigt kunne gøre mere og derfor måtte aflyse. Jeg har i hvert fald slettet eventet i min kalender.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #147: 26 Okt 2011, 20:44 »

Synes det er super ærgerligt. Altså man kan jo sagtens skaffe en bane, men så er det nok ikke så gode forhold og placeringen er ikke helt optimal for de fleste, men hvis nogle kender noget i nærheden af Kbh. så synes jeg endelig at de skal give sig tilkende, da det absolut bliver et fedt arrangement, såfremt det bliver til noget.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #148: 28 Okt 2011, 12:37 »

Det ser umiddelbart ikke ud til at der sker noget.

Er arrangementet dødt, eller...?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #149: 28 Okt 2011, 13:10 »

Jeg dødsdømmer Efterårsbold '11, og annoncerer Sommerbold '12 i april måned. Det er det vi arbejder os hen imod i stedet. Der går nok 2-3 måneder før jeg kommer med update på næste bold-arrangement, men det kommer til at ligge i april.

Problemet er at vi ikke 'bare' kan vælge en gratis bane i Kbh, for når den er gratis er der også andre der kan bruge den, og hvis vi så dukker op og den er optaget, hvad gør man så? Leder efter en ny? Vi er nødt til at finde et sted hvor man kan reservere, og helst hvor man kan reservere GRATIS eller for meget lav baneleje.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010