home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1027 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Efterårsbold '11
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Efterårsbold '11  (Læst 36309 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #90: 26 Sep 2011, 15:09 »

Jeg har ikke fingeren på pulsen med status. Jeg kontaktede for nogen tid siden Berendt, men der var der ikke noget godt nyt. Han har dog forsøgt sig med bestyrelsen igen, og så er den ellers død der. Hvis han og David har lyst mener jeg at vi udfylder kravet om 22 deltagere, men det er også forudsat at alle stadig er med.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #91: 27 Sep 2011, 16:17 »

Jeg glæder mig, og ser i den grad frem til at vi spiller igen. Hvis det skulle knibe med deltagere, kan jeg muligvis tage et par stykker med fra Lyngby.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #92: 29 Sep 2011, 23:43 »

Men er vi sikker på at have en bane? Mon ikke folk nok kan få venner med så vi burde blive nok. Så så længe vi har en bane burde vi kunne klare det :-)
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #93: 01 Okt 2011, 11:19 »

Men er vi sikker på at have en bane? Mon ikke folk nok kan få venner med så vi burde blive nok. Så så længe vi har en bane burde vi kunne klare det :-)

Helt enig Smiley


Med henhold til banen, så kan jeg evt. tjekke om vi kan leje en kunstgræsbane ved Ryparken? Jeg spillede selv en kamp der i onsdags, og det er virkelig en fantastisk bane - ingen "kunsteffekt" og samtidig en helt flad og hurtig bane. Virkelig en fornøjelse at spille på.

De eneste krav er, at man ikke må anvende metalknopper, samt at det tilsyneladende koster 400 kr. - jeg har dog ikke tjekket det 100% op endnu. 400 kr fordelt på et par og 20 mand er dog ikke mere end 20 kr. pr. deltager Smiley
« Seneste Redigering: 01 Okt 2011, 11:32 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #94: 03 Okt 2011, 09:23 »

Vi har spillet på den bane før, og den er super.

Men angående betaling har jeg dårlig erfaring med at folk simpelthen ikke dukker op med penge. Derfor så skal de enten betale når de tilmelder sig, eller også skal en håndfuld personer gå sammen om at betale det beløb.

Men da det er i slutningen af oktober jo, så synes jeg at den kunstgræsbane vil være at foretrække da normalt græs begynder at gøre pænt nas i den periode. Men hvis Berendt og Pluto har aftalt banen vi spillede på sidst, så ingen problemer der!
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #95: 03 Okt 2011, 09:26 »

Jeg må desværre melde afbud.. Jeg har fri fra arbejde, men spiller selv sidste turneringskamp den dag, samt der er fodboldafslutning om aftenen :-)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #96: 03 Okt 2011, 10:32 »

Vi har spillet på den bane før, og den er super.

Men angående betaling har jeg dårlig erfaring med at folk simpelthen ikke dukker op med penge. Derfor så skal de enten betale når de tilmelder sig, eller også skal en håndfuld personer gå sammen om at betale det beløb.

Men da det er i slutningen af oktober jo, så synes jeg at den kunstgræsbane vil være at foretrække da normalt græs begynder at gøre pænt nas i den periode. Men hvis Berendt og Pluto har aftalt banen vi spillede på sidst, så ingen problemer der!

Vi får IKKE den samme bane som sidst. Så meget ved jeg. Men han ville prøve at skaffe en anden. Jeg prøver at prikke lidt til ham. Ellers synes jeg helt sikkert at Ryparken er et godt bud. ELSKER kunstgræsbanen der!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #97: 04 Okt 2011, 05:05 »

Vi får IKKE den samme bane som sidst. Så meget ved jeg. Men han ville prøve at skaffe en anden. Jeg prøver at prikke lidt til ham. Ellers synes jeg helt sikkert at Ryparken er et godt bud. ELSKER kunstgræsbanen der!

Problemet med den anden bane er bare, at jeg nægter at tro på at alle tager penge med til betaling. Så det skal være op til flere af os at betale lidt ekstra hvis vi skal have den bane.

Og så skal det jo helst også være for et par timer så vi kan nå en ordentlig kamp uden tidspres. Ved ikke om de 400 kr er per time?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #98: 04 Okt 2011, 11:32 »

Du har ret :S

Folk er nu flinke til at huske penge til præmier, men jeg ved godt hvad du mener...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #99: 04 Okt 2011, 12:27 »

Jeg fandt priserne her: http://www.kubik.kk.dk/ryparken/priser

Jeg kan dog ikke finde ud af at reservere..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #100: 04 Okt 2011, 12:34 »

Jeg må sige, at det desværre ikke er sikkert, at jeg kan deltage i dette arrangement, alligevel. Derfor vil jeg gerne på standby-listen. Der er noget familiefis den dag, men jeg er ved at snakke med de gamle om det.

Det var utrolig fedt sidste gang, og det er ikke noget jeg har lyst til at gå glip af.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #101: 05 Okt 2011, 23:04 »

Det jo så det vi må finde en løsning på pluto.. Sig til når du hører fra berendt! Og ellers bare fang mig hvis du skal have hjælp til noget. Du har jo nummeret ;-)
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #102: 08 Okt 2011, 21:11 »

Hvad er status på nuværende tidspunkt?
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #103: 08 Okt 2011, 21:37 »

Jeg kan  også komme Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Efterårsbold '11
« Svar #104: 09 Okt 2011, 11:35 »

Vi kan IKKE få fat i en bane på Jægersborg. Så vi skal nok ud i at leje en bane
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010