home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34815 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #135: 21 Sep 2011, 00:46 »

Nå det var sgu da en godkendt økonomi, ikke den vilde gæld de har. Nej det er jo nemlig det ang. stadion, det er jo kæmpe stort i forhold til den skotske liga, og tænker at det er svært at fylde det til kampe mod de små skotske hold, som jo ikke er særligt attraktive.

Ja den er lækker.. Thumbs Up Nej det er jo det.. Mit gennemsnit ligger på 51.800 i den her sæson og der er jo plads til 60.000.. men der er udsolgt til de store kampe og til CL kampene.. Thumbs Up

EDIT: Har lige tjekket i FM.. i gennemsnit er 85 % af Celtic Park fyldt ud Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #136: 21 Sep 2011, 11:35 »

Det tegner sig til at blive en kongesæson med masser af sølvtøj og et mere end godkendt resultat i min "debut" sæson i Champions League.. Det bliver så stort Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #137: 21 Sep 2011, 17:30 »

Min fjerde sæson blev min mest trofæløse af slagsen, og modsat de tre første sæsoner formåede jeg blot at hente to trofæer, nemlig Liga Cuppen og selvfølgelig ligaen. Det blev en sæson hvor Rangers for første gang kunne følge mig indtil vi gik ind i det nye år, hvor jeg slog dem 0-2 og 4-0 og gik syv point foran dem. Derfra så jeg mig ikke tilbage og endte med at vinde meget komfortabelt. Liga Cup-finalen vandt jeg med 4-0 over Motherwell, mens Hearts blev min banemand i kvartfinalen af pokalturneringen. Den kamp formåede jeg på en eller anden måde at tabe 1-0.

Succes i Champions League er selvfølgelig hovedmålet for klubben og efter gruppespillet i årets turnering havde jeg meget at glæde mig over. Gruppen bestod af RB Salzburg, Zenit og Chelsea og netop Chelsea slog jeg i første kamp på Celtic Park med 2-1 på et comeback i anden halvleg. Denne blev fulgt op med en 0-5 afklapsning af Salzburg i Østrig, hvor Eden Hazard kom på tavlen fire gange. Russiske Zenit voldte mig dog store problemer og den første kamp hjemme i Skotland blev 0-0. Jeg tabte dernæst 2-1 i Rusland, hvilket betød at point på Stamford Bridge var en nødvendig hvis jeg skulle videre. Torres bragte hurtigt Chelsea foran, men endnu engang leverede holdet et imponerende comeback og fik vendt kampen til 1-2. Dermed var jeg videre sammen med Zenit og jeg fik endda sikret mig førstepladsen da jeg i sidste runde slog Salzburg 4-2, mens Zenit spillede 2-2 med Chelsea der skuffede og ikke formåede at komme videre.

Gruppesejren gav mig de franske mestre Lyon som ottendelsfinale-modstander og op til kampene manglede jeg desværre profiler som Phil Jones, Tom Cairney og Neymar der alle sad ude med skader, mens også Vladimir Weiss var ude af første kamp med en karantæne. Jeg tabte 2-1 på Stade Gerland efter en sen reducering af indskiftede Gäel Kakuta og der var håb inden kampen på Celtic Park. Her dummede Ivica Olic sig dog hurtigt og fik tidligt rødt, hvilket ikke levnede mig mange chancer. Alligevel fik jeg lagt et pres på Lyon og med en halv time igen sendte tilbagevendte Vladimir Weiss mig på vinderkurs og scorede til 1-0. Men syv minutter før tid led jeg et hårdt slag, da Charlie Mulgrew sparkede bolden i eget net og sendte Lyon videre.

Positivt er det dog at jeg har haft det bedste transfervindue nogensinde og har sikret mig en meget slagkraftig trup til den kommende sæson. Allerede i vinters sikrede jeg mig underskrifterne fra Danny Welbeck, Kevin Gameiro og Mario Götze på en fri transfer til den kommende sæson, men også op til sommerpausen tog jeg gavn af de mange spillere der var sat på salgslisten. Specielt forsvarskæden skulle styrkes, og dette er blevet gjort med Montpellier-duoen Mapou Yanga Mbiwa og Narcisse Bakari(regen) samt indkøbet af Kevin Theophile-Catherine til venstrebacken. Bakari skal danne duo med Phil Jones i midten, mens Catherine skal spille venstreback og Mbiwa højreback. Som konsekvens af disse indkøb er Emilio Izaguirre og Mark Wilson langt om længe blevet solgt.

Midtbanen er dog også blevet forstærket markant, og her scoopede jeg Sergio Canales fra Real Madrid for blot 45 millioner idet han ikke kunne spille sig på holdet og var sat til salg. Vladimir Weiss blev endeligt sikret permanent, mens Lewis Holtby fra Schalke, Hernan Bernardello fra CSKA Moskva og ikke mindst det skotske stortalent Colin Lennox også blev hentet. Ud af truppen er Delvin Ndinga, Kara, Roland Juhasz, James Forrest, Charlie Adam og ikke mindst Ivica Olic røget udover de førnævnte backs. Derudover er lejemålene med Taufic Guarch, Gullaume Hoarau, Gäel Kakuta og Joel Robles også udløbet. Oversigten over truppen til 2014/15 sæsonen er som følger:

MÅLMÆND
  • Volkan Demirel
  • Thibaut Courtois

FORSVAR
  • Mapou Yanga Mbiwa
  • Narcisse Bakari
  • Federico Fazio
  • Phil Jones
  • Andreas Hinkel
  • Kevin Theophile-Catherine
  • Charlie Mulgrew

MIDTBANE
  • Efrain Juarez
  • Colin Lennox
  • Owen Hargreaves
  • Hernan Bernardello
  • Steven Defour
  • Vladimir Weiss
  • Tom Cairney
  • Gylfi Sigurdsson
  • Shaun Maloney
  • Mario Götze
  • Lewis Holtby
  • Eden Hazard
  • Jádson
  • Sergio Canales

ANGREB
  • Neymar
  • Vaclav Kadlec
  • Kévin Gameiro
  • Danny Welbeck

Opstillingen bliver som følger:
CELTIC XI : 4-5-1
Demirel; Mbiwa, Bakari, Jones, Catherine; Hargreaves, Cairney, Canales; Lennox, Hazard; Neymar

Bænk: Courtois, Juarez, Fazio, Defour, Holtby, Weiss, Gameiro

Jeg er kvalificeret direkte til gruppespillet hvor jeg er 2. seedet. Gruppen har jeg dog ikke fået endnu. Hvis i vil have SS må i lige skrive. :-)
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #138: 21 Sep 2011, 17:39 »

Hold kæft et vildt hold, du er ved at samle dig Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #139: 21 Sep 2011, 18:25 »

Hold kæft et vildt hold, du er ved at samle dig Smiley

Ja, jeg er også selv meget tilfreds, det er en god og bred trup, og det ubestride mål nu er at vinde Champions League og dernæst VM for klubhold. Når sidstnævnte er opnået vil jeg overveje en ny klub, måske i bunden af Skotland for at vælte Celtic af pinden(umuligt) eller en udenlandsk udfordring. Jeg har blandt andet takket nej til Manchester City og Barcelona i sommerpausen.

Første kamp var i ligasammenhæng en hjemmekamp mod Kilmarnock, og her valgte at jeg blande bolsjerne og smide hele 10 debutanter ind med Phil Jones som eneste spiller der også var her i sidste sæson. Danny Welbeck var eneste indkøb der ikke var med fra start, men han kom ind med en halv time igen i stedet for en storspillende Kevin Gameiro. Netop Gameiro kom på tavlen to gange, Holtby en enkelt gang mens indskiftede Owen Hargreaves supplerede med scoringen til 4-0.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #140: 21 Sep 2011, 21:56 »

Lol jeg er sur nu, rammer selvfølgelig som 2. seedet i en fucking dødspulje med Real Madrid, Manchester City og Fiorentina. Hold kæft hvor er det bare typisk..
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #141: 22 Sep 2011, 22:25 »

Wauw for et hold du har fået skrabet sammen Newton.. Man bliver sgu da helt jaloux  Hævet Øjenbryn

Men det lyder til at det går godt, men ærgerligt med en dynamitgruppe.. Glæder mig til at høre om du kan nuppe 3. pladsen eller måske endda gå videre fra gruppen Thumbs Up

Jeg regner med at færdigøre tredje sæson i aften.. Har vist fem kampe igen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #142: 22 Sep 2011, 22:35 »

Jeg har ikke spillet åbent lige nu, men jeg kan da fortælle dig Jimmy at jeg er kommet ganske flot igang med gruppen, hvor jeg har skrabet fire point sammen i de indledende to kampe. Alligevel kan jeg ikke lade være med at være irriteret fordi jeg nok engang smed en føring i kampens afslutning, hvilket efterhånden er blevet mit varemærke i Champions League.

Jeg vandt 1-0 på Artemio Franchi i første kamp mod Fiorentina, hvor Neymar blev enlig målscorer. Dernæst kom Manchester City på besøg på Celtic Park og her kom jeg foran med otte minutter igen ved Neymar også. Men fire minutter inde i overtiden sejler forsvaret på et hjørnespark og Tevez smadrer udligningen ind, så selvom jeg har fået fire point kan jeg ikke lade være med at ærgre mig en smule.

Nu venter Real Madrid i to kampe inden Fiorentina kommer til Skotland og til slut en udekamp i Manchester. Jeg tror stadig på videre avancement, selvom det i den grad bliver svært. Jeg glæder mig også til at høre om afslutningen på din sæson! :-)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #143: 22 Sep 2011, 23:34 »

Jeg har ikke spillet åbent lige nu, men jeg kan da fortælle dig Jimmy at jeg er kommet ganske flot igang med gruppen, hvor jeg har skrabet fire point sammen i de indledende to kampe. Alligevel kan jeg ikke lade være med at være irriteret fordi jeg nok engang smed en føring i kampens afslutning, hvilket efterhånden er blevet mit varemærke i Champions League.

Jeg vandt 1-0 på Artemio Franchi i første kamp mod Fiorentina, hvor Neymar blev enlig målscorer. Dernæst kom Manchester City på besøg på Celtic Park og her kom jeg foran med otte minutter igen ved Neymar også. Men fire minutter inde i overtiden sejler forsvaret på et hjørnespark og Tevez smadrer udligningen ind, så selvom jeg har fået fire point kan jeg ikke lade være med at ærgre mig en smule.

Nu venter Real Madrid i to kampe inden Fiorentina kommer til Skotland og til slut en udekamp i Manchester. Jeg tror stadig på videre avancement, selvom det i den grad bliver svært. Jeg glæder mig også til at høre om afslutningen på din sæson! :-)

For fanden Newton.. Det er jo smukt Thumbs Up Jeg tror på videre avancement Thumbs Up Men ærgerligt at i ikke lige holder til sidst mod City Skuffet Men det bliver spændende Thumbs Up Lyder godt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Celtic
« Svar #144: 23 Sep 2011, 01:02 »

Champions League 12/13
Ottendedelsfinale
Roma - Celtic 2-3
0-1 Obertan '2
0-2 Taylor '5
1-2 Vidal '17
2-2 Ménez '90
2-3 Maloney '90+3

Ottendedelsfinale
Celtic - Roma 2-0
1-0 Obertan ’39
2-0 Goodwillie ’52

Kvartfinale

Dortmund - Celtic 3-1
0-1 Obertan '12
1-1 Kasami '26
2-1 Barrios '33
3-1 Caicedo '51

Kvartfinale
Celtic - Dortmund 2-0
1-0 Long '48
2-0 Cairney '65

Semifinale
Celtic – Manchester United 2-4
1-0 Cairney '19
2-0 McGeady '31
2-1 Valencia '49
2-2 Hernández '53
2-3 Juhász OG '58
2-4 Rooney '74

Semifinale
Manchester United – Celtic 4-0
1-0 Nani '8
2-0 Nani '19
3-0 Berbatov '48
4-0 Berbatov '53
4-1 McGeady '73

En forårsaften i romantiske Rom lagde rammen for Celtics første kamp i Champions Leagues knockout stadiet og flere sæsoners skuffelser i Europa var lagt bag sig. Et veloplagt skotsk mesterhold gik på banen og til Champions League hymnen stod det endelig klart hvad det hele handlede om; Pokalen med de store ører. Et Roma hold i krise startede nervøst og derfor var det ikke overraskende at det var det mest scorende hold i Champions League, der tog teten og bragte sig foran med 2-0. Romerne åd sig dog endnu i kampen og de fightede sig heroisk tilbage på lige fod med de skotske gæster, men lige lidt hjalp det, da Maloney tørrede hele forsvaret og knaldede bolden ind til 3-2 med et minut tilbage af tillægstiden.

Et nervøst italiensk mandskab gik ind på Celtic Park med nervøsiteten udenpå tøjet og selvom italiernen formåede at holde på bolden hjalp det lige lidt. Celtic var overlegne og spillede sig fortjent videre til næste runde med imponerende spil og flot fight. Lejesvenden Obertan var her der og alle vegne, hvilket betød at han kampen igennem var en trussel foran det italienske forsvar. Roma sejlede rundt i halvfems minutter og efter kampen så de meget tilfredse ud med at kun at tabe med to, mens Goodwillie efter et par skud på træværket så en anelse slukøret ud.

Det startede godt for Celtic, men et ungt Dortmund-hold satte sig på kampen og tyskerne fik uden problemer bragt sig sikkert foran efter Obertans chokscoring. Obertan løb ellers fra hele forsvaret og knaldende bolden ind bag reservekeeper Mannone.  Celtic-forsvaret sov ved tre lejligheder og end ikke en sprællende Hildebrand kunne forhindre de tre scoringer. Dortmund havde chancer til mere og en 6-2, 6-3 havde nok været et mere fair resultat baseret på Dortmunds spilovertag i en suveræn anden halvleg fra deres side. McGeady og Goodwillie var savnet i offensiven, men Subotic og Hummels stod rigtig stor set hver gang og det er ikke sikkert, at de førstnævnte havde gjort en forskel.

Jeg var nervøs inden returkampen startede og efter en målløs første halvleg smed jeg alt frem. Det var Long med på og med en lang tå sparkede han Celtic i gang. Målet løftede stemningen gevaldigt på stadion og så kunne Cairney hårdt sparke bolden ind fra lang afstand. Efter de to scoringer holdt stadion vejret og specielt i de døende minutter kom tyskerne tæt på. Da der var atten sekunder tilbage af tillægsstiden ramte tyskerne stolpen, men forsvaret fik afværget og Hildebrand kastede sig frygtløs over den løse bold, hvilket resulterede i at Dortmund ikke fik mere ud af kampen. Celtic er videre på reglen om flest scorede udebanemål!!

The Battle of Britian skulle udkæmpes i semifinalen og det var selvfølgelig overfor de regerende Champions League mestre fra Manchester United. I den anden semifinale stod Internazionale over for Real Madrid, så det tør nok siges at Celtic har fået æren af at lege med de helt store drenge. Efter sytten minutter sled Goodwillie sig forbi O'Shea og med en sukkerball fandt han en umarkeret McGeady, der på det skamligste sendte bolden forbi mål. Cairney gjorde dog skaden god igen, da han med en maskeret aflevering fra det tidligere United-talent Gibson kunne lave tunnel på Vidic og sparke boldt hårdt ind ved venstre stolpe til 1-0. McGeady kunne ligeledes med efter en flot frispilning sende en flad bold hårdt indunder en fremstormende Pyatov til pausestilling 2-0. United startede anden halvleg med en helt anden gejst og efter bare fire minutter løftede Rooney bolden ind i pandebrasken på Valencia, der uden problemer kunne reducere. Blot fire minutter senere udlignede Hernández. da Vargas med et følt frispark sparkede bolden ind til mexicaneren havde oceaner af tid til at heade den bold ind. For lige at afslutte en miserabel start på anden halvleg blev Valencia spillet fri i feltet og han sparkede et indlæg fladt indover, hvor der ikke ventede andre end modstandere og her blev Juhász fanget og sendte bolden ind bag Hildebrand. Scoringen tvang os frem på banen, men vi kom ikke nærmere Uniteds mål og Hernández afdriblede fire mand før han servede bolden for fødderne af Rooney, der køligt sparkede bolden ind til 4-2. Vores chancer for en finale forsvandt på halvfems minutter og vi tabte i dag til overmagten, der bare var mere kyniske end os. Vi havde flest chancer, men skarpheden var væk og så vinder man ikke fodboldkampe.

Javier Hernández var kampens store oplevelse og han servede den ene gudebold efter den anden til hans holdkammerater og Nani var så venlig at sende de første to i kassen. Hernández stod også bag bolden til 3-0, hvor Berbatov blev spillet fri og han kunne sikkert score til 3-0. Selvsamme Berbatov kunne sikkert score til 4-0 uden de store problemer og han kunne se måbende til da McGeady afdriblede feltet og snoede bolden ind til sig ind til sluresultatet 4-1. I den anden semifinale knuste Real Madrid med hele 6-1 på udebane, inden det på hjemmebane blev til en mere afdæmpet sejr på 2-0. Manchester United og Real Madrid tørner nu sammen i Champions League finalen på Ibrox her i Glasgow. Afslutningsvis vil jeg sige at jeg er stolt af mit holds præstationer og det er på kanten af stolen at vi er kommet så langt. En fantastisk holdpræstation, der bliver svær at gentage, men vi kan glæde os over at være turneringens mest scorende hold med 41 kasser i seksten kampe i og at vi har hentet en masse koefficientpoint.



Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #145: 23 Sep 2011, 01:23 »

Det er sgu imponerende Jimmy. Ærgerligt du tabte mod United, på trods af en god start på hjemmebane. Hvordan regner du med, at transfervinduet kommer til at foregå?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #146: 23 Sep 2011, 06:46 »

Imponerende!

Semifinalen i Champions League må siges at være meget meget imponerende og selvom der var lidt lodtrækningsheld iblandt med Roma og Dortmund, så må man da sige at sejre over disse to hold er imponerende præstationer. Jeg er godt nok imponeret over at du allerede i tredje sæson formåede at komme så langt, og specielt din præstation mod Roma springer en i øjnene. Mod Manchester United er det selvfølgelig bare overmagten og den situation har jeg selv været i, hvor modstanderen bare er en klasse bedre og modstanderens spillere overmatchers ens egne og er markant mere effektive. :-)

Vigtigt for dig at få skrabet en helvedes masse koefficient-point sammen så du har større mulighed for at også at komme videre næste år og nu glæder jeg mig blot til at se hvordan du kommer til at vise dig på transfervinduet.
« Seneste Redigering: 23 Sep 2011, 06:48 af Newton Heath » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #147: 25 Sep 2011, 15:32 »

Det er sgu imponerende Jimmy. Ærgerligt du tabte mod United, på trods af en god start på hjemmebane. Hvordan regner du med, at transfervinduet kommer til at foregå?

Tak Michael  Thumbs Up Ja det var en superkamp indtil United kom igang og vi tabte til et større hold.. når jeg lige kigger holdet igennem er det en meget smal trup de har sig.. men Held og lykke mod Real til United Thumbs Up

Altså som det ser ud nu er det kun Michael Owen og diverse reserver/ungdomsspillere, der forlader os pt. Kevin Phillips, Maik Taylor og Daniel Majstorovic stopper alle som aktive spillere, men fortsætter alle i trænerstaben, som de blev ansat i for et år siden. Men jeg får store problemer med at holde på Alex Smithies, Vedran Corluka, Yann M'Vila, Javi García, Tom Cairney, Aiden McGeady og James Forrest, som der alle har været forespørgsler på, men som alle er blev afvist for nu! Jack Robinson er sur over ikke at måtte rykke til en af de store klubber i England, der har budt et latterligt lavt beløb for ham så det er nok ham jeg anser som den "nøglespiller", der har størst sandsynlighed for at blive solgt.. Men nu får vi se.. Jeg sagde nogenlunde det samme sidste sommer Peace

EDIT: Lee Hodson, Jeffrey Bruma og Gabriel Bruma forlader klubben, da deres lejeaftaler udløber og de ikke ønsker at skifte til Celtic.

Ind kommer på fri transfer;
- Carlos Cuéllar, snart 32-årig midterforsvarer fra Spanien, der tidligere har optrådt for Rangers og kender skotsk fodbold.
- Steven Defour, 25-årig central midtbane fra Belgien. Kreativ, løbestærk og god passningsspiller.
- Niko Krankjar. snart 29-årig offensiv midtbane/kant fra Kroatien, God førsteberøring, passningstærk og alsidig på midtbanen.
- Neto, snart 24-årig målmand fra Brasilien, God i feltet, gode reflekser og god styrke i luftrummet

Køb:
Kevin Kurányi, 31-årig tysk angriber med fortid i russisk fodbold, der stærk med både hovedet og fødderne. K.K. har kostet 38.000.000 kroner
Stéphane Lemarchand (REGEN) 17-årig kantspiller fra Frankrig - spændende talent der kommer fra PSG,, menes at kunne nå McGeadys niveau.
Mark Lamb (REGEN), 17-årig angriber fra England og er hentet i Norwich. En stor angriber, der kan blive bedre end David Goodwillie. Han kan blive ond i luften og han arbejder hårdt! Han betegnes som den næste Les Ferdinand

Det er det jeg ved der sker og måske kommer Robbie Keane også. Men det omhandler meget af hvem der bliver, hvilket talenter der starter i klubben og hvor mange penge jeg får til rådighed Thumbs Up


Hvordan går det i 08'eren Michael??

Imponerende!

Semifinalen i Champions League må siges at være meget meget imponerende og selvom der var lidt lodtrækningsheld iblandt med Roma og Dortmund, så må man da sige at sejre over disse to hold er imponerende præstationer. Jeg er godt nok imponeret over at du allerede i tredje sæson formåede at komme så langt, og specielt din præstation mod Roma springer en i øjnene. Mod Manchester United er det selvfølgelig bare overmagten og den situation har jeg selv været i, hvor modstanderen bare er en klasse bedre og modstanderens spillere overmatchers ens egne og er markant mere effektive. :-)

Vigtigt for dig at få skrabet en helvedes masse koefficient-point sammen så du har større mulighed for at også at komme videre næste år og nu glæder jeg mig blot til at se hvordan du kommer til at vise dig på transfervinduet.

Tak Newton Thumbs Up Mange tak for det flotte ord Thumbs Up

Helt enig med dit  sidste afsnit Thumbs Up



Til alle! Spørg endelig efter SS, hvis I vil have det Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Sep 2011, 15:45 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #148: 25 Sep 2011, 16:49 »

Jeg er doven.. 3 sæson ser sådan her ud:
SPL


SPL Team Stats


SPL Player Stats


SPL rekorder fra denne sæson


A Championship team


Co-operative cup finalen


Scottish Cup finalen



Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #149: 25 Sep 2011, 21:17 »

Ufatteligt. Magen til skuffelse tror jeg aldrig jeg har oplevet, jeg er virkelig i chok. Jeg har ikke så meget at sige om kampene, jeg vil blot illustrere det. Champions League-semifinalen gav kampe mod det portugisiske storhold FC Porto og disse faldt således ud:

Celtic 3-2 Porto
1-0 Neymar '8
1-1 McDonald Mariga '14
1-2 Hulk '36
2-2 Neymar '51
3-2 Neymar '57

Porto 2-1 Celtic
1-0 Hulk '58
1-1 Vaclav Kadlec '90
2-1 James Rodriguez 90+4

Jeg var tyve sølle sekunder fra finalen, da James Rodriguez glider 2-1 scoringen ind og sender mig ud af turneringen. Få minutter senere troede jeg endelig at mit kompleks med at ryge ud på sene scoringer var overstået da Kadlec for en gangs skyld vendte det til min fordel, men ak nej, skæbnen vil det bare ikke for mig. Jeg er fuldstændig knust og selvom det lige nu er svært at se fremtidsperspektive r  i noget som helst med mit Celtic-hold så skal jeg nok komme stærkt igen. Inden semifinalenederlage t  havde jeg vundet min gruppe med Real Madrid, Manchester City og Fiorentina, slået Villarreal ud i 1/8 finalen (6-2 samlet) og Atletico Madrid (4-3 samlet) i kvartfinalen.

Udover det har min femte sæson budt på endnu en successæson med sejr i ligaen selvom jeg mangler et par kampe i mesterskabsgruppen endnu og en sejr i Liga Cuppen(6-0 over Rangers i finalen), samt en pokalfinale der senere byder på et opgør mod Hibernian i sæsonens sidste vigtige kamp. Nu handler det om at komme sig over skuffelsen og få luget ud i truppen til sommer hvor en del spillere skal ud. Stortalenterne Dylan Jones fra Swansea og Sékou Diallo fra ASEC er sikret og jeg forventer ikke mange flere handler til sommeren selvom det endnu er svært at sige.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2011, 21:19 af Newton Heath » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010